Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
16601/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia oireita rakastuminen on sinulle aiheuttanut? Onko rakkauden kohteesi mies vai nainen?

Unettomuutta, itsetunnon romahtamisia ja kriisejä, häpeää, epävarmuutta, syömättömyyttä ja ahmimista, huumeiden käyttöä, psykoottisia kohtauksia, hermoheikkoutta, itkuherkkyyttä ja poissaolevuutta ainakin.

Voi olla, että muutakin, mutta tuossa ne jotka näin äkkiseltään tuli mieleen.:)

Ai niin ja harrastanut seksiä, jottei olisi niin nolo luuseri ja surkea reppana-olo, kun yksin haikailee sellaisen henkilön perään jota ei voisi vähempää kiinnostaa ja joka pyörittelee naisia minkä ehtii.

Joskus aikoinaan olen myös tehnyt joitain matkoja ihan vain näyttääkseni miehelle, että minulla on elämä enkä välitä vittuakaan.:D

Millaisia psykoottisia kohtauksia, mitä sä oot tehnyt silloin? Anteeks kun kyselen, mut kuulosti niin hurjalta toi sun lista!

Itellä vaan tullut ruokahaluttomuutta ja hirvee määrä energiaa. Jotka sitten laantuneet normaaliksi olotilaksi liian pian.

Vierailija
16602/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia oireita rakastuminen on sinulle aiheuttanut? Onko rakkauden kohteesi mies vai nainen?

Miehelle: Jos nyt ei rakkaudesta sentään vielä tällä tuntemisen tasolla puhuttaisi, mutta aika jalat alta vievästä ihastuksta kuitenkin.

Tämä alkoi yllättäen, ihan leikistä. Mutta nopeasti, muutaman kohtaamisen jälkeen huomasin olevani mennyttä.

Ai niin ne oireet.. Sitähän piti kirjoittaa:

Unettomuutta, epävarmuutta, mustasukkaisuutta..

Aika negatiiviselta taitaa kuulostaa😕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16603/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tietäisit ihailijasi kirjoittelevan tänne säännöllisesti, kävisitkö lukemassa viestejä, vaikket olisi itse kiinnostunut ihailijasta?

En kävisi, mutta joskus tullut kyllä itselle tunne, että voisiko se toinen käydä täällä viihdyttämässä itseään viesteilläni (jotkut niistä hän olisi saattanut tunnistaa).

Vierailija
16604/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tietäisit ihailijasi kirjoittelevan tänne säännöllisesti, kävisitkö lukemassa viestejä, vaikket olisi itse kiinnostunut ihailijasta?

En kävisi, mutta joskus tullut kyllä itselle tunne, että voisiko se toinen käydä täällä viihdyttämässä itseään viesteilläni (jotkut niistä hän olisi saattanut tunnistaa).

Ei niitä viestejä voi kukaan varmasti itselleen osoitetuksi tunnistaa. Onneks :)

Vierailija
16605/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jaksaisin ehkä kuukauden käydä tarkkailemassa, ettei ihailija käyttäisi liian selviä tunnisteita tai kirjoittaisi yksityisasioita. En silti välttämättä vastaisi viesteihin ihailijan innostumisen pelossa.

Vierailija
16606/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan edelleen sua M. Haaveissani vain voin näyttää sen. T. Eri kuin aiemman viestin lähettänyt

Miksi vain haaveissa? Tiedätkö varmasti, ettei hän halua sinua? (Ja kai nyt ihmisen voi etunimellä yksilöidä, jos ei ole kyseessä mikään harvinainen nimi. Tällaisten viestien takia ketju on täynnä jatkokysymystä "Miehelle vai naiselle?", mikä on turhauttavaa lukea.)

Viesti ei ollut sulle joten älä vaivaa mieltäsi. Ne jotka haluaa tulla tunnistetuksi, laittaa tunnisteen. Useimmat eivät halua ja kysymysten esittäminen on rasittavaa.

Vierailija
16607/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas. Olen tänäänkin sinua koko päivän ikävöinyt, siitä lähtien kun heräsin. Olisitpa tässä, olisi ihana tuntea läheisyytesi ja se tunne jonka saat minussa aikaan.

Vierailija
16608/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkiin yhteisiin,

karkaavat ajatukseni,

hetket vastapäätä sinua,

aika joka pysähtyi katseestasi,

äänestäsi,

sai minut rakastumaan,

muodosti sillan välillemme.

Sitä pitkin kuljimme,

hetkinä iltojen kuulaiden,

joita en koskaan tulisi unohtamaan,

joiden vuoksi aina näkemistäsi odotan,

rakkautemme voimalla,

todeksi tulevan toivon.

Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin.

16609/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä kuitenkin naurattaa kun vietkong juoksee itkusta ulisten kauppakeskuksen läpi, ison postitalon katua koloon itkemään. Tunki jopa kamerakauppaan perään. Oli näemmä selvästi tullut häirinneeksi muita ihmisiä liikaa sekoilullaan. Videostreamina näyttää aikas selvältä.

