Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Hyvää huomenta hänelle, jolla on iso Taika-muki. Halauksia päivääsi.
(Muki voi mahdollisesti olla joku muukin, koska en ole nähnyt sitä niin läheltä. 🙈)
Sinun lähellä minun sydän lyö niin kovaa että pelkään sinunkin kuulevan sen.
Sinun lähelläsi kadotan ajan ja paikan tajun, aikaa ei ole.
Sinun lähelläsi maailma on vaaleanpunainen ja ihmeellinen, suuri seikkailu.
Sinun lähelläsi tunnen lämpöä, joka polttaa kuin nuotio.
Eilen kun kohdattiin tunsin juuri näitä, ja oli vaikea olla vaan tekemättä mitään; toivoin vaan että aika ei loppuisi ikinä, ettei bussi saapuisi koskaan. Olet vaan niin ihana mies! ❤
-summernight dream-
Jos olisin silloin viime kuun alussa tiennyt, että emme näe luultavasti enää koskaan olisin pyytänyt numeroasi tai katsonut edes nimen nimikyltistä. Ei ollut rohkeutta silloin vaikka oli tilaisuus. Pari päivää myöhemmin olin kerännyt rohkeutta niin eiköhän se ollut liian myöhäistä kun elämä on varmaan vienyt sinut muualle. Toivottavasti olet kunnossa ja onnea elämääsi näin anonyymisti. :)
Vierailija kirjoitti:
Itkin viimeyön perheasioitasi enkä edes tiedä, onko mitään perheasioita vai tulivatko ne tunteet tyhjästä tai jostain muualta.
Väsyttää ja naurattaa oma tyhmyys.
Miksi sä toisen asioita itket?
Rakkaus satuttaa kirjoitti:
Voi kun voisit minua vielä rakastaa, voi kun elämä olisi helpompaa? Pyydän valintaani anteeksi ja vielä enemmän miten huonosti asian hoidin. Rakastin sinua ja koin tekeväni valintani pakosta, mutta aivan liian myöhään tajusin ettei se ollut koko totuus. Anteeksi jos satutin sinua, itseni rikoin kokonaan. En ole kiinni vanhassa enkä nykyisessä, leijun jossain välissä ja häviän kohta itseltänikin.
Voitko selittää tuota pakkovalintaa, mitä tarkoitat? Käsititkö jotain väärin? Oletteko puhuneet asiasta ja olisiko myöhäistä puhua? Puhuminen voisi helpottaa ja selventää asioita, vaikka se olisi muutoin "myöhäistäkin".
Jos olisi minulle, sanoisin että elämä on mitä on, mutta se menee niin päin, etten voi koskaan lakata rakastamasta.
Miksi et laita viestiä? Luuletko, etten halua enää olla tekemisissä? Vai etkö kenties itse halua? Mikä vittu sua vaivaa mies?????
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laita viestiä? Luuletko, etten halua enää olla tekemisissä? Vai etkö kenties itse halua? Mikä vittu sua vaivaa mies?????
Haluan tietysti. Enkä luule vaan tiedän.
Saisit kadehtija hävetä. Toisten asiat eivät kuulu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Sinä taasen vaikutat liihottelevan muiden ylåpuolella kaikessa erinomaisuudessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkin viimeyön perheasioitasi enkä edes tiedä, onko mitään perheasioita vai tulivatko ne tunteet tyhjästä tai jostain muualta.
Väsyttää ja naurattaa oma tyhmyys.Miksi sä toisen asioita itket?
Olen kova vollottaan, ei voi mitään.
Viime yönä itkin pienen pojan tuskaa, en mitään aikuisten välisiä suhmurointeja tai varatun perään jos joku niin luuli.
Vierailija kirjoitti:
he's just not that into you
Vierailija kirjoitti:
Joo. D: Olen pahoillani. Aikaisemmassa ketjussa joku kommentoi jotakin sanonnalla kateudesta. Siitäkö tämä on?
Tosin, sanoisin, että me ei eletä tyhjiössä, vaan havaitaan muiden olemassaolo, huomataan eromme, ansiomme eri asioissa. Se on ihan tavallista tietoisuutta. Muiden asioihin puuttumista, ehkä sitäkin..? D: moni muukin asia on tosin muiden asioihin puuttumista. :D Pahan puhuminen, uteliaisuus...
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua rakas.
Mies vai nainen tämä rakas?
Ja voi puhua myös yleisellä tasolla :D en itse koe olevani erityisen kateellinen. Huonommuudentunne ja arvon näkeminen jossain on myös eri juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua rakas.
Tuntuu hyvältä 💞 Minäkin ajattelen sinua usein, vaikka en aina sano sitä.
Vierailija kirjoitti:
Löytänyt jonkun toisen. Tai kolmannen, tai neljännen.
Älä huoli, tulet kohtaamaan vielä jonkun panostamisen arvoisen ja unohtamaan hänet.
Ystävä, niin mitä tarkoitit kun sanoit, että minun pitäisi tulla sinua vastaan? Miten? 😏
Haluaisitko muuten jotain tuliaista? Lähden ensi kuussa reissuun. 🤗
Väsyttää ja naurattaa oma tyhmyys.