Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Antakaa jokin ulkonäöllinen vihje kaivatustanne?
Huh ne kädet. Olen ollut kuumana niihin jo kauan ennenkuin miehellä oli mitään käsitystä tunteistani häntä kohtaan. Voisin nytkin vain silitellä niitä ja hän voisi silitellä mua niillä käsillään ja kietoa ne mun ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekosta en tiedä mitään, mutta aina hänen ilmestyessä näkökenttään tajunta alkoi huutaa jotain “taivas varjele mitä sieltä tulee” -tyyppistä settiä. Hän, vaikkakin mies, arvostaisi varmaan hiukan eteerisempää kuvausta, mutta it is what it is.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle. Luulen että nykyään vain kuvittelen kaiken, aika toivottomalta tämä tuntuu. Hiuksenhienoja vihjeitä yritän seurata enkä tiedä mikä silmukka tulee oikein mikä väärin. Jotain mielikuvitusneuletta kumminkin syntyy, seitinohutta ja sekavaa. Joskus luulen tulkinneeni oikein ja ilahdun, mutta enhän minä oikeasti tiedä mitään. Minun olisi korkea aika ottaa järki käteen ja elää reaalimaailman mukaan. Uskoa vain sitä minkä tiedän varmaksi. Turhauttaa ja tuntuu, että elämä valuu hukkaan. Mikä tämän kaiken tarkoitus on? Mitä sinä haluaisit että tekisin? -P-
Haluaisin, että lipsauttaisit sivulauseessa olevasi vapaa.
Mitä se muuttaisi?
T:eri PAinakin minun on miehenä helpompi lähestyä tai muuten toimia selkeämmin, jos tiedän naisen olevan vapaa. Mitä jos lähestynkin ja se toinen on kiinnostunut mutta varattu? Tällöin oma kiinnostukseni lopahtaa, mikä tekee tilanteesta entistä hankalamman, kun on kerran jo lähestytty.
(myöskin eri)
Sitä paitsi onhan se oman sinkkuuden erikseen mainitseminen usein aika selkeä signaali. Tosin ei niin selkeä, ettenkö olisi sitä nuorempana yleensä silti missannut.
Hankalaa tuollaista “olen muuten vapaa” -infoa on luontevasti mihinkään lauseeseen sijoittaa. Ja jos on yhtään sellainen kutina, että ei se toinen ehkä ole sillä tavalla kiinnostunut, niin ei sitä oikein kehtaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh ne kädet. Olen ollut kuumana niihin jo kauan ennenkuin miehellä oli mitään käsitystä tunteistani häntä kohtaan. Voisin nytkin vain silitellä niitä ja hän voisi silitellä mua niillä käsillään ja kietoa ne mun ympärille.
Täällä toinen kaivattunsa käsistä syttyvä :D
Mulla ei ole mitään mainittavaa yksityiskohtaa ulkonäössäni.
Ei ole mitään sellaista juttua, jota kehuttaisiin niinku joillain.
Ylipäätään miehet joiden kanssa olen ollut, eivät ole juurikaan kommentoineet ulkonäköäni, jotkut ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluaisin vain olla lähelläsi. Sen pidemmälle en pysty oikein nyt ajattelemaan, mutta lähelläsi haluaisin oletettavasti olla jatkossakin. Rakastanhan sinua koko sydämestäni.
Kenelle tämä on? Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluaisin vain olla lähelläsi. Sen pidemmälle en pysty oikein nyt ajattelemaan, mutta lähelläsi haluaisin oletettavasti olla jatkossakin. Rakastanhan sinua koko sydämestäni.
Kenelle tämä on? Miehelle vai naiselle?
Miehelle
Kai sormuksettoman ihmisen voi olettaa sinkuksi? Silloin ei pitäisi olla liian noloa lähestyä, vaikka sitten selviäisikin, että hän on suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kai sormuksettoman ihmisen voi olettaa sinkuksi? Silloin ei pitäisi olla liian noloa lähestyä, vaikka sitten selviäisikin, että hän on suhteessa.
On se vähän hassu oletus nykyään, kun varmaan jokatoinen on avoliitossa.
Loistovihje kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekosta en tiedä mitään, mutta aina hänen ilmestyessä näkökenttään tajunta alkoi huutaa jotain “taivas varjele mitä sieltä tulee” -tyyppistä settiä. Hän, vaikkakin mies, arvostaisi varmaan hiukan eteerisempää kuvausta, mutta it is what it is.
Tämä on hauska XD
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Minusta sinkuksi on oikeus olettaa viimeistään silloin jos toinen ei ole vuoden aikana maininnut kertaakaan puolisoistaan eikä liikkunut missään tämän kanssa. Jos ei vielä koskaan puhu me-muodossa selittäessään tekemisistään vapaa-ajalla, niin hyvin sinkulta vaikuttaa. Tosin tämäkin arvio voi mennä joskus pieleen. Eräskin käyttäytyi noin pari vuotta ja oli vielä jopa nähty baarissa etsimässä seuraa, mutta silti olikin varattu.
