Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
14541/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus mietin, että olen ehkä liian herkkä sinulle. Toisaalta mietin että myös sinä olet herkkä. Kaksi herkkää yhdessä?

Epäilen olevani meistä se herkempi, mutten voi olla varma. Sinä ehkä peität minulta jotain?

Ehkä en tuo sitä niin helposti esille.

Vierailija
14542/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä niin, että puolisosi on tomerampi ja suorapuheisempi kuin sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14543/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset sinne Poriin, voisitko vihdoin palauttaa mun auton, alkaa pänniä tämä patikointi. Auto pitäisi katsastaa viimeistään tulevalla viikolla, niin että hopi hopi.

Vierailija
14544/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että oletkohan mies tehnyt MBTI-testiä. Veikkaisin, että kuulut ns. NT-tyyppiin kuten minäkin. 

INFP

Vierailija
14545/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että oletkohan mies tehnyt MBTI-testiä. Veikkaisin, että kuulut ns. NT-tyyppiin kuten minäkin. 

Persoonallisuustyyppisi on:

“Arkkitehti”

(INTJ-t)

Arkkitehtien on usein vaikea löytää samanhenkisiä ihmisiä, jotka jaksavat heidän hellittämätöntä intellektuaalisuuttaan ja shakinpeluuta muistuttavaa taktikointiaan. Arkkitehdit ovat mielikuvitusrikkaita, mutta päättäväisiä; kunnianhimoisia, mutta helposti lähestyttäviä; hämmästyttävän uteliaita, mutta energiaansa säästeleviä.

Arkkitehdeillä on luontainen tiedonjano, joka näkyy jo varhain, minkä vuoksi he saavat usein jo lapsena lempinimen “lukutoukka”.

Paradoksi useimmille ulkopuolisille on, että arkkitehdit kykenevät sietämään elämässään räikeitä vastakohtia, jotka eivät ole täysin ymmärrettävissä ainakaan puhtaasti järkiperäisesti tarkasteltuna. Esimerkiksi arkkitehdit voivat olla samanaikaisesti toisaalta äärimmäisen epärealistisia idealisteja, toisaalta erittäin kyynisiä, mikä on selvästi mahdoton ristiriita.

Vierailija
14546/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä niin, että puolisosi on tomerampi ja suorapuheisempi kuin sinä?

Kyllä. Hän on paljon temperamenttisempi ja suorapuheisempi.

Vierailija
14547/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnisteelliseen viestiin vastaaminen ilman tunnistetta ei vakuuta mua siitä, ettet välittäisi musta. Itse asiassa mä uskon sen menevän niin päin, että sä rakastat mua takaisin, koska muuten käyttäisit tunnistetta. Pus.

14548/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan oli ihan kiva testi, lopputuloksesta en niinkään tiedä :D

https://www.16personalities.com/fi/persoonallisuustesti

“SOVITTELIJA”

INFP (-A/-T)

Runolliset, kiltit ja epäitsekkäät ihmiset, jotka ovat aina valmiita auttamaan hyvää tarkoitusta.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
14549/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon testin tulos vaihtelee hyvinkin paljon elämäntilanteesta, ajanjaksosta ja ihan päivästäkin riippuen, ainakin itselläni.

Tulos riippuu siitä, mikä persoonallisuuspiirre kulloinkin dominoi.

Vierailija
14550/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

paroni puussa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuustyyppisi on:

“Arkkitehti”

(INTJ-t)

Arkkitehtien on usein vaikea löytää samanhenkisiä ihmisiä, jotka jaksavat heidän hellittämätöntä intellektuaalisuuttaan ja shakinpeluuta muistuttavaa taktikointiaan. Arkkitehdit ovat mielikuvitusrikkaita, mutta päättäväisiä; kunnianhimoisia, mutta helposti lähestyttäviä; hämmästyttävän uteliaita, mutta energiaansa säästeleviä.

