Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Miehelle kirjoitti:
Mitä tehdä, kun haluaisi kertoa jotain koko maailmalle mutta ei vaan voi... Onneksi olen joskus kertonut sinulle, oikeasti, silloin kun vielä jotenkin luulin tilanteesi olevan toisin. Juttusi saavat hengitykseni pysähtymään taas, jälleen kerran. En tiedä mitä sanoisin tai tekisin. Nämä tunteet ovat jotain ihan käsittämätöntä ja sinä täytät ajatukseni koko ajan. Tässä olen edelleen enkä muuta voi.
Mikset muka voi kertoa koko maailmalle? Höpöhöpö, tarinat on tarkoitettu jaettaviksi! Joten annapa tulla, maailma täällä odottaa!
Hienoa. Kerron sinulle kaiken, mistä ikinä keksit kysyä, jos saamme tilaisuuden jutella kahden kesken. Voit kysyä mitä vain milloin vain.
Ei ole epämääräistä naikkosta kysytty perään seurailemaan mutta kuitenkin levittää kohtestaan exänä, antaa älyvapaan kuvan itsestään. Ehkä aukion pakkasessa liraus housuihin lämmittää vähän aikaa. Viranomainen oli muuten samaa mieltä.
Tosielämä soitti ja sanoi, että sillä on ikävä mua.
Villasukka, voisitko lämmittää mua joskus ihan irl etkä vaan mun villissä mielikuvituksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle kirjoitti:
Mitä tehdä, kun haluaisi kertoa jotain koko maailmalle mutta ei vaan voi... Onneksi olen joskus kertonut sinulle, oikeasti, silloin kun vielä jotenkin luulin tilanteesi olevan toisin. Juttusi saavat hengitykseni pysähtymään taas, jälleen kerran. En tiedä mitä sanoisin tai tekisin. Nämä tunteet ovat jotain ihan käsittämätöntä ja sinä täytät ajatukseni koko ajan. Tässä olen edelleen enkä muuta voi.
Mikset muka voi kertoa koko maailmalle? Höpöhöpö, tarinat on tarkoitettu jaettaviksi! Joten annapa tulla, maailma täällä odottaa!
Hienoa. Kerron sinulle kaiken, mistä ikinä keksit kysyä, jos saamme tilaisuuden jutella kahden kesken. Voit kysyä mitä vain milloin vain.
Ok, se järjestyy kyllä. Saavun pian kysymyksineni, oletko valmis!
Vierailija kirjoitti:
Villasukka, voisitko lämmittää mua joskus ihan irl etkä vaan mun villissä mielikuvituksessa?
Sun täytyy kysyä siltä irlissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutuitko mies minulle tänään? En ymmärrä miksi.
Mistä päättelet hänen suuttuneen?
Hän oli hyvin tylyn oloinen. Mutta siihen saattoi olla muitakin syitä.
Ehkä hänellä oli muuten huono päivä? Ihastuneet aina ajattelee että kaikki johtuu heistä.
Itse lähdin tänään tilanteesta vähän reippaammin kuin normaalisti ja saatoin vaikuttaa tylyltä erään henkilön silmissä. Normaalisti olisin jäänyt vielä keskustelemaan, mutta tällä kertaa se ei parista syystä onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy kysyä siltä irlissä.
Kysyn mä sielläkin, mutta tää oli tämmönen lämmittelykysymys.
Vierailija kirjoitti:
Tosielämä soitti ja sanoi, että sillä on ikävä mua.
Oho, toivottavasti oli mieluisa yhteydenotto ja kiva että jokku tohtii ihan livenäkin elää :) Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen että saiko se sun ikävöitsijä vauva-palstalta innoituksen? :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Minusta tuntuu siltä, että olen kaipaamasi villasukka.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu siltä, että olen kaipaamasi villasukka.
Ehkä sä olet. Kiinnostaisko sua saada siitä varmuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wuhuuu, enää ei tullut ovulaationkaan aikaan ikävä!
