Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
14641/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ikinä yksinäinen olo mies. Henkisesti siis? Onko sinulla ystäviä, joille voit vapaasti jutella asioista ja he ymmärtävät mitä puhut? Tajunnan aallonharjalla on hieman yksinäistä ja harvat tajuavat edes puoliakaan, mitä tahtoisin kertoa. Koin että sinä olisit ymmärtänyt. 

Täytyy sanoa, että on asioita, joista ei tule puhuttua oikein kenenkään kanssa, kun paras ystävänikin on aika erilainen kuin minä. Meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, mutta emme me ihan kaikesta puhu. Kanssasi nainen keskustelu oli erilaista, kun tuntui, että meidät oli valmiiksi viritetty samalle taajuudelle. Kuin olisimme liikkuneet ajatusten syvissä vesissä.

Minkälaisista asioista te juttelitte tuon naisen kanssa?

Vierailija
14642/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle kirjoitti:

Mitä tehdä, kun haluaisi kertoa jotain koko maailmalle mutta ei vaan voi... Onneksi olen joskus kertonut sinulle, oikeasti, silloin kun vielä jotenkin luulin tilanteesi olevan toisin. Juttusi saavat hengitykseni pysähtymään taas, jälleen kerran. En tiedä mitä sanoisin tai tekisin. Nämä tunteet ovat jotain ihan käsittämätöntä ja sinä täytät ajatukseni koko ajan. Tässä olen edelleen enkä muuta voi.

Mikset muka voi kertoa koko maailmalle? Höpöhöpö, tarinat on tarkoitettu jaettaviksi! Joten annapa tulla, maailma täällä odottaa!

Hienoa. Kerron sinulle kaiken, mistä ikinä keksit kysyä, jos saamme tilaisuuden jutella kahden kesken. Voit kysyä mitä vain milloin vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14643/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epämääräistä naikkosta kysytty perään seurailemaan mutta kuitenkin levittää kohtestaan exänä, antaa älyvapaan kuvan itsestään. Ehkä aukion pakkasessa liraus housuihin lämmittää vähän aikaa. Viranomainen oli muuten samaa mieltä.

Vierailija
14644/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämä soitti ja sanoi, että sillä on ikävä mua.

Vierailija
14645/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukka, voisitko lämmittää mua joskus ihan irl etkä vaan mun villissä mielikuvituksessa?

Vierailija
14646/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle kirjoitti:

Mitä tehdä, kun haluaisi kertoa jotain koko maailmalle mutta ei vaan voi... Onneksi olen joskus kertonut sinulle, oikeasti, silloin kun vielä jotenkin luulin tilanteesi olevan toisin. Juttusi saavat hengitykseni pysähtymään taas, jälleen kerran. En tiedä mitä sanoisin tai tekisin. Nämä tunteet ovat jotain ihan käsittämätöntä ja sinä täytät ajatukseni koko ajan. Tässä olen edelleen enkä muuta voi.

Mikset muka voi kertoa koko maailmalle? Höpöhöpö, tarinat on tarkoitettu jaettaviksi! Joten annapa tulla, maailma täällä odottaa!

Hienoa. Kerron sinulle kaiken, mistä ikinä keksit kysyä, jos saamme tilaisuuden jutella kahden kesken. Voit kysyä mitä vain milloin vain.

Ok, se järjestyy kyllä. Saavun pian kysymyksineni, oletko valmis!

Vierailija
14647/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukka, voisitko lämmittää mua joskus ihan irl etkä vaan mun villissä mielikuvituksessa?

Sun täytyy kysyä siltä irlissä.

Vierailija
14648/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suutuitko mies minulle tänään? En ymmärrä miksi.

Mistä päättelet hänen suuttuneen?

Hän oli hyvin tylyn oloinen. Mutta siihen saattoi olla muitakin syitä.

Ehkä hänellä oli muuten huono päivä? Ihastuneet aina ajattelee että kaikki johtuu heistä.

Itse lähdin tänään tilanteesta vähän reippaammin kuin normaalisti ja saatoin vaikuttaa tylyltä erään henkilön silmissä. Normaalisti olisin jäänyt vielä keskustelemaan, mutta tällä kertaa se ei parista syystä onnistunut.

Vierailija
14649/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy kysyä siltä irlissä.

Kysyn mä sielläkin, mutta tää oli tämmönen lämmittelykysymys.

14650/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosielämä soitti ja sanoi, että sillä on ikävä mua.

