Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
13161/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miks tänne kaipausketjuun tullaan kertomaan että ei kaivata enää, jätä mut rauhaan. Ei kuitenkaan ilmeisesti itse kohteelle ilmoiteta mitään vaan "otetaan etäisyyttä". Mikä ihmeen takaportti toi nyt on? Ei oo miestä/naista sanomaan suoraan ettei kiinnosta? Tai jos joskus vaikka taas kiinnostais ni ei siks sanota vai täh? Ihan pelleilyy.

Olen kyllä irl tehnyt asian selväksi. Ei ollut helppoa, mutta oli niin paljon syitä, miksi on parasta olla pitämättä mitään yhteyttä. Kummallekin. Joten niin kuin sanoin, puran täällä vain tuntojani. Kirjoitan ajatellen, jos olisi minulle joku viesti.

Ja eikös tämän ketjun idea vähän ole, että täällä puretaan niitä tunteita, mitä ei voida syystä tai toisesta tosielämässä ilmaista? Jos se "jätä minut rauhaan" onkin vain joku itselle osoitettu hätähuuto ja rauhaan jättämättömyys on viestittelijän oman pään sisällä?

Ei nyt ihan niinkään, vaikka totta toinen puoli.

No kerropa sitten ihan omin sanoin, että miten se oikeesti on. Se toinen puoli?

Joku taas lätisee palstan täytteeksi.

Minua kyllä kiinnostaisi kuulla lisää, ehkä tästä saisi oman tilanteen pohdintaan uusia näkökulmia. Täällä on paljon turhempiakin lätinöitä.

Uusia näkökulmia vauvan nettifoorumilta?!? Aha.

Vierailija
13162/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön unissa myrskysi ja heräilin välillä säpsähtäen hereille, kun sydämen pohjasta otti.

Voi kun voisin suudella vatsaasi, kaulaa, rintalihaksia, olkapäitä....kaikkea sinussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13163/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hullua ajatella, että me molemmat taidetaan rakastaa toisiamme paljon. Ja joka päivä kun nähdään, ei niitä tunteita voi kuitenkaan näyttää. Nuku hyvin.

mistä tiedät miten se toinen tuntee? 

Vierailija
13164/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miks tänne kaipausketjuun tullaan kertomaan että ei kaivata enää, jätä mut rauhaan. Ei kuitenkaan ilmeisesti itse kohteelle ilmoiteta mitään vaan "otetaan etäisyyttä". Mikä ihmeen takaportti toi nyt on? Ei oo miestä/naista sanomaan suoraan ettei kiinnosta? Tai jos joskus vaikka taas kiinnostais ni ei siks sanota vai täh? Ihan pelleilyy.

Olen kyllä irl tehnyt asian selväksi. Ei ollut helppoa, mutta oli niin paljon syitä, miksi on parasta olla pitämättä mitään yhteyttä. Kummallekin. Joten niin kuin sanoin, puran täällä vain tuntojani. Kirjoitan ajatellen, jos olisi minulle joku viesti.

Ja eikös tämän ketjun idea vähän ole, että täällä puretaan niitä tunteita, mitä ei voida syystä tai toisesta tosielämässä ilmaista? Jos se "jätä minut rauhaan" onkin vain joku itselle osoitettu hätähuuto ja rauhaan jättämättömyys on viestittelijän oman pään sisällä?

Ei nyt ihan niinkään, vaikka totta toinen puoli.

No kerropa sitten ihan omin sanoin, että miten se oikeesti on. Se toinen puoli?

Joku taas lätisee palstan täytteeksi.

Minua kyllä kiinnostaisi kuulla lisää, ehkä tästä saisi oman tilanteen pohdintaan uusia näkökulmia. Täällä on paljon turhempiakin lätinöitä.

Uusia näkökulmia vauvan nettifoorumilta?!? Aha.

Miksi sinä sitten olet täällä, jos mitään uutta ei koskaan löydy? Trollaamassa ajan kuluksi?

Vierailija
13165/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tänne nyt saa jokainen kirjoittaa mitä haluaa. Osa kuivaharjoittelee sanomisiaan, kun ei uskalla oikeassa elämässä kuin täristä. Jotkut kuvittelevat “keskustelevansa” jonkun kanssa, kun sehän on niin kätevää tätä kautta ja toiset sitten vaan tuulettavat itsekseen, vaikka tilanne olisi selvä. Hokevat, että “mene nyt sitten”, kun toinen ei koskaan tullutkaan. Aika puusilmäistä yrittää tulkita näitä vain omista lähtökohdista.

Vierailija
13166/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tänne nyt saa jokainen kirjoittaa mitä haluaa. Osa kuivaharjoittelee sanomisiaan, kun ei uskalla oikeassa elämässä kuin täristä. Jotkut kuvittelevat “keskustelevansa” jonkun kanssa, kun sehän on niin kätevää tätä kautta ja toiset sitten vaan tuulettavat itsekseen, vaikka tilanne olisi selvä. Hokevat, että “mene nyt sitten”, kun toinen ei koskaan tullutkaan. Aika puusilmäistä yrittää tulkita näitä vain omista lähtökohdista.

Ihanasti kirjoitettu:

ei uskalla oikeassa elämässä kuin täristä.

<3

Vierailija
13167/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tännehän kirjoitetaan pääasiassa anonyymisti, joten kenenkään kirjoituksiin on vaikea puuttua vaikka kuinka haluaisi. Jokaisella on kuitenkin vastuu itselleen siitä miten nämä epämieluisat "lätinät" ym. ottaa vastaan. Ei kannata jokaisesta vetää hernettä nenään tai kuvitella jokaisen viestin olevan juuri itselleen. Helpompi elää kun ei kaikkea liian vakavasti ota.

