Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
...Toki teitä liikkiksiä miehiäkin on olemassa, tällä palstalla vain harmillisen vähän...
Tiedä siitä, hermothan teillä mammoilla menis jos meitä laumoittain ois :D Tämä on kyllä veikeä säie, kun niin monenmoista kaipaajaa :) Joskus lueskellut silmänkäännöstä, ennustajista, hypnoosista ja vastaavista niin rupeaa tuntumaan että jotain samaa tässä on. Ihminen kun hakeutuu tänne niin hän virittäytyy vastaanottamaan infoa, sitten kun jotain ympäripyöreää lukee niin väistämättä omasta elämästä löytyy kiinnekohta tähän ympäripyöreään. Sitten kun paljon ihmisiä niin tulee aika soppa ku tavallaan ennustaja-asiakas asetelmasta luetaan tai havainnoidaan toisista se mitä on toivonut :D
Jotta tulisi jotain kaipaustakin, niin kaiherruttaa edelleen se yks, viilee viilipytty, mystinen murmeli :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Iso D merilapista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...Toki teitä liikkiksiä miehiäkin on olemassa, tällä palstalla vain harmillisen vähän...
Tiedä siitä, hermothan teillä mammoilla menis jos meitä laumoittain ois :D Tämä on kyllä veikeä säie, kun niin monenmoista kaipaajaa :) Joskus lueskellut silmänkäännöstä, ennustajista, hypnoosista ja vastaavista niin rupeaa tuntumaan että jotain samaa tässä on. Ihminen kun hakeutuu tänne niin hän virittäytyy vastaanottamaan infoa, sitten kun jotain ympäripyöreää lukee niin väistämättä omasta elämästä löytyy kiinnekohta tähän ympäripyöreään. Sitten kun paljon ihmisiä niin tulee aika soppa ku tavallaan ennustaja-asiakas asetelmasta luetaan tai havainnoidaan toisista se mitä on toivonut :D
Jotta tulisi jotain kaipaustakin, niin kaiherruttaa edelleen se yks, viilee viilipytty, mystinen murmeli :)
Joo! Olet oikeassa, minäkin usein mietin että ketjussa on sama logiikka kuin jossain päivähoroskoopeissa! Kiva ketju tämä on, joinakin päivinä koko palstalta ei muuta jaksa lukeakaan.
Laita viestiä suoraan sille sun murmelille?
Hyvän yön toivotus, hali & suukko naiselle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Olemme kumpikin esikoisia. Hyvää yötä rakas.
Vierailija kirjoitti:
"Because when I look at you, I can feel it. And I look at you and I'm home." (Finding Nemo)
Hyvää yötä sinulle rakkaalleni. Ehkä näen sinut huomenna ja sitten en juokse karkuun. Miljoona halausta ja kauneimpia unia. Nuku hyvin.
Jos olet hän, niin näemmekö "me" tänään klo 12 siinä ainoassa saaressa, jossa olemme molemmat olleet samaan aikaan. Vaikkapa sen kahvilan edessä, jossa istuimme hetken vierekkäin tai sen paikan edessä, jossa olimme pisimpään tuolla saarella sisätiloissa. Ilmoita vastauksesi, niin tulen. Siis kyllä vai ei? Rakastan sinua. Voit ehdottaa muutakin aikaa tai paikkaa.
Ei tästä tuu yhtään mitään ruskeasilmäinen mies. Haluan vaan kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa ikinä en enää jaksa lukea kaikkia päivän aikana tänne kirjoitettuja viestejä. Ja oon lukenut näitä ketjuja alusta asti. Pitäiskö huolestua?
Alat tervehtyä 😉
Jaa mistä? Just noi ”tiedän kuka olet” -hymiöt on syy siihen, ettei jaksa enää.
Et tiedä. Et ole kaivattuni. Laitoin saunan päälle, olutta on jne.
Mitä ihmettä? Se oli toverillinen silmänisku kaipaajalta toiselle. En todellakaan tiedä kuka olet enkä ole kaivattusi, nyt höllää vähän. Kysyit kysymyksen, minä vastasin. Anteeksi.
Ei se mitään, itse hermostuin suotta. Luulin, että oot Kihis, mod3hullu tjms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Kanssasi kävelemässä, keskustellen, kädestä pitäen, yhdessä kulkien. Rakastan sinua ja haluan rakastaa sinua oikeassa elämässä. Tahdon törmätä sinuun. Nyt. Kerro missä se voi tapahtua. Nuku hyvin.
Kerron sinulle kaiken, niistäkin hetkistä, jolloin vain hiljaisuus on puhunut, mutta silloinkin sinun painosi sydämelläni. Olet ollut kauan poissa, tuuli on tuivertanut minua, rakentanut pesiään, tuulentupia. Yö on kosketellut kasvojani, minussa on tummia varjoja, pimeän painaumia.
Hyvää yötä.
Kuka olet? P?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Because when I look at you, I can feel it. And I look at you and I'm home." (Finding Nemo)
Hyvää yötä sinulle rakkaalleni. Ehkä näen sinut huomenna ja sitten en juokse karkuun. Miljoona halausta ja kauneimpia unia. Nuku hyvin.
Jos olet hän, niin näemmekö "me" tänään klo 12 siinä ainoassa saaressa, jossa olemme molemmat olleet samaan aikaan. Vaikkapa sen kahvilan edessä, jossa istuimme hetken vierekkäin tai sen paikan edessä, jossa olimme pisimpään tuolla saarella sisätiloissa. Ilmoita vastauksesi, niin tulen. Siis kyllä vai ei? Rakastan sinua. Voit ehdottaa muutakin aikaa tai paikkaa.
Millä kirjaimella tuo saari alkaa? Milloin näit hänet siellä?
