Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
15541/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä ajattelen nainen sinua, se tuntuu koko kehossani. Siis se rakkaus, lämpö ja hellyys, jota sinua kohtaan tunnen. Ei kukaan, ei koskaan ole koskettanut minua näin syvältä. Tämä voi olla outoa, mutta jos minun pitää jonkun vuoksi olla outo ja sekaisin, niin sitten sinun vuoksesi rakkaani. Olen tässä illalla kuvitellut tuntevani, että olet ajatellut minua. Voiko sellaista tuntea? En ole kenenkään muun kanssa sellaista tuntenut. Kuin olisi jokin telepaattinen yhteys välillämme. Rakastan sinua.

Tunsitko herätessäsi tänäänkin? Itse ajattelen sinua aina nukkumaan mennessäni ja aina herätessäni. Ja kyllä, myös siinä välissä..

Vierailija
15542/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä ajattelen nainen sinua, se tuntuu koko kehossani. Siis se rakkaus, lämpö ja hellyys, jota sinua kohtaan tunnen. Ei kukaan, ei koskaan ole koskettanut minua näin syvältä. Tämä voi olla outoa, mutta jos minun pitää jonkun vuoksi olla outo ja sekaisin, niin sitten sinun vuoksesi rakkaani. Olen tässä illalla kuvitellut tuntevani, että olet ajatellut minua. Voiko sellaista tuntea? En ole kenenkään muun kanssa sellaista tuntenut. Kuin olisi jokin telepaattinen yhteys välillämme. Rakastan sinua.

Tunsitko herätessäsi tänäänkin? Itse ajattelen sinua aina nukkumaan mennessäni ja aina herätessäni. Ja kyllä, myös siinä välissä..

Mitä ajattelet hänestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
15543/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihminen kaipaa jotain ihmistä? Mikä saa kaipaamaan?

Kaipaisiko jos tuntisi täysin toisen, kaikki piirteet, olisi elänyt sekä huonoja että ihania hetkiä, rajujakin riitoja kanssaan?

Ne astuu voimaan vasta myöhemmässä vaiheessa ja sitten voikin alkaa kaipailla taas jotain uutta ja tuntematonta.

Mutta eikös tuo ole sellainen puolittainen totuus? Entäpä jos sen kaivatun ominaisuuksiin kuuluu esimerkiksi sellainen ominaisuus että hän pyrkii ihmissuhdetta kehittämään positiivisessa hengessä, kääntämään konfliktit suhdetta vahvistavaksi seikaksi?

Luulisi moisen vahvistavan sitä kaipausta?  Siis ihan yleisellä tasolla teorisoin mies-nainen dilemmista :)

Varmasti moni ihminen on inspiroiva ja innostava. Ja vaikka olisikin hyviä ominaisuuksia, niin jokainen on myös huono ja rasittava. Jos ei pysty näkemään kumppanin huonoja puolia, eikä anna niille tilaa vaan pahimmillaan muuttaa toista koska hänessä kaikki ei olekaan täydellistä niin voi miettiä onko itse narsisti ja odottaako muilta ihmisiltä liikaa.

Tuo käyttämäsi sanonta nimenomaan tarkoittaa sitä että hyväksyy toisen puutteet.

Sivusta huomautan.

Lähinnä särähti alkuperäisessä lainauksessani korvaan sanat rajuja riitoja. Tieteskin elämään kuuluu ylä ja alamäkeä, kuka sitä nyt jaksaa olla jokin f_cking päivänsäde 24/7 ?

Miksi pitää olla rajuja riitoja, luulisi elon olevan helpompaa jollain muulla tavalla käsitellä asiat?

Tuosta sanonnasta sen verran että kyllähän se on itsestäänselvyys että ainahan se vastapuoli on yhtä epätäydellinen kuin itsekin, löytyy niitä hyviä ja huonoja puolia kaikista mutta jos heti ensimmäisenä tuo julki moisen niin kyllä sillä silloin haetaan vastuuvapautusta omaan tulevaan käytökseen, tavallaan lyödään hintalappu et pitää kestää pahimmillaan niin sitten palkkioksi saa parhaimmuutta.

