Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
15681/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sinut tänään ja olit niin kovin ihana. Jos olisin nähnyt sinut nyt ensikerran, niin olisin rakastunut heti! Kaipaan painaa sinut syliini ja kertoa kuinka rakas ja tärkeä olet.

Miehelle? Mikset rakastunut kun tapasitte ensimmäisen kerran?

Vierailija
15682/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sinut tänään ja olit niin kovin ihana. Jos olisin nähnyt sinut nyt ensikerran, niin olisin rakastunut heti! Kaipaan painaa sinut syliini ja kertoa kuinka rakas ja tärkeä olet.

Olisipa tää mulle, mutta mun tuurilla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15683/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietittekö koskaan minkälaisen kuvan annatte itsestänne?

Mahtaako se kuva vaikuttaa kaipaamaanne henkilöön kun ei ota yhteyttä?

Miten jaksatte ylläpitää ihastustanne vaikka toinen ei sitä ruoki?

Valehteletteko itsellenne?

En mieti millaisen kuvan annan, oon mikä oon ja toinen ihminen näkee sellaisena kuin näkee.

Todennäköisesti vaikuttaa jotenkin siihen, mutta ei välttämättä ole koko totuus. Ja se kuva mikä toisella henkilöllä on musta, ei sekään ole totuus, sehän on vain hänen mielikuva musta.

En varsinaisesti ole ihastunut enää, käyn täällä palstalla symppaamssa viestejä kun oon pitkään tätä lukenut.

Valehtelen itselleni joskus, muillekin välillä. Ikinä en pahaa tarkoita.

Vierailija
15684/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä oisit oikeasti siitä jos alkaisin ihan rehellisesti seuraan sua instassa? T. Joku joka on katsonut sun tarinoita.

Vierailija
15685/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu, mulla on niin kauhea ikävä!! juon varmaan itseni tainnoksiin, helpottaa hetkeksi.

Älä juo. Keksi jokin terveempi tapa käsitellä tunteitasi kuin vetää kännit maanantaina keskellä päivää. .

Mä  en halua rinnalleni ihmistä, jolla on tapana ratkoa elämänsä vastoinkäymisiä juomalla itsensä tainnoksiin. Hyi helvetti. Juopon touhua.

Niin no kukapa haluaisikaan? Suomalainen tapa tullut tutuksi monelle lapsuudesta... 90-luvun lamat jne. Itse en ole juonut vuosiin muistia pois, vaikka melkein joka perjantai käynkin hakemassa kaljaa kaupasta. Silti mun mielestä voitaisiin olla arvostelematta toisten ihmisten tapoja. Ei ole kivaa, että joku joka avautuu tänne saa syyllistäviä sormella osoituksia jne.

Mä en myöskään halua rinnalleni ihmistä, jolla on pakonomainen tarve roudata kaljaa kaupasta joka päivä tai joka viikko. Juopon touhuja.

Vierailija
15686/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole väliä millaisen kuvan yritän antaa/haluaisin antaa/annan itsestäni. Hän joko tykkää tai ei. Ja oikea ihastusta ei ns voi ylläpitää. Se roihuaa ja haalenee jos ette tapaa pitkään pitkään aikaan. Ei kuitenkaan häviä. Mutta jos kuulet hänestä, tai näette, se leimahtaa uudelleen. Kai tässä aika haalistaa jossain kohtaa. En tiedä.

Terveiset miehelle. Sä teit sen taas. Tunteet leimahti uudelleen. Olen vakuuttunut etten koskaan käsittänyt väärin, vaikka välillä pelkäsin. Meinasin hajota siihen. En voinut käsittää niin väärin. Hitto kun saisin tilaisuuden vaihtaa pari sanaa. Ehkei sullakaan ole helppoa. Olet ihana, muista se aina. Kävi miten kävi, mä koitan kanavoida tän energian ja tunteen vain positiivisen kautta.

Vierailija
15687/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä olisi alkaa hirveästi mietiskelemään millaisen kuvan antaa ja miten ehkä pitäisi olla, jotta toinen ottaisi yhteyttä?

Leikkimään jotain mitä ei ole ja yrittää muokata itseään joksikin sellaiseksi, mitä kuvittelee toisen haluavan?

Että jos olisin sellainen ja tällainen, se ehkä tykkäisi?

Ei kuulu ainakaan omiin tapoihini juonitella ja manipuloida ihmissuhteissa, vaikka monihan sitä tekee - punoo juonia joilla saisi toisen ihmisen ”omakseen”.

Siinä samalla vielä itsensäkin hukaten.

Vierailija
15688/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks nää kaikki viestit miehille? Vai onks täällä miehiäkin kaipaamassa?

Täällä on myös naiselle kirjoittavia naisia. 