Arkkitehdeillä on luontainen tiedonjano, joka näkyy jo varhain, minkä vuoksi he saavat usein jo lapsena lempinimen “lukutoukka”.

Paradoksi useimmille ulkopuolisille on, että arkkitehdit kykenevät sietämään elämässään räikeitä vastakohtia, jotka eivät ole täysin ymmärrettävissä ainakaan puhtaasti järkiperäisesti tarkasteltuna. Esimerkiksi arkkitehdit voivat olla samanaikaisesti toisaalta äärimmäisen epärealistisia idealisteja, toisaalta erittäin kyynisiä, mikä on selvästi mahdoton ristiriita.

Veikkaisinkin häntä eniten INTJ:ksi. Itse olen INTP. En tunne hirveän montaa INTJ:tä.

Vierailija
14551/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon testin tulos vaihtelee hyvinkin paljon elämäntilanteesta, ajanjaksosta ja ihan päivästäkin riippuen, ainakin itselläni.

Juu. Itse olen kuitenkin analysoinut persoonaani iät ajat ja tiedän, millainen olen useimmiten/pohjimmiltani. Vastasin siltä pohjalta.

Vierailija
14552/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Itse olen kuitenkin analysoinut persoonaani iät ajat ja tiedän, millainen olen useimmiten/pohjimmiltani. Vastasin siltä pohjalta.

Silloinhan se toimiikin, jos on olemassa selkeät hallitsevat piirteet eikä persoonallisuus ole juurikaan saati huomattavan häilyvä.:)

Vierailija
14553/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa voisin pitää sua kädestä kiinni, voisin tuntea sänkesi poskellani, käsieni alla, huulesi janoisilla huulillani, haluaisin tuntea olevani ehjä, tiedän että rakastelumme koskettaisi syvältä sydämestä. Rakastan vieläkin sinua!

Vierailija
14554/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko koskaan, miten helppoa olisi vain koskettaa ja antautua syleilyyn? Niin lähellä, niin kaukana.

Vierailija
14555/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan naista pitkässä neuletakissa.

Aika monella on. Minkä värinen neuletakki naisella?

Olen nähnyt hänen pitävän useampaa eri neuletakkia, joten värejäkin on monta. Tummahkoja tapaavat olla. -ap

Onko hänellä tummat vai vaaleat hiukset?

Vaaleanruskeat tai punertavat, vähän vaikea määritellä sävyä.

Hiusten pituus, miten pitää niitä yleensä, auki vai kiinni? Värjätyt vai oma väri?

Puolipitkät, kiinni, oma väri.

No mutta tämähän on bingo! Älä saa sätkyä, oli vaan niin hauska ihan sitä myöten, että hiusväristäni ei ole yksimielisyyttä.

Niin, on kiva ajatella, että olisit kaivattuni, vaikka tiedostan kyllä, että ulkonäköön perustuvat tunnisteet ovat aina sellaisia, että moni voi löytää niistä itsensä, vaikka menisi yksityiskohtiinkin.

Kaivattuni ei asu Helsingin seudulla mutta eräällä toisella kaupunkiseudulla. Parina viime kertana hänet nähdessäni hänellä oli erikoisesti kiiltävää väritöntä kynsilakkaa. Sen ikäisten naisten oletan yleensä olevan varattuja, mutta en tiedä hänen tilannettaan. Ei käytä sormuksia.

Kaikki täsmää yhä, antaisitko jonkun vihjeen hänen nimestään?

Ei nimitunnisteita. Joku kysyi mihin ihastuin. Rauhallisen ja mukavan oloinen ihminen, vähän ujokin ehkä. Ja tietysti hän on mielestäni viehättävä; hän ei ehkä ole sellainen, jonka perässä miehet erityisesti juoksevat, mutta minun tyyppiäni jostain sellaisesta syystä, jota en osaa määritellä.

