Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
asialinjalla tällä(kin) kertaa.
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää harvoin, mutta silloin ärsyttää kun joku tekeytyy tyhmäksi vaikkei sitä oikeasti ole. Eikä se ole mitenkään kiihottavaa, päinvastoin, se on turn-off. Älykkyys sensijaan on kiihottavaa.
Miksi älykäs tekisi näin?
Meillä on jo nyt aika paljon muistoja yhdessä vietetyistä hetkistä, vaikka emme ole voineet kaikkea tehdäkään. Onpahan ainakin ne.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää harvoin, mutta silloin ärsyttää kun joku tekeytyy tyhmäksi vaikkei sitä oikeasti ole. Eikä se ole mitenkään kiihottavaa, päinvastoin, se on turn-off. Älykkyys sensijaan on kiihottavaa.
Tää on näitä ”näin sanotaan toisin toimitaan”-juttuja.
Miehet jotka sanoo noin, valitsee kuitenkin sen harmittoman hupsukan jolla ei päässä hirveästi mitään liiku, mutta on söpö ja helppo mielistelijä.
Lista on pitkä kuin nälkävuosi joten en jaksa kirjoittaa enempää esimerkkejä, mutta miehillä on tapana julistaa naisista kaikkea sellaista, minkä käytännössä tekevät täysin päinvastoin.
Tietysti voit olla se poikkeus joita aina joukosta löytyy, ja nyt kun uudelleen luin niin ethän edes väittänyt tyhmyyttä luotaantyöntäväksi.
Feikkaamisesta puhuit ja se nyt varmasti on kaikkien mielestä usch.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus sosiaalista lahjakkuutta ”tyhmentää” itseään tietyssä seurassa tai julkisesti jos ympäristo sitä vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jo nyt aika paljon muistoja yhdessä vietetyistä hetkistä, vaikka emme ole voineet kaikkea tehdäkään. Onpahan ainakin ne.
Ja ainahan voi tehdä lisää niitä muistoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus sosiaalista lahjakkuutta ”tyhmentää” itseään tietyssä seurassa tai julkisesti jos ympäristo sitä vaatii.
Eiköhän se ole kaikille yhtä tyhmentävää jutustella julkisesti ihmisten kanssa. Älykkyyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Niitä näitä kaalinpäitä jutellessa.
Miesten mielestä paras kumppani on hiukan yksinkertainen, mutta mukavaluontoinen ja iloinen kaunis nainen, jonka silmissä mies näyttää aina hiukan fiksummalta kuin onkaan.
Oikeasti aniharva mies ottaa itseään fiksumman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole kaikille yhtä tyhmentävää jutustella julkisesti ihmisten kanssa. Älykkyyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Niitä näitä kaalinpäitä jutellessa.
Joo ei ollut kyse mistään small talkista ja niitänäitä-jutustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä paras kumppani on hiukan yksinkertainen, mutta mukavaluontoinen ja iloinen kaunis nainen, jonka silmissä mies näyttää aina hiukan fiksummalta kuin onkaan.
Seksikin on tärkeää miehille.
Vierailija kirjoitti:
Huom: ei kuitenkaan liian kaunis.
Sellainen perusnätti on paras, ei väliä onko ulkonäkö saatu aikaan meikein ja lisäkkein vai ei.
Tärkeintä on, että ei ole susiruma ja mielistelee, leppyy helposti materialla ja muilla lahjoilla jos möksähtää välillä kun mies ei ole hengannut sen kanssa tarpeeksi.
En kyllä tiedä miksi toisen pitäisikään olla toista fiksumpi, itseäni lähinnä ihmetyttää miten kukaan jaksaa jakaa elämäänsä älyllisesti eri tasoa olevan ihmisen kanssa?
Eikö siinä mene hermot ja tule yksinäinen olo?
Voi kun voisit minua vielä rakastaa, voi kun elämä olisi helpompaa? Pyydän valintaani anteeksi ja vielä enemmän miten huonosti asian hoidin. Rakastin sinua ja koin tekeväni valintani pakosta, mutta aivan liian myöhään tajusin ettei se ollut koko totuus. Anteeksi jos satutin sinua, itseni rikoin kokonaan. En ole kiinni vanhassa enkä nykyisessä, leijun jossain välissä ja häviän kohta itseltänikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikin on tärkeää miehille.
Ja sitten valitetaan kun sitä ei ole, vaikka löytyy nainen kotoa.:D
Ehkä kannattaisi miettiä niitä pariutumiskriiteerejä uusiksi!
Miehet hoitavat älylliset tarpeet töissä tai kavereiden kanssa. Näinen on lämmin kodin hengetär, arjen pyörittäjä ja seksin mahdollistaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi saadakseen jonkun tekemään jonkin asian puolestaan. "En taida osata, voisitko sinä tehdä tämän?"
Rakkaus satuttaa kirjoitti:
Voi kun voisit minua vielä rakastaa, voi kun elämä olisi helpompaa? Pyydän valintaani anteeksi ja vielä enemmän miten huonosti asian hoidin. Rakastin sinua ja koin tekeväni valintani pakosta, mutta aivan liian myöhään tajusin ettei se ollut koko totuus. Anteeksi jos satutin sinua, itseni rikoin kokonaan. En ole kiinni vanhassa enkä nykyisessä, leijun jossain välissä ja häviän kohta itseltänikin.
Mitä sinulle tapahtui?
Rakkaus satuttaa kirjoitti:
Kyllä kaiken voi vielä korjata. Rakastan sinua yhä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi saadakseen jonkun tekemään jonkin asian puolestaan. "En taida osata, voisitko sinä tehdä tämän?"
Niin tai ihan vaan, ettei saisi kylmän ihmisen leimaa otsaansa.
Mieluummin on hiljaa, hihittelee, peesailee ja jauhaa p*skaa kuin kiinnittää huomion itseensä negatiivisessa mielessä ja näyttäytyy muiden silmiin kylmänä ihmisenä.
Älykkyys naisilla assosioidaan helposti tunnekylmyyteen, vähäiseen empatiakykyyn, epä-äidilliseen persoonaan, itsekkyyteen jne.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu! Erityisesti muistan kaikki ne kymmenet kerrat kun on istuttu kahdestaan vastakkain, juteltu, hymyilty ja katsottu silmiin. Maailma hävisi ympäriltä. Onhan sitä muutakin hauskaa tehty, mutta kahdestaan aina parasta.
Hieno analyysi! Miehelle vai naiselle?