Vierailija
15689/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas. Kauniita unia, nuku hyvin. Milloinkohan me nähdään ja saadaan tuntea toistemme läheisyys? Haluaisin ja tarvitsisin sitä tosi paljon.

Vierailija
15690/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 7 miestä ja silti 99% viesteistä on naisilta miehille. Höh..

Vierailija
15691/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi <3

Vierailija
15692/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle. Tarkoitin vaan, että häneen on niin helppo rakastua aina uudelleen ja uudelleen, vaikka olen tietysti jo valmiiksi rakastunut...

Vierailija
15693/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sä vaan jo pikku hiljaa tulla ja pelastaa mut? Mä en enää pärjää ilman sua.

Tulisin kyllä jos vaan tietäisin mistä sinut löytää.

Soita tai laita viestiä. Vai ootko poistanut mun numeron?

Mitä jos ottaisit itse yhteyttä häneen? Mikä estää?

Ei ole keinoa. Mulla ei oo sun numeroa enää.

Vinkkejä: Somekanavat? Onko työpaikka tiedossa? Numeropalvelusta/Fonecta? Väestörekisterikeskuksen osoitepalvelu? Yhteisten tuttujen kautta? Haku rekisterinumerolla, jos hänellä on auto? Tarkemmat tunnisteet tälle palstalle?

Mä oon pelkuri. Eikä se musta välitä kuitenkaan. Mä sit taas muistan ulkoa jopa hänen rekisterinumeronsa.

Miksi oletat, että hän ei välitä? Teillä on kuitenkin ilmeisesti ollut toistenne numerot. Mitä tapahtui?

;) Palstan tyyppikysymyksiä mukaillen nyt pitäisi tietenkin udella: mikä on rekisterinumeron toinen kirjain ja kolmas numero? :D

Vierailija
15694/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle. Tarkoitin vaan, että häneen on niin helppo rakastua aina uudelleen ja uudelleen, vaikka olen tietysti jo valmiiksi rakastunut...

Mikä hänessä viehättää?

Vierailija
15695/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöö ❤️ missä sä näit hänet? Näkikö hän sut?

Vierailija
15696/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivukommentti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletkohan sä koskaan mua?

Koko ajan ja ihan liikaa.

Sama täällä. En enää tiedä onko tää jo pakkomielle.

Ehkä se on rakkautta?

Se tässä pelottaakin. Pelottaa se että rakastan ihmistä, joka ei enää kuulu mun elämään ja että tajuan sen tunteen vasta nyt.

No, rakkauden tähden sun ehkä kannattaisi ottaa kyseiseen henkilöön yhteyttä. Jospa saisit hänet vielä takaisin sun elämään.

Mitä tapahtui kun ei enää kuulu elämääsi?

Ei näin monen vuoden jälkeen enää voi ottaa yhteyttä. En tiedä mitä tapahtui, yhteys vaan katkesi.

Milloin ja miten tajusit sen? Kuinka kauan hän ei ole kuulunut elämääsi? Mitä teillä aiemmin oli? Palstaharha nostelee taas päätään, kunnes vastaat jotain, mikä sulkee meidät pois ja petyn... :D

Vierailija
15697/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Viereesi kaipaan, hymyysi sulan. Suutelisin sua, jos antaisit luvan. Telepaattisesti sinun. Rakastan sinua. Nuku hyvin, rakas.

Vierailija
15698/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä J, tulisitpa taas vierailemaan uniini.

Vierailija
15699/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu, mulla on niin kauhea ikävä!! juon varmaan itseni tainnoksiin, helpottaa hetkeksi.

Älä juo. Keksi jokin terveempi tapa käsitellä tunteitasi kuin vetää kännit maanantaina keskellä päivää. .

Mä  en halua rinnalleni ihmistä, jolla on tapana ratkoa elämänsä vastoinkäymisiä juomalla itsensä tainnoksiin. Hyi helvetti. Juopon touhua.

Niin no kukapa haluaisikaan? Suomalainen tapa tullut tutuksi monelle lapsuudesta... 90-luvun lamat jne. Itse en ole juonut vuosiin muistia pois, vaikka melkein joka perjantai käynkin hakemassa kaljaa kaupasta. Silti mun mielestä voitaisiin olla arvostelematta toisten ihmisten tapoja. Ei ole kivaa, että joku joka avautuu tänne saa syyllistäviä sormella osoituksia jne.

Mä en myöskään halua rinnalleni ihmistä, jolla on pakonomainen tarve roudata kaljaa kaupasta joka päivä tai joka viikko. Juopon touhuja.

Kuvitteletko kaikkien olevasi kaivattusi vai mitä minä tällä tiedolla teen?

Vierailija
15700/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä J, tulisitpa taas vierailemaan uniini.

Millanen sun kaipaama J on?

Ketju on lukittu.