Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Millä kolmella adjektiivilla kuvailisitte kaivattuanne?
Hellä, kuuma, sexy.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisen pelottava elli
Toivon että rakastamani mies ei koe näin rankasti tätä tilannetta. Jos tietäisin että tarvitset ystävyyttämme, sortuisin ottamaan yhteyttä. Kauniita unia minun..
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen sexy
Hmmm... *miettii*
Hyvää yötä sinulle rakas. Rakastan ja haluan sinua. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen sexy
Se on sellainen kun näkee p*ntavan näköisen ihmisen ja on silleen ”uuuuuu sexyhot..,”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisen pelottava elli
Millä tavalla?
”Joskus kun muisto susta painaa liikaa
ja elämä on taakka harteilla
niin katson ikkunasta hiljaa
pysyttelen valveilla..
Tiedän et seuraat mua
siellä kaukana jossain
missä sä oot
Tiedät et kaipaan sua
Siellä kaukana jossain
odota mua.”
P:lle
Ajoit taas mun ohi muutama viikko sitten ja mulle tuli siinä hetkessä onnellinen olo. Hassua. Niin on käynyt aiemminkin, että mulla on tullu vastaavassa tilanteessa onnellinen olo. Mistäköhän se johtuu? Oonkohan mä vaan hullu? Me ei olla puhuttu vuosiin ja pelkään, että ei koskaan enää puhutaankaan. Millastakohan olis nyt tavata? Ollaan varmaan molemmat muututtu. Voi olla, että meillä ei olisi enää mitään yhteistä, voi olla että ei edes enää siedettäisi toisiamme. Tai sitten pitäisin susta edelleen ihan älyttömästi ja ehkä sä pitäisit myös musta. Mulla on ollut ikävä sua. Välillä ajattelen, että tarvitsisin maisemanvaihdoksen, että asiat ei muistuttaisi susta ja unohtaisin.
t: J
Vierailija kirjoitti:
ryhdikäs, särmikäs, herkkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhdikäs fyysisesti vai henkisesti?
Tuli jo ikävä.. Hyvää yötä, näe onnellisia unia. Ja kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua A
Anneli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhdikäs fyysisesti vai henkisesti?
Henkinen puoli oli tässä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä sulle, joka aina sanot että kaikki järjestyy <3
Hyvää yötä sinullekin. Toivottavasti asiat alkavat olla kunnossa, ne järjestyvät kyllä vielä parhain päin, juuri niinkuin on tarkoitus. Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille muillekin lukijoille.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä ajattelen nainen sinua, se tuntuu koko kehossani. Siis se rakkaus, lämpö ja hellyys, jota sinua kohtaan tunnen. Ei kukaan, ei koskaan ole koskettanut minua näin syvältä. Tämä voi olla outoa, mutta jos minun pitää jonkun vuoksi olla outo ja sekaisin, niin sitten sinun vuoksesi rakkaani. Olen tässä illalla kuvitellut tuntevani, että olet ajatellut minua. Voiko sellaista tuntea? En ole kenenkään muun kanssa sellaista tuntenut. Kuin olisi jokin telepaattinen yhteys välillämme. Rakastan sinua.
Rakastan myös, huomenna nähdään taas.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali ihanalle naiselle 30km ja kahen kuntarajan taakse mieheltä. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä tavuja ja kirjaimia. Rakkaani sukunimen viimeinen kirjain ja oman toisen etunimeni viimeinen kirjain ovat sama. Rakkaani entisen kotikaupungin suuntanumeron viitosella kertomalla saa oman entisen kotikaupunkini suuntanumeron. Nuku hyvin rakas ja näe kauniita unia!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tavata sinut ihan oikeasti, mutta on sun vuoro laittaa minulle viestiä ja ehdottaa tapaamista.
Jos sä todella haluat tavata ni unohda noi vuorot ja laita ite viestiä.
Sexy, hot, epämääräinen