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä jota kaipaan. Toivon että voit jo paremmin. Jos et pidä minusta kuten minä pidän sinusta, voin olla ystäväsi jos sellaista tarvitset. Olen allapäin kun en kuule sinusta mitään. Pelkään että olet yksinäinen.
Leikin, että tämän olisi kirjoittanut kaipaamani mies.
Voin paremmin ja kaikesta huolimatta pidän sinusta edelleen liikaa enkä siksi voi lähestyä. Anteeksi, että poistin sinut facebookin kaverilistalta ja Instagramin seuraajista, en vain yksinkertaisesti kykene tilanteeseen, jossa jotain sinusta muistuttavaa pamahtaisi näkökenttääni yllättäen heikolla hetkellä. Olen yksinäinen, yksinäisempi kuin muistan koskaan olleeni. Menetin niin paljon kaiken tämän takia...
A.
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä jota kaipaan. Toivon että voit jo paremmin. Jos et pidä minusta kuten minä pidän sinusta, voin olla ystäväsi jos sellaista tarvitset. Olen allapäin kun en kuule sinusta mitään. Pelkään että olet yksinäinen.
Tuskinpa vain haluaa sua lähelleen edes ystäväksi, nimittäin asetat itsesi hänen yläpuolelleen sääliessäsi ihmistä, jolla todennäköisesti on asiat elämässään paremmin kuin hyvin. Vaikka ei sua ystäväksi huolikkaan. Sun itsetunnon heikkous paistaa läpi. Niittaamalla toisen surkeaksi kohotat itseäsi olemattomalle jalustalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikin, että tämän olisi kirjoittanut kaipaamani mies.
Voin paremmin ja kaikesta huolimatta pidän sinusta edelleen liikaa enkä siksi voi lähestyä. Anteeksi, että poistin sinut facebookin kaverilistalta ja Instagramin seuraajista, en vain yksinkertaisesti kykene tilanteeseen, jossa jotain sinusta muistuttavaa pamahtaisi näkökenttääni yllättäen heikolla hetkellä. Olen yksinäinen, yksinäisempi kuin muistan koskaan olleeni. Menetin niin paljon kaiken tämän takia...A.
...ja sitten sä heräsit. Idioottimaista kirjoitella itselleen kaipausviestejä.
-olen ihan OK
-en ikinä aio olla irl tekemisissä kanssasi, lähinnä tsekkaan menon joskus täältä, varmistus
-olet viimeinen mies maailmassa, jolle soittaisin
-sinkku hautaan asti on parempi kuin olla tekemisissä
-jatkanko?
-miesvauvat on vastenmielisiä
Sama se, jatka ihmeessä, mutta älä viitsi teeskennellä naista, joka kuolaa perääsi. Se on narsistista.
Haluaakos kongi kastella housunsa vielä useastikin kun häiriköi?
Ps. Salaattiakin kin kannattaisi laittaa niin että edes sitä viitsisi katsella. Mami taitaakin tykätä itkeskelystä, vai mitä "anus"?
Vierailija kirjoitti:
Ps. Salaattiakin kin kannattaisi laittaa niin että edes sitä viitsisi katsella. Mami taitaakin tykätä itkeskelystä, vai mitä "anus"?
Näitä tällaisia viestejä kun lukee niin voin huokaista helpotuksesta kuinka hyvin asiat lopulta ovat.
Erittäin skitsofreeninen viesti vailla mitään järjenhiventä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle. Luulen että nykyään vain kuvittelen kaiken, aika toivottomalta tämä tuntuu. Hiuksenhienoja vihjeitä yritän seurata enkä tiedä mikä silmukka tulee oikein mikä väärin. Jotain mielikuvitusneuletta kumminkin syntyy, seitinohutta ja sekavaa. Joskus luulen tulkinneeni oikein ja ilahdun, mutta enhän minä oikeasti tiedä mitään. Minun olisi korkea aika ottaa järki käteen ja elää reaalimaailman mukaan. Uskoa vain sitä minkä tiedän varmaksi. Turhauttaa ja tuntuu, että elämä valuu hukkaan. Mikä tämän kaiken tarkoitus on? Mitä sinä haluaisit että tekisin? -P-
Haluaisin, että lipsauttaisit sivulauseessa olevasi vapaa.
Voin kyllä sanoa sen edelleenkin suoraan vaikka ihan päälauseessa. Ei ole tullut muutoksia, kun sydämeen ei mahdu muita samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä tällaisia viestejä kun lukee niin voin huokaista helpotuksesta kuinka hyvin asiat lopulta ovat.
Erittäin skitsofreeninen viesti vailla mitään järjenhiventä.
Kyllä! Kiitollinen että minä ja omat rakkaimpani olemme mieleltämme terveitä. Ja hän, jota kaipaan.
Ainakin minun on miehenä helpompi lähestyä tai muuten toimia selkeämmin, jos tiedän naisen olevan vapaa. Mitä jos lähestynkin ja se toinen on kiinnostunut mutta varattu? Tällöin oma kiinnostukseni lopahtaa, mikä tekee tilanteesta entistä hankalamman, kun on kerran jo lähestytty.
(myöskin eri)