Oho, toivottavasti oli mieluisa yhteydenotto ja kiva että jokku tohtii ihan livenäkin elää :)  Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen että saiko se sun ikävöitsijä vauva-palstalta innoituksen? :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
14651/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu siltä, että olen kaipaamasi villasukka.

Vierailija
14652/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu siltä, että olen kaipaamasi villasukka.

Ehkä sä olet. Kiinnostaisko sua saada siitä varmuus?

Vierailija
14653/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wuhuuu, enää ei tullut ovulaationkaan aikaan ikävä!

Ää mä odotan tätä. Joinain päivinä on jo muuten helpompaa, mutta auta armias kun koittaa tietty aika. Koko kroppa huutaa yhden ja ainoan saavuttamattoman miehen perään. Joka solu on kuin kuumaa laavaa vain ajatuksesta tästä ilmeisen maskuliinisesta ja biologisesti yhteensopivasta uroosta.😆

Ja heti seuraavassa hetkessä olet rääkymässä pms:n kourissa naama punaisena raivosta ja heittelemässä tavaroita kohti kun sua niin ärsyttää kun on niin pms päällä. Ei kiitos,mieluimmin tasainen, rauhallinen nainen rinnalle kierron kaikkina vaiheina.

Mikä tämän kommentin idea oli? Epävarmuutta omasta maskuliinisuudesta tai ulkonäöstä? T. Mies sivusta

Kuka vapaaehtoisesti valitsee naisen, joak elää joka kuukausi hormoonihöyryjensä viemänä, milloin rajua intohimoa ja yhdessä hetkessä kääntyy pms raivottareksi? En minä ainakaan jos valita saa. Ja valita saa. On niitä tasaisempiakin naisia, joilla hormonit ei sanele joka asiaa elämässä.

Vierailija
14654/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita unia Juho! Olet minulle hyvin rakas!

Vierailija
14655/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ää mä odotan tätä. Joinain päivinä on jo muuten helpompaa, mutta auta armias kun koittaa tietty aika. Koko kroppa huutaa yhden ja ainoan saavuttamattoman miehen perään. Joka solu on kuin kuumaa laavaa vain ajatuksesta tästä ilmeisen maskuliinisesta ja biologisesti yhteensopivasta uroosta.😆

Ja heti seuraavassa hetkessä olet rääkymässä pms:n kourissa naama punaisena raivosta ja heittelemässä tavaroita kohti kun sua niin ärsyttää kun on niin pms päällä. Ei kiitos,mieluimmin tasainen, rauhallinen nainen rinnalle kierron kaikkina vaiheina.

Mikä tämän kommentin idea oli? Epävarmuutta omasta maskuliinisuudesta tai ulkonäöstä? T. Mies sivusta

Kuka vapaaehtoisesti valitsee naisen, joak elää joka kuukausi hormoonihöyryjensä viemänä, milloin rajua intohimoa ja yhdessä hetkessä kääntyy pms raivottareksi? En minä ainakaan jos valita saa. Ja valita saa. On niitä tasaisempiakin naisia, joilla hormonit ei sanele joka asiaa elämässä.

No et kyllä itekään vaikuta mitää tasaisimmalta tapaukselta. :D ota sit rauhallinen nainen ihan sama.

Vierailija
14656/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vain, mutta mikään ei ole miehessä suurempi turn off kuin jostain pms-raivottarista puhuminen. Tulee mieleen joku teinipoika, joka on kuullut ensimmäistä kertaa naisten anatomiasta ja nyt sitten haukkuu kaikkia huonolla tuulella olevia menkkahirviöiksi. Jos joku kysyisi minulta huonolla tuulella ollessani, että onko sulla joku pms, niin kyllä siinä menisi hormonit ikuisiksi ajoiksi sekaisin. En palautusi ikinä ennalleen. Onneksi tunnen vain aikuismaisesti käyttäytyviä ihmisiä, joten ei ole tuollaista pelkoa. 

Vierailija
14657/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset oikein mainostaa, mten hormonit vie naista kierron eri vaiheissa. Onhan se aika tympeää kuunnella niitä juttuja, haisee menkkverelle tollaset eukot.

Vierailija
14658/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset oikein mainostaa, mten hormonit vie naista kierron eri vaiheissa. Onhan se aika tympeää kuunnella niitä juttuja, haisee menkkverelle tollaset eukot.

menkkaverelle ts. kuukautisille.

Vierailija
14659/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yp, poistaa näkymä viestejä ihan suotta.

Vierailija
14660/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisviha kukoistaa taas palstalla.

Ketju on lukittu.