Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
No eipä taida olla kaksinen takapuoli sillä, jonka kaipaaja ei muista edes kaivatun takapuolen mallia.
Ota joku sellainen, jonka takapuolen mallin edes muistat.
Vierailija kirjoitti:
No eipä taida olla kaksinen takapuoli sillä, jonka kaipaaja ei muista edes kaivatun takapuolen mallia.
Minä en ainakaan lukeudu tuohon joukkoon! XD
Se herkkupepa on niin herkku. Muistan niin kun ekaa kertaa näin, ihan ilman vaatteita, tunsin oloni niin petetyksi! Vuosia jo tekemisissä sen herkkupepan kaa muttei vaatteiden takia ollut mielessäkään käynyt pepa. Pettynyt ja hivenen järkyttynyt olin et miten kummassa moista kaunista en ollut noteerannut, just oikean muotoinen, oloinen, visuaalisesti niin nätti ja entäpäs se tuntuma, voih...
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Aika harvalla on sellainen järjen sumentava ”wooooooowwwww”-peppu, jonka spottaa heti ja jää tarkasti mieleen.
Eli harvalla on mitenkään kaksinen tai muuten huomiota herättävä (tosi iso tai tosi pieni, sisään vetäytynyt rusina tms.).
Mun pitää nähdä aika monta kertaa ihminen ja tunteiden vähän rauhoittuakin, ennen kuin alan kiinnittämään huomiota yksityiskohtiin.
Aluksi vaan oon jossain sumussa eikä oo oikein hajua ulkonäöllisistä yksityiskohdista.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Jos sä hiirulainen kohtaisit joskus ihmisiä ihan IRL niin tietäisit, että ihmiset saattavat kunnolla ihastuessaan jopa kadottaa kokonaan sen ihmisen kasvotkin niin, että lyö ihan tyhjää vaikka olisi juuri 5 minuuttia aikaisemmin nähnyt.
Älä kirjoittele enää kun älykkyytesi on tuolla tasolla, että saat yhden tyhmän lauseen väännettyä juuri ja juuri.
Antakaa jokin ulkonäöllinen vihje kaivatustanne?
Hei R,
Jossain toisessa elämässä me oltaisiin oltu täydelliset toisillemme. Näin luulen. T.P
Vierailija kirjoitti:
Miehelle. Luulen että nykyään vain kuvittelen kaiken, aika toivottomalta tämä tuntuu. Hiuksenhienoja vihjeitä yritän seurata enkä tiedä mikä silmukka tulee oikein mikä väärin. Jotain mielikuvitusneuletta kumminkin syntyy, seitinohutta ja sekavaa. Joskus luulen tulkinneeni oikein ja ilahdun, mutta enhän minä oikeasti tiedä mitään. Minun olisi korkea aika ottaa järki käteen ja elää reaalimaailman mukaan. Uskoa vain sitä minkä tiedän varmaksi. Turhauttaa ja tuntuu, että elämä valuu hukkaan. Mikä tämän kaiken tarkoitus on? Mitä sinä haluaisit että tekisin? -P-
Haluaisin, että lipsauttaisit sivulauseessa olevasi vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikkaat jalat
Vierailija kirjoitti:
Pisamia ja hymykuopat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harvalla on sellainen järjen sumentava ”wooooooowwwww”-peppu, jonka spottaa heti ja jää tarkasti mieleen.
Eli harvalla on mitenkään kaksinen tai muuten huomiota herättävä (tosi iso tai tosi pieni, sisään vetäytynyt rusina tms.).Mun pitää nähdä aika monta kertaa ihminen ja tunteiden vähän rauhoittuakin, ennen kuin alan kiinnittämään huomiota yksityiskohtiin.
Aluksi vaan oon jossain sumussa eikä oo oikein hajua ulkonäöllisistä yksityiskohdista.
Yritin visualisoida tätä, mutta tuosta kielikuvasta tulee mieleen lähinnä se reikä. Ja ei kai ollut tarkoitus sanoa, että se jäisi tarkasti mieleen myöhemmin ihailtavaksi, oli se sitten tosi iso tai tosi pieni rusina XD.
