Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
1341/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huono etsimään, jos löydän, löydän vahingossa. Ja kun sinä huudat, minä luulen seonneeni; jollekin muulle, selvästi. Mutta mulla on hyvä vaisto. Älä huku, älä häviä, älä katoa. Älä nyt. Sinä tiedät saman kuin minäkin, olithan paikalla.

Tiedätkö sen sitku-mutku-voiku-puheen, joka oli konsulttien käytössä tuossa vielä kymmenkunta vuotta sitten? Minäkin onnistuin kuulemaan sen kahdesti, vaikken kovin konsulttialtista kohderyhmää ollutkaan. Sinun kanssasi avasin voikuttelulla, koska kuvittelin voivani skipata sitkun ja mutkun tai kivuttomasti koko zydeeman. Vaan ei, päädyin käymään noita läpi nokkineni, pakilla, talla pohjassa, puolet ajasta ojan pohjalla. Sehän oli silkkaa hlvettiä, mutta sain pääni sortteerattua. Mutkut on vedetty suoriksi jo aikaa sitten. Edessä on vain sitku. Tiedän jo minne olen matkalla, tässä on yksi pidempi kiertotie, mutta kaikki muu hoituu nopeasti. Ja sitten olet sinä. Sitku me näemme. Kun näemme pitää puhua. Kaikki muu on vapaavalintaista. Aika, paikka, mahdollinen muu sisältö. Tässä on aivan sama, mitä minä haluan, it's your call, kuten hyvin tiedät.

Ja kuten myös tiedät, minä rakastan sinua.

Hieno analyysi! Miehelle vai naiselle?

Vierailija
1342/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää harvoin, mutta silloin ärsyttää kun joku tekeytyy tyhmäksi vaikkei sitä oikeasti ole. Eikä se ole mitenkään kiihottavaa, päinvastoin, se on turn-off. Älykkyys sensijaan on kiihottavaa.

Miksi älykäs tekisi näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo nyt aika paljon muistoja yhdessä vietetyistä hetkistä, vaikka emme ole voineet kaikkea tehdäkään. Onpahan ainakin ne.

Vierailija
1344/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää harvoin, mutta silloin ärsyttää kun joku tekeytyy tyhmäksi vaikkei sitä oikeasti ole. Eikä se ole mitenkään kiihottavaa, päinvastoin, se on turn-off. Älykkyys sensijaan on kiihottavaa.

Tää on näitä ”näin sanotaan toisin toimitaan”-juttuja.

Miehet jotka sanoo noin, valitsee kuitenkin sen harmittoman hupsukan jolla ei päässä hirveästi mitään liiku, mutta on söpö ja helppo mielistelijä.

Lista on pitkä kuin nälkävuosi joten en jaksa kirjoittaa enempää esimerkkejä, mutta miehillä on tapana julistaa naisista kaikkea sellaista, minkä käytännössä tekevät täysin päinvastoin.

Tietysti voit olla se poikkeus joita aina joukosta löytyy, ja nyt kun uudelleen luin niin ethän edes väittänyt tyhmyyttä luotaantyöntäväksi.

Feikkaamisesta puhuit ja se nyt varmasti on kaikkien mielestä usch.

Vierailija
1345/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus sosiaalista lahjakkuutta ”tyhmentää” itseään tietyssä seurassa tai julkisesti jos ympäristo sitä vaatii.

Vierailija
1346/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jo nyt aika paljon muistoja yhdessä vietetyistä hetkistä, vaikka emme ole voineet kaikkea tehdäkään. Onpahan ainakin ne.

Ja ainahan voi tehdä lisää niitä muistoja?

Vierailija
1347/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisista miehistä 99% valitsee sen tyhmemmän.

Vierailija
1348/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus sosiaalista lahjakkuutta ”tyhmentää” itseään tietyssä seurassa tai julkisesti jos ympäristo sitä vaatii.

Eiköhän se ole kaikille yhtä tyhmentävää jutustella julkisesti ihmisten kanssa. Älykkyyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Niitä näitä kaalinpäitä jutellessa.

Vierailija
1349/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä paras kumppani on hiukan yksinkertainen, mutta mukavaluontoinen ja iloinen kaunis nainen, jonka silmissä mies näyttää aina hiukan fiksummalta kuin onkaan.

