Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaakos kongi kastella housunsa vielä useastikin kun häiriköi?
Ps. Salaattiakin kin kannattaisi laittaa niin että edes sitä viitsisi katsella. Mami taitaakin tykätä itkeskelystä, vai mitä "anus"?
Näitä tällaisia viestejä kun lukee niin voin huokaista helpotuksesta kuinka hyvin asiat lopulta ovat.
Erittäin skitsofreeninen viesti vailla mitään järjenhiventä.
Toi on kirjoitellut sekopäisiä viestejään täällä jo vuosia. Tässä ketjussa on jotain, mikä vetää puoleensa noita hulluja kuin kärpäspaperi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä jota kaipaan. Toivon että voit jo paremmin. Jos et pidä minusta kuten minä pidän sinusta, voin olla ystäväsi jos sellaista tarvitset. Olen allapäin kun en kuule sinusta mitään. Pelkään että olet yksinäinen.
Leikin, että tämän olisi kirjoittanut kaipaamani mies.
Voin paremmin ja kaikesta huolimatta pidän sinusta edelleen liikaa enkä siksi voi lähestyä. Anteeksi, että poistin sinut facebookin kaverilistalta ja Instagramin seuraajista, en vain yksinkertaisesti kykene tilanteeseen, jossa jotain sinusta muistuttavaa pamahtaisi näkökenttääni yllättäen heikolla hetkellä. Olen yksinäinen, yksinäisempi kuin muistan koskaan olleeni. Menetin niin paljon kaiken tämän takia...A.
...ja sitten sä heräsit. Idioottimaista kirjoitella itselleen kaipausviestejä.
-olen ihan OK
-en ikinä aio olla irl tekemisissä kanssasi, lähinnä tsekkaan menon joskus täältä, varmistus
-olet viimeinen mies maailmassa, jolle soittaisin
-sinkku hautaan asti on parempi kuin olla tekemisissä
-jatkanko?
-miesvauvat on vastenmielisiäSama se, jatka ihmeessä, mutta älä viitsi teeskennellä naista, joka kuolaa perääsi. Se on narsistista.
Jossain vaiheessa mietin, että näiden viestien takana on yksi (toivottavasti vain yksi) henkilö, joka haluaa trollata ja pahoittaa toisten mielen. Mutta viestiesi sävy on sellainen, että en ole niin varma tahallisuudesta. Kyllä varmaan joku mielensä voi pahoittaa, mutta ennen kaikkea nämä purkauksesi ovat hämmentäviä, mikä saa epäilemään, että tarvitset vähän enemmän apua. Projisoit viesteihin vaikka minkälaista narsismia, ja usein teet villejä päätelmiä sekä kirjoittajan että kaivatun motiiveista. Ulkopuolinen näkee viestisi selkeästi projisoinniksi, koska yleensä alkutekstissä ei ole mitään, joka oikeuttaisi niin pitkälle meneviä negatiivisia päätelmiä kuin teet. Tämän vuoksi tuo negatiivisuus ei toimi trollauksenakaan, vaikka herkkä ihminen saattaa siitä loukkaantuakin. Toivottavasti sinulla on joku, jonka kanssa keskustella siitä miksi olet niin negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä jota kaipaan. Toivon että voit jo paremmin. Jos et pidä minusta kuten minä pidän sinusta, voin olla ystäväsi jos sellaista tarvitset. Olen allapäin kun en kuule sinusta mitään. Pelkään että olet yksinäinen.
Voin paremmin ja kaikesta huolimatta pidän sinusta edelleen liikaa enkä siksi voi lähestyä. Anteeksi, että poistin sinut facebookin kaverilistalta ja Instagramin seuraajista, en vain yksinkertaisesti kykene tilanteeseen, jossa jotain sinusta muistuttavaa pamahtaisi näkökenttääni yllättäen heikolla hetkellä. Olen yksinäinen, yksinäisempi kuin muistan koskaan olleeni. Menetin niin paljon kaiken tämän takia...A.
-olen ihan OK
-en ikinä aio olla irl tekemisissä kanssasi, lähinnä tsekkaan menon joskus täältä, varmistus
-jatkanko?
-miesvauvat on vastenmielisiäSama se, jatka ihmeessä, mutta älä viitsi teeskennellä naista, joka kuolaa perääsi. Se on narsistista.
