Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
10961/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Because when I look at you, I can feel it. And I look at you and I'm home." (Finding Nemo)

Hyvää yötä sinulle rakkaalleni. Ehkä näen sinut huomenna ja sitten en juokse karkuun. Miljoona halausta ja kauneimpia unia. Nuku hyvin. 

Jos olet hän, niin näemmekö "me" tänään klo 12 siinä ainoassa saaressa, jossa olemme molemmat olleet samaan aikaan. Vaikkapa sen kahvilan edessä, jossa istuimme hetken vierekkäin tai sen paikan edessä, jossa olimme pisimpään tuolla saarella sisätiloissa. Ilmoita vastauksesi, niin tulen. Siis kyllä vai ei? Rakastan sinua. Voit ehdottaa muutakin aikaa tai paikkaa.

Minä ehdottaisin paikaksi viheraluetta lähellä minua. Kello 12 sopii hyvin.

Sovitaan näin. Voisitko vielä antaa tunnisteen, että tiedän tämän olevan sinulta?

Miksi sinä et voi antaa itsestäsi mitään tunnistetta? Miksi tuon toisen pitää antaa? En ymmärrä sinua. Jos haluat tavata, niin anna sinä itsestäsi jotain.

Tämä on niin totta. Jos itse vaan vaatii tunnisteita toiselta, mutta ei uskalla itse antaa yhtään mitään. Ei voi olla niin epävarma itsestään. Sitä paitsi aika vähän porukkaa tätä aihetta loppujen lopuksi lukee niin mitä väliä? Mahdollisuus, että toinen on täällä on teoriassa melkein nolla. Joku kirjoitti hyvin, että tarkoillakin tunnisteilla jutut osuu todella moneen ihmiseen "vaalea nainen tummassa paidassa tänään... katseemme kohtasivat." voi ihan hyvin osua 200k ihmiseen.

Itse en ole kirjoitellut mitään kaipausviestejä enää kun ei niistä ole minulle mitään hyötyä. Luon vaan itselleni paineita onnistua ja tiedän että emme edes voisi nähdä nyt niin mitä järkeä. Jos sattuisi lukemaan aihetta niin pitäisi varmaan jonain sekopäänä. Varsinkin kun muuten pitäisi olla itsevarmuuden huipussaan kun ihan nyt viikon sisäänkin viisi täysin tuntematonta on tullut kommentoimaan pukeutumista (en pukeudu merkkivaatteisiin) tai kysymään jotain "mistä noita saa?". Joku nuori nainen kommentoi Disney hahmoksi ja se kyllä vähän nauratti.

Vierailija
10962/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Because when I look at you, I can feel it. And I look at you and I'm home." (Finding Nemo)

Hyvää yötä sinulle rakkaalleni. Ehkä näen sinut huomenna ja sitten en juokse karkuun. Miljoona halausta ja kauneimpia unia. Nuku hyvin. 

Jos olet hän, niin näemmekö "me" tänään klo 12 siinä ainoassa saaressa, jossa olemme molemmat olleet samaan aikaan. Vaikkapa sen kahvilan edessä, jossa istuimme hetken vierekkäin tai sen paikan edessä, jossa olimme pisimpään tuolla saarella sisätiloissa. Ilmoita vastauksesi, niin tulen. Siis kyllä vai ei? Rakastan sinua. Voit ehdottaa muutakin aikaa tai paikkaa.

Sovitaan näin. Voisitko vielä antaa tunnisteen, että tiedän tämän olevan sinulta?

En halua tavata ihmistä "miestä", joka laittaa naisensa tilanteeseen jossa nainen mahdollisesti nolaisi itsensä ja miehelle jäisi aina mahdollisuus perääntyä ilman että hänestä jäisi mitään tunnisteita. Anna olla ja unohda, ei viitsi enää mitään muuta sanoa. Ota yhteyttä häneen ihan siellä oikeassa elämässä jos todella rakastat kuten täällä aina kirjoittelet. Epäilen kyllä noiden tunteidesi aitoutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10963/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tästä tuu yhtään mitään ruskeasilmäinen mies. Haluan vaan kuolla.

Oliks hänellä 5 kirjainta nimessä?

Kyllä

Vierailija
10964/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Vierailija
10965/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olimme siinä kahvilassa, istumassa vierekkän, niin sinä joit espressoa ja minä otin tavallisen kahvin maidolla. Juttelimme kesälomista ja veneilystä? Osuuko oikeaan?

