Te-toimistolta 2kk karenssi - mitäs sitten?
Ilmeisesti toimeentulotukea haettava (vaikka saan sitä jo)? Vai haenko oman kaupungin täydentävää tukea?
Kommentit (26)
Tietääkseni provikkapalkaisista töistä saakin kieltäytyä- toisaalta voihan niitä aina mennä kokeilemaan, koko homma pyörii sem pohjalla että parin viikon välein tulee uusi tyyppi, jolle ei tarvitse maksaa palkkaa, kun tämä ei saakaan myytyä partakoneen teriä tai Seiskaa viidellä tonnilla päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Toiset sitten vaahtoavat pelle huuhaa kursseista ja mitään estettä sitten käydä ja pikkumatkankin päässä ja vain sitten viitseliäisyys käydä.Sitten nuokin sitten kirjoitusten perusteella pois ja vaikeuttaa taas muiden elämää.
En ymmärrä, saako selkokielellä?
Aikamoisia reppanoita on puhelinmyyjät nykyisin. Minulla meni Robinson-markkinointikielto vanhaksi ja alkoi tulla 1-2 soittoa per päivä. Osa höpötti sen litaniansa loppuun kuuntelematta tippaakaan.
Yhden jotain ihme luujauhoa myyvän firman ajattelin haastaa oikeuteen. Ilkesivät väittää minun vastanneen terveyskyselyyn, josta he ovat tehneet muka tutkimuksen, jonka perusteella saan hirrrrrveeeeeeen alennuksen. Saa nähdä vastaavatko valitukseeni. Mikäli ei, oikeuden miekka heiluu.
Ihmisen kyykyttämistä jos joutuu pujelinmyyntityöhön. Mikä koulutus vaaditaan siihen? Yo-tutkinto?
Kerran yritin puhelinmyyntiä ja yksi vanha mummo teki tilauksen.
Mulle jäi asiasta huono olo. Lopetin hommat.