13168/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tännehän kirjoitetaan pääasiassa anonyymisti, joten kenenkään kirjoituksiin on vaikea puuttua vaikka kuinka haluaisi...

Joo olen huomannut että Nickillä kuona kerääntyy, mokomat, kettujahtaajat/lahtaajat😆

Ai niin joo, edelleen kaiherruttaa se joka suuteloon keskittyy niin kovin että ottaa lasitkin siksi ajaksi pois😗 hassu❤️

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
13169/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, kaipaus on edelleen voimakasta. Voi kun voisi edes pienen hetken pitää sylissä. Olla vaikka vain ihan hiljaa. Ei mitään suunnitelmia. Ei vaatimuksia mistään. Olisi vain lohdullista tietää etten ole yksin kaipauksen kanssa.

Vierailija
13170/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua niin paljon. Näin susta taas unta, kuten joka viikko.

Viimenäkemästä on jo aikaa. Haluaisin tietää, miten oikeasti voit.

Nuuskis Nuuskikselle.

Vierailija
13171/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä sanoit mulle jotain mitä tarkottanu et,

jos sä kadut sanojas ja haluut viestii,

jos et enää laita mua yhtä pahaan asemaan

niin mä haluun kyllä kattoo tätä eteenpäin,

puhuu rauhas läpi jutut mitkä painaa.

Sit sun pitäis vielä heittää mulle tekstii

tai edes tsekkaa sun snappii tai whatsappii,

tai tehdä mitä vaan

et mä uskallan.

Vierailija
13172/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä M-miestä! Säädön lopettaminen oli ok minullekin mutta kokonaan ilman sinua eläminen harmittaa. Olit niin harvinaislaatuisen kiva, että olisin mielelläni pysynyt edes jonkin sortin viestiyhteydessä, kun kerran mitään draamaakaan ei välillämme koskaan ollut. En ole tottunut päästämään ihmisiä lähelleni ja jatkamaan sitten matkaa kuulematta heistä enää milloinkaan. Mutta tietenkin teen niin, jos se on sitä mitä toivot. Kunhan täällä yksinäni harmittelen, etten voi edes näkemääni videota sinulle linkittää. Olisit nauranut sille. Höh.

Vierailija
13173/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä M-miestä! Säädön lopettaminen oli ok minullekin mutta kokonaan ilman sinua eläminen harmittaa. Olit niin harvinaislaatuisen kiva, että olisin mielelläni pysynyt edes jonkin sortin viestiyhteydessä, kun kerran mitään draamaakaan ei välillämme koskaan ollut. En ole tottunut päästämään ihmisiä lähelleni ja jatkamaan sitten matkaa kuulematta heistä enää milloinkaan. Mutta tietenkin teen niin, jos se on sitä mitä toivot. Kunhan täällä yksinäni harmittelen, etten voi edes näkemääni videota sinulle linkittää. Olisit nauranut sille. Höh.

Oletko E nainen?

Vierailija
13174/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko E nainen?

En kyllä valitettavasti ole. Olen konsonanttinainen.

Vierailija
13175/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Lappi kutsuu kahta kulkijaa, ruskan värit lumoavimmillaan. Tahtoo nähdä edes kerran elämässään, mutta vain sinun kanssasi. Voisitko viedä minut?

Vierailija
13176/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

O, äsken kun istuit tuossa kahvilla ja leikitit lapsia, tajusin että oon hiukan ihastunu suhun. Varmaan tää menee ohi ja kaveruus jatkuu lämpimänä niin kuin tähänki asti. Mut jos ihmettelet miks oon muuttunu yhtäkkiä oudoksi, nii siksi.

Vierailija
13177/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan poikki ja maassa. Huono viikko. :(

Vierailija
13178/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panu miksi valitsit Sallyn?! Minä olisi ollut sinulle oikea nainen enkä mikään tytönheitukka, tiedät sen kyllä. Aikuisena naisena olisin osannut käsitellä villiä luonnettasi ja olisimme yhdessä sulaneet sykkiväksi väriseväksi lihaksi.

Harnittaako?

Sinä jäit nyt nuolemaan näppejäsi, kun minä nuolen Panun kiviä! Olet kuitenki vanha haahka ja hedelmällisyytesi on kohta enään muisto vain, kun minä voin vielä siittää monet soturit Panulle taistelemaan oikean asian puolesta. Hajoa siihen!

Vierailija
13179/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin että "luovutimmeko" toistemme suhteen liian aikaisin ja olisiko pitänyt nähdä uudelleen. Ehkä parempi näin kun kerta kaikki oli jo heti alkuun niin vaikeaa. 

Vierailija
13180/16650 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SallyE kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panu miksi valitsit Sallyn?! Minä olisi ollut sinulle oikea nainen enkä mikään tytönheitukka, tiedät sen kyllä. Aikuisena naisena olisin osannut käsitellä villiä luonnettasi ja olisimme yhdessä sulaneet sykkiväksi väriseväksi lihaksi.

Harnittaako?

Sinä jäit nyt nuolemaan näppejäsi, kun minä nuolen Panun kiviä! Olet kuitenki vanha haahka ja hedelmällisyytesi on kohta enään muisto vain, kun minä voin vielä siittää monet soturit Panulle taistelemaan oikean asian puolesta. Hajoa siihen!

En tiennyt että miehen voi siittää.

Ketju on lukittu.