Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan helvetin ihastunut varattuun mieheen. Sydän särkyy, kun en sitä saa. Tätä on jatkunut jo liian pitkään, en vain pysty unohtaa. Mua varten ei ole ketään muuta tarkoitettu 💔
Kuinka pitkään?
Kolme vuotta suunnilleen.
Mä olen kaivannut erästä naista yhtä kauan. Omasta tilanteesta on hyvin vaikea irtautua ja siitä naisestakaan en tiedä. Kaikki seisoo paikallaan ja elämä lipuu ohitse.
Jos on vaikea irrottautua nykyisestä niin minun mielestäni se on merkki siitä että sinut nyt vaan on tarkoitettu olemaan nykyisen puolisosi kanssa eikä mitään haikailuja yhteenkään ulkopuoliseen enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni vaikka kuinka kauan sisäistää tuo tällä sivulla puhuttu tosiasia siitä, ettei mies päästä käsistään naista jota todella haluaa.
Keksin mitä mielikuvituksellisempia selityksiä ja tekosyitä, kunnes viimein sisäistin ettei siitä vain tule ikinä mitään ja vihdoin olen siinä pisteessä, ettei hänen olemassaolonsa aiheuta juuri tunteita ja koen jopa ihastusoireita jotain ihan toista miestä kohtaan.Jälkikäteen kaikki tuntuu ihan selvältä, mutta siellä rakastumissumussa pyöriessä tietyt asiat ei vain saavuta tajuntaa, vaikka näkisikin ne.
Näin tosiaan sanotaan. Ja näin sanoo omakin järkeni. Mutta voisiko miehet kommentoida tätä? Onko se tosiaan näin mustavalkoista?
Toisina päivinä järkeilen, että se elämäni rakkaus ei vain piitannut minusta niin paljon. Mutta sitten on niitä asioita, se tunne tai kokemus sellaisesta välittämisestä ja yhteenkuuluvuudesta, jota en ole kokenut muiden kohdalla. Jos se oli niin, ettei hän halunnut mua, niin miksi mun tunne sanoo toisin ja miksi en voi lakata ajattelemasta häntä?
Ja vastaavasti kokemus miehestä, joka halusi minut eikä luovuttanut, vaikka vastustelin. Jälkeenpäin tajuan, että hän oli vain päättänyt saada minut. Ei siinä mistään rakastumisesta ollut kyse. Voisiko siis hieman olla kysymys myös harkitsevuudesta tai kyvystä tehdä päätöksiä? Tai siitä miten lopullisena pitää päätöksiään?
Huom: edelleen kyseessä oli ne tapaukset, kun _nainen on halukas, messissä ja saatavilla_ - EI sellaiset, joissa nainen ei halua ja on tehnyt sen selväksi, mutta mies silti vaan yrittää ja hulluna pommittaa naisen vastustuksesta huolimatta.
Ehkä kirjoitin liian kärjistetysti tuosta, joka halusi mut. Mutta en viitsi tarkentaa, ettei kukaan luule tunnistavansa. Ei kannata takertua siihen. En siis antanut suoranaisia pakkeja tai muutakaan, päädyimme yhteenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos itse on kertonut tunteistaan, mutta toinen vaan kiertelee ja kaartelee et haluisitko sitten joskus nähdä kavereina?.. miksi toinen ei kerro tunteistaan jos niitä on? Vai pitääkö uskoa, että niitä ei sitten toisella ole? ( vai onko mies niin hienotunteinen, ettei sano mitään, kun kerran itse olen parisuhteessa ja hän ei? )
Olen sitä mieltä, että jos kiinnostusta on, niin mikään ei pitele ihmistä, joka on tietoinen myös toisen tunteista. Mulla on kaveripiirissä ollut kaksikin sellaista tapausta, kun nainen on alkanut säätää varattuna ja nämä säätämisen kohteet ovat nihkeilleet, että eivät halua tunkea toisen liittoon väliin yms. Säätää siis on sopinut oikein hyvin, mutta siihen homma on jäänyt. Kun nainen sitten on eronnut, miehet ovat edelleen nihkeilleet, että ”nyt ei ole sopiva hetki suhteelle kenenkään kanssa” jne. Ja aina just tuo, että kaveruutta tarjotaan. Säätääkin vielä voidaan, muttei seurustella. Ja kumma kyllä, joku muu nainen on sitten kuitenkin aina kelvannut jonkin ajan päästä.
