Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Hitsi en kestä että täällä niin moni kaipaa!
Eräs romantikko
Sivukommentti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletkohan sä koskaan mua?
Koko ajan ja ihan liikaa.
Sama täällä. En enää tiedä onko tää jo pakkomielle.
Ehkä se on rakkautta?
Se tässä pelottaakin. Pelottaa se että rakastan ihmistä, joka ei enää kuulu mun elämään ja että tajuan sen tunteen vasta nyt.
No, rakkauden tähden sun ehkä kannattaisi ottaa kyseiseen henkilöön yhteyttä. Jospa saisit hänet vielä takaisin sun elämään.
Mitä tapahtui kun ei enää kuulu elämääsi?
Ei näin monen vuoden jälkeen enää voi ottaa yhteyttä. En tiedä mitä tapahtui, yhteys vaan katkesi.
Vierailija kirjoitti:
Aina ei auta, vaikka kertoo rakastavansa ja välittävänsä. Ihminen voi silti hävitä, työntää pois luotaan, sulkea oven sydämeensä. Kauniilla sanoilla ei ollutkaan merkitystä, vaan ne olivat joukoille suunnattua, harjoiteltua propagandaa.
Pakko on kysyä, mitä tällä tarkoitat? Sanoiko hän sinulle kauniita sanoja, joilla ei sitten ollutkaan mitään merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään olet kaivannut häntä? Milloin huomasit rakastuneesi häneen?
Olen kaivannut häntä siitä lähtien kun hän sanoi nimensä.
Millainen ääni hänellä on, kuvaile esim joillakin adjektiiveilla.
Ihanan matala, muttei kuitenkaan möreä ja siinä on jokin jännä sointi. Mielestäni maailman makein ääni ja puhetapa.
Joku muu katsoi asiakseen vastata puolestani. Vähemmän makeaa tuollainen tunkeilu.
Mitä sinä vastaisit, millainen ääni sillä sinun hänellä on?
Tykkään sun tyylistä kirjoittaa. Siksi.
Hän puhuu minulle korostetun asiallisesti ja pitää äänensä tasaisena, ei kiirehdi. Viipyilee, kuin hänen sanojensa välissä olisi enemmän tilaa kuin muille puhuessaan. Lauseiden välissä hän katsoo minua totisena, miltei huolestuneen näköisenä. Kerran olin aivan hänen lähellään, ja hänen äänensä oli vain hieman kuiskausta kovempi. Hän saattaa aloittaa keskustelun leikillisesti, kuin kujeillen, mutta vakavaksi se päätyy kuitenkin.Mutta olenhan kuullut kuinka hän puhuu muille. Kun hän on närkästynyt, äänessä on uhmaa ja naputtava, kärkäs rytmi. Onnellisena se on lempeän pehmeä. Useimmiten hän on kuulteni hiljaa. Eikä se haittaa minua yhtään.
Kuvailisitko lisää häntä?
Miksi?
Koska, olet kuin puolet minusta.
Mitä tämä on meidän välillä? Onko sinulle selvinnyt se vielä?
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta?
Voiko se olla, jos ei toista edes näe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta?
Kyllä sokeatkin voivat rakastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta?
Voi kai se olla. Ihastumista ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole selvinnyt vaikka sitä paljon olen miettinyt. Pitäskö tästä nyt sit keskustella ihan kasvotusten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole selvinnyt vaikka sitä paljon olen miettinyt. Pitäskö tästä nyt sit keskustella ihan kasvotusten?
Pitäisi todellakin. Mut ei me kuitenkaan sittenkään saada mitään aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sä vaan jo pikku hiljaa tulla ja pelastaa mut? Mä en enää pärjää ilman sua.
Tulisin kyllä jos vaan tietäisin mistä sinut löytää.
Soita tai laita viestiä. Vai ootko poistanut mun numeron?
Mitä jos ottaisit itse yhteyttä häneen? Mikä estää?
Ei ole keinoa. Mulla ei oo sun numeroa enää.
Vinkkejä: Somekanavat? Onko työpaikka tiedossa? Numeropalvelusta/Fonecta? Väestörekisterikeskuksen osoitepalvelu? Yhteisten tuttujen kautta? Haku rekisterinumerolla, jos hänellä on auto? Tarkemmat tunnisteet tälle palstalle?
Terv. Stalkkaaja!
Vatuloijien terveiset kaivatuilleen -ketju...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei auta, vaikka kertoo rakastavansa ja välittävänsä. Ihminen voi silti hävitä, työntää pois luotaan, sulkea oven sydämeensä. Kauniilla sanoilla ei ollutkaan merkitystä, vaan ne olivat joukoille suunnattua, harjoiteltua propagandaa.
Pakko on kysyä, mitä tällä tarkoitat? Sanoiko hän sinulle kauniita sanoja, joilla ei sitten ollutkaan mitään merkitystä?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi todellakin. Mut ei me kuitenkaan sittenkään saada mitään aikaiseksi.
Luulen, että olet oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sä vaan jo pikku hiljaa tulla ja pelastaa mut? Mä en enää pärjää ilman sua.
Tulisin kyllä jos vaan tietäisin mistä sinut löytää.
Soita tai laita viestiä. Vai ootko poistanut mun numeron?
Mitä jos ottaisit itse yhteyttä häneen? Mikä estää?
Ei ole keinoa. Mulla ei oo sun numeroa enää.
Vinkkejä: Somekanavat? Onko työpaikka tiedossa? Numeropalvelusta/Fonecta? Väestörekisterikeskuksen osoitepalvelu? Yhteisten tuttujen kautta? Haku rekisterinumerolla, jos hänellä on auto? Tarkemmat tunnisteet tälle palstalle?
Terv. Stalkkaaja!
Eikös numeropalvelut ym. ole nimenomaan sitä varten, että ihmisen löytää sieltä, jos on tarve ottaa yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vatuloijien terveiset kaivatuilleen -ketju...
Juu, täällä ollaan me hitaamman puoleiset... Toiset on eläneet ja muodostaneet parisuhteita irl, rakastaneet ja eronneet monia kertoja siinä ajassa, kun me vaan tuhansien sivujen verran ollaan täällä aprikoitu, että mitähän mahtoi tarkoittaa vuonna 2013 kun HÄN niin erikoisesti minua silmäili... Että jäitkö kaipaamaan ja jos jäit, montako kirjainta on sun nimessä ja sen ja kaivatun nimessä yhteensä.... Ja ilta toisensa perään toivotetaan kullalle täällä hyvää yötä ja mielessämme häntä syleillään, ennen kuin taas ikävissämme nukahdetaan..
Oikeastaan tämä ujojen ketju on aika söpökin :)
Ei puutu kurssia eli pontewaa miehen sisua,
sillä wiinakullan lähteet tuonnottain ehtyiwät
ja nyt kaikki hywe kukoistaa:
lausunto, pukutanssi, tasapainoliikkeet.
Tämä olisi nyt waatimaton wirteni
ja pyydän neitoa arwoisasti huomioon ottamaan
ja antamaan lähemmät tarjoukset heti.
Hywänsopuisa nuori mies