Tuosta tosiaan kieltämättä( nyt kun luin uudelleen) paistaa läpi, että kirjoittaja kirjoitti kuin kirjoittikin itselleen mieleisen viestin.😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa vain haluaa sua lähelleen edes ystäväksi, nimittäin asetat itsesi hänen yläpuolelleen sääliessäsi ihmistä, jolla todennäköisesti on asiat elämässään paremmin kuin hyvin. Vaikka ei sua ystäväksi huolikkaan. Sun itsetunnon heikkous paistaa läpi. Niittaamalla toisen surkeaksi kohotat itseäsi olemattomalle jalustalle.
Hän on vaikeuksissa enkä voi tehdä mitään. Se syö mua sisältä. Sun säälijankkaukset kuultiin jo. Mikään mitä kirjoitat tuossa yllä, ei pidä paikkaansa. Mun itsetunto on vahvistunut koetuista vastoinkäymisistä, ymmärrys toisten tuskalle myös. En kaipaa sun oletuksia enkä vääriä päätelmiä, vaikuttaa siltä että sulla on jäänyt itselläsi levy päälle tämän sääli-asian kanssa. En voi kuin ystävällisesti kehoittaa jättämään muut kaipaajat rauhaan ja lopettamaan heidän viestiensä vääristely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa vain haluaa sua lähelleen edes ystäväksi, nimittäin asetat itsesi hänen yläpuolelleen sääliessäsi ihmistä, jolla todennäköisesti on asiat elämässään paremmin kuin hyvin. Vaikka ei sua ystäväksi huolikkaan. Sun itsetunnon heikkous paistaa läpi. Niittaamalla toisen surkeaksi kohotat itseäsi olemattomalle jalustalle.
Hän on vaikeuksissa enkä voi tehdä mitään. Se syö mua sisältä. Sun säälijankkaukset kuultiin jo. Mikään mitä kirjoitat tuossa yllä, ei pidä paikkaansa. Mun itsetunto on vahvistunut koetuista vastoinkäymisistä, ymmärrys toisten tuskalle myös. En kaipaa sun oletuksia enkä vääriä päätelmiä, vaikuttaa siltä että sulla on jäänyt itselläsi levy päälle tämän sääli-asian kanssa. En voi kuin ystävällisesti kehoittaa jättämään muut kaipaajat rauhaan ja lopettamaan heidän viestiensä vääristely.
Ihmettelenpä, että tiedät hänen olevan vaikeuksissa, mutta kuitenkin joudut tänne avautumaan? Viestistäsi saa sen käsityksen, että olet hänen elämässään jotenkin sitten mukana, joten mikset anna tukeasi hänelle irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sormuksettoman ihmisen voi olettaa sinkuksi? Silloin ei pitäisi olla liian noloa lähestyä, vaikka sitten selviäisikin, että hän on suhteessa.
On se vähän hassu oletus nykyään, kun varmaan jokatoinen on avoliitossa.
Toisaalta jostainhan se kertoo, jos avoliitossa asuu.
Ehkä väliinmeno ei ole silloin mitenkään paheksuttavaa?
Noloa se kyllä on silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-olen ihan OK
-jatkanko?
Tuosta tosiaan kieltämättä( nyt kun luin uudelleen) paistaa läpi, että kirjoittaja kirjoitti kuin kirjoittikin itselleen mieleisen viestin.😂😂
Hah hah! Olen tuon vastauksen kirjoittaja, enkä sama kuin alkuperäinen kaipaaja, joka saattaa hyvinkin olla nainen ja kaivata miestä. Itse tosiaan halusin vain hetken ajan kuvitella, että kyseessä olisi mies joka pyörii päässäni päivittäin vaikka emme ole aikoihin enää olleet tekemisissä. Todellisuudessa hän ei kyllä missään vauvapalstalla kirjoittele, saati minua oikeasti kaipaa.
A.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelenpä, että tiedät hänen olevan vaikeuksissa, mutta kuitenkin joudut tänne avautumaan? Viestistäsi saa sen käsityksen, että olet hänen elämässään jotenkin sitten mukana, joten mikset anna tukeasi hänelle irl?
Olisin hänen tukenaan sillä sekunnilla, jos tietäisin varmaksi ettei se sekoita asioita entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin hänen tukenaan sillä sekunnilla, jos tietäisin varmaksi ettei se sekoita asioita entisestään.
Mistä tiedät, että hänellä on vaikeuksia? Miksi tukesi sekoittaisi asioita?