Jatkan tästä viestistä vielä nyt, kun ketju on rauhoittunut. Ilmeisesti kirjoitin liian epäselvästi, koska niin moni tuntui vastaavan joko kuvitteelliselle tavalliselle palstamiehelle tai projisoivan omia epävarmuuksiaan. Täytyy sanoa, että palsta antoi taas parastaan, kun parin virkkeen perusteella yksi alkoi syyttää narsistiksi ja toinen pohti alkavansa lesboksi.

En esimerkiksi missään sanonut, että kaivattuni ei olisi kaunis. Ajattelin jotain sellaista, että hän ei ole käytökseltään ja pukeutumiseltaan ihminen, joka erityisesti hakisi toisten huomiota ja varmaankin saisikin.  Toisin kuin palstalla usein on tapana, en halua miehenä laajasti spekuloida kuinka paljon tässä mielessä tavallisia naisia lähestytään, mutta vähemmän kai kuin niitä, jotka sitä huomiota hakevat. Tiedän vain, että hän on mielestäni viehättävä. En mieti tasoteorioita tai sitä, olisivatko muut miehet kateellisia, jos olisimme yhdessä. Mietin lähinnä voisimmeko olla onnellisia. Tietysti olen jossain määrin miettinyt myös sitä, voiko niin viehättävä ihminen olla vapaa, joten tämän takia on pakko ajatella sitä, miten toiset hänet näkevät.

En halunnut antaa yksityiskohtaisempia tunnisteita enää, koska pohdin seurauksia. Olisi jollain tavalla hauskaa, jos kaivattuni tunnistaisi itsensä, mutta voi myös käydä niin, että liian selvät tunnisteet antaessani joku hänen sukulaisensa tai työkaverinsa voisi tunnistaa kuvauksen, mikä saattaisi asettaa kaivattuni hankalaan asemaan. Vaatteista, hiuksista ja epämääräisesti asuinpaikasta puhuminen on vielä turvallista, koska niin moni voisi sopia kuvaukseen. Tällaisella julkisella palstalla varovaisuus on kuitenkin tarpeen.

Jos joku ajatteli tunnistavansa itsensä ja kaipailee jotakuta itse, kertoilkoon omasta kaivatustaan, niin voin sanoa omalta kohdaltani, että osuiko. Aika epätodennäköistähän se tietysti on. -ap.

Sanoisin, että kohtuullinen suoritus, jos saat jonkun muutamalla lauseella kääntymään lesboksi. Mutta tosissaan, et mielestäni kirjoittanut mitenkään epäselvästi, mutta tähän ketjuun tullaan todennäköisemmin tunteet edellä kuin järki, ja joskus jälki on sen näköistä.

Kuulostat hyvin paljon siltä, miltä kuvittelisin oman kaivattuni kuulostavan. En siis tunne häntä kovin hyvin, mutta hän vaikuttaa sellaiselta hyvän mielen tuojalta, pyyteettömältä seremoniamestarilta, joka kuitenkin tarvitsee vastapainoksi sen oman rauhan. Tämäkin viestisi tuntuu juuri siltä, että haluat varmistaa, ettet pahoittanut kenenkään mieltä, siis oikeasti, ja siitäkin tulee jotenkin mieleen oma kaivattuni.

Näiden tuntemusten vuoksi olisin itse mielelläni kysellyt sinulta jotain, mutta koska jouduin tipauttamaan itseni “pelistä” jo aiemmin, niin siinä ei oikein ole mieltä. Ei se kuitenkaan estänyt sinulle muuten vastaamasta, koska vaikutat tosiaan mukavalta tyypiltä.

t. bingoemäntä (ylensin itseni)

Vierailija
14556/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suhteemme arkipäiväistynyt mies? Onko se kipinä kadonnut väliltämme? Mitä mieltä olet?

Siinä suhteessa kyllä, että unelmat ovat vaihtuneet arkipäivän realismiin. Tunteita on, mutta ne ovat muuttuneet ajan myötä henkilökohtaiseksi asiaksi eikä niitä tarvitse yrittää näyttää ja ilmaista muille.