Vierailija
10966/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Kanssasi kävelemässä, keskustellen, kädestä pitäen, yhdessä kulkien. Rakastan sinua ja haluan rakastaa sinua oikeassa elämässä. Tahdon törmätä sinuun. Nyt. Kerro missä se voi tapahtua. Nuku hyvin.

Kerron sinulle kaiken, niistäkin hetkistä, jolloin vain hiljaisuus on puhunut, mutta silloinkin sinun painosi sydämelläni. Olet ollut kauan poissa, tuuli on tuivertanut minua, rakentanut pesiään, tuulentupia. Yö on kosketellut kasvojani, minussa on tummia varjoja, pimeän painaumia.

Hyvää yötä.

Kuka olet? P?

Ehkäpä hänkin on? Kaunis kirjoitus ja olisi sopinut hyvin... Ajattelin ja uskalsin toivoakin, että alkuperäinen viesti ehkä olisi sinulta mies, vaikka viestissäsi ei tarkempia tunnisteita ollut. Nyt sitten saat viestini yhden kirjaimen takia. Ymmärrät varmaankin epäluuloni, jos olet hän. Olikohan tuolla muuten joku aikaisempikin viesti sinulta suhdehistoriaasi liittyen? Sen luettuani aloin hymyillä ja muistin ihan kaikkein ensimmäisen ajatukseni sen jälkeen kun kerroit asiasta jokunen viikko sitten. Uskomattoman hienoa jos todella olisi niin, että sydän on ollut koko ajan täysin oikeassa?

Joka tapauksessa haluan nähdä sinut. Mietityttää vaan mitä tapahtuu sitten, jos jommallekummalle tulee uusi pakoreaktio? Voin jo näin etukäteen kertoa, että minulla se luultavasti menee aika nopeasti ohi. Pysy silloin rauhallisena, kävele vaikka jäljessä vähän matkaa ja vältä hätäisten tulkintojen tekemistä. Päällimmäiset tunteeni voivat mennä ihan laidasta laitaan, muista luottavaisena mitä olen kertonut niistä kaikkein tärkeimmistä tunteistani sinua kohtaan. Ne tulevat näkymään päältä pitkien matkojen päähän asti siinä vaiheessa, jos uskallan lopettaa peittelyn ja jos oikeasti uskallan luottaa sinuun ja tunteisiisi. -P-

Vierailija
10967/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo hetkiin ottanu niin paljo kaljaa että olisin tekstaillu.

Vierailija
10968/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten yleensä tilanne pamahti kuin salama kirkkaalta taivaalta. En tajunnut kuinka upea olet aiemmin. 

Kuin Eros olisi nuolensa ampunut. Vaan pilasin sen hetken. Kerran kuussa muistelen sinua yhä. Ehkä joskus uudestaan lähennytään. Et ole täydellinen, en minäkään. 

Näytä aiemmat lainaukset

Sinne naapuripöytään kuumalle rouvalle terveisiä. Olet mielessäni päivittäin 😗

Vierailija
10970/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rakas. Mä en ole unohtanut sua. Vaikka halusitkin mut pois luotasi. Miten voisin? Rakastan sua. Et suostunut vastaamaan kun kysyin, että rakastatko vielä mua. Miksi et?

Olet mielessäni joka hetki. Se antaa tunteen, että ihan kuin kulkisisit rinnallani, että et oikeastaan lähtenyt pois. Ja uskotko rakas, se tekee mut onnelliseksi. Toivo ja usko, että joku päivä tavataan uudestaan, ja kaikki vaikeudet on voitettu. Kaikki jotka esti meitä olemasta me.

Vierailija
10971/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oot joka puolella. Kaikki autot näyttää sun autoilta. Tai niiden rekkarin kirjaimet on samat kun sulla. Tai niiden kyljessä lukee sun kotipaikkas tai perässä jopa nimes.

Radiosta tulee vasn niitä lauluja joita oon kuunnrllu sua ajatellen. Tai niitä joita oot kommentoinu joskus. Tai vastaantulevat näyttää vähän sulta. Tai joku puhuu susta.

En kestä enää tätä. Mä luulin että helpottais näin kaiken jälkeen mutta ei millään.

