Vierailija

Mies kertoo aivan kaiken minulle, kaikki menot, tekemisensä ja aikataulunsa ja jos ei ole muistanut jotain sanoa niin soittaa perään ja papattaa niin että korvissa alkaa soida. Hänellä on melko omaperäinen käsitys parisuhteesta ja tilivelvollisuudesta, ei minua suoraan sanottuna voisi vähempää kiinnostaa missä hän on milloinkin. Riittää kun nähdään silloin tällöin.

• ylös 3
  • alas 2

Kommentit (4)

jaa-a

Joko haluaa olla umpirehellinen ja/tai odottaa sitä rehellisyyttä ja tilivelvollisuutta sinultakin sitten?! Tosin oma anoppini kertoo kaikki liikkeensä yksityiskohtaisesti lähes kellonaikoja myöten. Ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa. Jotenkin hänellä ainakin kyse siitä että pitää olla äänessä kokoajan, huomion kohteena, kapeutunut elämä, varmaan yksinäisyys ja itsekeskeisyys. Jotenkin olettaa että muita kiinnostaa kääntyikö hän kulmasta oikealle ja vasemmalle tiistaina kello 11.57 jne. Mutta ilmeisesti hän olettaa että muita kiinnostaa?! Tuollainen on pidemmän päälle umpirasittavaa, en osaa eritellä tarkempaa syytä. Ehkä miehesi on vaan vähän 'turhan länkyttäjä'? Sori en tarkoita pahalla.

jaa-aII

ps. Viittaan että ei kuulumisten kertomisessa ole pahaa eikä päivän touhujen mutta kun se kertomus menee liian yksityiskohtaiseksi ja sisältää asioita jotka eivät ole mitenkään ollennaisia kokonaisuuden kannalta niin jutut menee rasittaviksi. Anoppikin ehkä liikaa takertuu yksityiskohtiin. Syytä en siis tiedä moiseen muuta kuin tuossa edellä luetellut mutta en tarkoita että miehelläsi olisi kyse samoista asioista tai syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ap ap

Kiitos, hän on juuri sellainen tyhjän jauhaja mutta en viitsi sanoa siitä koska hän on aika herkkä myös

Vierailija

Hermo menee lopulta, usko pois. Minä työnsin lopulta pään ulos hotellin ikkunasta ja kuuntelin Lontoon liikennemeteliä jotta en kuulisi jatkuvaa läpätystä. Ei nähty sen reissun jälkeen enää, luojan kiitos.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.