Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä minua vanhempi vaalea nainen. Oon kaivannut sua nyt kun ei olla nähty yli viikkoon.
No on kyllä ikävä. Nähdäänkö ensi viikolla?
Nähdään.
Onkohan täällä kaipailleista ikinä kukaan päätyny yhteen kaivattunsa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä minua vanhempi vaalea nainen. Oon kaivannut sua nyt kun ei olla nähty yli viikkoon.
Missä ne nähtiin viimeksi?
Töissä.
Aika ei auta mitään, olet edelleen mielessä yhtä paljon kuin aina ennenkin. Näyttää pahasti siltä, että tästä voi tulla loppuelämän pituinen ikävä.
Kun minä ajattelen nainen sinua, se tuntuu koko kehossani. Siis se rakkaus, lämpö ja hellyys, jota sinua kohtaan tunnen. Ei kukaan, ei koskaan ole koskettanut minua näin syvältä. Tämä voi olla outoa, mutta jos minun pitää jonkun vuoksi olla outo ja sekaisin, niin sitten sinun vuoksesi rakkaani. Olen tässä illalla kuvitellut tuntevani, että olet ajatellut minua. Voiko sellaista tuntea? En ole kenenkään muun kanssa sellaista tuntenut. Kuin olisi jokin telepaattinen yhteys välillämme. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua A
Nyt kyllä enemmän tunnisteita!!! Mä haluun tietää voisko vihdoinkin osua!
Antero, sopiiko??
Vierailija kirjoitti:
Kun minä ajattelen nainen sinua, se tuntuu koko kehossani. Siis se rakkaus, lämpö ja hellyys, jota sinua kohtaan tunnen. Ei kukaan, ei koskaan ole koskettanut minua näin syvältä. Tämä voi olla outoa, mutta jos minun pitää jonkun vuoksi olla outo ja sekaisin, niin sitten sinun vuoksesi rakkaani. Olen tässä illalla kuvitellut tuntevani, että olet ajatellut minua. Voiko sellaista tuntea? En ole kenenkään muun kanssa sellaista tuntenut. Kuin olisi jokin telepaattinen yhteys välillämme. Rakastan sinua.
Olisinpa sylissäsi mies, niin kauniisti kirjoitit.
Kkaipaanedelleen kirjoitti:
No on! Tänään just päätyivät yhteen Kylli ja Åke, avioliittoon saakka!
Millä kolmella adjektiivilla kuvailisitte kaivattuanne?
Vierailija kirjoitti:
Kkaipaanedelleen kirjoitti:
No on! Tänään just päätyivät yhteen Kylli ja Åke, avioliittoon saakka!
Tämä on enne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua A
Antero, sopiiko??
Onkohan vihdoinkin kyse minusta? Ainakin tuo tunniste A täsmää 1:1
T. Aulis
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen ajatellut sinua tänään, ajattelen ja kaipaan sinua joka päivä, joka ikinen hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua A
Antero, sopiiko??
Toinen nimeni, tosin en ole alkuperäinen kysyjä.
Hyvää yötä sulle, joka aina sanot että kaikki järjestyy <3
Nyt kuvittelin jo näkevänikin sinut, tämä hulluus vaan pahenee. Järki kyllä sanoo, että se oli vaan joku muu vähän saman näköinen. Pimeääkin oli, se mies oli toiseen suuntaan kääntyneenä ja juoksi vähän ajan päästä poispäin. Enkä edes tajunnut laittaa pitkiä valoja hetkeksi päälle, jotta olisin nähnyt paremmin, olin niin hämmentynyt ja ihmeissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua A
Antero, sopiiko??
Onkohan vihdoinkin kyse minusta? Ainakin tuo tunniste A täsmää 1:1
T. Aulis
Hyvää iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Millä kolmella adjektiivilla kuvailisitte kaivattuanne?
Lempeä, vahva, lojaali
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tunnen sen välillä. Ja ajattelen yleensä sinua paljon, mutta erityisen paljon tänään vajaa 2 tuntia sitten.
Voiko ärsyttävämpää olla, eihän täältä kukaan kirjoittajaa tunnista vaikka laittaisi kohteen koko nimen ja osoitteen.