Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Voih, sisintäin kylmää kun en huomaani saa rutistettua sua yhtä. Niin mielelläni käteni ympärillesi kietoisin, lämpöä sinusta imisin.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä J, tulisitpa taas vierailemaan uniini.
Millanen sun kaipaama J on?
Mä oon eri, mutta mun kaipaama J on aivan ihana ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Pihapuun kyljestä pitää veistellä pois lahoa. Uskaltaisinkohan muotoilla siihen sydämen...
Tule pian takaisin kyyhkynen. Minä kaipaan sinua ja odotan.
Hyvää yötä northen olet vain. Rakas. Mennäänkö syvään liittoon 4 ever?
Hyvää yötä sinulle, toivottavasti voit hyvin. Kaikki asiat järjestyvät vielä, tavalla tai toisella. Levollisia unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sinut tänään ja olit niin kovin ihana. Jos olisin nähnyt sinut nyt ensikerran, niin olisin rakastunut heti! Kaipaan painaa sinut syliini ja kertoa kuinka rakas ja tärkeä olet.
Miehelle? Mikset rakastunut kun tapasitte ensimmäisen kerran?
Naiselle. Tarkoitin vaan, että häneen on niin helppo rakastua aina uudelleen ja uudelleen, vaikka olen tietysti jo valmiiksi rakastunut...
Söpöö ❤️ missä sä näit hänet? Näkikö hän sut?
Töissä äkkiseltään nähtiin
Kaipaan sinun viereesi. En ole ollut koskaan vieressäsi, mutta kaipaan lähellesi ja haluaisin tuntea sinut vasten minua. Palelen täällä, vaikka on kerros villavaatteita päällä. Sinä varmasti lämmittäisit enemmän kuin ne kaikki yhteensä. Hyvää yötä, rakkaimpani, ja nuku hyvin. Lämpimiä unia ja halauksia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sä vaan jo pikku hiljaa tulla ja pelastaa mut? Mä en enää pärjää ilman sua.
Tulisin kyllä jos vaan tietäisin mistä sinut löytää.
Soita tai laita viestiä. Vai ootko poistanut mun numeron?
Mitä jos ottaisit itse yhteyttä häneen? Mikä estää?
Ei ole keinoa. Mulla ei oo sun numeroa enää.
Vinkkejä: Somekanavat? Onko työpaikka tiedossa? Numeropalvelusta/Fonecta? Väestörekisterikeskuksen osoitepalvelu? Yhteisten tuttujen kautta? Haku rekisterinumerolla, jos hänellä on auto? Tarkemmat tunnisteet tälle palstalle?
Mä oon pelkuri. Eikä se musta välitä kuitenkaan. Mä sit taas muistan ulkoa jopa hänen rekisterinumeronsa.
Miksi oletat, että hän ei välitä? Teillä on kuitenkin ilmeisesti ollut toistenne numerot. Mitä tapahtui?