Vierailija
14557/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukka 😘

Vierailija
14558/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa voisin pitää sua kädestä kiinni, voisin tuntea sänkesi poskellani, käsieni alla, huulesi janoisilla huulillani, haluaisin tuntea olevani ehjä, tiedän että rakastelumme koskettaisi syvältä sydämestä. Rakastan vieläkin sinua!

Ketä sinä rakastat?

Vierailija
14559/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän, että susta löytyy myös se todella kova, kylmä ja tunteeton puoli. Sä kyllä mielelläsi esität empaattista ymmärtäjää, johon munlaiset hyväuskoiset hölmöt lankeaa tajuamatta, että kaikki on vaan teatteria.

Se etten välitä susta enkä tunne empatiaa sua kohtaan ei suinkaan tarkoita ettenkö välitä ja ole empaattinen rakkaitani kohtaan. Tunnekylmyyteeni sua kohtaan siihen on selkeät syyt. Koita kestää tosiasiat.

Tuskin tuo viesti sinulle oli. Miksi kuvittelet, että kaikki viestit täällä ovat sinulle ja otat ne noin henkilökohtaisesti? 

Sivusta tällainen huomautus. [/quote

Sinä sivuhuomauttelija kumman tarkasti tunnut tietävän kuka on ominut mitäkin ja miten monta viestiä ominut. Mistä voit tietää ettei ollut oikea henkilö vastaamassa vaikka vastaus ei just sua miellyttänytkään 😂Miten tuollainen tietäminen on mahdollista? Kaikki anonyymeina viestitään paitti hopeekettu.

Mutta ap tarkoitti ihan varmasti sua? 😉

Voi ollakin, ainakin hemmetin hyvin sopii erääseen ketä yritän karistaa kannoiltani ja olen ilmaissut ettei kiinnosta, se voi vaikuttaa hänestä kylmyydeltä ja tylyydeltä. Mikä sinä muuten olet sanomaan, mikä viesti täällä on kenellekkin??? 

Vierailija
14560/16650 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan naista pitkässä neuletakissa.

Aika monella on. Minkä värinen neuletakki naisella?

Olen nähnyt hänen pitävän useampaa eri neuletakkia, joten värejäkin on monta. Tummahkoja tapaavat olla. -ap

Onko hänellä tummat vai vaaleat hiukset?

Vaaleanruskeat tai punertavat, vähän vaikea määritellä sävyä.

Hiusten pituus, miten pitää niitä yleensä, auki vai kiinni? Värjätyt vai oma väri?

Puolipitkät, kiinni, oma väri.

No mutta tämähän on bingo! Älä saa sätkyä, oli vaan niin hauska ihan sitä myöten, että hiusväristäni ei ole yksimielisyyttä.

Niin, on kiva ajatella, että olisit kaivattuni, vaikka tiedostan kyllä, että ulkonäköön perustuvat tunnisteet ovat aina sellaisia, että moni voi löytää niistä itsensä, vaikka menisi yksityiskohtiinkin.

Kaivattuni ei asu Helsingin seudulla mutta eräällä toisella kaupunkiseudulla. Parina viime kertana hänet nähdessäni hänellä oli erikoisesti kiiltävää väritöntä kynsilakkaa. Sen ikäisten naisten oletan yleensä olevan varattuja, mutta en tiedä hänen tilannettaan. Ei käytä sormuksia.

Kaikki täsmää yhä, antaisitko jonkun vihjeen hänen nimestään?

Ei nimitunnisteita. Joku kysyi mihin ihastuin. Rauhallisen ja mukavan oloinen ihminen, vähän ujokin ehkä. Ja tietysti hän on mielestäni viehättävä; hän ei ehkä ole sellainen, jonka perässä miehet erityisesti juoksevat, mutta minun tyyppiäni jostain sellaisesta syystä, jota en osaa määritellä.

