Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Minä näin aamulla ketun, kaupungissa, juostessa alas portaita mennäkseni töihin.
En yllättynyt, mutta sinulla on sata mahdollisuutta yhä, ja tarvitsen sinua yhteen asiaan, josta nyt voisin luopua, syrysyystä.
Kettu luulee olevansa matkalla muualle, saa sitä luulla, koska kaikki on hyvin, kuten aina, kun voin muistuttaa.
Vierailija kirjoitti:
... Tälle palstalle eksyneet miehet ei yleisesti ottaen oikein ole sitä tyyppiä, joka romanttisessa mielessä kaipailisi yhtään ketään...
Elä höpötä! Täällä yksi tunnustautuu :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäätävä ikävä. Sen mitä jaksan kivuiltani, suren sinua. Ei muuta.
Oletko sairas?
Olen. Pysyvästi. Hän tietää kyllä.
Iso D merilapista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Tälle palstalle eksyneet miehet ei yleisesti ottaen oikein ole sitä tyyppiä, joka romanttisessa mielessä kaipailisi yhtään ketään...
Elä höpötä! Täällä yksi tunnustautuu :D
Siksi siinä lukikin ”yleisesti ottaen” 😎 Toki teitä liikkiksiä miehiäkin on olemassa, tällä palstalla vain harmillisen vähän.
"Because when I look at you, I can feel it. And I look at you and I'm home." (Finding Nemo)
Hyvää yötä sinulle rakkaalleni. Ehkä näen sinut huomenna ja sitten en juokse karkuun. Miljoona halausta ja kauneimpia unia. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
"Because when I look at you, I can feel it. And I look at you and I'm home." (Finding Nemo)
Hyvää yötä sinulle rakkaalleni. Ehkä näen sinut huomenna ja sitten en juokse karkuun. Miljoona halausta ja kauneimpia unia. Nuku hyvin.
Juttelisitko nyt kanssani Whatappissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänpä galluppi että montako kaipaajaa täällä on?
Nuoli ylös jos olet nainen, nuoli alas jos mies.
Käy vastaamassa sivulle 726
Osallistu gallupiin
Sivu 726
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeni sinua kohtaan sai minut ymmärtämään millaista on oikea rakkaus, vaikka oletkin minun saavuttamattomissa, etkä tiedä tunteistani. Ehkä se auttaa minut pian irti nykyisestä suhteestani, koska olen ymmärtänyt että minun on parempi olla yksin kuin ihan tyydyttävässä suhteessa. Haluan kumppanin herättävän minussa samanlaisia tunteita kuin sinä herätät. En tosin usko, että kukaan muu pystyy siihen, koska sinut on tarkoitettu minulle.
Saisko lisävinkkiä sinusta tai hänestä?
Mies vai nainen?
Hän on nainen.
Kertoisit jotenkin hänelle. T. Nainen Hämeestä, jolla on sama tilanne
Ekaa kertaa ikinä en enää jaksa lukea kaikkia päivän aikana tänne kirjoitettuja viestejä. Ja oon lukenut näitä ketjuja alusta asti. Pitäiskö huolestua?
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa ikinä en enää jaksa lukea kaikkia päivän aikana tänne kirjoitettuja viestejä. Ja oon lukenut näitä ketjuja alusta asti. Pitäiskö huolestua?
Alat tervehtyä 😉
Hyvää yötä E-nainen, käytävä jo unelle - aamuvuoroa tämä viikko. Aattelen siua. Ja rakastan.
Miten paljon rakastettuasi rakastat, tiedät vasta, kun olet hänet menettänyt.
Elämäni ilo, ystävä, sinussa oli kaikki mikä teki minut onnelliseksi. Ja se oli vasta alkua. Menetin sinut ikuisesti, ellei ihmettä tapahdu.
Rakastan! Nuku hyvin. Tulen luoksesi, suutelen sinua ja jään siihen kainaloosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat tervehtyä 😉
Jaa mistä? Just noi ”tiedän kuka olet” -hymiöt on syy siihen, ettei jaksa enää.
Et tiedä. Et ole kaivattuni. Laitoin saunan päälle, olutta on jne.
Hyvää yötä. Kanssasi kävelemässä, keskustellen, kädestä pitäen, yhdessä kulkien. Rakastan sinua ja haluan rakastaa sinua oikeassa elämässä. Tahdon törmätä sinuun. Nyt. Kerro missä se voi tapahtua. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Kanssasi kävelemässä, keskustellen, kädestä pitäen, yhdessä kulkien. Rakastan sinua ja haluan rakastaa sinua oikeassa elämässä. Tahdon törmätä sinuun. Nyt. Kerro missä se voi tapahtua. Nuku hyvin.
Laita minulle viestiä nyt, niin kerron missä voisimme tavata vaikka jo tänään?
Lämminkin sydän kivettyy, jos sitä kohdellaan huonosti, välinpitämättömästi.
Ja kylminkin, kivettynein sydän sulaa, jos sitä kohdellaan kauniisti, välittäen ja kunnioittaen.
Hämmentyneet terveiset miehelle, joka ei osannut ja oppinut kanssani, mutta toivottavasti nyt jälkeenpäin... ihan oman elämänsä ja onnensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat tervehtyä 😉
Jaa mistä? Just noi ”tiedän kuka olet” -hymiöt on syy siihen, ettei jaksa enää.
Et tiedä. Et ole kaivattuni. Laitoin saunan päälle, olutta on jne.
Mitä ihmettä? Se oli toverillinen silmänisku kaipaajalta toiselle. En todellakaan tiedä kuka olet enkä ole kaivattusi, nyt höllää vähän. Kysyit kysymyksen, minä vastasin. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä myös sinulle. Minäkin rakastan sinua niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kerron sinulle kaiken, niistäkin hetkistä, jolloin vain hiljaisuus on puhunut, mutta silloinkin sinun painosi sydämelläni. Olet ollut kauan poissa, tuuli on tuivertanut minua, rakentanut pesiään, tuulentupia. Yö on kosketellut kasvojani, minussa on tummia varjoja, pimeän painaumia.
Hyvää yötä.
Kymmenisen prosenttia on varmaan miehiä. Eli sataa naista kohden olisi kymmenen miestä, eikö kuulosta ihan hyvältä suhdeluvulta?
Tälle palstalle eksyneet miehet ei yleisesti ottaen oikein ole sitä tyyppiä, joka romanttisessa mielessä kaipailisi yhtään ketään, joten siksi veikkaan, ettei niitä tuon enempää kirjoittelekaan. Hommalla harvoin hempeillään.