Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
J olet tikkarini toinen puoli <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain, niin sainpahan ainakin kokea miltä tuntuu sellainen, no....sellainen kuin meillä oli.
Sama juttu. En halua olla katkera, sain kuitenkin kokea millaista on olla täysin pää pyörällä toisen takia. En ole sitä kokenut muiden kanssa.
Mä olen ollut pää pyörällä ennenkin, mutta tää oli erilaista.
Syvempää, laajempaa, suurempaa.
Pelkät jalat alta, perhoset vatsassa ja pää sekaisin on kuitenkin aika yksinkertainen ja ”suora” tapa ihastua, tää oli paljon enemmän.
Ihan omissa sfääreissä.
Jätän tarkemmat kuvailut ja tietyt termit pois, ettei tunnisteta.
Etten vaikuttaisi säälittävältä.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain, niin sainpahan ainakin kokea miltä tuntuu sellainen, no....sellainen kuin meillä oli.
Sama juttu. En halua olla katkera, sain kuitenkin kokea millaista on olla täysin pää pyörällä toisen takia. En ole sitä kokenut muiden kanssa.
Syvempää, laajempaa, suurempaa.Pelkät jalat alta, perhoset vatsassa ja pää sekaisin on kuitenkin aika yksinkertainen ja ”suora” tapa ihastua, tää oli paljon enemmän.
Ihan omissa sfääreissä.Jätän tarkemmat kuvailut ja tietyt termit pois, ettei tunnisteta.
Etten vaikuttaisi säälittävältä.:D
Ihastuitko naiseen vai mieheen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvempää, laajempaa, suurempaa.Pelkät jalat alta, perhoset vatsassa ja pää sekaisin on kuitenkin aika yksinkertainen ja ”suora” tapa ihastua, tää oli paljon enemmän.
Ihan omissa sfääreissä.Jätän tarkemmat kuvailut ja tietyt termit pois, ettei tunnisteta.
Etten vaikuttaisi säälittävältä.:DIhastuitko naiseen vai mieheen?
Mieheen :)
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä miehet käy.
Käypäs!
Miksei kävisi?
En tiedä ketään niin ihanaa kuin sinä..
Olen rakastanut sinua jo yli kaksi vuotta. En silti koskaan saa kokea, miltä tuntuisi oikeasti saada olla kanssasi. Masentava ajatus :/
Päätin nyt, että en aio enää koskaan ihastua. Taidan lopettaa kaipausviestien kirjoittelunkin, koska se sattuu liikaa. Sydäntä särkee ja on kamala olo. Pian en ehkä enää koskaan näe ihastustani eikä hän koskaan saanut tietää tunteistani. Tietäisipä hän, miten tärkeä ihminen hän on ollut minulle. Tällaisen yhtä voimakkaan ihastumisen tunteen olen kokenut viimeksi yläasteella ja siitä on aikaa. En tarkoita, että vertaisin kaivattuani keneenkään toiseen, mutta näin voimakasta ihastumisen tunnetta olen kokenut todella harvoin. Ehkä tämä on joku merkki, että minut on tarkoitettu elämään ikuisesti yksin. Vihaan itseäni tällä hetkellä todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo jonkinlainen jäsenmaksusta vapautettu kantajäsen samassa kerhossa teidän kahden kanssa, jäsenyyteni on kestänyt jo niin kauan...
*Huokaus*
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastanut sinua jo yli kaksi vuotta. En silti koskaan saa kokea, miltä tuntuisi oikeasti saada olla kanssasi. Masentava ajatus :/
Miksi et saa kokea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo jonkinlainen jäsenmaksusta vapautettu kantajäsen samassa kerhossa teidän kahden kanssa, jäsenyyteni on kestänyt jo niin kauan...
*Huokaus*
Ollaan kaikki täällä kantajäseniä :)
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat. Eikä ole unohdusta luvassa. Sekään ei helpota asiaa, että joskus näin hänen silmistään jotain samankaltaiseen tunteeseen viittaavaa. Tosin vain joskus, luulen että hänelle olen historiaa. Ja sehän on tietysti vain hyvä asia, hänelle. Itse jäin tämän vangiksi.
En tiedä ketään tai mitään niin taivaallisen tuoksuista kuin sinä<3
Hyvää yötä E, toivottavasti saat nukuttua.
Heini päivätoiminnasta,minulla on ollut kanssasi hauskaa.Tullaan hyvin juttuun,huumori natsaa yhteen ja hymy on herkässä.Tunteeni sinua kohtaan ovat voimistuneet viime aikoina.Tunnetko samoin minua kohtaan? Mitä voin tehdä että lähentyisimme?
Etkö sä tajua että oot oikeasti mun mies. Kammottava ikävä sua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Huokaus*Ollaan kaikki täällä kantajäseniä :)
No tuskin kaikki, kun täällä useimmat kaipailee aika tuoreita tuttavuuksia ja osa ei ole ollut vielä kaivattunsa kanssa sillä tavalla tekemisissäkään, että olisi siitä aivan sekaisin mennyt. Mutta perusjäseniä on varmaankin tässä seonneiden klubissa ihan reilusti. Yhdistysten jäsenmaksuista kuitenkin vapautuu yleensä vasta 10-25 vuoden jäsenyyden jälkeen, jos ollenkaan. Näitä kutsutaan joskus kantajäseniksi tai ainaisjäseniksi.
Olenkohan silmissäsi kaunis..