Vierailija kirjoitti:

Arvon tuotteliaat ihmiset, jauhajat, Hopeaketut, Kyllit sekä Åketkin, voisitteko mitenkään mennä löpisemään muualle noita juttujanne? Tehkää joku toinen ketju AV:lle jossa jauhatte ja spekuloitte sydämenne kyllyydestä. Esimerkiksi Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle - OFFICIAL, palstan luonteen mukaisesti. Kauniit kaipausviestit ovat vaarassa hukkua tuon huttunne sekaan. Ei jaksa lukea sivutolkulla tyhjää lätinää kun sitä on palsta muutenkin pullollaan. Ketju alkaa käydä puuduttavaksi.

Oot kyllä ihan oikeassa :)

Siispä hivenen aiheeseen liittyen. Ah se kaivattuni, jääprinsessa sekä vislaavan polttava teepannu. Jos oikein positiivisesti sitä kaivattuani mietin niin noista kahdesta edellämaitusta ääripäästä keskiarvon laskien muodostuu sellainen söpö olio <3

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
15544/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas niin ikävä sua, tekis mieli laittaa viestiä... Mutta älä pelkää, en mä häiritte 💖

Vierailija
15545/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet hänestä?

Ajattelen kohtaamisiamme, ylitulkitsen hänen käytöstään, haaveilen hänen kosketuksestaan. ..

Vierailija
15546/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taas niin ikävä sua, tekis mieli laittaa viestiä... Mutta älä pelkää, en mä häiritte 💖

Mua ei ainakaan häiritsisi. Päinvastoin.

Laita neutraali aloitusviesti.

Vierailija
15547/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ollut ihmeellisessä tilassa tämä aihe nyt muutama päivää. Nimibingoa, tanssiopettaja Åke Blomqvist fantasioita, ja jankutusta kaikesta.

Kaipaan erään läheisyyttä, mutta himot ovat kyllä dominoineet kaipausta nyt jo muutama viikkoa. Panettaa, vit-uttaa ja turhauttaa niin, että tätäkin kirjoitellessa meni 10 minuuttia hengitellen syvään. Ei vaan toimi yläkerta niin kuin pitäisi.

Vierailija
15548/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en uskaltaisi laittaa viestiä henkilölle josta joutuu ajattelemaan että häiritseekö..

Ei ap

Vierailija
15549/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on itse kertonut, että ehkä vähä häirittee. Ja siitä on jo yli vuosi.

Vierailija
15550/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi kohteliasta soittaa takas jos joku on yrittänyt tavoitella? Varsinkin jos tietää että kyseisellä henkilöllä on vaikeaa. Voin tosi pahoin kun tajusin viimein että ei mun jutut häntä todellakaan kiinnosta. Kelläpä kiinnostais. Olen jo oppinut aika hyvin nielemään sisääni kaikki paskat ja esittämään niinkun kaikki olisi hienosti. Aika surullista. Anteeksi että kirjoitan tänne tällaista. Tämä on päivän fiilis tällä hetkellä. Miksi en vaan pysty unohtamaan häntä?!

Vierailija
15551/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on ollut ihmeellisessä tilassa tämä aihe nyt muutama päivää. Nimibingoa, tanssiopettaja Åke Blomqvist fantasioita, ja jankutusta kaikesta.

Kaipaan erään läheisyyttä, mutta himot ovat kyllä dominoineet kaipausta nyt jo muutama viikkoa. Panettaa, vit-uttaa ja turhauttaa niin, että tätäkin kirjoitellessa meni 10 minuuttia hengitellen syvään. Ei vaan toimi yläkerta niin kuin pitäisi.