Vierailija kirjoitti:
Olisi rauhallisempi olo, jos näkisin sinut edes vilaukselta ja voisin todeta, että olet kunnossa ja ehkä jopa onnellisen näköinen. Ei se omaa yksinäisyyden tunnettani poistaisi, mutta tekisi siitä asteen helpompaa.
Ihanaa, että joku muukin ajattelee näin, mä ajattelen just näin. Olen ajatellut häntä paljon viime aikoina, koska tiedän että tällä hetkellä ei mene ainakaan kaikilta osin hyvin. Tosin en tiedä onko joku lohduttamassa tilanteessa vai ei. Ja ymmärtääkö se joku häntä tarpeeksi hyvin ja osaako tukea.
Niin, millainen rusina kaipaamallasi henkilöllä on? Näkeekö sen jotenkin toisen yleisolemuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Miehekkäät kädet ja kaunis iho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli harvalla on mitenkään kaksinen tai muuten huomiota herättävä (tosi iso tai tosi pieni, sisään vetäytynyt rusina tms.).Mun pitää nähdä aika monta kertaa ihminen ja tunteiden vähän rauhoittuakin, ennen kuin alan kiinnittämään huomiota yksityiskohtiin.
Aluksi vaan oon jossain sumussa eikä oo oikein hajua ulkonäöllisistä yksityiskohdista.Yritin visualisoida tätä, mutta tuosta kielikuvasta tulee mieleen lähinnä se reikä. Ja ei kai ollut tarkoitus sanoa, että se jäisi tarkasti mieleen myöhemmin ihailtavaksi, oli se sitten tosi iso tai tosi pieni rusina XD.
No se on semmonen pylly, jonka pienet posket on roikot ja lommollaan.
Laihoilla vanhuksilla yleinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet edelleen ajatuksissani. Yksi kohtaaminen ei pitäisi vaikuttaa minuun näin paljon. Aivan naurettavaa.
Tekisi mieli ottaa sinuun yhteyttä, mutta kyllähän sinä tiedät, ettei me voida.
Jos sinä haluat sanoa kuitenkin minulle jotain, tiedät kyllä mistä minut löytää.
Ei mua oikeastaan enää kiinnosta sanoa mitään. Kaveriksikaan sinusta ei ole, joten miksi senkään vuoksi tulisin puhumaan. Ajattelet niin paljon sitä mitä muut ajattelee ja koet varmaan jo pelkän minun kanssa juttelemisen moraalisesti vääräksi, niin mitäpä siinä sitten mitään juttelemaankaan.
Älä höpötä. Tuskinpa ap täällä olisi ellei hän sinun kanssasi haluaisi jutella? ;) Vaikkei ehkä sitä heti myönnäkään...
Vierailija kirjoitti:
Makuuhuonekatse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle. Luulen että nykyään vain kuvittelen kaiken, aika toivottomalta tämä tuntuu. Hiuksenhienoja vihjeitä yritän seurata enkä tiedä mikä silmukka tulee oikein mikä väärin. Jotain mielikuvitusneuletta kumminkin syntyy, seitinohutta ja sekavaa. Joskus luulen tulkinneeni oikein ja ilahdun, mutta enhän minä oikeasti tiedä mitään. Minun olisi korkea aika ottaa järki käteen ja elää reaalimaailman mukaan. Uskoa vain sitä minkä tiedän varmaksi. Turhauttaa ja tuntuu, että elämä valuu hukkaan. Mikä tämän kaiken tarkoitus on? Mitä sinä haluaisit että tekisin? -P-
Haluaisin, että lipsauttaisit sivulauseessa olevasi vapaa.
Mitä se muuttaisi?
T:eri P
Rakastin sua M. Toivon että vielä joskus sinäkin koet tämän tunteen, ja saat vastarakkautta. Vaikka itse en sitä sinulta saanutkaan. T.
Miksi rakastan sinua näin paljon.