Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
14601/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan sinut vieläkin aina kun metro pysähtyy tietylle asemalle, vaikka siitä on jo 14 vuotta. Olit elämäni kohokohta, kiitos siitä.

Vai onko siitä 13 vuotta? Niin kyllä muistan minäkin. Se oli hyvä ja ikimuistoinen hetki. Kyllä mä suo välillä mietin.

Vierailija
14602/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan päivän kun näin sut ekan kerran. Siitä on 16 vuotta, 1kk ja noin viikko.

Vuodet kului, kiersit maailmaa ja naisia. Tulla tupsahtelit millon mistäkin kolkasta ja aina sait mut nauramaan ja vähän punastelemaan.

13 vuotta ensitapaamisen jälkeen yhtenä aamuna tajusin sun olevan mun ajatuksissa ihan taukoamatta. Joka päivä syvemmin, ja aina kun kohdattiin sait mun sydämen hakkaamaan ihan hulluna.

Tänäänkin herätessä mietin sua ekana. Missähän meet. Nähdäänköhän enää koskaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14603/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan sinut vieläkin aina kun metro pysähtyy tietylle asemalle, vaikka siitä on jo 14 vuotta. Olit elämäni kohokohta, kiitos siitä.

Vai onko siitä 13 vuotta? Niin kyllä muistan minäkin. Se oli hyvä ja ikimuistoinen hetki. Kyllä mä suo välillä mietin.

14 vuotta siitä on, eikä ollut vain hetki vaan vuosi.

Vierailija
14604/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan päivän kun näin sut ekan kerran. Siitä on 16 vuotta, 1kk ja noin viikko.

Vuodet kului, kiersit maailmaa ja naisia. Tulla tupsahtelit millon mistäkin kolkasta ja aina sait mut nauramaan ja vähän punastelemaan.

13 vuotta ensitapaamisen jälkeen yhtenä aamuna tajusin sun olevan mun ajatuksissa ihan taukoamatta. Joka päivä syvemmin, ja aina kun kohdattiin sait mun sydämen hakkaamaan ihan hulluna.

Tänäänkin herätessä mietin sua ekana. Missähän meet. Nähdäänköhän enää koskaan?

Voi ei, ei tommosia kannata kaivata.

Vaikka ei kai sille tunteelle aina mitään voi.

Vierailija
14605/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tein klassisen oletuksen, että nainen olisi hyvä ja mies huono.

Voihan olla, että olet samaa sarjaa sen maailmaa ja naisia kierrelleen häntäheikin kanssa ja onkin ihan jees kaipailla sitä miestä.

Vierailija
14606/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Jos ajattelet,

että olen muodostanut,

sinusta mieleeni,

kuvan täydellisen,

niin ei se ole totuus.

Olisit haastanut minut,

niin monin tavoin,

mutta sen haasteen olin valmis ottamaan vastaan,

sillä mikä kasvattaa enemmän,

kuin nähdä rakkaassaan jotain itsestään,

ja tajuta;

et voi sitä muuttaa,

sen enempää kuin itseäsikään.

Mikä on tämä piirre joka teissä molemmissa on ja jonka ottaisit haasteena?

Vierailija
14607/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hölmöä, mutta koen mies, että mun vartalo menee hukkaan nykyisellään. Oon ihan hoikka ja välillä omaan silmään ihan kivankin näköinen alasti peilin edessä kuitenkin. Olisi kiva nauttia nuoruuden iloista jonkun tärkeän kanssa niin kauan kun vielä on nuori. 

Sun ja mun vartaloilla olisi paljon keskusteltavaa ja opittavaa toisistaan. Riivaako se sua ikinä ettei muka saisi koko tässä elämässä  tai ainakaan ties kuinka moneen vuoteen, koskettaa ja nauttia siten kuin palavasti haluaa? Henkinen puoli on mulle tärkeä totta kai, mutta on tämä fyysinenkin himo ja vetovoima, jota suhun koen, ihan valtava. Tällaista mä alussa haluan enkä mitään kädenlämpöistä. Jos ihmiset sopivat toisilleen, niin eiköhän arjenkin astuessa kuvaan se alun vähän hullukin palo ole kuitenkin siellä taustalla hyvänä pohjana.

Vierailija
14608/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Jos ajattelet,

että olen muodostanut,

sinusta mieleeni,

kuvan täydellisen,

niin ei se ole totuus.

Olisit haastanut minut,

niin monin tavoin,

ja tajuta;

et voi sitä muuttaa,

Tiedän että hän myös tietää heikkouteni. Mutta meissä taitaa olla paljon samaa. Itseasiassa todella paljon samaa. Monesti mietin voiko tämä kaikki olla sattumaa miksi me tutustuimme. Ja samanlaiset elämäntilanteet. En voi olla miettimättä tämän tarkoitusta.

Vierailija
14609/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Jos ajattelet,

että olen muodostanut,

sinusta mieleeni,

kuvan täydellisen,

niin ei se ole totuus.