Ää mä odotan tätä. Joinain päivinä on jo muuten helpompaa, mutta auta armias kun koittaa tietty aika. Koko kroppa huutaa yhden ja ainoan saavuttamattoman miehen perään. Joka solu on kuin kuumaa laavaa vain ajatuksesta tästä ilmeisen maskuliinisesta ja biologisesti yhteensopivasta uroosta.😆
Ja heti seuraavassa hetkessä olet rääkymässä pms:n kourissa naama punaisena raivosta ja heittelemässä tavaroita kohti kun sua niin ärsyttää kun on niin pms päällä. Ei kiitos,mieluimmin tasainen, rauhallinen nainen rinnalle kierron kaikkina vaiheina.
Mikä tämän kommentin idea oli? Epävarmuutta omasta maskuliinisuudesta tai ulkonäöstä? T. Mies sivusta
Kuka vapaaehtoisesti valitsee naisen, joak elää joka kuukausi hormoonihöyryjensä viemänä, milloin rajua intohimoa ja yhdessä hetkessä kääntyy pms raivottareksi? En minä ainakaan jos valita saa. Ja valita saa. On niitä tasaisempiakin naisia, joilla hormonit ei sanele joka asiaa elämässä.
Hyvää yötä ja kauniita unia Juho! Olet minulle hyvin rakas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ää mä odotan tätä. Joinain päivinä on jo muuten helpompaa, mutta auta armias kun koittaa tietty aika. Koko kroppa huutaa yhden ja ainoan saavuttamattoman miehen perään. Joka solu on kuin kuumaa laavaa vain ajatuksesta tästä ilmeisen maskuliinisesta ja biologisesti yhteensopivasta uroosta.😆
Ja heti seuraavassa hetkessä olet rääkymässä pms:n kourissa naama punaisena raivosta ja heittelemässä tavaroita kohti kun sua niin ärsyttää kun on niin pms päällä. Ei kiitos,mieluimmin tasainen, rauhallinen nainen rinnalle kierron kaikkina vaiheina.
Mikä tämän kommentin idea oli? Epävarmuutta omasta maskuliinisuudesta tai ulkonäöstä? T. Mies sivusta
Kuka vapaaehtoisesti valitsee naisen, joak elää joka kuukausi hormoonihöyryjensä viemänä, milloin rajua intohimoa ja yhdessä hetkessä kääntyy pms raivottareksi? En minä ainakaan jos valita saa. Ja valita saa. On niitä tasaisempiakin naisia, joilla hormonit ei sanele joka asiaa elämässä.
No et kyllä itekään vaikuta mitää tasaisimmalta tapaukselta. :D ota sit rauhallinen nainen ihan sama.
Anteeksi nyt vain, mutta mikään ei ole miehessä suurempi turn off kuin jostain pms-raivottarista puhuminen. Tulee mieleen joku teinipoika, joka on kuullut ensimmäistä kertaa naisten anatomiasta ja nyt sitten haukkuu kaikkia huonolla tuulella olevia menkkahirviöiksi. Jos joku kysyisi minulta huonolla tuulella ollessani, että onko sulla joku pms, niin kyllä siinä menisi hormonit ikuisiksi ajoiksi sekaisin. En palautusi ikinä ennalleen. Onneksi tunnen vain aikuismaisesti käyttäytyviä ihmisiä, joten ei ole tuollaista pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset oikein mainostaa, mten hormonit vie naista kierron eri vaiheissa. Onhan se aika tympeää kuunnella niitä juttuja, haisee menkkverelle tollaset eukot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset oikein mainostaa, mten hormonit vie naista kierron eri vaiheissa. Onhan se aika tympeää kuunnella niitä juttuja, haisee menkkverelle tollaset eukot.
menkkaverelle ts. kuukautisille.
Yp, poistaa näkymä viestejä ihan suotta.
Naisviha kukoistaa taas palstalla.
Minkälaisista asioista te juttelitte tuon naisen kanssa?