Mies masentuu ja nainen ottaa avioeron
Kommentit (97)
Haluatko avautua asiasta?
Jokin selvästi harmittaa.
kannattaa tehdä se testi jo hyvissä ajoin. itse testasin vaimon 5v avioliiton jälkeen, pyysin kantamaan mattoon käärityn raadon auton takakonttiin ja sanoin että tästä ei sitten puhuta. ei ole puhunut ollaan ny rikos kumppaneita mikä on paljon vahvempi side <3
Masentunut on saamaton ja kaikki hommat kaatuu toisen niskaan.
Masentunut ei ole enää kiinnostunut puolison kehosta tai ajatuksista.
Masentunut uppoaa alkoon, lääkkeisiin, herkkujen mässäykseen tai muuhun riippuvuuteen.
Masentunut on väsynyt, kiukkuinen, valittaa kaikesta, saa raivareita ja haukkuu puolison jatkuvasti, riitaa tulee olemattomista syistä viikoittain tai useammin.
Masentunut jatkaa masentunutta käytlöstään kuukausia, vuosia.
Masentunut ei tee mitään lopettaakseen olemasta masentunut.
Puolisokin jo uupuu ja alkaa saada masennusoireita. Ja mustelmia. Niin monta viimeistä kertaa on jo sietänyt. Sitten tulee se yksi, joka täyttää mitan.
Masentunut ihmettelee, kuinka HÄNTÄ nyt kohdeltiin epäreilusti kun hänhän vaan sairastui ja toisen olisi pitänyt tukea.
Masentunut mies on helppo jättää eikä lähde juoksemaan perään.
Näinhän se menee. Itsellä oli vuosien avolitto joka kaatui siihen että menetin duunin ja masennuin. Muija ilmoitti vaan että muuttaa pois, oli hankkinut kaikessa hiljaisuudessa anopin avustuksella jo oman kämpän. Vitsikästä oli sekin että olin aina auttanut säästämään.
Lähtö toisen masentuessa on sellainen loukkaus etten perään soitellut. Uutta mimmiä vaan kehiin ja hoida ensin itses kuntoon. Etsi vähän fiksumman luontoinen.
Masentunut mies parantuu kun löytää uuden naisen.
Niin katsokaas kun kaikkea ei tarvitse sietää. Yhteiskunta ja maailma muuttuu. On se kauheaa kun ei ole enää taloudellista sidosta siihen kusipäiseen mieheen!
Vierailija kirjoitti:
Masentunut mies parantuu kun löytää uuden naisen.
Ja niitä lukuisia itsarin tehneitä ei kai lasketa?
Vierailija kirjoitti:
Niin katsokaas kun kaikkea ei tarvitse sietää. Yhteiskunta ja maailma muuttuu. On se kauheaa kun ei ole enää taloudellista sidosta siihen kusipäiseen mieheen!
Mies masentuu tahallaan, on siis kusipää???
Kuinka pahasti masennuit? En yritä nyt syyllistää aloittajaa, mutta masentuneena ei oikeasti välttämättä tajua, kuinka kamala on muille ihmisisille. Olen itse kärsinyt masennuksesta ja moni ihmissuhde onkin mennyt nurin sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Itsellä oli vuosien avolitto joka kaatui siihen että menetin duunin ja masennuin. Muija ilmoitti vaan että muuttaa pois, oli hankkinut kaikessa hiljaisuudessa anopin avustuksella jo oman kämpän. Vitsikästä oli sekin että olin aina auttanut säästämään.
Lähtö toisen masentuessa on sellainen loukkaus etten perään soitellut. Uutta mimmiä vaan kehiin ja hoida ensin itses kuntoon. Etsi vähän fiksumman luontoinen.
Tässä on vielä lapsellinen ero kyseessä. -aloittaja
Vierailija kirjoitti:
MIesvihaaja hullu iski jälleen. Pissaa kun on päässä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pahasti masennuit? En yritä nyt syyllistää aloittajaa, mutta masentuneena ei oikeasti välttämättä tajua, kuinka kamala on muille ihmisisille. Olen itse kärsinyt masennuksesta ja moni ihmissuhde onkin mennyt nurin sen vuoksi.
Viesti numero neljä sisältää erittäin osuvan listan jonka joka kohta osuu kohdalleen kuin nakutettuna. -aloittaja
Hah, miehet ne aina muistaa tuo perkeleen fraasin, myötä- ja vastamäessä, eli ylä- ja alamäessä. Häpeän koko tekaistua sanontaa!
Joo-o, naisilta on turha odottaa tukea missään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vielä lapsellinen ero kyseessä. -aloittaja
Paska homma, siinä on vaan sitten vielä yksi kärsijä lisää. Ikävää että joudut olemaan se akan kanssa tekemisissä. Koita olla sotkematta riitoihinne sitä lasta.
Menkää pojat takaisin sinne äidin tissille. Elämä on muutakin kuin kuluneita fraaseja.
Varaudu siihen kun pääset taas jaloillesi ja ehkä jonkun kivan muijan niin se nainen alkaa kostaa vaikka itse lähti.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, naisilta on turha odottaa tukea missään asiassa.
Pidätän hengitystä että tähän ketjuun tulee naisilta tsemppaavia tekstejä. Not.
Tuskin se nainen siitä yhtäkkiä lähtee. Yleensä siinä koitetaan tukea ja auttaa, ohjata hoitoon mutta mieshän ei mitään apua tarvitse. Masentuu siinä itsekin vuosien varrella ja on pakko lähteä että edes toinen pelastuu.
Miehillä on sit enemmän tuo, että jos toinen sairastuu niin sitä ei kestetä, kun se hoivaaja onkin avuton ja otetaan uusi hoivaaja tilalle.