Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Tuntuu kyllä jotenkin vammaselta kun miettii, että tällainen ketju on osa elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan naista pitkässä neuletakissa.
Aika monella on. Minkä värinen neuletakki naisella?
Olen nähnyt hänen pitävän useampaa eri neuletakkia, joten värejäkin on monta. Tummahkoja tapaavat olla. -ap
Onko hänellä tummat vai vaaleat hiukset?
Vaaleanruskeat tai punertavat, vähän vaikea määritellä sävyä.
Hiusten pituus, miten pitää niitä yleensä, auki vai kiinni? Värjätyt vai oma väri?
Puolipitkät, kiinni, oma väri.
No mutta tämähän on bingo! Älä saa sätkyä, oli vaan niin hauska ihan sitä myöten, että hiusväristäni ei ole yksimielisyyttä.
Niin, on kiva ajatella, että olisit kaivattuni, vaikka tiedostan kyllä, että ulkonäköön perustuvat tunnisteet ovat aina sellaisia, että moni voi löytää niistä itsensä, vaikka menisi yksityiskohtiinkin.
Kaivattuni ei asu Helsingin seudulla mutta eräällä toisella kaupunkiseudulla. Parina viime kertana hänet nähdessäni hänellä oli erikoisesti kiiltävää väritöntä kynsilakkaa. Sen ikäisten naisten oletan yleensä olevan varattuja, mutta en tiedä hänen tilannettaan. Ei käytä sormuksia.
Kaikki täsmää yhä, antaisitko jonkun vihjeen hänen nimestään?
Ei nimitunnisteita. Joku kysyi mihin ihastuin. Rauhallisen ja mukavan oloinen ihminen, vähän ujokin ehkä. Ja tietysti hän on mielestäni viehättävä; hän ei ehkä ole sellainen, jonka perässä miehet erityisesti juoksevat, mutta minun tyyppiäni jostain sellaisesta syystä, jota en osaa määritellä.
Jatkan tästä viestistä vielä nyt, kun ketju on rauhoittunut. Ilmeisesti kirjoitin liian epäselvästi, koska niin moni tuntui vastaavan joko kuvitteelliselle tavalliselle palstamiehelle tai projisoivan omia epävarmuuksiaan. Täytyy sanoa, että palsta antoi taas parastaan, kun parin virkkeen perusteella yksi alkoi syyttää narsistiksi ja toinen pohti alkavansa lesboksi.
En esimerkiksi missään sanonut, että kaivattuni ei olisi kaunis. Ajattelin jotain sellaista, että hän ei ole käytökseltään ja pukeutumiseltaan ihminen, joka erityisesti hakisi toisten huomiota ja varmaankin saisikin. Toisin kuin palstalla usein on tapana, en halua miehenä laajasti spekuloida kuinka paljon tässä mielessä tavallisia naisia lähestytään, mutta vähemmän kai kuin niitä, jotka sitä huomiota hakevat. Tiedän vain, että hän on mielestäni viehättävä. En mieti tasoteorioita tai sitä, olisivatko muut miehet kateellisia, jos olisimme yhdessä. Mietin lähinnä voisimmeko olla onnellisia. Tietysti olen jossain määrin miettinyt myös sitä, voiko niin viehättävä ihminen olla vapaa, joten tämän takia on pakko ajatella sitä, miten toiset hänet näkevät.
En halunnut antaa yksityiskohtaisempia tunnisteita enää, koska pohdin seurauksia. Olisi jollain tavalla hauskaa, jos kaivattuni tunnistaisi itsensä, mutta voi myös käydä niin, että liian selvät tunnisteet antaessani joku hänen sukulaisensa tai työkaverinsa voisi tunnistaa kuvauksen, mikä saattaisi asettaa kaivattuni hankalaan asemaan. Vaatteista, hiuksista ja epämääräisesti asuinpaikasta puhuminen on vielä turvallista, koska niin moni voisi sopia kuvaukseen. Tällaisella julkisella palstalla varovaisuus on kuitenkin tarpeen.
Jos joku ajatteli tunnistavansa itsensä ja kaipailee jotakuta itse, kertoilkoon omasta kaivatustaan, niin voin sanoa omalta kohdaltani, että osuiko. Aika epätodennäköistähän se tietysti on. -ap.
Sanoisin, että kohtuullinen suoritus, jos saat jonkun muutamalla lauseella kääntymään lesboksi. Mutta tosissaan, et mielestäni kirjoittanut mitenkään epäselvästi, mutta tähän ketjuun tullaan todennäköisemmin tunteet edellä kuin järki, ja joskus jälki on sen näköistä.
