Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos teillä on paha olla tai huono päivä, niin miten kehtaatte pilata sillä läheistennekin päivän?

Vierailija
30.05.2018 |

Tai siis läheiset siinä itse valitsevat kuunnella mussutustanne, mutta jos kyseessä esim. äiti ja lapset, niin lapsethan ei pääse karkuun, eivätkä muuttamaan pois kotoa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vasta masokisti, meinaan!

ap

Vierailija
22/24 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jos pilaa toisen päivän, niin ei ole oikeitettu rakkauteen, täällä oli just sellainen ketju, moni sitä mieltä. Varmaan se monien seksielämä on siihen kuihtunut. Ei ne miehet teitä oikeasti rakasta, vaan niitä ei enää kiinnosta, kun vähän aikaa olette omia itsejänne niille. Haha.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun läheinen on vihainen, niin ei tartte tulla lähelleni pilaamaan mun päivää, ei todellakaan kiinnosta hänen olotilansa. Vain käyttäytyminen kiinnostaa.

ap

Et tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät muita? :D Voisitko mennä jonnekin muualle kiukutelemaan? Ei tartte tänne tunkea tuo lapsellisen uhittelusi kanssa. 

Eli mä pilasin tän tyypin päivää?

ap

Vierailija
24/24 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun läheinen on vihainen, niin ei tartte tulla lähelleni pilaamaan mun päivää, ei todellakaan kiinnosta hänen olotilansa. Vain käyttäytyminen kiinnostaa.

ap

Et tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät muita? :D Voisitko mennä jonnekin muualle kiukutelemaan? Ei tartte tänne tunkea tuo lapsellisen uhittelusi kanssa. 

Eli mä pilasin tän tyypin päivää?

ap

Tuskin sulla sellaista valtaa on keneenkään, että saisit netissä päivän pilattua. Olet kuitenkin loppujen lopuksi meille palstailijoille aika mitätön nobody ja sun viestien lukeminen vie ihan murto-osan päivästä ja sen jälkeen sua ei jaksa edes ajatella. Ainakaan mun päivää ei pysty pilaamaan netissä riehuva hieman harhainen yksilö, jota käy jopa vähän sääliksi.