;) Palstan tyyppikysymyksiä mukaillen nyt pitäisi tietenkin udella: mikä on rekisterinumeron toinen kirjain ja kolmas numero? :D
Hän ei ole ottanut mitään yhteyttä. Jos hän välittäisi, niin hän olisi ottanut. Hänen rekisterinumerossaan ei ole kolmatta numeroa. :D
Vierailija kirjoitti:
Kunpa keksisit jonkin syyn poistua työpisteeltäsi ja tulisit juttelemaan, jos menen itse rauhallisempaan paikkaan. Mutta tässä vaiheessa, kun tilanne on jatkunut jo pitkään, kaikki jutunaiheet olisivat selkeästi tekosyitä, kun oikeasti pitäisi vain sopia, että tavataan jossain muualla. Mitä siitä voisikaan alkaa? Vai katseletko minua vain siksi, että olet huomannut, kuinka olen vilkuillut sinua jo pitkään? Ainakaan et ole sen takia vähemmän ystävällinen, mutta ehkä se johtuu vain siitä, että näin pitkän ajan jälkeen ajattelet minun vain olevan perusiloinen ihminen, vaikka olen erityisesti onnellinen juuri sinut nähdessäni. Ehkä et haluaisi tietää miten paljon ajattelen sinua. No, huomenna toivottavasti nähdään. (Pirkanmaalle)
Naiselle vai miehelle? Itse naisena odotan että mies tekisi aloitteen tai isomman eleen katseiden lisäksi. En tiedä mikä on tilanne ja aina kun mies saapuu paikalle niin jähmetyn ja rupean ujoksi xD Silti salaa toivon että jättäisi vaikka numeronsa jos ei muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa keksisit jonkin syyn poistua työpisteeltäsi ja tulisit juttelemaan, jos menen itse rauhallisempaan paikkaan. Mutta tässä vaiheessa, kun tilanne on jatkunut jo pitkään, kaikki jutunaiheet olisivat selkeästi tekosyitä, kun oikeasti pitäisi vain sopia, että tavataan jossain muualla. Mitä siitä voisikaan alkaa? Vai katseletko minua vain siksi, että olet huomannut, kuinka olen vilkuillut sinua jo pitkään? Ainakaan et ole sen takia vähemmän ystävällinen, mutta ehkä se johtuu vain siitä, että näin pitkän ajan jälkeen ajattelet minun vain olevan perusiloinen ihminen, vaikka olen erityisesti onnellinen juuri sinut nähdessäni. Ehkä et haluaisi tietää miten paljon ajattelen sinua. No, huomenna toivottavasti nähdään. (Pirkanmaalle)
Naiselle vai miehelle? Itse naisena odotan että mies tekisi aloitteen tai isomman eleen katseiden lisäksi. En tiedä mikä on tilanne ja aina kun mies saapuu paikalle niin jähmetyn ja rupean ujoksi xD Silti salaa toivon että jättäisi vaikka numeronsa jos ei muuta
Työpaikalla tapahtuvat jutut ovat hankalia, koska jos lähestyjä on tulkinnut toista väärin, voi tilanne muuttua epämukavaksi pitkäksi aikaa. Enkä tarkoita mitään asiattomia lähestymisiä vaan esim. tuollaista numeron antamista. Ei se helppoa ole kummallekaan. Jos ei tunne toista hyvin, ei oikein tiedä miten toimia, jotta kanssakäyminen jatkuisi luontevana, jos nyt ei kiinnostakaan. Ja jos kumpikin on sillä tavalla herkkä, ettei oikein uskaltaisi tehdä aloitetta, voi pitkäänkin jatkua sellainen kierre, että annetaan vain pieniä vihjeitä. Ja sillä aikaa arvokkaat viikot ja kuukaudet kuluvat, kun voisi jo olla yhdessä tai sitten ainakin tietää, ettei siitä mitään tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taas niin ikävä sua, tekis mieli laittaa viestiä... Mutta älä pelkää, en mä häiritte 💖
Häiritte vaan. Mä oikein toivoisin, että sä häiritteisit.
Mistä päin toi häiritte ilmaisu tulee? Tampereelta?
Etelä-Pohjanmaalta. Ja en häiritte. Hän ei halua viestejä multa.
If he’s into you, he will make it happen. No matter what. Muistakaa se arvon leidit. Turhaan ei kannata haikailla.
Vierailija kirjoitti:
If he’s into you, he will make it happen. No matter what. Muistakaa se arvon leidit. Turhaan ei kannata haikailla.