Kuulostat hyvin paljon siltä, miltä kuvittelisin oman kaivattuni kuulostavan. En siis tunne häntä kovin hyvin, mutta hän vaikuttaa sellaiselta hyvän mielen tuojalta, pyyteettömältä seremoniamestarilta, joka kuitenkin tarvitsee vastapainoksi sen oman rauhan. Tämäkin viestisi tuntuu juuri siltä, että haluat varmistaa, ettet pahoittanut kenenkään mieltä, siis oikeasti, ja siitäkin tulee jotenkin mieleen oma kaivattuni.
Näiden tuntemusten vuoksi olisin itse mielelläni kysellyt sinulta jotain, mutta koska jouduin tipauttamaan itseni “pelistä” jo aiemmin, niin siinä ei oikein ole mieltä. Ei se kuitenkaan estänyt sinulle muuten vastaamasta, koska vaikutat tosiaan mukavalta tyypiltä.
t. bingoemäntä (ylensin itseni)
Se lesboksi kääntyminen ei ollut suoraan tuosta lauseesta vedetty johtopäätös, vaan johtopäätös miehien tavasta arvottaa ja arvostella naisia kiireestä kntapäähän joka käänteessä. Koko naisen elämän ajan saamme kuulla arvostelua ihan kaikesta. Ja on tosiaan niinkin, että useat miehet etsivät rinnalleen naisen, joka on kuin palkintopokaali jota näytetään kavereille että hei kattokaas kun sain tällaisen. Sitten kun naisella tulee ikää mittariin ja se kuuluisa miesten naisille lanseeraama parasta ennen päiväys tulee täyteen, miehet alkavat puhua nuorempaan vaihtamisesta ja jotkut jopa vaihtavatkin. Sovismia parhaimmillaan vai mitä?
Kadun joka päivä että lähdin sieltä. Uusi paikka ei ole yhtä kiva kuin vanha ja ennen kaikkea sinä puutut. Voisinpa perua koko jutun.
Onkohan jo liian myöhäistä vai voisimmeko mies vielä puhua asiat selviksi? Olisin kyllä mieluusti viettänyt kanssasi tämän syksyn ja tulevan talven. Voisimme lämmittää toisiamme ulkoilman kylmetessä, jutella kaikesta ja vain olla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka voisi kertoa, millainen ihminen rakastaa toista vielä tultuaan torjutuksi? Mistä tällainen raastava emotionaalinen roikkuminen johtuu? Eikö normaalitilanteessa ihastumisen pitäisi päättyä viimeistään siihen torjuntaan, kun on varmaa ettei vastarakkautta tule?
Tätä minäkin olen miettinyt. Mikä minussa nyt on vikana kun jäin niin kiinni tähän. Häivähdys hänestä on mukanani kaikkialla, elän harhoissani joissa jokainen kohtaamani ihminen onkin hän ja teen kaiken kuin tekisin sen hänelle, puhun, ojennan käden, peittelen. Ja kun näen jonkun kärsivän, tipahdan epätoivoon koska sekin voisi olla hän. Miksi mun sydän on näin kipeä, minne minä laitan tämän kaiken.
Pyydän mies, älä pelaa mulla, jos tykkäät jostakusta kolmannesta enemmän. Älä anna MITÄÄN sellaisia signaaleja tai vihjaile puheissasi, jos et toivoisi minun olevan sinusta romanttisesti kiinnostunut. Niin hassulta kuin tämä voi varatulta varatulle kuulostaa. Tää epävarmuus rikkoo mua. Jos mä taas vaikutan jotenkin oudolta tai musta saa ristiriitaista kuvaa, niin se johtuu täysin epävarmuudesta ja siitä, että sydämen asiat saa ihmisen tosi herkäksi.
Hyvää yötä. Rakastan sinua. Nuku hyvin.
On tämäkin nyt. Olet vaan niin rakas. Levollisia unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan naista pitkässä neuletakissa.
Aika monella on. Minkä värinen neuletakki naisella?
Olen nähnyt hänen pitävän useampaa eri neuletakkia, joten värejäkin on monta. Tummahkoja tapaavat olla. -ap
Onko hänellä tummat vai vaaleat hiukset?
Vaaleanruskeat tai punertavat, vähän vaikea määritellä sävyä.
Hiusten pituus, miten pitää niitä yleensä, auki vai kiinni? Värjätyt vai oma väri?
Puolipitkät, kiinni, oma väri.
No mutta tämähän on bingo! Älä saa sätkyä, oli vaan niin hauska ihan sitä myöten, että hiusväristäni ei ole yksimielisyyttä.
Niin, on kiva ajatella, että olisit kaivattuni, vaikka tiedostan kyllä, että ulkonäköön perustuvat tunnisteet ovat aina sellaisia, että moni voi löytää niistä itsensä, vaikka menisi yksityiskohtiinkin.
