Sivut

Kommentit (16650)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan edelleen sua M. Haaveissani vain voin näyttää sen. T. Eri kuin aiemman viestin lähettänyt

Miksi vain haaveissa? Tiedätkö varmasti, ettei hän halua sinua? (Ja kai nyt ihmisen voi etunimellä yksilöidä, jos ei ole kyseessä mikään harvinainen nimi. Tällaisten viestien takia ketju on täynnä jatkokysymystä "Miehelle vai naiselle?", mikä on turhauttavaa lukea.)

Viesti ei ollut sulle joten älä vaivaa mieltäsi. Ne jotka haluaa tulla tunnistetuksi, laittaa tunnisteen. Useimmat eivät halua ja kysymysten esittäminen on rasittavaa.

Mistä tiedät etten ole se kaivattu :D.  Oletettavasti tuo kysymysviesti ei ollut sinulle, joten miksi itse vaivaat mieltäsi siihen kommentoimalla? Kumpi on rasittavampaa, jatkokysymysten tekeminen vai tuollainen kirjoittajien ohjeistaminen ikään kuin olisit jokin auktoriteetti?

Hän ei kirjoita tuohon tyyliin. Viesti oli ap;lle eli minulle, joten vastasin. Jälkimmäiseen kysymykseen vastaukseni tiedätkin jo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisin mielellään kanssasi jotain muuta kuin nukkuisin. Sun kädet voisi olla mun ympärillä ja huulet huulillani.

Mustakaan se ei ois vielä pettämistä.

Toivoisin kyllä saavani paljon enemmän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jonain päivänä kerron sinulle, kuinka sait minut ikävästä niin hermoraunioksi, että yrittivät heittää jopa vauvapalstan kaipausketjusta ulos.

Tämä on vaikuttava saavutus. Se liikuttaa.

Vierailija

Hyvän yön toivotus suukkoineen, haleineen elämäin naiselle täältä sinne mieheltä kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä. Kaun.unia!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit ihailijasi kirjoittelevan tänne säännöllisesti, kävisitkö lukemassa viestejä, vaikket olisi itse kiinnostunut ihailijasta?

Jos tietäisit olevasi vietkong naikkonen, tarkastaisit sinäkin luultavasti, mitä tyyppi touhuaa. Jos näkemisestä mennyt viisi vuotta, ei merkitystä vahvistamisella. Narsistia ei jätetä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä taida olla kaksinen takapuoli sillä, jonka kaipaaja ei muista edes kaivatun takapuolen mallia.

Miten niin? Jos sä hiirulainen kohtaisit joskus ihmisiä ihan IRL niin tietäisit, että ihmiset saattavat kunnolla ihastuessaan jopa kadottaa kokonaan sen ihmisen kasvotkin niin, että lyö ihan tyhjää vaikka olisi juuri 5 minuuttia aikaisemmin nähnyt.

Älä kirjoittele enää kun älykkyytesi on tuolla tasolla, että saat yhden tyhmän lauseen väännettyä juuri ja juuri.

Vau, oletko aina ollut noin tosikko?

En edes ole tosikko... :D
Ehkei silti kannata tulla tekemään olettamuksia toisten kaipaamista ihmisistä tai laittaa lähes sanoja toisen suuhun. Turha ihmetellä jos saa vähän rumemman vastauksen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta sinä, jonka silmät on kuin Afrikan tähdet <3

Kerro lisää näistä silmistä, väri esim?

En ole tuo kirjoittelija, mutta eikö tämä ole vähän tyhmä kysymys? Eiköhän sillä viitata siihen lautapeliin ja kyseinen timantti on harmaahko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millaisia oireita rakastuminen on sinulle aiheuttanut? Onko rakkauden kohteesi mies vai nainen?

Ai niinku sen lisäksi, että se mies on mun jokaisessa ajatuksessa aamun sarastuksesta illan koittoon. Pitäiskö olla jotain vielä sen lisäksi. Tähän asti olin pitänyt itseäni hyvinkin täysjärkisenä, mutta olen joutunut ottamaan asian uudelleenkäsittelyyn.

Vierailija

Vaikka tunnenkin sinuun vetoa, aion keskittyä omaan naiseeni eikä mulla ole aikomusta pettää tai erota hänestä. Aion keskittyä jatkossa häneen ja unohtaa sinut. Vaalealle naiselle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikka tunnenkin sinuun vetoa, aion keskittyä omaan naiseeni eikä mulla ole aikomusta pettää tai erota hänestä. Aion keskittyä jatkossa häneen ja unohtaa sinut. Vaalealle naiselle.

Tämä on hyvä juttu. Muista sitten myös unohtaa ihan oikeasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia oireita rakastuminen on sinulle aiheuttanut? Onko rakkauden kohteesi mies vai nainen?

Ai niinku sen lisäksi, että se mies on mun jokaisessa ajatuksessa aamun sarastuksesta illan koittoon. Pitäiskö olla jotain vielä sen lisäksi. Tähän asti olin pitänyt itseäni hyvinkin täysjärkisenä, mutta olen joutunut ottamaan asian uudelleenkäsittelyyn.

Jos se ajattelu ei vaikuta toimintaan, ei ole vielä varsinaisesti oire.
Kuulostat järkevältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä. En ole tehnyt elettäkään tämän naisen suuntaan tähänkään mennessä enkä aio jatkossakaan. Vetovoiman tunteelle ei mitään voi, mutta omalle toiminnalleen voi. Pidän naistani kuin kukkaa kämmenellä ja hän ansaitsee vain hyvää kohtelua. Rakastan häntä valtavasti enkä aio tuhota kaikkea kaunista ja hyvää mitä meillä on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä. En ole tehnyt elettäkään tämän naisen suuntaan tähänkään mennessä enkä aio jatkossakaan. Vetovoiman tunteelle ei mitään voi, mutta omalle toiminnalleen voi. Pidän naistani kuin kukkaa kämmenellä ja hän ansaitsee vain hyvää kohtelua. Rakastan häntä valtavasti enkä aio tuhota kaikkea kaunista ja hyvää mitä meillä on.

Miksi sinä sitten kirjoittelet sille naiselle? Ihan turha viesti jos et ole tehnyt elettäkään, mutta silti pitää tulla tänne kirjoittamaan joku "unohdan sinut viesti" hänelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit ihailijasi kirjoittelevan tänne säännöllisesti, kävisitkö lukemassa viestejä, vaikket olisi itse kiinnostunut ihailijasta?

Mistä tietäisin? Tunnisteiden perusteella vai kerrottuna?

Jos ensimmäistä, niin tuskin tietäisin niin varmaksi, että jäisin pois kirjoitusten takia. Saattaisin ahdistua hieman ja hakea merkkejä, että ne terveiset eivät olisikaan minulle. Kävisin edelleen lukemassa.

Jos jälkimmäistä, niin tekisin tietysti henkilökohtaisesti selväksi, ettei minua kannata kaivata (kerran en olisi kiinnostunut). Jos kirjoittelu jatkuisi, jäisin luultavasti pois, koska en haluaisi saada niitä terveisiä.

En ole muuten koskaan tunnistanut itseäni mistään kirjoituksista, enkä tunnisteita edes etsi. Melkein kaikkien kaikki jutut käy niin monien tilanteisiin, että turhahan sitä on kuvitella juttujen olevan just itsestä. Mun nimi on kyllä mainittu, mutta meitä nyt on muutama muukin samalla nimellä tässä maassa, eli en ole ottanut ”itseeni” näistä maininnoista.

Miksi ap kysyy?

Sivut

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat