Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te-toimistolta 2kk karenssi - mitäs sitten?

Vierailija
30.05.2018 |

Ilmeisesti toimeentulotukea haettava (vaikka saan sitä jo)? Vai haenko oman kaupungin täydentävää tukea?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yritin puhelinmyyntiä ja yksi vanha mummo teki tilauksen.

Mulle jäi asiasta huono olo. Lopetin hommat.

Vierailija
22/26 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ap kuolet nälkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni provikkapalkaisista töistä saakin kieltäytyä- toisaalta voihan niitä aina mennä kokeilemaan, koko homma pyörii sem pohjalla että parin viikon välein tulee uusi tyyppi, jolle ei tarvitse maksaa palkkaa, kun tämä ei saakaan myytyä partakoneen teriä tai Seiskaa viidellä tonnilla päivässä.

Vierailija
24/26 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset sitten vaahtoavat pelle huuhaa kursseista ja mitään estettä sitten käydä ja pikkumatkankin päässä ja vain sitten viitseliäisyys käydä.Sitten nuokin sitten kirjoitusten perusteella pois ja vaikeuttaa taas muiden elämää.

En ymmärrä, saako selkokielellä?

Vierailija
25/26 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia reppanoita on puhelinmyyjät nykyisin. Minulla meni Robinson-markkinointikielto vanhaksi ja alkoi tulla 1-2 soittoa per päivä. Osa höpötti sen litaniansa loppuun kuuntelematta tippaakaan.

Yhden jotain ihme luujauhoa myyvän firman ajattelin haastaa oikeuteen. Ilkesivät väittää minun vastanneen terveyskyselyyn, josta he ovat tehneet muka tutkimuksen, jonka perusteella saan hirrrrrveeeeeeen alennuksen.  Saa nähdä vastaavatko valitukseeni. Mikäli ei, oikeuden miekka heiluu.

Vierailija
26/26 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kyykyttämistä jos joutuu pujelinmyyntityöhön. Mikä koulutus vaaditaan siihen? Yo-tutkinto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi