Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuut panee?
Sit ku laitat viestii ja ehotat tapaamista nii oon valmis panopatja sulle.
Mua ahdistaa niin, että kurkkua kuristaa. Mutta onneksi sä Villasukka otat mua kädestä kiinni ja me kävellään yhdessä tilanteesta pois. Oot mun enkeli.
Ihme vänkäämistä taas pari sivua. Ihan tavallinen suomalainen nainen omakin ihastus on. Omaan silmään silti kaunein ja seksikkäin olento maan päällä, ja olen varma että ottajia on kyllä paljon. Pelkkä äänikin saa ihokarvat pystyyn, joskus ihan itsekin ihmettelen miten pystyn esittämään niin rentoa nähdessäni, vaikka kädet meinaa täristä ja kuola valua suunpielistä.
Turhaudun tähän matkaan välillämme. Kunpa tietäisin kuinka kestää. Kanssasi ollessa toivoisin ajan pysähtyvän paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit vuorokauden kaipaamasi ihmisen kanssa, mitä toivoisit, että tapahtuisi? Minkälainen olisi unelmavuorokausi hänen kanssaan?
Itse asiassa minulla on ollutkin unelmavuorokausia hänen kanssaan - ei aina ihan vuorokausia, mutta pitkiä hetkiä, ja onpa mukana viikonloppujakin. Silloin me vain vietämme aikaa yhdessä, juttelemme, nauramme ja kuuntelemme musiikkia, katsomme elokuvia tai hän soittaa instrumenttiaan (ei - se ei ole mitään tuhmaa, ihan oikea soitin, jota en nyt mainitse). Meillä on silloin todella mukavaa, rauhallista ja turvallista yhdessä. Arvelen, että seksi pilaisi kaiken, vaikka välillämme onkin välillä melkoinen lataus. En tosin ole ihan sen latauksenkaan laadusta varma - ehkä se on enemmän henkistä kuin fyysistä laatua. Olemme melkoinen parivaljakko, mutta emme ole yhdessä emmekä tule olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa niin, että kurkkua kuristaa. Mutta onneksi sä Villasukka otat mua kädestä kiinni ja me kävellään yhdessä tilanteesta pois. Oot mun enkeli.
Voi sua, mikä sinua ahdistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuut panee?
Sit ku laitat viestii ja ehotat tapaamista nii oon valmis panopatja sulle.
Viesti oli miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Villasukka lämmittää toista nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihme vänkäämistä taas pari sivua. Ihan tavallinen suomalainen nainen omakin ihastus on. Omaan silmään silti kaunein ja seksikkäin olento maan päällä, ja olen varma että ottajia on kyllä paljon. Pelkkä äänikin saa ihokarvat pystyyn, joskus ihan itsekin ihmettelen miten pystyn esittämään niin rentoa nähdessäni, vaikka kädet meinaa täristä ja kuola valua suunpielistä.
Tämä sai hymyilemään.
Vierailija kirjoitti:
Villasukkaa kaipaava, oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua, mikä sinua ahdistaa?
Kotona ja töissä ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukka lämmittää mua aina. Hän ei itse voi oikein vaikuttaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä villiksenä tietää jos mulla olisi tällainen vaikutus johonkin ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä villiksenä tietää jos mulla olisi tällainen vaikutus johonkin ihmiseen.
No Villis tossa jo empaattisesti ilmoitti lämmittävänsä toista, mutta se taisikin olla joku kiusaaja eikä oikea Villis.
Vihdoinkin juteltiin. Tosin vaan mun unessa viime yönä.
Ei taida ikinä selvitä tää mysteeri. Sä tuskin tuut enää täällä käymään, ettekä te taida kovin kummosia kavereitakaan olla enää. Jos kerran vaan saisin sut nähdä vielä... puhuisin sulle ja kertoisin kaiken. Ihan kaiken.
->J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Villis tossa jo empaattisesti ilmoitti lämmittävänsä toista, mutta se taisikin olla joku kiusaaja eikä oikea Villis.
Tietääkö tuo oikea Villis irl miten ajattelet hänestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö tuo oikea Villis irl miten ajattelet hänestä?
Tietää olevansa mulle tosi tärkeä, mutta ylivilkkaasta mielikuvituksestani en ole kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Hipaiset kättäni,
mukamas ohimennen.
Hymyilet.
Katsot silmiini,
pilke kulmassa.
Taas hymyilet.
Luen merkit kasvoiltasi,
eleet ja ilmeet.
Olet ihastunut.Olen mielissäni.
Tunnisteita?
Voi näköjään olla niin ikävä ihmistä että tekee mieli kirkua.
Juha <3
Hipaiset kättäni,
mukamas ohimennen.
Hymyilet.
Katsot silmiini,
pilke kulmassa.
Taas hymyilet.
Luen merkit kasvoiltasi,
eleet ja ilmeet.
Olet ihastunut.
Olen mielissäni.