Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä jota kaipaan. Toivon että voit jo paremmin. Jos et pidä minusta kuten minä pidän sinusta, voin olla ystäväsi jos sellaista tarvitset. Olen allapäin kun en kuule sinusta mitään. Pelkään että olet yksinäinen.
Tuskinpa vain haluaa sua lähelleen edes ystäväksi, nimittäin asetat itsesi hänen yläpuolelleen sääliessäsi ihmistä, jolla todennäköisesti on asiat elämässään paremmin kuin hyvin. Vaikka ei sua ystäväksi huolikkaan. Sun itsetunnon heikkous paistaa läpi. Niittaamalla toisen surkeaksi kohotat itseäsi olemattomalle jalustalle.
Hän on vaikeuksissa enkä voi tehdä mitään. Se syö mua sisältä. Sun säälijankkaukset kuultiin jo. Mikään mitä kirjoitat tuossa yllä, ei pidä paikkaansa. Mun itsetunto on vahvistunut koetuista vastoinkäymisistä, ymmärrys toisten tuskalle myös. En kaipaa sun oletuksia enkä vääriä päätelmiä, vaikuttaa siltä että sulla on jäänyt itselläsi levy päälle tämän sääli-asian kanssa. En voi kuin ystävällisesti kehoittaa jättämään muut kaipaajat rauhaan ja lopettamaan heidän viestiensä vääristely.
Ihmettelenpä, että tiedät hänen olevan vaikeuksissa, mutta kuitenkin joudut tänne avautumaan? Viestistäsi saa sen käsityksen, että olet hänen elämässään jotenkin sitten mukana, joten mikset anna tukeasi hänelle irl?
Olisin hänen tukenaan sillä sekunnilla, jos tietäisin varmaksi ettei se sekoita asioita entisestään.
joopa joo, olisit joo.
Rakastan edelleen sua M. Haaveissani vain voin näyttää sen. T. Eri kuin aiemman viestin lähettänyt
Kieltämättä kuitenkin naurattaa kun vietkong juoksee itkusta ulisten kauppakeskuksen läpi, ison postitalon katua koloon itkemään. Tunki jopa kamerakauppaan perään. Oli näemmä selvästi tullut häirinneeksi muita ihmisiä liikaa sekoilullaan. Videostreamina näyttää aikas selvältä.
Odotan vain, että saatte työnne tältä illalta hoidettua. Sitten voimmekin porukalla katsoa kauhuleffaa ja minä voin salaa tuijottaa sinua <3
Vierailija kirjoitti:
Kuukaudesta toiseen kaipaan ääntäsi ja soittaisi. Pidemmälle emme koskaan päässeet eikä pidemmälle kannata mennäkään. Haavottaisimme liian montaa ja särkisimme liikaa. Ikävä silti ikuinen
Jmies > Mnaiselle
Miks ei kannata pitemmälle? Oikeiden tunteiden tukahduttaminen tukahduttaa joka päivää:(
Millaisia oireita rakastuminen on sinulle aiheuttanut? Onko rakkauden kohteesi mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan edelleen sua M. Haaveissani vain voin näyttää sen. T. Eri kuin aiemman viestin lähettänyt
Miksi vain haaveissa? Tiedätkö varmasti, ettei hän halua sinua? (Ja kai nyt ihmisen voi etunimellä yksilöidä, jos ei ole kyseessä mikään harvinainen nimi. Tällaisten viestien takia ketju on täynnä jatkokysymystä "Miehelle vai naiselle?", mikä on turhauttavaa lukea.)
Tarvin sua. En jaksa enää yksin..
Älä jaksa olla muna.
Vituttaa ny.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä kuitenkin naurattaa kun vietkong juoksee itkusta ulisten kauppakeskuksen läpi, ison postitalon katua koloon itkemään. Tunki jopa kamerakauppaan perään. Oli näemmä selvästi tullut häirinneeksi muita ihmisiä liikaa sekoilullaan. Videostreamina näyttää aikas selvältä.
No, hopeakettu ottaa sellaisen karateasennon ja vetäsee kierrepotkun? Promillet kohillaan yp, mutta antoisaa deleten käyttöä, nämä hui niin kamalan uhkaavat viestit pitää poistaa ennen aamua. On se saavutus olla 2,5 promillen kännissä töissä.
