Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
14501/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole minulle hyvä mies, mutta sydämessäni tunnut silti oikealta. Kaikki harmittaa kovasti. Sanotut sekä sanomattomat asiat. Ainoa lohtu on ajatus siitä, että asiat meni miten oli tarkoitus (vaikkei olisi menneetkään.)

Mikä kaikki sua harmittaa kovasti? Tuntuu surulliselta tuollainen tilanne. Viestisi on muutenkin vähän ristiriitainen, mies ei ole sinulle hyvä, mutta silti oikea? Mitä oikein tapahtui?

Jos minä sattuisin olemaan se mies, sanoisin, ettei kannata harmitella sanottuja tai sanomattomia. Asiat menee niin kuin menee, tarkoituksista en niin tiedä. Ikävä tässä voi olla muillakin kuin sinulla.

Vierailija
14502/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan ihan kavereina vaan. Sä et kuule, oot jo unessa -kuiskausta tykkään susta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14503/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Vierailija
14504/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olli ❤️

Miten tuon Ollin kanssa menee? 

Vierailija
14505/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä olisi paljon helpompaa ja yksinkertaisempaa jos olisin yksin näiden tunteideni kanssa. Saisin vain haaveilla ja rakastaa sinua näin kaukaa, etäältä, ilman pelkoa että koskaan tulee tapahtumaan mitään. Mutta mitä sitten, jos tunnetkin minua kohtaan samoin ja on vain ajan kysymys milloin kohtaamme ja jotain välillämme tapahtuu? Miten elämä siitä jatkuisi?

Vierailija
14506/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua niin paljon rakas.

Niin minäkin sinua.

Vierailija
14507/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voisi kertoa, millainen ihminen rakastaa toista vielä tultuaan torjutuksi? Mistä tällainen raastava emotionaalinen roikkuminen johtuu? Eikö normaalitilanteessa ihastumisen pitäisi päättyä viimeistään siihen torjuntaan, kun on varmaa ettei vastarakkautta tule?

Vierailija
14508/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä jokainen on polku jonnekin. Mutta viisaus on siinä, että ymmärtää, ketä seurata pitkään, milloin kääntyy pois. Näin laulelee Apulanta.

Mun on tullut aika kääntyä pois, joten lakkaan kaipaamasta sua. Hymyillään joskus, jos jossakin törmätään. Kuitenkin meillä oli paljon hyvääkin.

Vierailija
14509/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meistä jokainen on polku jonnekin. Mutta viisaus on siinä, että ymmärtää, ketä seurata pitkään, milloin kääntyy pois. Näin laulelee Apulanta.

Mun on tullut aika kääntyä pois, joten lakkaan kaipaamasta sua. Hymyillään joskus, jos jossakin törmätään. Kuitenkin meillä oli paljon hyvääkin.

Miehelle vai naiselle?

Vierailija
14510/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Miehelle

Vierailija
14511/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän, että susta löytyy myös se todella kova, kylmä ja tunteeton puoli. Sä kyllä mielelläsi esität empaattista ymmärtäjää, johon munlaiset hyväuskoiset hölmöt lankeaa tajuamatta, että kaikki on vaan teatteria.

Vierailija
14512/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JM, sä et taida enää välittää musta?

Vierailija
14513/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän, että susta löytyy myös se todella kova, kylmä ja tunteeton puoli. Sä kyllä mielelläsi esität empaattista ymmärtäjää, johon munlaiset hyväuskoiset hölmöt lankeaa tajuamatta, että kaikki on vaan teatteria.

Se etten välitä susta enkä tunne empatiaa sua kohtaan ei suinkaan tarkoita ettenkö välitä ja ole empaattinen rakkaitani kohtaan. Tunnekylmyyteeni sua kohtaan siihen on selkeät syyt. Koita kestää tosiasiat.

Vierailija
14514/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se etten välitä susta enkä tunne empatiaa sua kohtaan ei suinkaan tarkoita ettenkö välitä ja ole empaattinen rakkaitani kohtaan. Tunnekylmyyteeni sua kohtaan siihen on selkeät syyt. Koita kestää tosiasiat.

Tämä!

Ei se ole mitään teatteria jos sattuu "vahingossa" olemaan normaalin ystävällinen tyypille, joka rakastua pätkähtää, takertuu kuin henkensä hädässä ja roikkuu sitten kimpussa seuraavat vuodet, mistään tosiasioista ja suoristakaan sanoista yhtään välittämättä. Huhuh puistattaa, sillä tällaisen tyrkkylyylin sain kimppuuni ja siinä sitä onkin ollut irti ravistelemista. 

Vierailija
14515/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuo viesti sinulle oli. Miksi kuvittelet, että kaikki viestit täällä ovat sinulle ja otat ne noin henkilökohtaisesti? 

Sivusta tällainen huomautus. 

Vierailija
14516/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko rakkaitasi täällä?

Vierailija
14517/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka voisi kertoa, millainen ihminen rakastaa toista vielä tultuaan torjutuksi? Mistä tällainen raastava emotionaalinen roikkuminen johtuu? Eikö normaalitilanteessa ihastumisen pitäisi päättyä viimeistään siihen torjuntaan, kun on varmaa ettei vastarakkautta tule?

Tota, eikö normaali ihminen, viittaan ylläolevaan, tajua, että tunnetta ei voi käskeä? Mutta irrottautua voi siitä, mikä tunnetta ylläpitää, vahvistaa joskus. Joskus se tunne on vaan kannettava, ilman tekoja. Se joko vaimenee, tulkitaan uudestaan tai on. Rakkaus ei ole muuttumaton tunne, itse asiassa se on karkea yläkäsite joukolle tunteita, joita voi kutsua siten.

Muka aktiivista ja näppärää kalastelua taas?

Vierailija
14518/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuo viesti sinulle oli. Miksi kuvittelet, että kaikki viestit täällä ovat sinulle ja otat ne noin henkilökohtaisesti? 

Sivusta tällainen huomautus. 

Yp, nyt EI nainen A kirjoittanut sulle😂😂! Vai riitelet taas keskenäsi? Laura ketutusta?!?

Vierailija
14519/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Ei se ole mitään teatteria jos sattuu "vahingossa" olemaan normaalin ystävällinen tyypille, joka rakastua pätkähtää, takertuu kuin henkensä hädässä ja roikkuu sitten kimpussa seuraavat vuodet, mistään tosiasioista ja suoristakaan sanoista yhtään välittämättä. Huhuh puistattaa, sillä tällaisen tyrkkylyylin sain kimppuuni ja siinä sitä onkin ollut irti ravistelemista. 

Juu, varmasti! Ei kannata uskoa kaikkea mitä netistä lukee.. Tämä kuuluu taas samaan kategoriaan, sillä tuon on kirjoittanut joku nainen eikä mies. Oikein on vamppi iskenyt kyntensä sinuun, etkä voi kuin pyristellä haluttomana irti! Koita tehdä taikojasi jossain muualla, et pysty vaikuttamaan keneenkään ihastuneeseen noin.

Vierailija
14520/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin hukassa ilman sinua. Aivan tuuliajolla. Auta mua kun tarvitsen sua!

Ketju on lukittu.