Muuten hyvä mutta saman voi sanoa myös miehille, että ei kannata jahdata naisia, koska oikeasti kiinnostuneet naiset osaavat kyllä Suomessa tehdä aloitteita. Käytännössä kiinnostusta usein olisi molemmin puolin, mutta ei vielä tunneta tarpeeksi hyvin, jotta juttu lähtisi helposti etenemään. Tällöin saattaa käydä niin, että aloitteen tekeekin joku ihan muu, joka on kiinnostunut vain seksistä eikä siksi koe niin isoja paineita asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, no turhaan sitä on kokonaan miehen harteille vierittää. Ihan ihmeellisiä nämä ajatusmaailmat. Luin aihe vapaalta joku aika sitten aiheen missä naiset kirjoittelivat kuinka jotkut ovat tulkinneet hymyn tai ystävällisyyden kiinnostukseksi kun ovat lähestyneet jollain tavalla. Sekin on jotain ihan paskaa. Se, että mies osoittaa kiinnostuksensa naista kohtaan meinaa sitä, että mies on kiinnostunut. Ihan kuin miehellä ei olisi oikeutta kiinnostua ennen kuin nainen on jollain tavalla osoittanut olevansa kiinnostunut.
Tossa joku aika sitten baarissa katseet kohtasivat jonkun naisen kanssa pari kertaa illan aikana ja valomerkin aikaan se tulikin ihan suoraan kysymään, että lähdenkö nussimaan... Kieltäydyin nätisti. Minä en ajatellut sitä niin, että nyt se varmaan niiden parin katsekontaktin takia oletti, että olen kiinnostunut. Miksi naiset sitten vääntävät nämä toisinpäin? Pakko sanoa, että kun luin niitä viestejä niin aloin arvostamaan tuota kyseistä naista rohkeudesta. Liian moni jättää sen lähestymisen kokonaan miehille, ja samalla naureskellaan jos joku ei toivottu uskaltaa lähestyä. "Se luuli että olen kiinnostunut" on tyhmin lause mitä ihminen voi sanoa kun se lähestyminen nimenomaan kertoo siitä että se lähestyjä on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä on meidän välillä? Onko sinulle selvinnyt se vielä?
Ei ole selvinnyt. Enkä usko että on sinullekaan. Ehkä se on jotain mikä pitää tehdä yhdessä?
Toivotonta. Olen tajunnut että en ehkä koskaan pääse näistä tunteista eroon. Musta tuntuu että kohta en voi elää ilman sua. Olet aivan liian ihana! Mieletön ikävä sua mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, no turhaan sitä on kokonaan miehen harteille vierittää. Ihan ihmeellisiä nämä ajatusmaailmat. Luin aihe vapaalta joku aika sitten aiheen missä naiset kirjoittelivat kuinka jotkut ovat tulkinneet hymyn tai ystävällisyyden kiinnostukseksi kun ovat lähestyneet jollain tavalla. Sekin on jotain ihan paskaa. Se, että mies osoittaa kiinnostuksensa naista kohtaan meinaa sitä, että mies on kiinnostunut. Ihan kuin miehellä ei olisi oikeutta kiinnostua ennen kuin nainen on jollain tavalla osoittanut olevansa kiinnostunut.
Tossa joku aika sitten baarissa katseet kohtasivat jonkun naisen kanssa pari kertaa illan aikana ja valomerkin aikaan se tulikin ihan suoraan kysymään, että lähdenkö nussimaan... Kieltäydyin nätisti. Minä en ajatellut sitä niin, että nyt se varmaan niiden parin katsekontaktin takia oletti, että olen kiinnostunut. Miksi naiset sitten vääntävät nämä toisinpäin? Pakko sanoa, että kun luin niitä viestejä niin aloin arvostamaan tuota kyseistä naista rohkeudesta. Liian moni jättää sen lähestymisen kokonaan miehille, ja samalla naureskellaan jos joku ei toivottu uskaltaa lähestyä. "Se luuli että olen kiinnostunut" on tyhmin lause mitä ihminen voi sanoa kun se lähestyminen nimenomaan kertoo siitä että se lähestyjä on kiinnostunut.
Tavallisia ongelmia, kun samakin ihminen voi tilanteesta riippuen ajatella niin eri tavalla mitä hymyily tai katsekontakti tarkoittaa.
A: Hymyilin sille miehelle. Miksi se ei tajua lähestyä?
B: Hymyilin sille miehelle. Miksi se luuli ystävällisyyttä kiinnostukseksi?
Ei tänäänkään yhtään tunnisteellista viestiä sulta, osa 559. Voi huokausten huokaus.