Sitkeessä oot.

Vierailija
10972/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastanut sinua kohta kolme vuotta. Ja tunteet sen kun voimistuvat.

Näetkö häntä jatkuvasti, kun tunteesi voimistuvat?

Vierailija
10973/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan kiva päivä, mutta tässä on edelleen aivan liian suuri ristiriita. Toivottavasti ilahduit. Mukavaa viikonloppua, mitä sitten teetkin. C/C

Vierailija
10974/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä tuu mitään. Vaikka kuinka päätin, että unohdan sut, niin silti oot kaiken aikaa mielessä. Ikävä on sua.

Poistin äsken puhelimesta monta sataa viestiä meidän keskusteluja. Yritän olla lähettämättä sulle niitä enempää. Jos se auttas unohtamaan sut. Epäilen kuitenkin, että olet tullut jäädäksesi sydämeeni ja mieleeni.

Vierailija
10975/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Kanssasi kävelemässä, keskustellen, kädestä pitäen, yhdessä kulkien. Rakastan sinua ja haluan rakastaa sinua oikeassa elämässä. Tahdon törmätä sinuun. Nyt. Kerro missä se voi tapahtua. Nuku hyvin.

Kerron sinulle kaiken, niistäkin hetkistä, jolloin vain hiljaisuus on puhunut, mutta silloinkin sinun painosi sydämelläni. Olet ollut kauan poissa, tuuli on tuivertanut minua, rakentanut pesiään, tuulentupia. Yö on kosketellut kasvojani, minussa on tummia varjoja, pimeän painaumia.

Hyvää yötä.

Missä oletkin, missä ikinä, tule takaisin.

Vierailija
10976/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio menettää enää mahdollisuutta tutustua paremmin sinuun ja tunnustaa tunteitani. Se, etten ole sinua nähnyt viimeaikoina on vaan vahvistanut, että tämä tunne on jotain mitä järjellä en pysty selittämään. Omia tunteitani en epäile, sinun tunteitasi ehkä hieman. Mielestäni meillä oli hetkemme, jolloin välillämme tapahtui jotain. Jos todella tunnet samoin, toivon että lähdet mukaani, luotat vaistoihisi ja tunteisiisi vaikka pelottaisikin ja raivaat kanssani tiellemme asetetut esteet yksi kerrallaan. Minua pelottaa, mutta näinkään en voi jatkaa. Jos et tunne samoin, selviän siitä kyllä, jos vaan ihmiset joille asia ei kuulu eivät saa siitä tietää.

Vierailija
10977/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio menettää enää mahdollisuutta tutustua paremmin sinuun ja tunnustaa tunteitani. Se, etten ole sinua nähnyt viimeaikoina on vaan vahvistanut, että tämä tunne on jotain mitä järjellä en pysty selittämään. Omia tunteitani en epäile, sinun tunteitasi ehkä hieman. Mielestäni meillä oli hetkemme, jolloin välillämme tapahtui jotain. Jos todella tunnet samoin, toivon että lähdet mukaani, luotat vaistoihisi ja tunteisiisi vaikka pelottaisikin ja raivaat kanssani tiellemme asetetut esteet yksi kerrallaan. Minua pelottaa, mutta näinkään en voi jatkaa. Jos et tunne samoin, selviän siitä kyllä, jos vaan ihmiset joille asia ei kuulu eivät saa siitä tietää.

Eli se takaportti on aina oltava. Kasvot suojattava. Ego säilytettävä.

Varattujen leikkejä.

Vierailija
10978/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän kyllä nyt tunnisteita. Miehelle / naiselle? Kerro esim. jokin yksityiskohta jostakin, minkä kaivattusi vain tunnistaa.

Vierailija
10979/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se takaportti on aina oltava. Kasvot suojattava. Ego säilytettävä.

Varattujen leikkejä.

Tämä.

Vierailija
10980/16650 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän kyllä nyt tunnisteita. Miehelle / naiselle? Kerro esim. jokin yksityiskohta jostakin, minkä kaivattusi vain tunnistaa.

Miksi? Sehän sanoi ettei meinaa enää menettää mahdollisuutta tutustua ja tunnustaa tunteitaan. Hieno viesti eikä todellakaan mun mielestä ole kenellekään foorumilaiselle tilivelvollinen.

Ketju on lukittu.