Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Olenko elämäsi voimakkain rakastuminen? Sinä olet minun.
Olet ehdottomasti elämäni voimakkain rakastuminen. En tiennyt, että näin voimakkaasti voi edes rakastaa ja kaivata, enkä sitä kuinka suuri tuska voi olla, kun rakastaan ei näe. Tunteet eivät ole haalenneet tippaakaan, vaan syventyneet ja voimistuneet.
Kuinka tunteet voivat voimistua ja syventyä, vaikka mitään ei ole tapahtunut eikä edes nähty?
Itsekseen vaan syventyivät ja sillee, ilman stimulaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Miehet hoitavat älylliset tarpeet töissä tai kavereiden kanssa. Näinen on lämmin kodin hengetär, arjen pyörittäjä ja seksin mahdollistaja.
Tuo saattaa kyllä olla totta. Itse asiassa kaivattuni naismaku saattaa olla juuri tuon tyyppinen, sillä vaikutelma hänen naisestaan on juuri tuollainen.
Aha, tänne saa kirjoittaa enää yp. Kommentti hyväksytään tarkastuksen jälkeen.
Nysämuna kiukkuaa.
Yp, poisto jossa sun pullantuoksuiseen, typerään naiseen kohdistuva ikioma fantia mahtuu tänne, muut poistoon?
Nolo.
Ei naisen älyllä ole merkitystä. Tärkeintä on hyväsydämisyys ja mukava luonne. Myös ulkonäkö on hyvin tärkeä, koska seksiä voi harrastaa vain yhden kanssa. Älyllisiä keskusteluja voi taas käydä kenen tahansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet hoitavat älylliset tarpeet töissä tai kavereiden kanssa. Näinen on lämmin kodin hengetär, arjen pyörittäjä ja seksin mahdollistaja.
Kai tuo riippuu vähän miehestä.
Tiedän miehen, joka jätti tyttöystävänsä koska tyttöystävä oli tylsä, mielipiteetön eikä sillä ollut mitään omaa.
Tiedän myös useita miehiä, joilla on lopahtanut kiinnostus johonkin naiseen samaisesta syystä.
Huumorikaan ei välttämättä natsaa jos on älyllisesti ihan eri tasoa, ja huumori on joillekin aika tärkeää siinä vaiheessa kun pitäisi elää jonkun kanssa.
Ja sitten on taas paljon niitäkin, joista tässä keskusteltiin eli miehiä, joille on tärkeintä vaan, että on joku ihan nätti ja kiva tyyppi kotona joka helpottaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen älyllä ole merkitystä. Tärkeintä on hyväsydämisyys ja mukava luonne. Myös ulkonäkö on hyvin tärkeä, koska seksiä voi harrastaa vain yhden kanssa. Älyllisiä keskusteluja voi taas käydä kenen tahansa kanssa.
Ehkä sinulle miehenä seksikkyys on yhtä kuin ulkonäkö. Itselleni puolestaan seksikkyys on mm. älykkyyttä ja huumorintajua.
Jos kaipaamani mies ajattelisi noin, en usko, että meillä olisi juurikaan yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinulle miehenä seksikkyys on yhtä kuin ulkonäkö. Itselleni puolestaan seksikkyys on mm. älykkyyttä ja huumorintajua.
Jos kaipaamani mies ajattelisi noin, en usko, että meillä olisi juurikaan yhteistä.
No tottakai ulkonäön pitää olla sellainen, että se viehättää.
Ei se silti tarkoita, että pelkästään ulkonäöllä olisi merkitystä...
(Sivusta ja naiselta)
Toinen A, oletkohan saanut nämä viestit ja hyvän yön toivotukset mitä olen sinulle kirjoittanut tänne. Olet ollut ajatuksissani paljon. Näemmekö vielä joskus? Haluatko?
Miehet arvostavat naisissa ulkonäköä ja sitä, että palvelu pelaa, naiset miehissä varallisuutta ja sitä, että rahaa tulee talouteen. Tuliko jollekin yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Toinen A, oletkohan saanut nämä viestit ja hyvän yön toivotukset mitä olen sinulle kirjoittanut tänne. Olet ollut ajatuksissani paljon. Näemmekö vielä joskus? Haluatko?
Onko toinen A mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Miehet arvostavat naisissa ulkonäköä ja sitä, että palvelu pelaa, naiset miehissä varallisuutta ja sitä, että rahaa tulee talouteen. Tuliko jollekin yllätyksenä?
Jaa, tervein yp:n ehdasta wt-maailmasta, tarjoot fetaa, kun hoksasit et sitä saakin lähi S:ltä, ei kreikka ollukaan niin persulandia kuin piti.
Dong Dong!
Älykäs nainenhan on ihan parasta. Kuka edes haluaisi tyhmän, ellei ole itsekin sellainen? Tuntemillani älykkäillä miehillä on kaikilla fiksut naiset, eikä kukaan ottaisi mitään bimboa. Outoja stereotypioita täällä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs nainenhan on ihan parasta. Kuka edes haluaisi tyhmän, ellei ole itsekin sellainen? Tuntemillani älykkäillä miehillä on kaikilla fiksut naiset, eikä kukaan ottaisi mitään bimboa. Outoja stereotypioita täällä näkee.
Vaikutat ihannepuolisolta, juuri sellainen viiltävän älykäs ja nopea hoksaaja.
Hyvää yötä kaikki fiksut ja vähemmän fiksut! ❤️
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas.
En osaa sanoa miksi jotkut miehet tekevät näin. Ehkä heillä syö miestä kun nainen ajattelee itse ja olettavat että on käynnissä jonkinlainen valtataistelu. Alkavat sitten jankkaamaan jotain idioottimaista vain ollakseen eri mieltä kanssani. Se on raivostuttavaa ja tekee miehestä typerän egoilijan silmissäni. Nyt nopeasti kun mietin niin kolme miestä tulee heti mieleen, jotka ovat näin käyttäytyneet. Itse olen nainen.