Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on parasta kaivatussanne?
Miksi änkeät tänne juontajaksi?
Kuuluu m#den toimenkuvaan: Aloittaa mielenkiintoisia keskusteluja ja pitää niitä yllä. Täysin luonnollista ja ymmärrettävää. Häiritsee teitä, miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotus, suukko & hali ihanalle, erinomaiselle vihersilmävaaleattarelleni 30km ja kahdenkuntarajan takaa. Kotikaukunkimme sijaitsevat n.120km päässä toisistaan. Olemme kumpikin esikoisia ja rakkaani kaikissa nimissä on yhteensä 20 kirjainta. Opiskelleet samassa yliopistossa ja etunimemme alkavat samalla kirjaimella. Ensimmäisen etunimeni viimeinen kirjain ja rakkaani sukunime viimeinen kirjain ovat samat. Ja ärtymysmassapostitervehys qihikselle :), muista jotta katteus o kavala tauti!
Lopeta jo. Raivostuttavaa luettavaa päivästä toiseen.
Kaikesta sitä raivostutaakin. Ota lääkkeesi ja pode rauhassa.
Hyvää yötä sinne jonnekin. Kävin katselemassa laivoja. Mulla on niin ikävä sua.
Rakkaalleni kauniita unia. Rakastan sinua koko sydämestäni ja kaipaan läheisyyttäsi. Suudelmia sinulle suurella rakkaudella ja intohimolla. Hyvää yötä.
🗣📈
Helsingin pörssi oli viikonlopun kiinni, mutta porrasräyhääjän rakkauspörssi ei ole ikinä.
0,00001% ↗️
🌜❤️
Kyllä minulle älykkyys on ainakin miehessä tärkeää, oikean laatuinen älykkyys, haluan jonkun joka inspiroi minua ja jonka kanssa voi jutella ilman että tarvitsee vääntää rautalangasta. Niin kuin hän. Mies joka juttelee vaan kavereidensa kanssa, ei kiitos.
Mä oon aina nauttinut siitä, kun yksinkertainen ihminen ensin luulee mua hitaaksi ja tyhmäksi, ja lopulta pölhölle valkenee, että se hidas ja tyhmä onkin hän itse. Varsinkin narsistit luulee itsestään liikaa.
Vierailija kirjoitti:
🗣📈
Helsingin pörssi oli viikonlopun kiinni, mutta porrasräyhääjän rakkauspörssi ei ole ikinä.
0,00001% ↗️
🌜❤️
Väsynyt prosentti, diili ja tuotto. 💶
Vierailija kirjoitti:
T milloin nähdään?
Heti kun otat yhteyttä.
T: Yks T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T milloin nähdään?
Heti kun otat yhteyttä.
T: Yks T
On sun vuoros!
Mulla ei ole koskaan ollut mitään listaa siitä, millainen miehen pitää olla.
Tietynlaiset on vetäneet puoleensa ja fyysisesti mieltymykset on hyvin rajoittuneet, mutta pitkään aikaan ei ole kiinnostanut kukaan muu kuin yksi tietty henkilö enkä kykene enää edes seksiin kenenkään kanssa.
Oma kivakaan ei tunnu enää niin hyvältä kuin aiemmin.
Vuorosanaliuskat katosivat enkä muista ulkoa vuorosanoja, ja tuo pirun kuiskaajakin nukahti.
Oh anon, anon. Where art thou anon?.')
Lähtisitkö huomenna aamulla nainen kanssani kävelylle meren rantaan?
Ole kärsivällinen, olet elämäni nainen.
Kuule hei, voisitko laittaa sen etälamauttimen takaisin kaappiin. Kiva lelu varmaan, mutta täällä pitäis saada jotain tehtyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ole kärsivällinen, olet elämäni nainen.
Olen odottanut jo yli puoli vuotta! T. Nainen
Hän on ruskeasilmäinen mies