Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
14461/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vältin tänään viime hetkillä pahan kolarin ja tajusin, että ainoa asia, mikä minua harmitti oli se, että: "Jos nyt rysähtäisi, sinä et saisi koskaan tietää, että rakastan sinua" Olisipa minulla rohkeutta kertoa se sinulle joskus, mies. 

Höpö höpä. Tuskin oli tuo just se ajatus sun päässäsi just sillä hetkellä. 

Sinähän sen tiedät. Totuus on tarua ihmeellisempää. Juuri sitä minä sillä hetkellä ajattelin. Ja vain sitä. 

Vierailija
14462/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poreilevalle sanoisin, että sä olit täysin tyrmäävä taas tänään. Häikäisevä. Sä tunnet meidän tilanteen hyvin, vaikka kuuletkin totuudesta aina vain toisen puolen. Mä tiedän jo muutenkin, etten saa sua ikinä. Mutta niin kauan kuin tilanne meillä pysyy samana, myös rakkaus sua kohtaan pysyy. Ikävää, jos se tuntuu susta kiusalliselta. En tee sitä tahallani.

Oletko varma, ettet saa? Älä olisi.

No kuvio nyt vaan on sellanen, ja on hän sanonut sen joskus itsekin. Kerro toki, jos sulla on jotain parempaa tietoa asiasta.

Miksi et voi sitten uskoa sitä naista, jos on sanonut ettei halua kanssasi mitään? Pidätkö itseäsi niin erinomaisena saaliina, että mielestäsi nainen on idiootti ja kykenemätön tekeen tollasia päätelmiä?

Mitäköhän sä nyt sekoilet? Tietysti uskon, enkä tietenkään pidä! Mähän just sanoin, etten saa häntä enkä muuta kuvittelekaan.

Sanoit myös, että nainen on sanonut ettei teitä voi tulla.

Niin sanoin, mutta ei mun tunteissa silti mitään on-off -kytkintä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14463/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole minulle hyvä mies, mutta sydämessäni tunnut silti oikealta. Kaikki harmittaa kovasti. Sanotut sekä sanomattomat asiat. Ainoa lohtu on ajatus siitä, että asiat meni miten oli tarkoitus (vaikkei olisi menneetkään.)

Vierailija
14464/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutesi puolesta ei uskoisi, että mahtuisit näin hyvin sydämeeni: mennen tullen ja miten päin vaan. Hyvää yötä, ihana.

Vierailija
14465/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oi, jos oisit kultaseni kissanpentu vain,

illoin saisit unen päästä kiinni polvellain.

Silittäisin päätäsi ja sievää nöpönenää,

enkä sua luovuttaisi kenellekään enää."

(Helismaa)

Tänään tällainen suloinen laulu sinulle. Kauniita unia ja paljon halauksia. Hyvää yötä.

Vierailija
14466/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali naisista suloisimmalle mieheltä taipaleen ja kuntarajain takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on yhtä monta tavua ja kirjainta. Oisitpa luonain hellittävänä ja lellittävänä, kaipaan luokseis. Hyvää yötä rakas ja kivaa lokakuuta. Ajattelen siua!

Vierailija
14467/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle, haluaisin kertoa niin paljon jos vain voisin. Ehkä vielä jonain päivänä se on taas oikeasti mahdollista...

Vierailija
14468/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähennyimme henkisellä tasolle ja ihastuimme, mutta miten voisimme palata entiseen? Tämä on mennyt liian monimutkaiseksi, minkä takia toivon, että voisimme olla niin kuin ennen. Meillä on upeat perheet tahoillamme. Ei anneta yhden ihastumisen pilata niitä.

Vierailija
14469/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähennyimme henkisellä tasolle ja ihastuimme, mutta miten voisimme palata entiseen? Tämä on mennyt liian monimutkaiseksi, minkä takia toivon, että voisimme olla niin kuin ennen. Meillä on upeat perheet tahoillamme. Ei anneta yhden ihastumisen pilata niitä.

Helpommin sanottu ku tehty. Jos tuntee että on tavannut juuri täydellisen sopivan ihmisen kaikinpuolin. Ja oma parisuhde on taas täysin epäsopiva. Minkä näille tunteille mahtaa?! Ei tosiaan ole mitään off-nappia mitä painaa. Yritettänyt olen unohtaa mutta en ole onnistunut.