Jatkan tästä viestistä vielä nyt, kun ketju on rauhoittunut. Ilmeisesti kirjoitin liian epäselvästi, koska niin moni tuntui vastaavan joko kuvitteelliselle tavalliselle palstamiehelle tai projisoivan omia epävarmuuksiaan. Täytyy sanoa, että palsta antoi taas parastaan, kun parin virkkeen perusteella yksi alkoi syyttää narsistiksi ja toinen pohti alkavansa lesboksi.

En esimerkiksi missään sanonut, että kaivattuni ei olisi kaunis. Ajattelin jotain sellaista, että hän ei ole käytökseltään ja pukeutumiseltaan ihminen, joka erityisesti hakisi toisten huomiota ja varmaankin saisikin.  Toisin kuin palstalla usein on tapana, en halua miehenä laajasti spekuloida kuinka paljon tässä mielessä tavallisia naisia lähestytään, mutta vähemmän kai kuin niitä, jotka sitä huomiota hakevat. Tiedän vain, että hän on mielestäni viehättävä. En mieti tasoteorioita tai sitä, olisivatko muut miehet kateellisia, jos olisimme yhdessä. Mietin lähinnä voisimmeko olla onnellisia. Tietysti olen jossain määrin miettinyt myös sitä, voiko niin viehättävä ihminen olla vapaa, joten tämän takia on pakko ajatella sitä, miten toiset hänet näkevät.

En halunnut antaa yksityiskohtaisempia tunnisteita enää, koska pohdin seurauksia. Olisi jollain tavalla hauskaa, jos kaivattuni tunnistaisi itsensä, mutta voi myös käydä niin, että liian selvät tunnisteet antaessani joku hänen sukulaisensa tai työkaverinsa voisi tunnistaa kuvauksen, mikä saattaisi asettaa kaivattuni hankalaan asemaan. Vaatteista, hiuksista ja epämääräisesti asuinpaikasta puhuminen on vielä turvallista, koska niin moni voisi sopia kuvaukseen. Tällaisella julkisella palstalla varovaisuus on kuitenkin tarpeen.

Jos joku ajatteli tunnistavansa itsensä ja kaipailee jotakuta itse, kertoilkoon omasta kaivatustaan, niin voin sanoa omalta kohdaltani, että osuiko. Aika epätodennäköistähän se tietysti on. -ap.

Sanoisin, että kohtuullinen suoritus, jos saat jonkun muutamalla lauseella kääntymään lesboksi. Mutta tosissaan, et mielestäni kirjoittanut mitenkään epäselvästi, mutta tähän ketjuun tullaan todennäköisemmin tunteet edellä kuin järki, ja joskus jälki on sen näköistä.

Kuulostat hyvin paljon siltä, miltä kuvittelisin oman kaivattuni kuulostavan. En siis tunne häntä kovin hyvin, mutta hän vaikuttaa sellaiselta hyvän mielen tuojalta, pyyteettömältä seremoniamestarilta, joka kuitenkin tarvitsee vastapainoksi sen oman rauhan. Tämäkin viestisi tuntuu juuri siltä, että haluat varmistaa, ettet pahoittanut kenenkään mieltä, siis oikeasti, ja siitäkin tulee jotenkin mieleen oma kaivattuni.

Näiden tuntemusten vuoksi olisin itse mielelläni kysellyt sinulta jotain, mutta koska jouduin tipauttamaan itseni “pelistä” jo aiemmin, niin siinä ei oikein ole mieltä. Ei se kuitenkaan estänyt sinulle muuten vastaamasta, koska vaikutat tosiaan mukavalta tyypiltä.

t. bingoemäntä (ylensin itseni)

Kiitos ystävällisistä sanoistasi, tuntuu mukavalta :). Toivottavasti saamme molemmat luotua yhteyden siihen kaivattuun ihmiseen oikeassa elämässä, ei tällä palstalla niin väliä.

Ketju on lukittu.