Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
15601/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kertoa sulle kaikesta ihan oikeastikin enkä vaan mielessäni.

Mitä kaikkea sulla on mielessä mitä haluaisit kertoa hänelle?

Vierailija
15602/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan häntä vikoineen päivineen ja osittain myös niiden vuoksi. Täydellistä ihmistä ei onneksi ole. Jokaisessa meissä on omat viat. 

Villasukka on täydellinen. Hänessä ei ole yhtäkään vikaa. Ei voi olla.

Milloin sä oot viimeksi nähnyt villasukkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15603/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sä vaan jo pikku hiljaa tulla ja pelastaa mut? Mä en enää pärjää ilman sua.

Tulisin kyllä jos vaan tietäisin mistä sinut löytää.

Vierailija
15604/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa sanotut ja sanomatta jääneet sanat.

Mitä sellaista olet hänelle sanonut, että se on alkanut jälkikäteen harmittaa?

Voisiko sanomatta jääneitä asioita vieläkin sanoa, tai korjata niitä harmittamaan jääneitä?

Omien kokemusteni takia olen tullut siihen tulokseen, että elämä on niin arvaamatonta, että ehkä kannattaisi vaan kertoa, jos jotain tärkeätä tuntuu jääneen ilmaisematta. Huomenna voi olla myöhäistä. Ihmisenkokoisia juttuhan ne yleensä, ei sen ihmeempiä kuitenkaan.

Monesti sanotaan, että näissä asioissa ihminen katuu vain sanomatta ja tekemättä jättämisiä, mutta kyllä mä olen ollut joskus jälkeenpäin tosi onnellinen, etten ole toteuttanut kaikkia päähänpistojani.

Mulla oli kerran vähän juttua työkaverin kanssa ja kun se ei oikein edennyt mihinkään, yhden kaverin kanssa pohdittiin puolitosissaan viinilasillisen äärellä, että pitäis otattaa itsestä alastonkuvia ja laittaa niitä sille työkaverille. Todellakin siis suurimmaksi osaksi läpällä ja pikkuhiprakassa tätä pohdittiin, mutta koska olen spontaani ihminen jolla on melkoisesti myös pokkaa, olen näin jälkeenpäin ja tunteiden laannuttua TODELLA onnellisesti yllättynyt, ettei saatu tätä ideaa koskaan toteutukseen asti. En nimittäin kaipaa työkaverista nykypäivänä yhtään mitään, enkä tiedä mitä tekisin, jos sillä olis musta jotain kuvamatskua hallussaan...

Että ihan näin kevennyksenä! Ihan kaikkia tekemättä jättämisiä ei kuolinvuoteella kadu, päinvastoin. 😎

Vierailija
15605/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihminen kaipaa jotain ihmistä? Mikä saa kaipaamaan?

Kaipaisiko jos tuntisi täysin toisen, kaikki piirteet, olisi elänyt sekä huonoja että ihania hetkiä, rajujakin riitoja kanssaan?

Tavallaan ihan aiheellinen kysymys, olettaen että osapuolet tuntevat toisensa hyvin:)

Jos osapuolet eivät tunne toisiaan niin tuon voi ymmärtää varoituksena. Naiset näyttävät seuranhakuprofiileissaan monesti suosivan tuollaista mietelmää tahi lainausta: ”jos et kestä minua pahimmillani, et ansaitse minua parhaimmillani”  Jotenkin karua ku pitää etukäteisvaroittaa hankalasta luonteesta :D

Juu mut jos tuohon viestiin, miksi pitää olla rajujakin riitoja? Tietenkin ristiriitoja tulee aina kahden ihmisen välillä aikojen saatossa mutta eikö olisi parempi etsiä jokin muu tapa käsitellä asiat kuin rajut riidat?

Marilyn-quoteja viljelevät naiset.... En näin naisena ole kiinnostunut ystävystymään niiden kanssa, enkä kyllä miehenäkään tutustuisi naiseen jonka deittiprofiilissa on moisia.

Muistakaa miehetkin vastuunne millaisia ihmisiä deittaatte tai jopa sitoudutte!

Vierailija
15606/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa sanotut ja sanomatta jääneet sanat.

Mitä sellaista olet hänelle sanonut, että se on alkanut jälkikäteen harmittaa?

Voisiko sanomatta jääneitä asioita vieläkin sanoa, tai korjata niitä harmittamaan jääneitä?

Omien kokemusteni takia olen tullut siihen tulokseen, että elämä on niin arvaamatonta, että ehkä kannattaisi vaan kertoa, jos jotain tärkeätä tuntuu jääneen ilmaisematta. Huomenna voi olla myöhäistä. Ihmisenkokoisia juttuhan ne yleensä, ei sen ihmeempiä kuitenkaan.

Monesti sanotaan, että näissä asioissa ihminen katuu vain sanomatta ja tekemättä jättämisiä, mutta kyllä mä olen ollut joskus jälkeenpäin tosi onnellinen, etten ole toteuttanut kaikkia päähänpistojani.