Vierailija
14470/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siinä

Kuljet vierelläni jokaisessa hetkessä

Silti ikävöin

Enhän voi koskettaa sinua

Sydän sydämessä

Kosketan rakastavasti sydäntäsi sydämelläni

Toivon hartaasti

Aika meidät kulkijat yhdistää

Sinä vain

Ei kukaan muu enää koskaan

- Olet aina ainoain..

Vierailija
14471/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommin sanottu ku tehty. Jos tuntee että on tavannut juuri täydellisen sopivan ihmisen kaikinpuolin. Ja oma parisuhde on taas täysin epäsopiva. Minkä näille tunteille mahtaa?! Ei tosiaan ole mitään off-nappia mitä painaa. Yritettänyt olen unohtaa mutta en ole onnistunut.

Sen täydellisen sopivuuden yleensä näkee vasta siinä vaiheessa kun eletään arkea; miten arki toimii, miten arjessa kaikki sujuu, miten hän ja sinä elätte arkea yhdessä. Ellei suhde jää kauko- tai etäsuhteeksi, jossa ei eletä samassa taloudessa yhdessä.

Monet rakastuneet eivät oikein tätä tajua rakastumisen ja ihastumisen huumassa, en tajunnut itsekään, eksäni eli alussa "se täydellisesti sopiva" ja muuttui pikkuhiljaa täydelliseksi ku*ipääksi. (sivusta)

Vierailija
14472/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missing you. All the time, awake and asleep. Even when talking with my friends I'm only half present, trying hard not to let them notice. Feels like half of my soul is missing, do you have it there safe with you? -P-

Vierailija
14473/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen täydellisen sopivuuden yleensä näkee vasta siinä vaiheessa kun eletään arkea; miten arki toimii, miten arjessa kaikki sujuu, miten hän ja sinä elätte arkea yhdessä. Ellei suhde jää kauko- tai etäsuhteeksi, jossa ei eletä samassa taloudessa yhdessä.

Monet rakastuneet eivät oikein tätä tajua rakastumisen ja ihastumisen huumassa, en tajunnut itsekään, eksäni eli alussa "se täydellisesti sopiva" ja muuttui pikkuhiljaa täydelliseksi ku*ipääksi. (sivusta)

eli = oli

Vierailija
14474/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tuut panee?

Vierailija
14475/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhis ❤️

Vierailija
14476/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies on luonteeltaan niin kultainen että olen varma että elämä olisi hänen kanssaan ihanaa. Voisin sanoa että oman rankan elämänkokemukseni myötä luulen tunnistavani paremmin erään ihmistyypin johon aikoinaan lankesin. Kaikki oli alussa täydellistä mutta pikkuhiljaa mureni kokonaan ja loppu olikin täyttä.. Mutta hän ei todellakaan ole sellainen. Täysin erilainen. Hänen lähellään on hyvä ja turvallinen olla.

Vierailija
14477/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies on luonteeltaan niin kultainen että olen varma että elämä olisi hänen kanssaan ihanaa. Voisin sanoa että oman rankan elämänkokemukseni myötä luulen tunnistavani paremmin erään ihmistyypin johon aikoinaan lankesin. Kaikki oli alussa täydellistä mutta pikkuhiljaa mureni kokonaan ja loppu olikin täyttä.. Mutta hän ei todellakaan ole sellainen. Täysin erilainen. Hänen lähellään on hyvä ja turvallinen olla.

Mukava kuulla tällaista, eikä kaikki varmaankaan (?) muutu kusipäiksi. Mun eksä oli alussa kans niin ihanan kultainen ja hänen lähellä oli ihanaa, hurmaavaa ja hyvä olla, turvallista. Silti kaikki vaan muuttui, aivan kuin toinen ihminen kuoriutui hänestä, kaikki tapahtui naimisiin menon ja lapsen syntymisen jälkeen pikkuhiljaa. Vähän vaikee luottaa mihinkään. :(

Vierailija
14478/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siinä

Kuljet vierelläni jokaisessa hetkessä

Silti ikävöin

Enhän voi koskettaa sinua

Sydän sydämessä

Kosketan rakastavasti sydäntäsi sydämelläni

Toivon hartaasti

Aika meidät kulkijat yhdistää

Sinä vain

Ei kukaan muu enää koskaan

- Olet aina ainoain..

Ihania sanoja. Toivottavasti toiveet ja unelmat toteutuvat jonain päivänä.

Vierailija
14479/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tuut panee?

Suako? En ikinä! mulla on kumppani siihen, ja paras onkin. Sä et ole ollutkaan.

Vierailija
14480/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua niin paljon rakas.

Ketju on lukittu.