Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
asialinjalla tällä(kin) kertaa.
Kommentit (16650)
hyppää mun kyytiin kirjoitti:
sun ja mun nimikirjaimet, niistä -> sana, hoe sitä minun kuullen, (ei haittaa vaikka taivutusmuodossakin), siitä tiedän että ajattelet mua
Tämä on hauska. Näen jo mielessäni kun oppilaitosten ja tylpaikkojen käytävät täyttyvät outoja hokemia hokevista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotus, suukko & hali ihanalle, erinomaiselle vihersilmävaaleattarelleni 30km ja kahdenkuntarajan takaa. Kotikaukunkimme sijaitsevat n.120km päässä toisistaan. Olemme kumpikin esikoisia ja rakkaani kaikissa nimissä on yhteensä 20 kirjainta. Opiskelleet samassa yliopistossa ja etunimemme alkavat samalla kirjaimella. Ensimmäisen etunimeni viimeinen kirjain ja rakkaani sukunime viimeinen kirjain ovat samat. Ja ärtymysmassapostitervehys qihikselle :), muista jotta katteus o kavala tauti!
Lopeta jo. Raivostuttavaa luettavaa päivästä toiseen.
Jos olisin vihreäsilmäinen kaunotar 30km takaa kiinnostukseni lopahtaisi. Neuvoisin kirjoittaa välttämään itsensä toistoa sillä se tekee vaikutelman, että ei oikeasti jaksa nähdä vaivaa. Mutta epäilen, että tämä on vihreäsilmäiselle ahdistavaa jokatapauksessa.
Ei sitä ole olemassa, kuten ei Olliakaan, näitä pakko kirjoitella välillä, että ihmiset muka muka kiinnostuu ketjusta. Koska kirjoittajalla on paha tapa jankuttaa, hän jankuttaa. Ihan kuin nikkinsä kihis, äitihullu jne. Sen piti ostaa k-raudasta jotain, mut se olis ollutkin ihme, et ” juontaja ” suostuisi poistumaan valokeilasta.
Tuo jankuttava tyyli kyllä on tullut tutuksi. Täällä kun liikaa on niin tunnistaa jo kirjoitustyylistä.
Ei tämä juontaja-kyselijä poistu. Kun viedään hautaan niin utelee vielä haudankaivajalta ja stalkkaa naapuri haudan asukasta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on parasta kaivatussanne?
Ihan kaikki, kokonaisuus ja juuri siksi hän saa minut aivan sekaisin rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, kun olen ollut välttelevä sinua kohtaan. Välitän sinusta niin paljon, etten aina tiedä miten päin olisin. Lupaan tästedes huomioida sinut paremmin ja osoittaa, että olet minulle tärkeä. Vaikka en voi sanoa sitä ääneen.
Miksi et voi ääneen sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotus, suukko & hali ihanalle, erinomaiselle vihersilmävaaleattarelleni 30km ja kahdenkuntarajan takaa. Kotikaukunkimme sijaitsevat n.120km päässä toisistaan. Olemme kumpikin esikoisia ja rakkaani kaikissa nimissä on yhteensä 20 kirjainta. Opiskelleet samassa yliopistossa ja etunimemme alkavat samalla kirjaimella. Ensimmäisen etunimeni viimeinen kirjain ja rakkaani sukunime viimeinen kirjain ovat samat. Ja ärtymysmassapostitervehys qihikselle :), muista jotta katteus o kavala tauti!
Lopeta jo. Raivostuttavaa luettavaa päivästä toiseen.
Jos olisin vihreäsilmäinen kaunotar 30km takaa kiinnostukseni lopahtaisi. Neuvoisin kirjoittaa välttämään itsensä toistoa sillä se tekee vaikutelman, että ei oikeasti jaksa nähdä vaivaa. Mutta epäilen, että tämä on vihreäsilmäiselle ahdistavaa jokatapauksessa.
Ei sitä ole olemassa, kuten ei Olliakaan, näitä pakko kirjoitella välillä, että ihmiset muka muka kiinnostuu ketjusta. Koska kirjoittajalla on paha tapa jankuttaa, hän jankuttaa. Ihan kuin nikkinsä kihis, äitihullu jne. Sen piti ostaa k-raudasta jotain, mut se olis ollutkin ihme, et ” juontaja ” suostuisi poistumaan valokeilasta.
Kyllä juuri sinä olet palstan ärsyttävin jankkaaja. Eihän täällä ole Kihistä edes näkynyt hetkeen.
Syvästi inhoan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietis nyt kuinka koomista toi sun käytös on. Välttelet mua hysteerisesti, koska luulet mun vieläkin kaipaavan sua ja kirjoittelevan tänne.
Oot nimittäin ihan oikeessa. 😂
Mutta siitä ainakin tiedän, että luet näitä. Mikään muu ei sun käytöstä selitä. 😉
Välttelemisiin! ❤️Ei siinä mun mielestä mitään koomista ole, etten halua nähdä sua, enkä jutella sulle, enkä kuulla susta enää mitään. Mun tapauksessa on siis ihan odotettavaa, että välttelen parhaani mukaan. Haluan ympärilleni ihmisiä, jotka ovat mulle merkityksellisiä ja saa mulle hyvän olon aikaan, sä et ollut etkä ole sellainen. Koitttasit tajuta jo.