Mulla oli kerran vähän juttua työkaverin kanssa ja kun se ei oikein edennyt mihinkään, yhden kaverin kanssa pohdittiin puolitosissaan viinilasillisen äärellä, että pitäis otattaa itsestä alastonkuvia ja laittaa niitä sille työkaverille. Todellakin siis suurimmaksi osaksi läpällä ja pikkuhiprakassa tätä pohdittiin, mutta koska olen spontaani ihminen jolla on melkoisesti myös pokkaa, olen näin jälkeenpäin ja tunteiden laannuttua TODELLA onnellisesti yllättynyt, ettei saatu tätä ideaa koskaan toteutukseen asti. En nimittäin kaipaa työkaverista nykypäivänä yhtään mitään, enkä tiedä mitä tekisin, jos sillä olis musta jotain kuvamatskua hallussaan...

Että ihan näin kevennyksenä! Ihan kaikkia tekemättä jättämisiä ei kuolinvuoteella kadu, päinvastoin. 😎

Olet oikeassa, tuo varmaan oli ihan viisasta jättää tekemättä.... :D Itse en ole mikään räväkkä tyyppi, joten mitään tuollaisia en koskaan ole suunnitellutkaan.

Mutta muutaman karin opetuksen jälkeen olen alkanut pukea sanoiksi jos esim. tykkään jostakusta paljon tai arvostan häntä erityisesti tms. Harmittaa niin mahdottomasti, kun on eräille jäänyt tärkeät asiat sanomatta ja sitten kun on ollut myöhäistä, kuullut, että ovat ihan muuta luulleet.. Että osaakin jäytää tuollainen, saisipa joskus elämässä kelata vähän taaksepäin!

Vierailija
15607/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan viestiä 16097. Minäkin olisin saanut jättää joskus yhden "kirjeen" kirjoittamatta ja pari viestiä lähettämättä silloiselle ihastukselle. Ihastumiseen kai kuuluu se että alitajuisesti haluaa uskoa toisesta vain pelkkää hyvää ja siis ehdottomasti kuvittelee tämän olevan myös täysin luotettava ja ymmärtäväinen. Kuinkahan moni senkin kirjeen ja viestit on lukenut ja kuinka moni niille nauranut.

Vierailija
15608/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ihmettelen näitä alanuolia täällä ihan asiallisiin viesteihin.

Vierailija
15609/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma kaketsua. Anja varsin näppärä

Vierailija
15610/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niin sulta halin just nyt ja kuulla sun naurun tuhahduksen ja nähdä sun hymyn. Itkettää nää turhat toiveet.

Vierailija
15611/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sä vaan jo pikku hiljaa tulla ja pelastaa mut? Mä en enää pärjää ilman sua.

Tulisin kyllä jos vaan tietäisin mistä sinut löytää.

Soita tai laita viestiä. Vai ootko poistanut mun numeron?

Vierailija
15612/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletkohan sä koskaan mua?

Vierailija
15613/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan ja ihan liikaa.

Vierailija
15614/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea. Arkisia asioita, tärkeitä asioita. Kertoa, että sen häviäminen mun elämästä sattu sillon ja sattuu edelleen. Kertoa, että se oli yksi mun lempi-ihmisistä ja että mua pelotti silloin myöntää sitä sille, koska pelkäsin että kaikki menee rikki. Haluaisin kuulla miten sillä menee, haluaisin saada varmistuksen, että se on onnellinen ja että sillä on kaikki hyvin.

Vierailija
15615/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan ja ihan liikaa.

Sama täällä. En enää tiedä onko tää jo pakkomielle.

Vierailija
15616/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea. Arkisia asioita, tärkeitä asioita. Kertoa, että sen häviäminen mun elämästä sattu sillon ja sattuu edelleen. Kertoa, että se oli yksi mun lempi-ihmisistä ja että mua pelotti silloin myöntää sitä sille, koska pelkäsin että kaikki menee rikki. Haluaisin kuulla miten sillä menee, haluaisin saada varmistuksen, että se on onnellinen ja että sillä on kaikki hyvin.

Pistä ihmeessä sille viestiä. Kerro ja kysy nuo asiat. Minä ainakin olisin tosi onnellinen, jos joku laittais mulle tuollaisen viestin. Erityisesti nyt, kun on ollut vaikeita aikoja. Ei sen tarvis olla edes se kaivattu. Ehkä siitä alkaisi uusi ystävyys.

Vierailija
15617/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vai nainen tämä jota kaipaat?

Vierailija
15618/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt ajattelen nainen sinun halaamistasi, sekä sitä miltä tuntuisi suudella sinua hitaasti ja tunnustellen. Tällaisia ajatuksia minulle tulee mieleen jatkuvasti ja aivan yhtäkkiä. Aivan kuin leijuisin, kun ajattelen sinua. Miltä tuntuisikaan kun olisit sylissäni; katsoisit minuun. En osaa edes kuvitella, kuinka ihanalta. Saat minut sekaisin.

Vierailija
15619/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vai nainen tämä jota kaipaat?

Mies.

Vierailija
15620/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri nyt ajattelen nainen sinun halaamistasi, sekä sitä miltä tuntuisi suudella sinua hitaasti ja tunnustellen. Tällaisia ajatuksia minulle tulee mieleen jatkuvasti ja aivan yhtäkkiä. Aivan kuin leijuisin, kun ajattelen sinua. Miltä tuntuisikaan kun olisit sylissäni; katsoisit minuun. En osaa edes kuvitella, kuinka ihanalta. Saat minut sekaisin.

Voisikohan tuo sun nainen olla tällä palstalla myös? Täällä on paljon naisia. :)

Ketju on lukittu.