Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
16321/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rimpuilen ja räpistelen, ja välillä luulen jo olevani kuivilla, mutta aina minä tipun takaisin siihen ihanaan tunteeseen. Läheisyytesi ja tuoksusi huumaavat minut, ja taas jälleen kerran olen korviani myöten rakastunut sinuun. No, eihän siitä haittaakaan ole. :D

Vierailija
16322/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs on söpö höpö pikkuinen mutta ei ole mitään saumaa. Miten saan hänet pois päästäni ja sydämestäni. Hän näyttää haluavan pysyä etäällä kaikin tavoin joten miksi tämä ei mene pois....

Ehkä hän pysyttelee etäällä, jos on ujo tai varovainen, kuitenkin toivoen että menisit lähemmäksi. Vai mistä voisi olla kyse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16323/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rimpuilen ja räpistelen, ja välillä luulen jo olevani kuivilla, mutta aina minä tipun takaisin siihen ihanaan tunteeseen. Läheisyytesi ja tuoksusi huumaavat minut, ja taas jälleen kerran olen korviani myöten rakastunut sinuun. No, eihän siitä haittaakaan ole. :D

Kerrohan lisää tuosta huumaavasta tuoksusta? Mies?

Vierailija
16324/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs on söpö höpö pikkuinen mutta ei ole mitään saumaa. Miten saan hänet pois päästäni ja sydämestäni. Hän näyttää haluavan pysyä etäällä kaikin tavoin joten miksi tämä ei mene pois....

Ehkä hän pysyttelee etäällä, jos on ujo tai varovainen, kuitenkin toivoen että menisit lähemmäksi. Vai mistä voisi olla kyse?

Tai jos ei ymmärrä mitä hänestä haluat.

Vierailija
16325/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta rakas. Rakastan sinua.

Vierailija
16326/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi yöllä sanomatta, että rakastan sua. Sussa on kaikki oikein. Kaikki.

Vierailija
16327/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyh. En usko enää mitään. Nyt järki päähän.

Vierailija
16328/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mies viettää koko viikonlopun kanssasi sängyssä. Tämä kutsu ei vanhene.

Vierailija
16329/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit taas unessa mun luona.. kun heräsin, sä maistuit vielä mun huulilla.

tunnetko kuinka mun sydän lyö sulle yhä?

Vierailija
16330/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama. Joskus on päiviä, että kiireessä ja/tai stressaantuneena vähän unohtuu se kaipailu ja ensimmäisillä kerroilla sitä tuli vähän hätäännyttyäkin, että enkö ole enää ihastunut... Nykyään tiedän, että jos ei seuraavana aamuna se tunne ole palannut niin ihan viimeistään silloin kun näen hänet, yleensä tulee jostain mieleen aikaisemmin esim. jonkun randomin kävelytyyli, hiukset tjsp.

Onneksi se pahin melkein psykoosia muistuttava vaihe on takana, mikään ihme että silloin ei saanut mitään järkevää lähestymistä aikaan, ehkä ihan hyväkin. Tosin voin kyllä myöntää, että vaikka olemme nähneet lukemattomia kertoja niin en vieläkään ole ihan varma esimerkiksi silmien väristä tai takapuolen mallista. Joo, pyrin katsomaan aina ihmisiä silmiin ja olen minä sitä persettäkin yrittänyt joskus pikaisesti tiirailla, mutta lyö ihan tyhjää kun yritän muistella. Kaikki energia menee normaalin esittämiseen? Mietin, että lähetänkö tätä viestiä lopulta mutta ihan sama... En edes lue (tai kirjoita) suomi24 ikävä osiota, mutta tiedän jo ihan varmaksi että siellä on tänään aiheina "en muista sun pyllyn muotoa" ja "minkäs väriset silmät sulla olikaan" :D

Vierailija
16331/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aina aamun ensimmäinen ajatukseni, niin rakas ja unohtumaton.

Vierailija
16332/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T laita viestii, jos kiinnostaa. Jos et laita, ei kiinnosta!

Vierailija
16333/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T laita viestii, jos kiinnostaa. Jos et laita, ei kiinnosta!

Teemu?

Vierailija
16334/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luovutan :`(

Miksi?

Liian vaikea ja liian pitkä juttu. Ei sitä kiinnosta.

No voi :(

Ehkä parempi tää tässä vaiheessa tajuta vaik sattuuki ihan perk*leesti.

Tuliko pakit?

Vierailija
16335/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehottaisi vainoamiseen jos sellaista signaalia on antanut että etäisyyttä haluaa putää. Vainoaminen katsokaas on rikos.

Vierailija
16336/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luovutan :`(

Miksi?

Liian vaikea ja liian pitkä juttu. Ei sitä kiinnosta.

No voi :(

Ehkä parempi tää tässä vaiheessa tajuta vaik sattuuki ihan perk*leesti.

Tuliko pakit?

Ei suoranaisesti mutta ku vit tu ei sano mitään.

Vierailija
16337/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehottaisi vainoamiseen jos sellaista signaalia on antanut että etäisyyttä haluaa putää. Vainoaminen katsokaas on rikos.

Aivan, onkohan se antanut sellaista signaalia että pitää pysyä etäämmällä? (sivusta)

Vierailija
16338/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella sinut sänkyyni, tummalle miehelle

Vierailija
16339/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole aavistustakaan, miten mun sydän itkee verta. En haluais enää rakastaa sua, mutta rakastan silti. Haluun sut, vaikka tiedän etten ikinä voi saada sua.

Vierailija
16340/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sinua on rakastettu. Niiden toimesta jouden kanssa jaat kodin ja sitten vielä täyslaidallinen minulta, vaikket sen määrää voi tietääkään.

Ketju on lukittu.