Kaivattuni ei asu Helsingin seudulla mutta eräällä toisella kaupunkiseudulla. Parina viime kertana hänet nähdessäni hänellä oli erikoisesti kiiltävää väritöntä kynsilakkaa. Sen ikäisten naisten oletan yleensä olevan varattuja, mutta en tiedä hänen tilannettaan. Ei käytä sormuksia.
Kaikki täsmää yhä, antaisitko jonkun vihjeen hänen nimestään?
Ei nimitunnisteita. Joku kysyi mihin ihastuin. Rauhallisen ja mukavan oloinen ihminen, vähän ujokin ehkä. Ja tietysti hän on mielestäni viehättävä; hän ei ehkä ole sellainen, jonka perässä miehet erityisesti juoksevat, mutta minun tyyppiäni jostain sellaisesta syystä, jota en osaa määritellä.
Jatkan tästä viestistä vielä nyt, kun ketju on rauhoittunut. Ilmeisesti kirjoitin liian epäselvästi, koska niin moni tuntui vastaavan joko kuvitteelliselle tavalliselle palstamiehelle tai projisoivan omia epävarmuuksiaan. Täytyy sanoa, että palsta antoi taas parastaan, kun parin virkkeen perusteella yksi alkoi syyttää narsistiksi ja toinen pohti alkavansa lesboksi.
En esimerkiksi missään sanonut, että kaivattuni ei olisi kaunis. Ajattelin jotain sellaista, että hän ei ole käytökseltään ja pukeutumiseltaan ihminen, joka erityisesti hakisi toisten huomiota ja varmaankin saisikin. Toisin kuin palstalla usein on tapana, en halua miehenä laajasti spekuloida kuinka paljon tässä mielessä tavallisia naisia lähestytään, mutta vähemmän kai kuin niitä, jotka sitä huomiota hakevat. Tiedän vain, että hän on mielestäni viehättävä. En mieti tasoteorioita tai sitä, olisivatko muut miehet kateellisia, jos olisimme yhdessä. Mietin lähinnä voisimmeko olla onnellisia. Tietysti olen jossain määrin miettinyt myös sitä, voiko niin viehättävä ihminen olla vapaa, joten tämän takia on pakko ajatella sitä, miten toiset hänet näkevät.
En halunnut antaa yksityiskohtaisempia tunnisteita enää, koska pohdin seurauksia. Olisi jollain tavalla hauskaa, jos kaivattuni tunnistaisi itsensä, mutta voi myös käydä niin, että liian selvät tunnisteet antaessani joku hänen sukulaisensa tai työkaverinsa voisi tunnistaa kuvauksen, mikä saattaisi asettaa kaivattuni hankalaan asemaan. Vaatteista, hiuksista ja epämääräisesti asuinpaikasta puhuminen on vielä turvallista, koska niin moni voisi sopia kuvaukseen. Tällaisella julkisella palstalla varovaisuus on kuitenkin tarpeen.
Jos joku ajatteli tunnistavansa itsensä ja kaipailee jotakuta itse, kertoilkoon omasta kaivatustaan, niin voin sanoa omalta kohdaltani, että osuiko. Aika epätodennäköistähän se tietysti on. -ap.
Sanoisin, että kohtuullinen suoritus, jos saat jonkun muutamalla lauseella kääntymään lesboksi. Mutta tosissaan, et mielestäni kirjoittanut mitenkään epäselvästi, mutta tähän ketjuun tullaan todennäköisemmin tunteet edellä kuin järki, ja joskus jälki on sen näköistä.
Kuulostat hyvin paljon siltä, miltä kuvittelisin oman kaivattuni kuulostavan. En siis tunne häntä kovin hyvin, mutta hän vaikuttaa sellaiselta hyvän mielen tuojalta, pyyteettömältä seremoniamestarilta, joka kuitenkin tarvitsee vastapainoksi sen oman rauhan. Tämäkin viestisi tuntuu juuri siltä, että haluat varmistaa, ettet pahoittanut kenenkään mieltä, siis oikeasti, ja siitäkin tulee jotenkin mieleen oma kaivattuni.
Näiden tuntemusten vuoksi olisin itse mielelläni kysellyt sinulta jotain, mutta koska jouduin tipauttamaan itseni “pelistä” jo aiemmin, niin siinä ei oikein ole mieltä. Ei se kuitenkaan estänyt sinulle muuten vastaamasta, koska vaikutat tosiaan mukavalta tyypiltä.
t. bingoemäntä (ylensin itseni)
Se lesboksi kääntyminen ei ollut suoraan tuosta lauseesta vedetty johtopäätös, vaan johtopäätös miehien tavasta arvottaa ja arvostella naisia kiireestä kntapäähän joka käänteessä. Koko naisen elämän ajan saamme kuulla arvostelua ihan kaikesta. Ja on tosiaan niinkin, että useat miehet etsivät rinnalleen naisen, joka on kuin palkintopokaali jota näytetään kavereille että hei kattokaas kun sain tällaisen. Sitten kun naisella tulee ikää mittariin ja se kuuluisa miesten naisille lanseeraama parasta ennen päiväys tulee täyteen, miehet alkavat puhua nuorempaan vaihtamisesta ja jotkut jopa vaihtavatkin. Sovismia parhaimmillaan vai mitä?