Kaikki sympatiat sulle! Olen samassa tilanteessa, mutta tunne ei ole molemmin puoleinen ymmärtääkseni. Sekös turhauttaa ja harmittaa... V-tuttaa.

Vierailija
15552/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei viestejä siis hänelle. :)

Vierailija
15553/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään olet kaivannut häntä? Milloin huomasit rakastuneesi häneen?

Olen kaivannut häntä siitä lähtien kun hän sanoi nimensä.

Millainen ääni hänellä on, kuvaile esim joillakin adjektiiveilla.

Ihanan matala, muttei kuitenkaan möreä ja siinä on jokin jännä sointi. Mielestäni maailman makein ääni ja puhetapa.

Joku muu katsoi asiakseen vastata puolestani. Vähemmän makeaa tuollainen tunkeilu.

Mitä sinä vastaisit, millainen ääni sillä sinun hänellä on?

Hän puhuu minulle korostetun asiallisesti ja pitää äänensä tasaisena, ei kiirehdi. Viipyilee, kuin hänen sanojensa välissä olisi enemmän tilaa kuin muille puhuessaan. Lauseiden välissä hän katsoo minua totisena, miltei huolestuneen näköisenä. Kerran olin aivan hänen lähellään, ja hänen äänensä oli vain hieman kuiskausta kovempi. Hän saattaa aloittaa keskustelun leikillisesti, kuin kujeillen, mutta vakavaksi se päätyy kuitenkin.

Mutta olenhan kuullut kuinka hän puhuu muille. Kun hän on närkästynyt, äänessä on uhmaa ja naputtava, kärkäs rytmi. Onnellisena se on lempeän pehmeä. Useimmiten hän on kuulteni hiljaa. Eikä se haittaa minua yhtään.

Kuvailisitko lisää häntä? 

Miksi?

Vierailija
15554/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei viestejä siis hänelle. :)

Juu, ei. Synttärionnittelut laitoin faceen, siihen tuli tykkäys aika nopeasti ❤️

Vierailija
15555/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi kohteliasta soittaa takas jos joku on yrittänyt tavoitella? Varsinkin jos tietää että kyseisellä henkilöllä on vaikeaa. Voin tosi pahoin kun tajusin viimein että ei mun jutut häntä todellakaan kiinnosta. Kelläpä kiinnostais. Olen jo oppinut aika hyvin nielemään sisääni kaikki paskat ja esittämään niinkun kaikki olisi hienosti. Aika surullista. Anteeksi että kirjoitan tänne tällaista. Tämä on päivän fiilis tällä hetkellä. Miksi en vaan pysty unohtamaan häntä?!

Ei häntä sitten tosiaan kiinnosta. Suurinta osa ihmisistä ei kiinnosta,mut on niitäkin joita juts sun jutut kiinnostaa, pidä niistä kiinni ja jätä muut omaan arvoonsa.

Vierailija
15556/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu, mulla on niin kauhea ikävä!! juon varmaan itseni tainnoksiin, helpottaa hetkeksi.

Vierailija
15557/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa fiilis täälläkin. Kauanko sulla kestänyt? Mulla elokuusta..

Vierailija
15558/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu, mulla on niin kauhea ikävä!! juon varmaan itseni tainnoksiin, helpottaa hetkeksi.

Älä juo. Keksi jokin terveempi tapa käsitellä tunteitasi kuin vetää kännit maanantaina keskellä päivää. .

Vierailija
15559/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei häntä sitten tosiaan kiinnosta. Suurinta osa ihmisistä ei kiinnosta,mut on niitäkin joita juts sun jutut kiinnostaa, pidä niistä kiinni ja jätä muut omaan arvoonsa.

Kyllä tässä on tullu huomattua että mulla ei ole ketään joka ymmärtäis tai kiinnostais kuunnella.

Vierailija
15560/16650 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samassa fiilis täälläkin. Kauanko sulla kestänyt? Mulla elokuusta..

Kaipailu, himot vai viime kerrasta aikaa? :D

Ketju on lukittu.