Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako sinua, jos rakastan sinua mies? Minulla ei ole meidän suhteen odotuksia ja hyväksyn tosiasiat. En silti voi olla rakastamatta.
Ei se haittaa kun en tiedä rakastavasi.
Entä jos tietäisit?
Olisi ollut silloin game changer, jos olisin tiennyt, olisin tehnyt silloin kaiken eteesi ja ottanut uuden suunnan elämässäni. Jälki olisi varmaan ollut rumaa, ainakin jälkikäteen tarkastellen. Ehkä meillä tosin olisi kaikki hyvin...
Jos taas kuulisin sen sulta nyt, joutuisin kalibroimaan taas kaiken alusta, onhan aikaa jo kulunut.Oon usein miettinyt, että kaduttaako sinua ettet kertonut mulle tunteistasi?
Kaduttaa tietenkin. Näen susta edelleen unia ja toivon, että asiat ois mennyt silloin toisin.
Oot kyllä varsinainen. Kaiketi.
Vierailija kirjoitti:
Miten saisin sut käymään täällä uudestaan? Miten saisin sut lähestymään mua uudestaan?
Miten saisin halata sua uudestaan?
Miten saisin kokea ne ihanan kamalat hetket uudestaan?
Teletappimaasta?
Vierailija kirjoitti:
L naiselle kirjoitti:
Sinä olet minun elämäni merkittävin asia. Kun ilmaannuit eteeni pitkälti yli 2 vuotta sitten, en voinut uskoa minkälaisia vaikutuksia elämääni sinulla olisi. Tulet olemaan aina minulle se oikea. Kuinka karvaalle tuon asian tunnustaminen tuntuukaan. Pelkään etten sua enää näe koskaan, se saa minut pohjattoman surulliseksi.
No mikset ota yhteyttä? Ei välttämättä tarvitsisi olla surullinen.
Surulliseksi tuntee itsensä jos kerran elämässään näin tuntee toista kohtaan ja tunnistaa teiden erkanevan, ehkä lopullisesti.
Hän tietää tunteeni. Olosuhteet vaan väärät.
Vierailija kirjoitti:
Miten saisin sut käymään täällä uudestaan? Miten saisin sut lähestymään mua uudestaan?
Miten saisin halata sua uudestaan?
Miten saisin kokea ne ihanan kamalat hetket uudestaan?
Teletappimaasta?
Tää ketju tekee pareidoliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako sinua, jos rakastan sinua mies? Minulla ei ole meidän suhteen odotuksia ja hyväksyn tosiasiat. En silti voi olla rakastamatta.
Ei se haittaa kun en tiedä rakastavasi.
Kun en tiedä rakastatko.
Rakastan
Rakastat
Rakastaa
Tiedän rakastavani, tiedät rakastavasi, tietää rakastavansa. Vit#n amikset, nyt viimestään tajunnette miksi äidinkieli ja sen osaaminen on tärkeää!
Olen haaveillut sinusta pitkin aamua, rakas työkaverini. Millaista olisi suudella ja hyväillä sinua, kaatua sänkyyn ja viettää koko yö kanssasi.
Mutta nyt on ryhdistäydyttävä ja lähdettävä töihin. Onneksi on se työ, minkä avulla voi työntää nuo ajatukset taka-alalle. Nähdään varmaankin työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Olenko sinulle mies tärkeä muutenkin kuin vain työkaverina?
K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mielessäsi jotain joka jäi sanomatta viimeksi kun tavattiin?
On paljonkin.
Mitä haluaisit sanoa?
K?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näen sinut, kun katsot minuun, minussa syttyy jotain, taas. Luulin jo, ettei mitään ole, mutta ei se mihinkään kadonnut. Vaikka pakoilin sua, se tuli taas hetkessä takaisin. Olisiko joku lempeä kesäilta, jolloin voisimme ajaa jonnekkin, katsella toisiamme silmiin ja antaa sen roihuta? Tiedän kyllä, ettei se taida onnistua, mutta mitä oikein teet mulle tekemättä mitään?
"Vie mut minne vaan". J miehelle.
K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L naiselle kirjoitti:
Sinä olet minun elämäni merkittävin asia. Kun ilmaannuit eteeni pitkälti yli 2 vuotta sitten, en voinut uskoa minkälaisia vaikutuksia elämääni sinulla olisi. Tulet olemaan aina minulle se oikea. Kuinka karvaalle tuon asian tunnustaminen tuntuukaan. Pelkään etten sua enää näe koskaan, se saa minut pohjattoman surulliseksi.
Surulliseksi tuntee itsensä jos kerran elämässään näin tuntee toista kohtaan ja tunnistaa teiden erkanevan, ehkä lopullisesti.
Hän tietää tunteeni. Olosuhteet vaan väärät.
Miksi sinusta tuntuu että teidän tiet erkanee? Mihin sinä hänessä rakastuit silloin 2 vuotta sitten?
Ajattelin koko yön sinua. Hetkeksi nukahdinkin, mutta unessakin odotit minua. Rakastan sinua mies.
L naiselle kirjoitti:
Näkisit jos ottaisit yhteyttä. Ehkä nainenkin odottaa sun yhteydenottoa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin koko yön sinua. Hetkeksi nukahdinkin, mutta unessakin odotit minua. Rakastan sinua mies.
Minäkin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Olen haaveillut sinusta pitkin aamua, rakas työkaverini. Millaista olisi suudella ja hyväillä sinua, kaatua sänkyyn ja viettää koko yö kanssasi.
Mutta nyt on ryhdistäydyttävä ja lähdettävä töihin. Onneksi on se työ, minkä avulla voi työntää nuo ajatukset taka-alalle. Nähdään varmaankin työpaikalla.
Eilen nähtiin, mutta tänään ei nähdä. Osuuko? Hyvää työpäivää joka tapauksessa. :)
Vierailija kirjoitti:
L naiselle kirjoitti:
Näkisit jos ottaisit yhteyttä. Ehkä nainenkin odottaa sun yhteydenottoa.
Saat ottaa yhteyttä milloin vaan! 💛💛💛
Niin lähellä
vain ajatuksen päässä
on sydämesi
jota kaipaan
ollaksemme me
toistemme sylissä.
Naiselle kirjoitti:
Niin lähellä
vain ajatuksen päässä
on sydämesi
jota kaipaan
ollaksemme me
toistemme sylissä.
Oletko L naisen (Lauran) kaipaaja?