En siis masentaakseni sano. Mutta vierestä seuranneena: jos mies haluaa sut ja tarjoat itsesi tarjottimella, se ottaa sut vastaan vaikka tilanne olis mikä. Jos ei ota, se ei halua.
Tämä! Jos tunteet on kerrottu tai tehty muutoin selväksi ja toinen ei muka tiedä tai nihkeilee niin sit ei halua mutta ei voi sanoa muka syystä tai toisesta. Ei kehtaa loukata tai haluaa pitää varalla. Jotain tällaista. Ja pönkittäähän se huonona päivänä itsetuntoa jos joku antaa huomiota. Tai näin olen itse päätellyt kun olen ollut tuo yksipuolisesti ihastunut vedätettävä.
Terveiset miehelle, tunnen paljon mutta ei se tee musta tyhmää. Susta tekee jos käytät mun tunteita hyväksi.
Näin. Jos mies antaa muille miehille tilaisuuden ehtiä ensin, hän ei vain halunnut sinua.
Jos jonkun oikeasti haluaa, niin sen eteenhän sitten toimii.
Tämä on niin totta.
Usein selitellään esimerkiksi sitä, jos mies ei lopulta olekaan valmis jättämään vaimoaan sivusuhteen takia, että tämä jää avioliittoon "vain velvollisuudesta". En usko tähän ollenkaan.
Mies haluaa sen naisen, jota rakastaa ja tekee kaikkensa jotta voi olla tämän kanssa. Joskus se on se sivusuhteen toinen osapuoli, johon mies on rakastunut, joskus vaimo, joskus joku ihan muu.
Mutta yhtä kaikki; miestä ei mikään pitele jakamasta elämäänsä sen naisen kanssa, jota hän oikeasti rakastaa ja haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan helvetin ihastunut varattuun mieheen. Sydän särkyy, kun en sitä saa. Tätä on jatkunut jo liian pitkään, en vain pysty unohtaa. Mua varten ei ole ketään muuta tarkoitettu 💔
Kuinka pitkään?
Mä olen kaivannut erästä naista yhtä kauan. Omasta tilanteesta on hyvin vaikea irtautua ja siitä naisestakaan en tiedä. Kaikki seisoo paikallaan ja elämä lipuu ohitse.
Tutulta tuntuu, mutta todennäköisyys sille, että olisit kaivattunu on aika olematon täällä netissä. Haluatko antaa jonkin vihjeen?
Hänellä ruskeat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Olli ❤️
Miten menee tuon Ollin kanssa? Onko puhdas kaukorakkaus?
Sitten on niitäkin, jotka esittää olevansa sinkkuja vaikkeivät ole.
Pyh.
Mä kaipaan sua...
Sydämeeni jäänyt sun nimesi.
Näiden tähtien alla / Uniklubi
Siis jotkut menee jopa sänkyyn niin, että esittävät olevansa sinkkuja.
Pistävät toisen osallistumaan petokseen ilman mahdollisuutta valita esim. arvojensa mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään?
Tutulta tuntuu, mutta todennäköisyys sille, että olisit kaivattunu on aika olematon täällä netissä. Haluatko antaa jonkin vihjeen?
Hänellä ruskeat silmät.
Kuten arvelinkin, ei osunut.
Tää unohtamisprosessi menisi muuten ihan hyvin, mutta kaikenlaiset muistikuvat ja niiden aiheuttama tunne piinaa minua. Auttaisitko minua tässä? Miten sinä olet onnistunut minun unohtamisessa?
Vierailija kirjoitti:
Tää unohtamisprosessi menisi muuten ihan hyvin, mutta kaikenlaiset muistikuvat ja niiden aiheuttama tunne piinaa minua. Auttaisitko minua tässä? Miten sinä olet onnistunut minun unohtamisessa?