Empaattinen ja kiltti, ne ovat synonyymejä juu. Miksiköhän sut on bannattu IRL kaikilla? Jaa-a.
En woi unias
todeks osottaa,
en eläwöittää
werrattomuuksia
suurmaailman
Waan jos yksin silmin ihantelisimme
tään maan niin kowin werrattoman
wilpoisia metsäkunnaita,
lehtewiä saareloita ja
wehmaita wainioita
Kuin kirkkaina loistawatkaan
nuo propyleeportahat
luojanluomat
ja silmäs
sun
Uinuos rauhassa
Jos tietäisit ihailijasi kirjoittelevan tänne säännöllisesti, kävisitkö lukemassa viestejä, vaikket olisi itse kiinnostunut ihailijasta?
Vierailija kirjoitti:
Millaisia oireita rakastuminen on sinulle aiheuttanut? Onko rakkauden kohteesi mies vai nainen?
Unettomuutta, itsetunnon romahtamisia ja kriisejä, häpeää, epävarmuutta, syömättömyyttä ja ahmimista, huumeiden käyttöä, psykoottisia kohtauksia, hermoheikkoutta, itkuherkkyyttä ja poissaolevuutta ainakin.
Voi olla, että muutakin, mutta tuossa ne jotka näin äkkiseltään tuli mieleen.:)
Ai niin ja harrastanut seksiä, jottei olisi niin nolo luuseri ja surkea reppana-olo, kun yksin haikailee sellaisen henkilön perään jota ei voisi vähempää kiinnostaa ja joka pyörittelee naisia minkä ehtii.
Joskus aikoinaan olen myös tehnyt joitain matkoja ihan vain näyttääkseni miehelle, että minulla on elämä enkä välitä vittuakaan.:D
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit ihailijasi kirjoittelevan tänne säännöllisesti, kävisitkö lukemassa viestejä, vaikket olisi itse kiinnostunut ihailijasta?
En todellakaan
Vierailija kirjoitti:
Miehelle: Jos nyt ei rakkaudesta sentään vielä tällä tuntemisen tasolla puhuttaisi, mutta aika jalat alta vievästä ihastuksta kuitenkin.
Tämä alkoi yllättäen, ihan leikistä. Mutta nopeasti, muutaman kohtaamisen jälkeen huomasin olevani mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
En kävisi.
Ihan kuin olisin nähnyt taustapeilissä sellaisen suloisen metsänkeijun tässä yhtenä yönä...
Kauniita unia Sinulle 💚
Vierailija kirjoitti:
No en.
Vierailija kirjoitti:
Kuukaudesta toiseen kaipaan ääntäsi ja soittaisi. Pidemmälle emme koskaan päässeet eikä pidemmälle kannata mennäkään. Haavottaisimme liian montaa ja särkisimme liikaa. Ikävä silti ikuinen
Jmies > Mnaiselle
Lähetit mulle kerran biisin, jonka sanat menivät jotenkin näin: "Tunsin sisälläni tunteen, se ei jätä mua rauhaan. Mää rakastan sua. Mää rakastan sua liikaa. Tää tunne sisälläni ahdistaa ja riivaa." Silloin ihmettelin tuon biisin sanoja ja hieman suutuinkin, mutta nyt ymmärrän ne täysin. Olen onnellinen ettemme päässeet koskaan pidemmälle. Tämän piti mennä näin. Tämän tarinan ei ollut tarkoitus kestää ikuisesti vaan tuottaa onnellisia muistoja, joita voi muistella silloin, kun arki on tylsää tai kun on paha olla. Niinä iltoina menen seisomaan keskelle pihaa ja katson kuuta ja tähtitaivasta ja imen voimaa meidän yhteisistä muistoista. Ne muistot ovat minun huume ja happimaski. Ne ylläpitävät elämän nälkääni. Niiden avulla jaksan tätä raskasta ja hektistä aikuisen naisen arkea, jossa koen usein riittämättömyyttä. Mutta samaan aikaan tiedän ettei mikään olisi enää ennallaan ja samanlaista, jos palaisimme yhteen. Tämän piti mennä näin. Hyvä, kun tämä meni näin. Näin on hyvä. Oikeasti.
sekoile toki enemmän sekopää, sun jutuista kun ei kukaan tervepäinen ota mitään tolkkua.