No, hopeakettu ottaa sellaisen karateasennon ja vetäsee kierrepotkun? Promillet kohillaan yp, mutta antoisaa deleten käyttöä, nämä hui niin kamalan uhkaavat viestit pitää poistaa ennen aamua. On se saavutus olla 2,5 promillen kännissä töissä.

Empaattinen ja kiltti, ne ovat synonyymejä juu. Miksiköhän sut on bannattu IRL kaikilla? Jaa-a.

Kovin taidat tämän Hopeaketun kyvyt yliarvioida :D Oon ihan pihalla mitä sepostat :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
16610/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö terveessä päässä (ala- ja,yläpäät) pitäisi olla edes hieman aivotoimintaa (niin ei lirisisi)?

Mikäli "perusasiat" eivät avaudu edes kortteliviestinnässä, hälytyskellot soivat ja kertovat; m on seko.

Vierailija
16611/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa lohduttaa sinua ja pitää hyvänä.

Vierailija
16612/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unettomuutta, itsetunnon romahtamisia ja kriisejä, häpeää, epävarmuutta, syömättömyyttä ja ahmimista, huumeiden käyttöä, psykoottisia kohtauksia, hermoheikkoutta, itkuherkkyyttä ja poissaolevuutta ainakin.

Ai niin ja harrastanut seksiä, jottei olisi niin nolo luuseri ja surkea reppana-olo, kun yksin haikailee sellaisen henkilön perään jota ei voisi vähempää kiinnostaa ja joka pyörittelee naisia minkä ehtii.

Joskus aikoinaan olen myös tehnyt joitain matkoja ihan vain näyttääkseni miehelle, että minulla on elämä enkä välitä vittuakaan.:D

Millaisia psykoottisia kohtauksia, mitä sä oot tehnyt silloin? Anteeks kun kyselen, mut kuulosti niin hurjalta toi sun lista!

Itellä vaan tullut ruokahaluttomuutta ja hirvee määrä energiaa. Jotka sitten laantuneet normaaliksi olotilaksi liian pian.

Semmosia flippaamisia.

Todellisuudentaju vääristyy ja sekoittuu muistoihin, ei hallitse itseään, oudot ja pelottavat tunteet, päättelykyky ja ajattelu nolla jne.

Sitten tulee impulsiivista ja aggressiivista käytöstä (ei väkivaltaa, muilla tavoin aggressiivista).

Vierailija
16613/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin mielellään kanssasi jotain muuta kuin nukkuisin. Sun kädet voisi olla mun ympärillä ja huulet huulillani.

Vierailija
16614/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin mielellään kanssasi jotain muuta kuin nukkuisin. Sun kädet voisi olla mun ympärillä ja huulet huulillani.

Mustakaan se ei ois vielä pettämistä.

Vierailija
16615/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aalle kirjoitti:

Älä jaksa olla muna.

Vituttaa ny.

Ketä kiinnostaa sun vitutukset, mua ainakaan.

Vierailija
16616/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan edelleen sua M. Haaveissani vain voin näyttää sen. T. Eri kuin aiemman viestin lähettänyt

Miksi vain haaveissa? Tiedätkö varmasti, ettei hän halua sinua? (Ja kai nyt ihmisen voi etunimellä yksilöidä, jos ei ole kyseessä mikään harvinainen nimi. Tällaisten viestien takia ketju on täynnä jatkokysymystä "Miehelle vai naiselle?", mikä on turhauttavaa lukea.)

Viesti ei ollut sulle joten älä vaivaa mieltäsi. Ne jotka haluaa tulla tunnistetuksi, laittaa tunnisteen. Useimmat eivät halua ja kysymysten esittäminen on rasittavaa.

Mistä tiedät etten ole se kaivattu :D.  Oletettavasti tuo kysymysviesti ei ollut sinulle, joten miksi itse vaivaat mieltäsi siihen kommentoimalla? Kumpi on rasittavampaa, jatkokysymysten tekeminen vai tuollainen kirjoittajien ohjeistaminen ikään kuin olisit jokin auktoriteetti?

Vierailija
16617/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmosia flippaamisia.

Todellisuudentaju vääristyy ja sekoittuu muistoihin, ei hallitse itseään, oudot ja pelottavat tunteet, päättelykyky ja ajattelu nolla jne.

Sitten tulee impulsiivista ja aggressiivista käytöstä (ei väkivaltaa, muilla tavoin aggressiivista).

Lisään vielä, ettei noi oireet siis automaattisesti rakastuessa tule, vaan ovat hyvin riippuvaisia miehen käytöksestä.

Joskus minullakin on tullut ”vain” syömättömyttä, lievää unettomuutta ja hulluna energiaa.

Sen rakastumisen aikana muuten mursin myös varpaani, kun leijuin niin pilvissä et tanssin varpaani täysillä lyöden metalliin.:)

Vierailija
16618/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olisit täällä kulta, sanoisin, että voitaisko jo lähteä täältä helvettiin?

Vierailija
16619/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalo, johdata meidät yhteen. Pyydän, toivon ja rukoilen.

Vierailija
16620/16650 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pvt. Hopper kirjoitti:

En woi unias

todeks osottaa,

en eläwöittää

werrattomuuksia

suurmaailman

Waan jos yksin silmin ihantelisimme

tään maan niin kowin werrattoman