Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
En tajua sua.
Yhdessä hetkessä tunnut niin etäiseltä eikä vaikuta siltä et oikeasti haluisit jutella mulle. Et vastaa mun kysymyksiin aina ja oikeastaan aika vähän kysyt multa mitään muuta henkilökohtaista. Ihan kuin et haluaisi tietää musta mitään muuta kuin tiettyjä asioita.Toisessa hetkessä laitat keskellä yötä niitä juttujas ja oot jotenkin vastaanottaisemman ja iloisemman oloinen siitä et jutellaan.
Aikanaan oot muutamasti sanonut silläkin tavalla, josta voisi ehkä tulkita muutakin kuin ihan pelkkää fyysistä halua. Toisaalta oot selvänä myös sanonut sellaisia tai sillä tyylillä joista vois päätellä et juu et kyllä oo kiinnostunut.
Haluisin vaan hemmetti tietää oonko vaan häiritsevä piikki sun lihassas vai tuonko sun elämään jotain hyvää ja kenties jotain tosi tärkeää vai oonko ihan yhdentekevä etkä vain kehtaa tehdä sitä mulle teoilla saati nyt sanoilla, selväksi. En osaa tulkita sua ja oon niin ihastunut etten välttämättä tulkitsisi oikein vaikka asiat olisi selvemminkin.
Öisin sitä on kännissä paljon kivempi viesteillä. Ei niitä aamulla sitte enää muista eikä tunnu se p*llunhimo pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutuitko mies minulle tänään? En ymmärrä miksi.
Mistä päättelet hänen suuttuneen?
Hän oli hyvin tylyn oloinen. Mutta siihen saattoi olla muitakin syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet minun elämäni viimeinen tosirakkaus, kaikesta huolimatta, minusta huolimatta.
Tekee kipeää, en oikein pysty mihinkään, tällä hetkellä on vaikeaa olla olemassa.
Kiitos kaikesta, rakas, elämäni viimeinen tosirakkaus.
Olet maailman viehättävin nainen minulle, aina.Jos tämä olisi minulle, niin haluaisin kuulla tämän sinulta ihan oikeassa elämässä. Olisiko sinulla mahdollista ottaa yhteyttä häneen?
Ehkä olisi, mutta en tiedä, vaikeaa olisi. Jollain tasolla hän tietää tunteeni, tämä ihana sinisimäinen P-nainen.
En pysy, ainakaan lähiaikoina.
Haluaisin haihtua näkymättömäksi koko maailmalle.Olen eri vastaaja, mutta olisin voinut vastata samoin. Viestisi kuulostavat sydäntäsärkevän lohduttomilta, kunpa voisin keventää oloasi. Toivottavasti et ole kuolemansairas tai muuta vastaavaa ja toivottavasti kipuilu johtuu "vain" sydänsuruista? (Ei ole tarkoitus vähätellä, itsekin kärsin niistä todella pahasti.) Ethän haihdu näkymättömiin,
naisesi varmasti haluaisi nähdä sinut ja monet muutkin haluaisivat katsoa sinua hyväksyvästi hymyillen, jos vain annat heille mahdollisuuden. Rohkeutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänellä oli muuten huono päivä? Ihastuneet aina ajattelee että kaikki johtuu heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänellä oli muuten huono päivä? Ihastuneet aina ajattelee että kaikki johtuu heistä.
Se voi olla. Toivottavasti ei mitään vakavaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet minun elämäni viimeinen tosirakkaus, kaikesta huolimatta, minusta huolimatta.
Tekee kipeää, en oikein pysty mihinkään, tällä hetkellä on vaikeaa olla olemassa.
Kiitos kaikesta, rakas, elämäni viimeinen tosirakkaus.
Olet maailman viehättävin nainen minulle, aina.Jos tämä olisi minulle, niin haluaisin kuulla tämän sinulta ihan oikeassa elämässä. Olisiko sinulla mahdollista ottaa yhteyttä häneen?
Ehkä olisi, mutta en tiedä, vaikeaa olisi. Jollain tasolla hän tietää tunteeni, tämä ihana sinisimäinen P-nainen.
En pysy, ainakaan lähiaikoina.
Haluaisin haihtua näkymättömäksi koko maailmalle.Tämä sinisilmäinen P-nainen haluaa tietää mikä hätänä? Olisi liian uskomatonta jos tuo nainen olisin minä, mutta jotain kelloa tämä tarina todellakin soittaa...
T, ikävä sinua. Haluaisin vaan, että me nähtäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wuhuuu, enää ei tullut ovulaationkaan aikaan ikävä!
Ää mä odotan tätä. Joinain päivinä on jo muuten helpompaa, mutta auta armias kun koittaa tietty aika. Koko kroppa huutaa yhden ja ainoan saavuttamattoman miehen perään. Joka solu on kuin kuumaa laavaa vain ajatuksesta tästä ilmeisen maskuliinisesta ja biologisesti yhteensopivasta uroosta.😆
Ja heti seuraavassa hetkessä olet rääkymässä pms:n kourissa naama punaisena raivosta ja heittelemässä tavaroita kohti kun sua niin ärsyttää kun on niin pms päällä. Ei kiitos,mieluimmin tasainen, rauhallinen nainen rinnalle kierron kaikkina vaiheina.
