Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
15721/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko meillä äsken hellä hetki? Vai kuvittelinko vain?🤔❤️

Vierailija
15722/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloiteasiatkin on lopulta hyvin yksinkertaisia ja helppoja.

Kumpikin katselee toista, kääntää katseen pois, hymyilee, katsoo taas, kääntää katseen, hymyilee, katsoo muualle, katsoo kohti, muualle, kohti jne.....kohta jompikumpi avaa suun ja jutellaan.

Kyllä katseiden laadusta ja ujoista/innokkaista jne. hymyistä huomaa onko se kiinnostusta vai normaalia ystävällisyyttä.

Näin ainakin itselläni ”onnistunut” monet tutustumiset missä vaan julkisilla paikoilla, koulussa, töissä, juhlissa jne.

Pikkulastenkin olen huomannut toimivan noin.

Netissä tapahtuvat tutustumiset tietty erikseen, ne on hankalampia ja kaukana luontevasta kanssakäymisestä - vaikka tietysti netin kauttakin onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15723/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla villi ja rohkea; kokea nainen intiaanikesän päivän kanssasi, kun nuo kesäpäivät jo ehtivät mennä. Tarkenisit vielä siinä tummansinisessä, valkokuvioisessa mekossasi, jossa olit niin tyrmäävän kaunis. Sinua syliini kaipaan, koska rakastan sinua koko sydämestäni.

Vierailija
15724/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa keksisit jonkin syyn poistua työpisteeltäsi ja tulisit juttelemaan, jos menen itse rauhallisempaan paikkaan. Mutta tässä vaiheessa, kun tilanne on jatkunut jo pitkään, kaikki jutunaiheet olisivat selkeästi tekosyitä, kun oikeasti pitäisi vain sopia, että tavataan jossain muualla. Mitä siitä voisikaan alkaa? Vai katseletko minua vain siksi, että olet huomannut, kuinka olen vilkuillut sinua jo pitkään? Ainakaan et ole sen takia vähemmän ystävällinen, mutta ehkä se johtuu vain siitä, että näin pitkän ajan jälkeen ajattelet minun vain olevan perusiloinen ihminen, vaikka olen erityisesti onnellinen juuri sinut nähdessäni. Ehkä et haluaisi tietää miten paljon ajattelen sinua. No, huomenna toivottavasti nähdään. (Pirkanmaalle)

Naiselle vai miehelle? Itse naisena odotan että mies tekisi aloitteen tai isomman eleen katseiden lisäksi. En tiedä mikä on tilanne ja aina kun mies saapuu paikalle niin jähmetyn ja rupean ujoksi xD Silti salaa toivon että jättäisi vaikka numeronsa jos ei muuta

Työpaikalla tapahtuvat jutut ovat hankalia, koska jos lähestyjä on tulkinnut toista väärin, voi tilanne muuttua epämukavaksi pitkäksi aikaa. Enkä tarkoita mitään asiattomia lähestymisiä vaan esim. tuollaista numeron antamista. Ei se helppoa ole kummallekaan. Jos ei tunne toista hyvin, ei oikein tiedä miten toimia, jotta kanssakäyminen jatkuisi luontevana, jos nyt ei kiinnostakaan. Ja jos kumpikin on sillä tavalla herkkä, ettei oikein uskaltaisi tehdä aloitetta, voi pitkäänkin jatkua sellainen kierre, että annetaan vain pieniä vihjeitä. Ja sillä aikaa arvokkaat viikot ja kuukaudet kuluvat, kun voisi jo olla yhdessä tai sitten ainakin tietää, ettei siitä mitään tule.

Aivan. Tottahan tämä on kun asiaa miettii. Viikot vaan kuluu ja voi olla mahdollista että on tulkittu väärin vaikka fiilis sanoo muuta

Vierailija
15725/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli.. Mulla on ikävä sua! 💓

Vierailija
15726/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla villi ja rohkea; kokea nainen intiaanikesän päivän kanssasi, kun nuo kesäpäivät jo ehtivät mennä. Tarkenisit vielä siinä tummansinisessä, valkokuvioisessa mekossasi, jossa olit niin tyrmäävän kaunis. Sinua syliini kaipaan, koska rakastan sinua koko sydämestäni.

Kerro vähän lisää hänestä, onko hän tummat vai vaaleat hiukset? Pitkä vai lyhyt? Millainen tuo valkoinen kuvio oli siinä mekossa?

Vierailija
15727/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä tunne jos molemmat oikeasti tuntee sen. ❤️

Vierailija
15728/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon jo monesti huomannut saman. Se ei voi olla sattumaa. Tunnen sen koko kehossa.

💓 Voi että kaipaan sua! Millon saan nähdä sinut?

Vierailija
15729/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla oli päälläsi, silloin kun hänellä oli tuo tummansininen mekko?

15730/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlajanmarja ja tilhi

Pihlajassa oksat miltei maata halajaa kun marjoista punaisista täyttynyt on. Syksyn kylmyys verhoaa marjat pienet, ehkä ottajaansa toivovat, nuo väriläiskät elon.

-

Tilhi kovin katselee, sisin tulissaan. Näyttävät niin samalta marjat nuo, mikähän niistä rauhan tuo? Löytää täytyisi, se erityinen pallero, kiinteä herkullinen tallero.