Huonosti. :D
🌞 Haluaisin tietää että toivotko sinä että me ei olla missään tekemisissä koko loppuelämän aikana? Vai toivoisitko jonkinlaista tuttavuutta, kaveruutta tai jotain muuta? Mitä tarkalleen? Entä toivoisitko mun tekevän jotain sen eteen vai jatkanko olettamista ettet halua olla tekemisissä ja toimin sen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos itse on kertonut tunteistaan, mutta toinen vaan kiertelee ja kaartelee et haluisitko sitten joskus nähdä kavereina?.. miksi toinen ei kerro tunteistaan jos niitä on? Vai pitääkö uskoa, että niitä ei sitten toisella ole? ( vai onko mies niin hienotunteinen, ettei sano mitään, kun kerran itse olen parisuhteessa ja hän ei? )
Olen sitä mieltä, että jos kiinnostusta on, niin mikään ei pitele ihmistä, joka on tietoinen myös toisen tunteista. Mulla on kaveripiirissä ollut kaksikin sellaista tapausta, kun nainen on alkanut säätää varattuna ja nämä säätämisen kohteet ovat nihkeilleet, että eivät halua tunkea toisen liittoon väliin yms. Säätää siis on sopinut oikein hyvin, mutta siihen homma on jäänyt. Kun nainen sitten on eronnut, miehet ovat edelleen nihkeilleet, että ”nyt ei ole sopiva hetki suhteelle kenenkään kanssa” jne. Ja aina just tuo, että kaveruutta tarjotaan. Säätääkin vielä voidaan, muttei seurustella. Ja kumma kyllä, joku muu nainen on sitten kuitenkin aina kelvannut jonkin ajan päästä.
En siis masentaakseni sano. Mutta vierestä seuranneena: jos mies haluaa sut ja tarjoat itsesi tarjottimella, se ottaa sut vastaan vaikka tilanne olis mikä. Jos ei ota, se ei halua.
Tämä! Jos tunteet on kerrottu tai tehty muutoin selväksi ja toinen ei muka tiedä tai nihkeilee niin sit ei halua mutta ei voi sanoa muka syystä tai toisesta. Ei kehtaa loukata tai haluaa pitää varalla. Jotain tällaista. Ja pönkittäähän se huonona päivänä itsetuntoa jos joku antaa huomiota. Tai näin olen itse päätellyt kun olen ollut tuo yksipuolisesti ihastunut vedätettävä.
Terveiset miehelle, tunnen paljon mutta ei se tee musta tyhmää. Susta tekee jos käytät mun tunteita hyväksi.
Näin. Jos mies antaa muille miehille tilaisuuden ehtiä ensin, hän ei vain halunnut sinua.
Jos jonkun oikeasti haluaa, niin sen eteenhän sitten toimii.Tämä on niin totta.
Usein selitellään esimerkiksi sitä, jos mies ei lopulta olekaan valmis jättämään vaimoaan sivusuhteen takia, että tämä jää avioliittoon "vain velvollisuudesta". En usko tähän ollenkaan.
Mies haluaa sen naisen, jota rakastaa ja tekee kaikkensa jotta voi olla tämän kanssa. Joskus se on se sivusuhteen toinen osapuoli, johon mies on rakastunut, joskus vaimo, joskus joku ihan muu.
Mutta yhtä kaikki; miestä ei mikään pitele jakamasta elämäänsä sen naisen kanssa, jota hän oikeasti rakastaa ja haluaa.
Niinpä. Jos mies haluaa ja nainen näyttää vihreää valoa niin kaikki selitykset on juuri niitä, selityksiä. Vaikka olisi varattua. Kertoisi naiselle tai tekisi tiettäväksi tunteensa.
Vierailija kirjoitti:
Villasukka 💜
Toi violetti sydän esiintyy Villasukan yhteydessä niin usein että onko Villasukalla shokkivärjätyt violetit hiukset?
En kyllä itse alkaisi varatun kanssa millekään enkä jostain syystä edes ihastu varattuihin ja näe heitä sillä tavalla vaihtoehtoina.
Paitsi kerran, kun en tiennyt miehen olevan varattu.
Esitti siis sinkkua ja jotain suhdetta etsivää jäbää, vaikka oli (ja on) todellisuudessa sitoutunut jo yhteen naiseen.
Varmaan pyöritti vielä joitain muitakin siinä samalla.
Erityisen paskalta se tuntui juuri siksi, kun en ikinä tekisi sellaista jos itse saan valita.
Ja tietysti siksikin, kun kerkesin ihastua ihan kunnolla.
Eli tämän illan päätelmä on se, että se mies jota mä haluan ei halua mua vaikka miten päin asian selittelisin. Ei kivaa. Mitä teen? Välttelen ja poistan somesta? Ihan kakka homma.
Täällähän se on taas sanottu, joko nyt uskot? Vaihda se vaikka sokeriin, kyllä kyllä, korvaa tikkarilla. Just noin, ja kaupasta löytyy lisää. (minulle)
Se ”yhteenkuuluvuuden tunne” on vain rakastumisesta johtuvaa, hormonaalinen tunne.