Riitta, 69, maksoi miehensä kanssa pelkistä Finnairin istumapaikoista yli 400 euroa: "Hinnat lähteneet lapasesta"
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/8536209
"Pelkkien istumapaikkojen hinnaksi tuli 436 euroa."
Kommentit (99)
No osti sitten kuitenkin. Tottakai yritykset pumppaavat hintoja ylös jos ihmiset siihen suostuvat.
Mamma maksaa 430€ paikoista vapaaehtoisesti ja valittaa mediassa kuinka kallista oli🤣
Vierailija kirjoitti:
Mamma maksaa 430€ paikoista vapaaehtoisesti ja valittaa mediassa kuinka kallista oli🤣
Niimpä 🤡🤡🤡🤡
First world problems. Siis ihan kirjaimellisesti. 🙄
Sais olla tonnin niin loppuisi se turha lentely.
Nykyään ei osata muuta kuin rahastaa. Kohta tulee varmaan maksu painon mukaan. Näitä on helppo kehitellä, mutta palvelua et saa mistään. Pelkkiä chatbotteja sun muita kiusaamassa ihmisiä.
Hänen kaltaisensa kannattaisi pysyä kotona
Miksi aikuisten ihmisten pitää päästä kaveripariskunnan kanssa lennolla vierekkäin?
Jokainen lentolipun ostanut on oikeutettu ilmaiseen istumapaikkaan joten erikseen paikkojen varaaminen ja niistä maksaminen on täysin typerää!
Matkustaminen ei ole ihmisoikeus.
Onneksi Riitta sai varattua ensi tammikuulle Teneriffalle hieman edullisemmat lennot! Tämmöisiä huolia toisilla, itse kävin juuri kaupassa katsomassa onko punalapputuotteita, ei ollut, teen itse leipää ruuaksi.
Ole hyvä Riitta. Palkansaajana maksan sinulle tämänkin istuinnautinnon.
Kun on sormi hiirellä valmiina kun check-inn aukeaa netissä niin kyllä ne paikat kaverien kanssa vierekkäin saa ihan helposti.
Onko lentokoneessa nykyään myös seisomapaikkoja?
Mä olin talvella aasiassa 8viikkoa tolla 2000 kokonaishinnalla. Lennot, hotelli, ruoat kaikki kuului tuohon.
Jestas, aina saanut istua puolison kanssa vaikken ole maksanut ja siis finnairilla pari kertaa vuodessa viimeksi maaliskuussa. Ainut jolla ei päästy vierekkäin oli wizzair
Näköjään eläkkeet on liian suuria
Vierailija kirjoitti:
Kun on sormi hiirellä valmiina kun check-inn aukeaa netissä niin kyllä ne paikat kaverien kanssa vierekkäin saa ihan helposti.
Halvoissa lipuissa ei saa enää valita checkin-vaiheessa paikkoja vaan ne on allokoitu valmiiksi. Ennen sai, enää ei
Oma valinta.