Jos teillä on paha olla tai huono päivä, niin miten kehtaatte pilata sillä läheistennekin päivän?
Tai siis läheiset siinä itse valitsevat kuunnella mussutustanne, mutta jos kyseessä esim. äiti ja lapset, niin lapsethan ei pääse karkuun, eivätkä muuttamaan pois kotoa.
Kommentit (24)
Jos mun läheinen on vihainen, niin ei tartte tulla lähelleni pilaamaan mun päivää, ei todellakaan kiinnosta hänen olotilansa. Vain käyttäytyminen kiinnostaa.
ap
Kurjaa, jos sulla ei ole niin luottamuksellista ihmissuhdetta, jossa voi näyttää myös ne huonommat fiilikset. Olet varmaan todella "pidetty".
No toivottavasti et ole minun läheiseni. Täältä ei meinaa tarvitse sitten myöskään odottaa tukea sinä päivänä, kun sitä tarvitset. Ja se päivä tulee varmasti.
Koska läheiset on sitä varten, että he sietää meitä vikoineen päivineen kuten mekin heitä<3
Vierailija kirjoitti:
Koska läheiset on sitä varten, että he sietää meitä vikoineen päivineen kuten mekin heitä<3
No missäs ne mulla sitten on? Mikä oikeus sulla on heihin, ei mullakaan ole ollut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos mun läheinen on vihainen, niin ei tartte tulla lähelleni pilaamaan mun päivää, ei todellakaan kiinnosta hänen olotilansa. Vain käyttäytyminen kiinnostaa.
ap
Et tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät muita? :D Voisitko mennä jonnekin muualle kiukutelemaan? Ei tartte tänne tunkea tuo lapsellisen uhittelusi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No toivottavasti et ole minun läheiseni. Täältä ei meinaa tarvitse sitten myöskään odottaa tukea sinä päivänä, kun sitä tarvitset. Ja se päivä tulee varmasti.
Sunlaisias ei pitäis sietää kenenkään. Olet hirveän epäkypsän oloinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEt tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät muita? :D Voisitko mennä jonnekin muualle kiukutelemaan? Ei tartte tänne tunkea tuo lapsellisen uhittelusi kanssa.
Sinä et ole minun läheiseni, ja vlitset itse pilata päiväsi antamalla huomiotasi tälle asialleni.
ap
Kivikissamikälie yrittää käydä ovelaksi. Älkää ruokkiko trollia.
No ei hemmetti, tää onkin joku kivikissa!
Heti provosoiduitte, hähhähhää. Senkin lapselliset vauvat.
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä provompi sitä asiallisempi on vastaukseni ; -)
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa, jos sulla ei ole niin luottamuksellista ihmissuhdetta, jossa voi näyttää myös ne huonommat fiilikset. Olet varmaan todella "pidetty".
Onhan täällä näitä, joiden mielestä parisuhteessa ei voi odottaa toiselta rakkautta, ellei kohtele tätä aina hyvin. Toisen päivän pilaaminen ei oikeuta siis rakastamiseen.
ap
Olen alkanut ajatella, että tässä kivikissassa on aika kasa masokismia. Ei ollenkaan terve yksilö.
Vierailija kirjoitti:
No ei hemmetti, tää onkin joku kivikissa!
Sen tunnisti jo viimeistään toisesta viestistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMitä provompi sitä asiallisempi on vastaukseni ; -)
Se on hyvä, koska haluan kyllä aidostikin keskustella tästä. Muut saa vetää herneet nenuun.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä näitä, joiden mielestä parisuhteessa ei voi odottaa toiselta rakkautta, ellei kohtele tätä aina hyvin. Toisen päivän pilaaminen ei oikeuta siis rakastamiseen.
ap
Eli rakkauden saamiseen.
ap
Mun mies on esim. ihan pellle, se ei jätä mua, vaikka pilaisin sen päivän vihallani <3
ap
Up