Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
101/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastanut sinua jo yli kaksi vuotta. En silti koskaan saa kokea, miltä tuntuisi oikeasti saada olla kanssasi. Masentava ajatus :/

Samat sanat. Eikä ole unohdusta luvassa. Sekään ei helpota asiaa, että joskus näin hänen silmistään jotain samankaltaiseen tunteeseen viittaavaa. Tosin vain joskus, luulen että hänelle olen historiaa. Ja sehän on tietysti vain hyvä asia, hänelle. Itse jäin tämän vangiksi.

Kuinka monta kertaa olet nähnyt hänen silmistään tuon?

Vierailija
102/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🗣📈

Tasaista ➡️

🌜❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastanut sinua jo yli kaksi vuotta. En silti koskaan saa kokea, miltä tuntuisi oikeasti saada olla kanssasi. Masentava ajatus :/

Samat sanat. Eikä ole unohdusta luvassa. Sekään ei helpota asiaa, että joskus näin hänen silmistään jotain samankaltaiseen tunteeseen viittaavaa. Tosin vain joskus, luulen että hänelle olen historiaa. Ja sehän on tietysti vain hyvä asia, hänelle. Itse jäin tämän vangiksi.

Kuinka monta kertaa olet nähnyt hänen silmistään tuon?

Jotain 2-4 kertaa.

Vierailija
104/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen sinut, kun katsot minuun, minussa syttyy jotain, taas. Luulin jo, ettei mitään ole, mutta ei se mihinkään kadonnut. Vaikka pakoilin sua, se tuli taas hetkessä takaisin. Olisiko joku lempeä kesäilta, jolloin voisimme ajaa jonnekkin, katsella toisiamme silmiin ja antaa sen roihuta?  Tiedän kyllä, ettei se taida onnistua, mutta mitä oikein teet mulle tekemättä mitään? 

Vierailija
105/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain, niin sainpahan ainakin kokea miltä tuntuu sellainen, no....sellainen kuin meillä oli.

Sama juttu. En halua olla katkera, sain kuitenkin kokea millaista on olla täysin pää pyörällä toisen takia. En ole sitä kokenut muiden kanssa. 

Olen jo jonkinlainen jäsenmaksusta vapautettu kantajäsen samassa kerhossa teidän kahden kanssa, jäsenyyteni on kestänyt jo niin kauan...

*Huokaus*

Ollaan kaikki täällä kantajäseniä :) 

No tuskin kaikki, kun täällä useimmat kaipailee aika tuoreita tuttavuuksia ja osa ei ole ollut vielä kaivattunsa kanssa sillä tavalla tekemisissäkään, että olisi siitä aivan sekaisin mennyt. Mutta perusjäseniä on varmaankin tässä seonneiden klubissa ihan reilusti. Yhdistysten jäsenmaksuista kuitenkin vapautuu yleensä vasta 10-25 vuoden jäsenyyden jälkeen, jos ollenkaan. Näitä kutsutaan joskus kantajäseniksi tai ainaisjäseniksi.

Meitsi on kantajäsen noilla kriteereillä ;), mitäs siihen kantajäsenyyteen kuluu sitten, onko jotain jäsenetuja:)? 

Vierailija
106/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään tai mitään niin taivaallisen tuoksuista kuin sinä<3

Miehelle vai naiselle?

Vierailija
107/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näen sinut, kun katsot minuun, minussa syttyy jotain, taas. Luulin jo, ettei mitään ole, mutta ei se mihinkään kadonnut. Vaikka pakoilin sua, se tuli taas hetkessä takaisin. Olisiko joku lempeä kesäilta, jolloin voisimme ajaa jonnekkin, katsella toisiamme silmiin ja antaa sen roihuta?  Tiedän kyllä, ettei se taida onnistua, mutta mitä oikein teet mulle tekemättä mitään? 

"Vie mut minne vaan". J miehelle.

Vierailija
108/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään tai mitään niin taivaallisen tuoksuista kuin sinä<3

Miehelle vai naiselle?

Mmmmmiehwlleee

Vierailija
109/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain saisin toivoa, olisi se että saisin hänen kanssaan ajaa jonnekin kesäiltana, katsoa häntä silmiin ja antaa tunteiden roihuta. Kun tätä edes ajattelee niin...