Mikä tämän kommentin idea oli? Epävarmuutta omasta maskuliinisuudesta tai ulkonäöstä? T. Mies sivusta
Onko sinulla ikinä yksinäinen olo mies. Henkisesti siis? Onko sinulla ystäviä, joille voit vapaasti jutella asioista ja he ymmärtävät mitä puhut? Tajunnan aallonharjalla on hieman yksinäistä ja harvat tajuavat edes puoliakaan, mitä tahtoisin kertoa. Koin että sinä olisit ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wuhuuu, enää ei tullut ovulaationkaan aikaan ikävä!
Ää mä odotan tätä. Joinain päivinä on jo muuten helpompaa, mutta auta armias kun koittaa tietty aika. Koko kroppa huutaa yhden ja ainoan saavuttamattoman miehen perään. Joka solu on kuin kuumaa laavaa vain ajatuksesta tästä ilmeisen maskuliinisesta ja biologisesti yhteensopivasta uroosta.😆
Ja heti seuraavassa hetkessä olet rääkymässä pms:n kourissa naama punaisena raivosta ja heittelemässä tavaroita kohti kun sua niin ärsyttää kun on niin pms päällä. Ei kiitos,mieluimmin tasainen, rauhallinen nainen rinnalle kierron kaikkina vaiheina.
Mikä tämän kommentin idea oli? Epävarmuutta omasta maskuliinisuudesta tai ulkonäöstä? T. Mies sivusta
Aika harva nainen on tollanen edes pms kourissa. Tietenkin muutenkin stressaavassa elämäntilanteessa saattaa hormoniheilahtelut vaikuttaa, mutta että aina olisi pms hirmu niin ihan ihme oletukset.
Eräs sivusta
(ns rauhallinen nainen saattaa myös olla tunteiden patoaja et voi tietää)
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti puhelimeen niin sovitaan tapaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et järjestä asioita niin et näkisit tän T:n? Kuinka vaikeaa se voi olla?
Jarrut päällä yritän jotenkin selviytyä täällä kaipausketjussa tunteiden vuoristoradassa... kuinka kauan?
Vierailija kirjoitti:
Olet niin kaunis.
Nyt kyllä tunnisteita!
Vierailija kirjoitti:
Jarrut päällä yritän jotenkin selviytyä täällä kaipausketjussa tunteiden vuoristoradassa... kuinka kauan?
Ennen kuin mitä?
Sinulle mies:
Kiihkeyttä kuumaa,
hulluutta, huumaa
Sait mut tuntemaan. .
Mä olen niin herkkänä, täynnä latausta sun lähelläsi. Mitään järkevää ei tule suustani. Pelkkää hulluttelua tai sitten vaihtoehtoisesti ei mitään. Suu on kuiva, kädet tärisee kun juon kahvia.. Olen ihan sekaisin. Ja mistä? Sinusta, sen toki käsitän. Mutta tämä tuli niin yllättäen, tunnetko sinäkin sen?
Olen epävarma ja omistushaluinen, kumpaakaan luonteenpiirrettä en ole itsessäni aiemmin tunnistanut näissä mitoissa. Miltä sinusta tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ikinä yksinäinen olo mies. Henkisesti siis? Onko sinulla ystäviä, joille voit vapaasti jutella asioista ja he ymmärtävät mitä puhut? Tajunnan aallonharjalla on hieman yksinäistä ja harvat tajuavat edes puoliakaan, mitä tahtoisin kertoa. Koin että sinä olisit ymmärtänyt.
Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. On turhauttavaa kertoa jotain asiaa, kun toiset eivät ole yhtään samalla aaltopituudella. Olen huomannut, että on helpompaa mukautua muiden juttuihin kuin yrittää puhua itseään kiinnostavista asioista. Olet ehkä ainoa, joka oikeasti ymmärtää minua.
Hopeakettu kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
... Minä niin muistan kuinka mukava oli häntä seurata, siis keittiössä, hyörivä pepakin jopa hetkeksi unohtui kun haukkasin hänen lämpimiä croisantteja :)
Mut liekö enää croisantteja haukkaisin, saatika päälle kahvia naukkaisin?
Eipä ei, jos keittiööni päätyisit niin tokkopa sanoisin hei!
Vetäisin sinut lähelleni hellään huomaan,
Enkä kehoittaisi sinua mukanasi essua tuomaan.Lähelle kuin sinäkin aikoinaan minuun painauduit illoin, kovin kaiholla muistelen muistoja jotka syntyivät silloin.
Tuntea lämmön, ruumiisi. Suudella huuliasi, kielellä tunnustella, ei nieluasi vaan hamuta kohti sieluasi.
En kuitenkaan tavoittanut, sieluasi, ei vaikka kuinka rutistin, suutelin, imin ja hapuilin, hapuilin kuin lapsi pöydästä tukea ottaessaan. Ensimmäisten askelien saattamana, iloisena siitä, hetkestä, pienenpienestä retkestä.
Vaikken retkelläni saavuttanut sieluasi lain, niin olin läsnä, sinussa ja sinä minussa, oli hyvä olla
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-