Jonain päivänä kerron sinulle, kuinka sait minut ikävästä niin hermoraunioksi, että yrittivät heittää jopa vauvapalstan kaipausketjusta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että hänellä on vaikeuksia? Miksi tukesi sekoittaisi asioita?
Kyselytunti päättyi tältä erää.
Aseeton oon tässä kohtaa
sydän kun nyt tätä johtaa
pitäis malttaa, olla fiini
niin kuin vuosikertaviini
joskus järki sanoo miten
tulee toimia, ja siten
tuumasin nyt tätä päällä
ei hän ole ollut täällä
Vapaa, vaik ei velvoitteeton
tilani mun, siksi syit on
katsoo kauas, uskoo vielä
että joku olis siellä
odottamas minunlaista
höpisijää, vajavaista
pakko näin on uskotella
iloks muuttuu, ajatella
Kiitti mies, oletkin sit ollut päässäni koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä taida olla kaksinen takapuoli sillä, jonka kaipaaja ei muista edes kaivatun takapuolen mallia.
Miten niin? Jos sä hiirulainen kohtaisit joskus ihmisiä ihan IRL niin tietäisit, että ihmiset saattavat kunnolla ihastuessaan jopa kadottaa kokonaan sen ihmisen kasvotkin niin, että lyö ihan tyhjää vaikka olisi juuri 5 minuuttia aikaisemmin nähnyt.
Älä kirjoittele enää kun älykkyytesi on tuolla tasolla, että saat yhden tyhmän lauseen väännettyä juuri ja juuri.
Vau, oletko aina ollut noin tosikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaakos kongi kastella housunsa vielä useastikin kun häiriköi?
Ps. Salaattiakin kin kannattaisi laittaa niin että edes sitä viitsisi katsella. Mami taitaakin tykätä itkeskelystä, vai mitä "anus"?
Näitä tällaisia viestejä kun lukee niin voin huokaista helpotuksesta kuinka hyvin asiat lopulta ovat.
Erittäin skitsofreeninen viesti vailla mitään järjenhiventä.
Se on palstan ylläpito, otti herneet palkoineen nokkiin, kun naista ei kiinnosta. Kas kummaa kun ei. Tänne ei muuten oikeasti kannata pahemmin avautua, ellei halua olla ah niin empaattisen hopeaketun rääpimä, reunahuomautuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sormuksettoman ihmisen voi olettaa sinkuksi? Silloin ei pitäisi olla liian noloa lähestyä, vaikka sitten selviäisikin, että hän on suhteessa.
On se vähän hassu oletus nykyään, kun varmaan jokatoinen on avoliitossa.
Toisaalta jostainhan se kertoo, jos avoliitossa asuu.
Ehkä väliinmeno ei ole silloin mitenkään paheksuttavaa?
Noloa se kyllä on silti.
Niin, kertoo siitä, että ei noudata orjallisesti ihmisten luomia järjestyksiä ja tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Rakastin sua M. Toivon että vielä joskus sinäkin koet tämän tunteen, ja saat vastarakkautta. Vaikka itse en sitä sinulta saanutkaan. T.
Rakastit, et siis enää? Haluaisin avautua tähän jotain mutten pysty kun ei tämä minua koskenut kuitenkaan.
taidat olla sellainen skitsofreenikko mie(s)kohteen häiriiköivä ja itkevä naikkonen vailla järjenhiventä. Mutta onhan niitä kateellisia miekkosia kun monet naiset puhuvat tietystä miehestä muttei sinusta.
Siinä todellakin vietkong kastelee housunsa eikä se lämmitä naiivin häirikön housuja edes pakkasella
Eikä se lämmitä muuten "anusta"kaan kun potkii muiden ovia, siitä seuraa lakimiehelle hommia.
Mitä tulee salaatin tekemiseen, kannattaa panostaa siihen mikäli haluaisi joskus asiakkaita eikä karkoita heitä kilpailijan kassavirtaa kartuttamaan eli pidä kakaruutesi kurissa niin ei lirise.
Meillä on muuten hyvin asiat mutta itkevällä naikkosella ei vaikuta olevan kun ns. Salalovea yrittää peitellä ja ylläpitää.
Ennen kuin täydennät 10xvastauksia tähän, joissa vakkarikommentit; hullu&humalassa&sekopää nainen&mo*ehullu jne... ota olut!
Säästyy palstatilaa, jos joku onneton haluaa tänne kirjoittaa oikeasti.