Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kertoa, että mitä odotuksia sinulla on meistä rakas?
Minä rakastan sinua. Haluaisin viettää aikaa kanssasi ja tutustua sinuun paremmin
Kaipaan sinua joka hetki. Entä sinä rakas? Millaisia odotuksia sinulla on?Minäkin rakastan sinua ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Odotan van että olisit se rohkeampi ja ottaisit yhteyttä ja tavattaisiin ihan oikeasti. Vai onko tuo jotenkin mahdotonta?
Jos olet hän, niin olet aikanaan
whatsapp-viestissä toivonut, että lopettaisin yhteydenpidon sinuun. Se on näinä metoo-aikoina varsin iso este yhteydenotolle minun puolelta ni. Jos kysyt vaikka vain kuulumisiani IRL-viestillä, niin lupaan ottaa yhteyttä IRL ja ehdottaa tapaamista.
Miten sä jaksat tuollaista rakastaa, jos hän on selkeästi ilmaissut että häntä ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan sinua. Haluaisin viettää aikaa kanssasi ja tutustua sinuun paremmin
Kaipaan sinua joka hetki. Entä sinä rakas? Millaisia odotuksia sinulla on?Minäkin rakastan sinua ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Odotan van että olisit se rohkeampi ja ottaisit yhteyttä ja tavattaisiin ihan oikeasti. Vai onko tuo jotenkin mahdotonta?
whatsapp-viestissä toivonut, että lopettaisin yhteydenpidon sinuun. Se on näinä metoo-aikoina varsin iso este yhteydenotolle minun puolelta ni. Jos kysyt vaikka vain kuulumisiani IRL-viestillä, niin lupaan ottaa yhteyttä IRL ja ehdottaa tapaamista.Miten sä jaksat tuollaista rakastaa, jos hän on selkeästi ilmaissut että häntä ei kiinnosta?
Jos oot kertaallen pakit saanut niin unoda, mitä tommosen kanssa mitään kannattaa rakentaa, antaa kuitenkin uudestaa pakit sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
whatsapp-viestissä toivonut, että lopettaisin yhteydenpidon sinuun. Se on näinä metoo-aikoina varsin iso este yhteydenotolle minun puolelta ni. Jos kysyt vaikka vain kuulumisiani IRL-viestillä, niin lupaan ottaa yhteyttä IRL ja ehdottaa tapaamista.
Ja tarina etenee:
1.kysytään jotain merkityksetöntä täydentävää
2.vastataan x*x jotain merkityksetöntä ”tiedät paikan, hae rakas”
3.sitten jeesustellaan jotain opettavaista
4.kun leikki kyllästyttää, yksinjuttelu palstan täytteeksi, kirjoitellaan hyvästejä dramaattisesti
5.anulle ja antille väliin terkkuja.
—>tuhansia sivuja samaa, mahtaa olla elämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko teillä joku yhden illan juttu ja jäänyt vaivaamaan? Kun teillä joku yhteys toisiinne kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää sikajuttu on? :/
Yp estetty trollaamasta, vinkuu täällä katkerana sitten. Ilm kännissä.
Se on viesti sialle. Sika kaipaa rakkautta, mutta kukaan ei innostu. Sialle saattaa kelpaa mieskin vaikka mies on.
Kärsämäellähän on niitä sikoja joille miehet kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Isokullinen mies ❤
No Pena perskeles, eihän tästä mitään tuu!!! Et sinä kuule tommosilla imarteluilla mun pöksyihini ui ja jos toisaalta tuossa viestissäsi itseesi viittasit, niin en kyllä välitä tietää!
Juu juu, tiedän, mökötät ku et ole pariin päivään käynyt tuossa takapihallani hengailemassa. Pitäähän meidän kuiten naapurisopu säilyttää! Juu kun multa ei lohkee niin mitä jos netistä sulle vaikka imuroisin Sillanpään Jartsan videoita? Ja ookko hokannu että tohon parin talon päähän on vasta muuttanut joku aika könsikäs, yksinäinen mies jolla on puudeli koirana. Minusta tuntuu että sun kantsis sinne tallustella, makkaraa tarjomaan?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mun pitää sittenkin mennä sinne sivumpaan.
Älä uhkaile!!
Ei ollut uhkailu vaan toteamus. Jos häntä kiinnostaa eräs toinen, niin parempi mennä niiden kahden edestä pois.
Jihuu, siinähän sinä oot, namuisa nainen, pikkuinen pyllistäjä, kassieni kutkuttaja<3
Siis tehdäämpä tää homma selväksi, se on vaan kuule toi naapurin Pena, ei sun mihinkään tarvi väistyä. Se ku on tavallaan semmonen lutunen vaha homppeli, vaaraton lemmentuskissaan. Niin ja onhan tässä vielä sekin homma ettei minua pojat kiinnosta niin ihan huoleti saat olla :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Toivottavasti sulla on mennyt hyvin siellä uudessa työssä. Ikävä on. Kai me sitten marraskuussa taas nähdään? Mitenköhän jaksan sinne saakka...
Ikävä sinua, lievästi isonenäinen mies.
Mun kaivattu taitaa pyöritellä useempia naisia. :( voi rähmä.
Vierailija kirjoitti:
Mä todella rakastan sua.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä todella rakastan sua.
Kenelle?
Yhelle miehelle.
Tyhmä minä kirjoitti:
Keijolla on vahva aavistus? Kyliltäkö kuulit vai palstoiltako omit?
I wish the lord would take me now kirjoitti:
Tyhmä minä kirjoitti:
Keijolla on vahva aavistus? Kyliltäkö kuulit vai palstoiltako omit?
Keijon aavistuksista on paha sanoa mitään.
Nii munkin mies pyörittää tosi monta naista samaan aikaan. Siks se ei ota muhun yhteyttä ja haluu ja ehdi nähdä ikinä. KIVA OLLA PANOPATJANA VAAN! Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
whatsapp-viestissä toivonut, että lopettaisin yhteydenpidon sinuun. Se on näinä metoo-aikoina varsin iso este yhteydenotolle minun puolelta ni. Jos kysyt vaikka vain kuulumisiani IRL-viestillä, niin lupaan ottaa yhteyttä IRL ja ehdottaa tapaamista.Oliko teillä joku yhden illan juttu ja jäänyt vaivaamaan? Kun teillä joku yhteys toisiinne kuitenkin on.
Lähestymiskielto?
Sitä, että jotakin voisi olla, jos elämä olisi toisin on mun vaikeaa ohittaa. Pystyn siihen kuitenkin, sillä kuten tiedät, pystyn kaikkeen.
Mutta sitä, että olet noin onneton on lähes mahdotonta hyväksyä. Onko se suurin rakkaus, joka eniten satuttaa, vai kulkeeko sun reitti hänen ja minunkin (tämä kirpaisee) ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
whatsapp-viestissä toivonut, että lopettaisin yhteydenpidon sinuun. Se on näinä metoo-aikoina varsin iso este yhteydenotolle minun puolelta ni. Jos kysyt vaikka vain kuulumisiani IRL-viestillä, niin lupaan ottaa yhteyttä IRL ja ehdottaa tapaamista.Oliko teillä joku yhden illan juttu ja jäänyt vaivaamaan? Kun teillä joku yhteys toisiinne kuitenkin on.
Lähestymiskielto?
Ennakoiva sellainen uhittelun tullessa, hän ol pitävänsä minut palstalla hiljaa ”rakas, olen hulluna sinuun” -hölinällä.