Olisit haastanut minut,

niin monin tavoin,

ja tajuta;

et voi sitä muuttaa,

Tiedän että hän myös tietää heikkouteni. Mutta meissä taitaa olla paljon samaa. Itseasiassa todella paljon samaa. Monesti mietin voiko tämä kaikki olla sattumaa miksi me tutustuimme. Ja samanlaiset elämäntilanteet. En voi olla miettimättä tämän tarkoitusta.

Tämän tarkoitusta minäkin olen miettinyt. Melkoisen henkisen mankelin lävitse tässä on menty. Hän on hyvin sitkeästi mielessäni joka hetki.

Vierailija
14610/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-nainen, ikävä!

E:t on parhaita.

Vierailija
14611/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-nainen, ikävä!

Mä toivon että tulisit käymään tänään, vaikken oo edes siivonnu eikä mulla oo mitään tarjottavaakaan.

Vierailija
14612/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Jos ajattelet,

että olen muodostanut,

sinusta mieleeni,

kuvan täydellisen,

niin ei se ole totuus.

Olisit haastanut minut,

niin monin tavoin,

ja tajuta;

et voi sitä muuttaa,

Tämän tarkoitusta minäkin olen miettinyt. Melkoisen henkisen mankelin lävitse tässä on menty. Hän on hyvin sitkeästi mielessäni joka hetki.

Olisiko yhteydenotto häneen mahdollista? Onhan tuo kuluttavaa teille molemmille jos hänkin tuntee samoin sinua kohtaan.

Vierailija
14613/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wuhuuu, enää ei tullut ovulaationkaan aikaan ikävä!

Mitäpä jos oletkin maho, ei kai sulla mitään ovulaatioita edes ole?

Vierailija
14614/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wuhuuu, enää ei tullut ovulaationkaan aikaan ikävä!

Ää mä odotan tätä. Joinain päivinä on jo muuten helpompaa, mutta auta armias kun koittaa tietty aika. Koko kroppa huutaa yhden ja ainoan saavuttamattoman miehen perään. Joka solu on kuin kuumaa laavaa vain ajatuksesta tästä ilmeisen maskuliinisesta ja biologisesti yhteensopivasta uroosta.😆

Ja heti seuraavassa hetkessä olet rääkymässä pms:n kourissa naama punaisena raivosta ja heittelemässä tavaroita kohti kun sua niin ärsyttää kun on niin pms päällä. Ei kiitos,mieluimmin tasainen, rauhallinen nainen rinnalle kierron kaikkina vaiheina.

Vierailija
14615/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Jos ajattelet,

että olen muodostanut,

sinusta mieleeni,

kuvan täydellisen,

niin ei se ole totuus.

Olisit haastanut minut,

niin monin tavoin,

ja tajuta;

et voi sitä muuttaa,

Onko hän E- vai P-nainen? Ja voisitko täsmentää miksi tuo henkinen mankeli? 

Vierailija
14616/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Jos ajattelet,

että olen muodostanut,

sinusta mieleeni,

kuvan täydellisen,

niin ei se ole totuus.

Olisit haastanut minut,

niin monin tavoin,

ja tajuta;

et voi sitä muuttaa,

Kuulostat kyllä niin häneltä itseltään mutta ei kait se voisi olla mahdollista?! Mutta toisaalta miksi ei.. Olenhan minäkin täällä. Jos tunnet samoin kuin minä..

Vierailija
14617/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko olevasi ainoa jolla oli vaikeaa siinä palaverissa ja mistä luulet kiukkuni johtuneen? Vihaan ja rakastan sinua.

Vierailija
14618/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua sua.

Yhdessä hetkessä tunnut niin etäiseltä eikä vaikuta siltä et oikeasti haluisit jutella mulle. Et vastaa mun kysymyksiin aina ja oikeastaan aika vähän kysyt multa mitään muuta henkilökohtaista. Ihan kuin et haluaisi tietää musta mitään muuta kuin tiettyjä asioita.

Toisessa hetkessä laitat keskellä yötä niitä juttujas ja oot jotenkin vastaanottaisemman ja iloisemman oloinen siitä et jutellaan.

Aikanaan oot muutamasti sanonut silläkin tavalla, josta voisi ehkä tulkita muutakin kuin ihan pelkkää fyysistä halua. Toisaalta oot selvänä myös sanonut sellaisia tai sillä tyylillä joista vois päätellä et juu et kyllä oo kiinnostunut.

Haluisin vaan hemmetti tietää oonko vaan häiritsevä piikki sun lihassas vai tuonko sun elämään jotain hyvää ja kenties jotain tosi tärkeää vai oonko ihan yhdentekevä etkä vain kehtaa tehdä sitä mulle teoilla saati nyt sanoilla, selväksi. En osaa tulkita sua ja oon niin ihastunut etten välttämättä tulkitsisi oikein vaikka asiat olisi selvemminkin.

Vierailija
14619/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Niin ikävä.

Vierailija
14620/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuitko mies minulle tänään? En ymmärrä miksi.

Ketju on lukittu.