Vierailija kirjoitti:
...Laita viestiä suoraan sille sun murmelille?
Voi kuule!!! Se viilee viilipytty, mystinen murmeli, ei ole kuule oo mikä tahansa nainen vaan vaikka mitä! Ei se oo kuule oikeastaan mikään muru vaan koko pulla. Jos on viilee viilipytty, mystinen murmeli niin kyllä hänestä löytyy tuima tuittuilija, kiihtyvä gerbiili, arvaamaton amatsoni, herttainen hempeiljä, söpö supisija.
Ikuna hänelle suoraa viestiä laittamaan, saa ihan ite laittaa minulle, jos siltä tuntuu, minen laita! Minen oo mikää Tarzan joka kätensä työntää krokotiilin kitaan, viidakon ehkä kesytän mutten luonnovoimille mitään voi!
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa ikinä en enää jaksa lukea kaikkia päivän aikana tänne kirjoitettuja viestejä. Ja oon lukenut näitä ketjuja alusta asti. Pitäiskö huolestua?
Alat tervehtyä 😉
Jaa mistä? Just noi ”tiedän kuka olet” -hymiöt on syy siihen, ettei jaksa enää.
Et tiedä. Et ole kaivattuni. Laitoin saunan päälle, olutta on jne.
Mitä ihmettä? Se oli toverillinen silmänisku kaipaajalta toiselle. En todellakaan tiedä kuka olet enkä ole kaivattusi, nyt höllää vähän. Kysyit kysymyksen, minä vastasin. Anteeksi.
Ei se mitään, itse hermostuin suotta. Luulin, että oot Kihis, mod3hullu tjms.
Ymmärrän. Ja vastaus kysymykseen; kaihoköpöydestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdottaisin paikaksi viheraluetta lähellä minua. Kello 12 sopii hyvin.
Tulen jotenkin niin surulliseksi näistä "tavataan hietsun rannalla klo 17" viesteistä... Oletteko te minkäänlaisissa puheväleissä kaivattujenne kanssa? Tulee kaiho mielikuva kahdesta toisiaan kaipaavasta ihmisestä istumassa viereisillä kivillä, mutta kumpikaan ei uskalla edes tervehtiä toista... Tai joku seisomassa jossain ja toivomassa jos se kaivattu ilmeistyisi jostain tapaamispaikkaan, vaikka toisella ole minkäänlaista hajua edes että joku kaipailee. :(
Vierailija kirjoitti:
Tulen jotenkin niin surulliseksi näistä "tavataan hietsun rannalla klo 17" viesteistä... Oletteko te minkäänlaisissa puheväleissä kaivattujenne kanssa? Tulee kaiho mielikuva kahdesta toisiaan kaipaavasta ihmisestä istumassa viereisillä kivillä, mutta kumpikaan ei uskalla edes tervehtiä toista... Tai joku seisomassa jossain ja toivomassa jos se kaivattu ilmeistyisi jostain tapaamispaikkaan, vaikka toisella ole minkäänlaista hajua edes että joku kaipailee. :(
Eikö vaan. Yksinäisyys tappaa monen, ihan kirjaimellisesti. On helpompi vaikka fantasioida kuin elää tietoisuudessa, ettei kukaan koskaan rakasta ja ajattele juuri minua.
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Se on se kasvojen menettämisen pelko. Ettei vain vahingossakaan tule paljastaneeksi että hei se olen minä joka kaipaan. Ihmeellisen m.....tonta touhua.
sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaan näin. Voisitko vielä antaa tunnisteen, että tiedän tämän olevan sinulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö vaan. Yksinäisyys tappaa monen, ihan kirjaimellisesti. On helpompi vaikka fantasioida kuin elää tietoisuudessa, ettei kukaan koskaan rakasta ja ajattele juuri minua.
Joo no kai tuollaisen haaveilun voi ymmärtää. Aluksi jotenkin ajattelin, että kaikki täällä ovat vain vaikeissa tilanteissa esim. toinen on varattu/työkaveri/muuten vaan kadonnut ihminen tjsp. Luin suomi24 ikäväpalstaa niin siellä joku oikeasti väitti, että ainakin viisi ihmistä kaipailee juuri häntä. Kukaan ihminen ei ymmärtääkseni kuitenkaan ollut koskaan lähestynyt häntä, ja se on kyllä mun mielestä jo hulluutta että kuvittelee Suomen 5.5 miljoonasta asukkaasta olisi hänen takiaan eksynyt niin monta ihmistä jollekkin anonyymille foorumille, osasi vielä nimien alkukirjaimilla nimetä nämä ihmiset. En nyt tiedä oliko mies vai nainen, mutta tulee mieleen Clint Eastwoodin leffa missä haavoittuneena vihollisen sotilaana tulee tyttökoulun asukkaiden pelastamaksi ja kaikki ovat lumoutuneita hänestä.
Vierailija kirjoitti:
sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaan näin. Voisitko vielä antaa tunnisteen, että tiedän tämän olevan sinulta?
Miksi sinä et voi antaa itsestäsi mitään tunnistetta? Miksi tuon toisen pitää antaa? En ymmärrä sinua. Jos haluat tavata, niin anna sinä itsestäsi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä tuu yhtään mitään ruskeasilmäinen mies. Haluan vaan kuolla.
Oliks hänellä 5 kirjainta nimessä?
Mä en meinannut jaksaa tänään edes silmäillä näitä. Yleensä oon nopeasti silmäillyt ja jättänyt lukematta kaikki jotka ei ainakaan voi olla mulle. Tänä iltana jätin lukemisen kesken tosi monta kertaa. Kai sitä alkaa jo olla niin 100% varma ettei se toinen halua edes kaveruutta eikä siis varmasti kirjoita tänne.