Oikeasti aniharva mies ottaa itseään fiksumman naisen.

Vierailija
1350/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole kaikille yhtä tyhmentävää jutustella julkisesti ihmisten kanssa. Älykkyyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Niitä näitä kaalinpäitä jutellessa.

Joo ei ollut kyse mistään small talkista ja niitänäitä-jutustelusta.

Vierailija
1351/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä paras kumppani on hiukan yksinkertainen, mutta mukavaluontoinen ja iloinen kaunis nainen, jonka silmissä mies näyttää aina hiukan fiksummalta kuin onkaan.

Seksikin on tärkeää miehille.

Vierailija
1352/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom: ei kuitenkaan liian kaunis.

Sellainen perusnätti on paras, ei väliä onko ulkonäkö saatu aikaan meikein ja lisäkkein vai ei.

Tärkeintä on, että ei ole susiruma ja mielistelee, leppyy helposti materialla ja muilla lahjoilla jos möksähtää välillä kun mies ei ole hengannut sen kanssa tarpeeksi.

En kyllä tiedä miksi toisen pitäisikään olla toista fiksumpi, itseäni lähinnä ihmetyttää miten kukaan jaksaa jakaa elämäänsä älyllisesti eri tasoa olevan ihmisen kanssa?

Eikö siinä mene hermot ja tule yksinäinen olo?

Vierailija
1353/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voisit minua vielä rakastaa, voi kun elämä olisi helpompaa? Pyydän valintaani anteeksi ja vielä enemmän miten huonosti asian hoidin. Rakastin sinua ja koin tekeväni valintani pakosta, mutta aivan liian myöhään tajusin ettei se ollut koko totuus. Anteeksi jos satutin sinua, itseni rikoin kokonaan. En ole kiinni vanhassa enkä nykyisessä, leijun jossain välissä ja häviän kohta itseltänikin.

Vierailija
1354/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksikin on tärkeää miehille.

Ja sitten valitetaan kun sitä ei ole, vaikka löytyy nainen kotoa.:D

Ehkä kannattaisi miettiä niitä pariutumiskriiteerejä uusiksi!

Vierailija
1355/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hoitavat älylliset tarpeet töissä tai kavereiden kanssa. Näinen on lämmin kodin hengetär, arjen pyörittäjä ja seksin mahdollistaja.

Vierailija
1356/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi saadakseen jonkun tekemään jonkin asian puolestaan. "En taida osata, voisitko sinä tehdä tämän?"

Vierailija
1357/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus satuttaa kirjoitti:

Voi kun voisit minua vielä rakastaa, voi kun elämä olisi helpompaa? Pyydän valintaani anteeksi ja vielä enemmän miten huonosti asian hoidin. Rakastin sinua ja koin tekeväni valintani pakosta, mutta aivan liian myöhään tajusin ettei se ollut koko totuus. Anteeksi jos satutin sinua, itseni rikoin kokonaan. En ole kiinni vanhassa enkä nykyisessä, leijun jossain välissä ja häviän kohta itseltänikin.

Mitä sinulle tapahtui?

Vierailija
1358/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus satuttaa kirjoitti:

Kyllä kaiken voi vielä korjata. Rakastan sinua yhä

Vierailija
1359/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi saadakseen jonkun tekemään jonkin asian puolestaan. "En taida osata, voisitko sinä tehdä tämän?"

Niin tai ihan vaan, ettei saisi kylmän ihmisen leimaa otsaansa.

Mieluummin on hiljaa, hihittelee, peesailee ja jauhaa p*skaa kuin kiinnittää huomion itseensä negatiivisessa mielessä ja näyttäytyy muiden silmiin kylmänä ihmisenä.

Älykkyys naisilla assosioidaan helposti tunnekylmyyteen, vähäiseen empatiakykyyn, epä-äidilliseen persoonaan, itsekkyyteen jne.

Vierailija
1360/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu! Erityisesti muistan kaikki ne kymmenet kerrat kun on istuttu kahdestaan vastakkain, juteltu, hymyilty ja katsottu silmiin. Maailma hävisi ympäriltä. Onhan sitä muutakin hauskaa tehty, mutta kahdestaan aina parasta.

Ketju on lukittu.