On se koomista, jos sen tänne kirjoitat, mutta et sano sitä kasvokkain sille kenelle se kuuluisi sanoa
Mahdotonta sanoa kasvotusten, kun en todellakaan halua nähdä sen kasvoja enää ikinä.
Ja taas näin ne, hyi oksetus!
Hypin seinille ja räjähdän sisältäpäin kun en saa sinua lähelleni
Vierailija kirjoitti:
Olenko elämäsi voimakkain rakastuminen? Sinä olet minun.
Olet, vailla pienintäkään epäilystä. Ennen sinua en edes tiennyt mitä oikea rakkaus on.
Vierailija kirjoitti:
Se, että se oli samanaikaisesti niin hellyttävä ja niin... no, pantava.
Vierailija kirjoitti:
Lähetän terveisiä itselleni: ryhdistäydy lehmä! Olen sekoillut taas viikon puolivälistä alkaen ja nyt on takki tyhjä, rahaakin palanut pari tonnia ties mihin. Huh. Tuskanhikeä pukkaa.
Tää on hyvä, lähetän myös terveiset itselleni! Toinen lehmä soffalta ylös ja lenkille!
Oikeasti aika traagista jos ei nähdä enää ikinä.
Jälkipolvet lukee jostain homeisista kirjoista sitten, että sillä oli nuorena joku suuri rakkaus jonka nimi tai mikään ei niiden kansien välistä selviä.
En voi kuvitella rinnalleni nysämunaista miestä. Kyllä miehellä pitää löytyä miehen värkit eikä hippiäisen munat. Kunnioitus syntyy siitä ettei sukupuolta tarvitse arpos. Mies on mies ja nainen on nainen, sukupuolielimiltäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Olenko elämäsi voimakkain rakastuminen? Sinä olet minun.
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
En voi kuvitella rinnalleni nysämunaista miestä. Kyllä miehellä pitää löytyä miehen värkit eikä hippiäisen munat. Kunnioitus syntyy siitä ettei sukupuolta tarvitse arpos. Mies on mies ja nainen on nainen, sukupuolielimiltäänkin.
Siis ymmärrän jos olet loukkaantunut jollekin, mutta tollanen pippelisheimaus on vaan liian alhaista ja jätte n o l o a......
Vierailija kirjoitti:
Ylläpito hei, tottahan tää luonnehdinta sinua kuvaa, mutta älä unta näe, että joku näitä sulle kirjoittaisi. Saat tietty uskoa mitä huvittaa, mutta nainen tuskin puhuu värkeistä, vähiten minä.
Minä olen huono etsimään, jos löydän, löydän vahingossa. Ja kun sinä huudat, minä luulen seonneeni; jollekin muulle, selvästi. Mutta mulla on hyvä vaisto. Älä huku, älä häviä, älä katoa. Älä nyt. Sinä tiedät saman kuin minäkin, olithan paikalla.
Tiedätkö sen sitku-mutku-voiku-puheen, joka oli konsulttien käytössä tuossa vielä kymmenkunta vuotta sitten? Minäkin onnistuin kuulemaan sen kahdesti, vaikken kovin konsulttialtista kohderyhmää ollutkaan. Sinun kanssasi avasin voikuttelulla, koska kuvittelin voivani skipata sitkun ja mutkun tai kivuttomasti koko zydeeman. Vaan ei, päädyin käymään noita läpi nokkineni, pakilla, talla pohjassa, puolet ajasta ojan pohjalla. Sehän oli silkkaa hlvettiä, mutta sain pääni sortteerattua. Mutkut on vedetty suoriksi jo aikaa sitten. Edessä on vain sitku. Tiedän jo minne olen matkalla, tässä on yksi pidempi kiertotie, mutta kaikki muu hoituu nopeasti. Ja sitten olet sinä. Sitku me näemme. Kun näemme pitää puhua. Kaikki muu on vapaavalintaista. Aika, paikka, mahdollinen muu sisältö. Tässä on aivan sama, mitä minä haluan, it's your call, kuten hyvin tiedät.
Ja kuten myös tiedät, minä rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä kun päässä värähtelee ja aallot menee pitkin vartaloa tuntuu, että kaikki.
Hänen ärsyttävyytensäkin on jotenkin kii hot ta vaa.....Ok, ärsyttävyyskin voi olla siis kiihottavaa. Mielenkiintoista.
Ärsyttävyyshän ihmisessä nimenomaan usein ON kiihottavaa.
Mua ärsyttää harvoin, mutta silloin ärsyttää kun joku tekeytyy tyhmäksi vaikkei sitä oikeasti ole. Eikä se ole mitenkään kiihottavaa, päinvastoin, se on turn-off. Älykkyys sensijaan on kiihottavaa.
Riippuu tietysti millä tavalla ärsyttävä.
Röyhkeys on ärsyttävää, mutta voi olla myös kiihottavaa samoin epäkorrektius ja muu sellainen.
Laiskuus, luuserointi ja matomaisuus on myös ärsyttävää, mutta ei kyllä millään muotoa kiihottavaa - päinvastoin, äärimmäisen epäkiihottavaa.