Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei höpö. Sinä juuri. Olet koko ajan ajatuksissani, vaikka en oikein enää tänne saa sanailtua kummoisia. Takki siis vähän tyhjä, vaikka sydän vielä täynnä.
Ehkä pitäisi alkaa sanailemaan irl, jos sydänkin on vielä täynnä?
Minullakin on.
Ehkä pitäis. Loistoesimerkki asiasta, joka on helpommin sanottu kuin tehty. :) (aloittaja)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua ja ikävöin koko ajan.
Niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä E, toivottavasti saat nukuttua.
Kyllä mä taas pian saan 💛
Rakastan sinua niin paljon. En mitään muuta toivo kuin että olisit tässä vieressäni nyt. En vaan voi uskoa todeksi, etten kohta enää näe sinua. En tule ikinä pääsemään tästä yli.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua niin paljon. En mitään muuta toivo kuin että olisit tässä vieressäni nyt. En vaan voi uskoa todeksi, etten kohta enää näe sinua. En tule ikinä pääsemään tästä yli.
Kenelle tämä? Toivottavasti et ole kaipaamani, sillä sitä en kestäisi jos hän poistuisi mun elämästä jotenkin lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä? Toivottavasti et ole kaipaamani, sillä sitä en kestäisi jos hän poistuisi mun elämästä jotenkin lopullisesti.
Henkilölle, jota näen töissä. Minulla loppuu työt / vaihtuu työpaikka. Ahdistaa ihan kamalasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilölle, jota näen töissä. Minulla loppuu työt / vaihtuu työpaikka. Ahdistaa ihan kamalasti.
Milloin? Oliko tänään viimeinen työpäivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin? Oliko tänään viimeinen työpäivä?
Menen töihin vielä huomenna ja ensi viikolla ja myöhemmin kesällä. En tiedä, onko hän töissä enää ensi viikolla.
Mun piti kirjoittaa tähän jotain ilkeetä, mutta tajusin että se johtuu vain mun turhautumisesta, koska kaipaan sua niin paljon. Sä oot niin ihana ihminen.
Sen sijaan kohdistan ilkeilyni mieluummin läheisemmälle ihmiselle, joka ilkeilee mulle.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan kohdistan ilkeilyni mieluummin läheisemmälle ihmiselle, joka ilkeilee mulle.
No mutta sähän olet sitten läpeensä ilkeä , joka ei osaa mitenkään muuten pahaa oloaan purkaa kuin toisille ilkeilemällä. Tämä ei ollut ilkeilymielessä sanottu, todettu vain tosiasia susta.
Vierailija kirjoitti:
Mun piti kirjoittaa tähän jotain ilkeetä, mutta tajusin että se johtuu vain mun turhautumisesta, koska kaipaan sua niin paljon. Sä oot niin ihana ihminen.
Sinä olet 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet 😏
Piti vielä lisätä, että viesti ei ollut Kihis sulle vaan Villasukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta sähän olet sitten läpeensä ilkeä , joka ei osaa mitenkään muuten pahaa oloaan purkaa kuin toisille ilkeilemällä. Tämä ei ollut ilkeilymielessä sanottu, todettu vain tosiasia susta.
Olipa typerä ja selkeästi laajempaan ajatteluun kykenemättömän ihmisen kommentti.
Sivusta tämä.
Joskus putoaa se viimeinen pisara.
Ihmettelen vaan kirjoitti:
Joskus putoaa se viimeinen pisara.
Mutta ei vielä 😊
No itse voin sen verran sanoa, että vasta viimeisellä kerralla myönsin tunteet itselleni. Sitä ennen olin kieltänyt ne. Sen jälkeen sitten yrityksistäni huolimatta ei enää nähty. Pakko sanoa, että nössöksi kutsuminen laittoi näkemään punaista. Mutta joo, ei mulla muuta. Hyvää kesää kaikille. :)