Saisiko jotain konkreettisia esimerkkejä tuosta alati miesten naisiin kohdistamasta kiireestä kantapäähän arvostelusta?
Ja palkintopokaalimentaliteetista, kuinka se käytännössä ilmenee?
En naisena tunnista yhtään näitä väitteitäsi, vaikka toki sellaisiakin miehiä varmasti on - kuten myös naisia, jotka arvioivat miehiä hyvinkin julkeasti milloin minkäkin ominaisuuden perusteella eikä ole mitenkään tavatonta kuulla naisten keulivan miestensä saavutuksilla, ammateilla yms.
Ja onhan nekin naiset, joita miesten suhteen liikuttaa lähinnä status ja varallisuus...
Ehkä niiden miesvastine on sitten nuo tuollaiset, joita sinä kuvailet?
Mikään normi ne ei kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jo liian myöhäistä vai voisimmeko mies vielä puhua asiat selviksi? Olisin kyllä mieluusti viettänyt kanssasi tämän syksyn ja tulevan talven. Voisimme lämmittää toisiamme ulkoilman kylmetessä, jutella kaikesta ja vain olla.
Jos tämä on minulle, niin ei ole liian myöhäistä. Voimme puhua asiat selviksi. Se olisi hienoa.
Sanoja sanoja sanoja monia,
sinä runoratsulla matkaaja,
päiväuni nettinaisten,
ihailun kohde ihmisten, minunkin...
Tässä sitten jokunen lause
sinullekin, kun kyselit.
En salaista rakkautta olisi tahtonut,
en tunteiden paloa palstailisi,
jos itse valita olisin saanut.
Jos olisin ajoissa tiennyt,
jos aikanaan olisit kertonut
niin kenties olisin onnistunut
tunteitani sammuttamaan
edes vähän, edes riittävästi.
Ehkä? Kai? Kenties?
En tiedä mitä on tulossa, milloin,
sydämen mukaan elän ja toivon,
et' kaikki kävisi parhain päin,
mikä se sitten lienee?
Ja anteeksi vielä
kun rakkausrunoa
hehkuvaa en kirjoita,
syyn tiedät kyllä.
Vaan silti ...on ikävä...
Hyvän yön toivotus, suukko & hali naiselle 30km ja kuntarajain taakse mieheltä. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Vielä puolitoista tuntia sitten olin vai yhen kuntarajan takana, lännessä. Hyvää yötä rakas, ajattelen siua ja kiire
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet minun elämäni viimeinen tosirakkaus, kaikesta huolimatta, minusta huolimatta.
Tekee kipeää, en oikein pysty mihinkään, tällä hetkellä on vaikeaa olla olemassa.
Kiitos kaikesta, rakas, elämäni viimeinen tosirakkaus.
Olet maailman viehättävin nainen minulle, aina.
Olitko suhteessa hänen kanssaan?
Näin unta, että tapasin sinut. Halattiin, juteltiin kaikesta ja meillä oli hyvä olla toistemme kanssa. Heräsin pitkästä aikaa onnellisena siihen tunteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet minun elämäni viimeinen tosirakkaus, kaikesta huolimatta, minusta huolimatta.
Tekee kipeää, en oikein pysty mihinkään, tällä hetkellä on vaikeaa olla olemassa.
Kiitos kaikesta, rakas, elämäni viimeinen tosirakkaus.
Olet maailman viehättävin nainen minulle, aina.
Jos tämä olisi minulle, niin haluaisin kuulla tämän sinulta ihan oikeassa elämässä. Olisiko sinulla mahdollista ottaa yhteyttä häneen?
Yksi tykkäys. Voi kunpa se olis sulta. Liikaa kivittäjiä, ei se juttu niille ollut vaan sinulle. Ajattelin sinua. Taas, nytkin ja koko ajan.
Vaikka mä oon oikeaa aikaan paikalla, niin en mä enää tunne sun läsnäoloa. Voi kun pääsisi ajassa hieman taaksepäin, en arkailisi, ehdottaisin tapaamista. En millään uskaltanut silloin. Ethän sä edes tiedä musta mitään, mutta meillä on paljon samanlaisia mielipiteitä. Ikäväkin taas vaivaa, et sä ole läsnä.