Voiko elämä olla niin julma että tämä ei toteutuisi?

Vierailija
110/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kamalaa mennä yksin nukkumaan, ikävissään.

Vierailija
111/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kanssa olisi ihana nukkua mies.

Vierailija
112/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin tänään siitä, millaista rakastelumme olisi. Kaikki yhdessäolo sinun kanssasi olisi ihanaa. Rakastan sinua. Hyvää yötä.

Vierailija
113/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin sut käymään täällä uudestaan? Miten saisin sut lähestymään mua uudestaan?

Miten saisin halata sua uudestaan?

Miten saisin kokea ne ihanan kamalat hetket uudestaan?

Vierailija
114/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilin tänään siitä, millaista rakastelumme olisi. Kaikki yhdessäolo sinun kanssasi olisi ihanaa. Rakastan sinua. Hyvää yötä.

Naiselle?

Vierailija
115/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mielessäsi jotain joka jäi sanomatta viimeksi kun tavattiin? 

Älä kiltti mee...

Vierailija
116/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet minun elämäni merkittävin asia. Kun ilmaannuit eteeni pitkälti yli 2 vuotta sitten, en voinut uskoa minkälaisia vaikutuksia elämääni sinulla olisi. Tulet olemaan aina minulle se oikea. Kuinka karvaalle tuon asian tunnustaminen tuntuukaan. Pelkään etten sua enää näe koskaan, se saa minut pohjattoman surulliseksi.

Vierailija
117/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saisin sut käymään täällä uudestaan? Miten saisin sut lähestymään mua uudestaan?

Miksi haluaisit kokea kamalia hetkiä uudestaan?

Vierailija
118/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit kokea kamalia hetkiä uudestaan?

Ehkä se oli tunniste. Ehkä.

Vierailija
119/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain, niin sainpahan ainakin kokea miltä tuntuu sellainen, no....sellainen kuin meillä oli.

Sama juttu. En halua olla katkera, sain kuitenkin kokea millaista on olla täysin pää pyörällä toisen takia. En ole sitä kokenut muiden kanssa. 

Olen jo jonkinlainen jäsenmaksusta vapautettu kantajäsen samassa kerhossa teidän kahden kanssa, jäsenyyteni on kestänyt jo niin kauan...

*Huokaus*

Ollaan kaikki täällä kantajäseniä :) 

No tuskin kaikki, kun täällä useimmat kaipailee aika tuoreita tuttavuuksia ja osa ei ole ollut vielä kaivattunsa kanssa sillä tavalla tekemisissäkään, että olisi siitä aivan sekaisin mennyt. Mutta perusjäseniä on varmaankin tässä seonneiden klubissa ihan reilusti. Yhdistysten jäsenmaksuista kuitenkin vapautuu yleensä vasta 10-25 vuoden jäsenyyden jälkeen, jos ollenkaan. Näitä kutsutaan joskus kantajäseniksi tai ainaisjäseniksi.

Meitsi on kantajäsen noilla kriteereillä ;), mitäs siihen kantajäsenyyteen kuluu sitten, onko jotain jäsenetuja:)? 

En ole huomannut etuja, ainakaan vielä. Eihän tässä enää melkein edes muista niitä aikoja, vaikkei samaan aikaan pysty unohtamaankaan. Vai onko se ennemminkin niin, ettei edes halua? Että kynsin ja hampain yrittää pitää muistoista kiinni, vaikka aika yrittää pyyhkiä ne pois?

Mukavaa, että meitä on muitakin. Välillä sitä pitää itseään jotenkin vinksahtaneena, kun luulee ettei kukaan muu jää miettimään niin kaukaisia asioita.

Vierailija
120/16650 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, hali & suukko elämäni naiselle, ihanalle vaalealle vihersilmäkaunottarelle mieheltä 30km ja 2 kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella, samoin kotikatumme. Nimissämme on yhtä monta tavua ja kirjainta. Eilen en saattanut viestiä, koska ketju oli poistettu, eli jos luulit mahd. jotakin viestiä laittamakseni, se en ollut minä. Ikävä sinua.

Ketju on lukittu.