-

Ehkä hivenen käynyt,varttunut kypsä herkku, ah onnea kun ei ole serkku, muutoin sukulaiset sanoisivat hyvästit son viimeinen terkku.

-

Tilhi kuiten taitaa tietää kaikista marjoista yhden, marja tuo, niin hapokkaan käyneen jota haukatessa euforian tunteen luo.

-

Tilhi kuitenkin odottaa, ihmettä kummaa iltaa tummaa, siipiensä varjoon marjaa suojaan, tilhen ei auta kuin luottaa luojaan :(

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
15731/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon jo monesti huomannut saman. Se ei voi olla sattumaa. Tunnen sen koko kehossa.

Tiedät miten se onnistuisi luontevimmin jos rohkeutesi riittäisi. Kaikki muu on hakuammuntaa ja sattumanvaraista.

Vierailija
15732/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa keksisit jonkin syyn poistua työpisteeltäsi ja tulisit juttelemaan, jos menen itse rauhallisempaan paikkaan. Mutta tässä vaiheessa, kun tilanne on jatkunut jo pitkään, kaikki jutunaiheet olisivat selkeästi tekosyitä, kun oikeasti pitäisi vain sopia, että tavataan jossain muualla. Mitä siitä voisikaan alkaa? Vai katseletko minua vain siksi, että olet huomannut, kuinka olen vilkuillut sinua jo pitkään? Ainakaan et ole sen takia vähemmän ystävällinen, mutta ehkä se johtuu vain siitä, että näin pitkän ajan jälkeen ajattelet minun vain olevan perusiloinen ihminen, vaikka olen erityisesti onnellinen juuri sinut nähdessäni. Ehkä et haluaisi tietää miten paljon ajattelen sinua. No, huomenna toivottavasti nähdään. (Pirkanmaalle)

Naiselle vai miehelle? Itse naisena odotan että mies tekisi aloitteen tai isomman eleen katseiden lisäksi. En tiedä mikä on tilanne ja aina kun mies saapuu paikalle niin jähmetyn ja rupean ujoksi xD Silti salaa toivon että jättäisi vaikka numeronsa jos ei muuta

Entä jos molemmat olette niin ihastuneita, että muututte toistenne seurassa ujoksi? Eivät miehet ja naiset ole loppujen lopuksi niin erilaisia. Mitä haluaisit kaivatullesi sanoa ja mistä pidät hänessä?

Vierailija
15733/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Pihlajanmarja ja tilhi

Pihlajassa oksat miltei maata halajaa kun marjoista punaisista täyttynyt on. Syksyn kylmyys verhoaa marjat pienet, ehkä ottajaansa toivovat, nuo väriläiskät elon.

-

Tilhi kovin katselee, sisin tulissaan. Näyttävät niin samalta marjat nuo, mikähän niistä rauhan tuo? Löytää täytyisi, se erityinen pallero, kiinteä herkullinen tallero.

-

Ehkä hivenen käynyt,varttunut kypsä herkku, ah onnea kun ei ole serkku, muutoin sukulaiset sanoisivat hyvästit son viimeinen terkku.

-

Tilhi kuiten taitaa tietää kaikista marjoista yhden, marja tuo, niin hapokkaan käyneen jota haukatessa euforian tunteen luo.

-

Tilhi kuitenkin odottaa, ihmettä kummaa iltaa tummaa, siipiensä varjoon marjaa suojaan, tilhen ei auta kuin luottaa luojaan :(

Tässähän meillä on itse herra hakkeri.

Onko tämä se ruma sisältä ja ulkoa tyyppi?

Oksettava. Ei osaa edes kirjoittaa, ei jatkoon.

Vierailija
15734/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muutama jotka oikeasti osaavat kirjoittaa, tuo Hopeaketku suoltaa b-rapun tavaraa.

Vierailija
15735/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät miten se onnistuisi luontevimmin jos rohkeutesi riittäisi. Kaikki muu on hakuammuntaa ja sattumanvaraista.

Voisitko sinä tällä kertaa tehdä asialle jotain?

Vierailija
15736/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö mies mahdollisena, että olisimme joskus yhdessä?

Pidän, nainen, enkä muuta toivokaan. Ajattelen siua kaiken aikaa.

Vierailija
15737/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö mies mahdollisena, että olisimme joskus yhdessä?

Pidän, nainen, enkä muuta toivokaan. Ajattelen siua kaiken aikaa.

Onko nainen näyttänyt sinulle vihreää valoa, antanut selkeästi ymmärtää että haluaa myös sinut? Miten sen on sinulle näyttänyt?

Vierailija
15738/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sinä tällä kertaa tehdä asialle jotain?

Lisäys edelliseen.. Kun en oikeen uskalla ottaa yhteyttä koska mietin aina jos et halua oikeasti pitää yhteyttä. Koska et ite koskaan vapaaehtoisesti ota yhteyttä minuun. Miksi? Tulkitsen sen että et halua

Vierailija
15739/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sua nelikirjaiminen mies.

Kaipaan nelikirjaimista naista. T. mies.

Vierailija
15740/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu... Mitäs sulle?

Ketju on lukittu.