Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Mun tulee sua ikävä. Oikeastaan mulla on ikävä sua jo nyt. Sitä täällä itkeä pillitän. Vaikka näenhän mä sut sitten taas, viikkojen odotusten jälkeen. Näenhän? Entä jos elämä heittää eteen jotai yllättävää ja tänään olikin viimeinen päiväni sun seurassa? Niin paljon jäi sanomatta. Luulin, että saadaan kerrankin olla kahden mutta ei. Olet rakas ja ajatuksissani.
Tiedätkö mitä mies, minusta tuntuu, että olen kiireisen elämäsi viimeinen tehottomuuden saareke. Älä luovu minusta. Teen sinulle hyvää.
Työkaverille kirjoitti:
Tiedätkö mitä mies, minusta tuntuu, että olen kiireisen elämäsi viimeinen tehottomuuden saareke. Älä luovu minusta. Teen sinulle hyvää.
Hauska, kekseliäs ja ihqu teksti :) Luo mukavan mielikuvan. Peukutukset sulle :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeni sinua kohtaan sai minut ymmärtämään millaista on oikea rakkaus, vaikka oletkin minun saavuttamattomissa, etkä tiedä tunteistani. Ehkä se auttaa minut pian irti nykyisestä suhteestani, koska olen ymmärtänyt että minun on parempi olla yksin kuin ihan tyydyttävässä suhteessa. Haluan kumppanin herättävän minussa samanlaisia tunteita kuin sinä herätät. En tosin usko, että kukaan muu pystyy siihen, koska sinut on tarkoitettu minulle.
Saisko lisävinkkiä sinusta tai hänestä?
Mies vai nainen?
Hän on nainen.
Oletko itse suhteessa nyt naiseen vai mieheen? Onko hän myös parisuhteessa?
Tuleeko sulla koskaan sellaisia ajatusvirheitä, että muistaa vahingossa meidän olevan tosielämässä toisillemme enemmän, kuin olemme?
Nyt sä kyllä sekotit mut totaalisesti ja tekis mieli vaan vetäytyä peiton alle itkemään.
Vaikka sanoit muuta jäi mulle olo että tää oli nyt tässä. Et sä halua mua nähdä missään tilanteessa edes kaverina, en tosin mitään kaverisuhdetta edes halua sellaiseen johon on muita tunteita.
Olisin vaan halunnut pian nähdä syystä että tietäisi onko niitä tunteita tosiaan ja onko myös sulla. En tiedä mitä tunteita tai miten se on mahdollista, mutta kiinnostusta kuitenkin vähintään. Sitä kun ei vaan tiedä ilman sitä näkemistä.
Ois vaan pitänyt olla hiljaa. Nyt sä et varmaan enää ota muhun yhteyttä ja sama kuvio toistuu kuin viimeksikin. Se ois tosi raskasta.
Tunnistat mut varmaankin jos käyt täällä, mut miks toisaalta kävisit.
Kiitti kun sain purkaa johonkin, tässä tilanteessa on parempi olla sanomatta kohteelle mitään.
Vierailija kirjoitti:
I Love You.
I Love You too. You are the sunshine of my life. I would like to kiss you more than anyone else ever. I adore you my love. You are so
lovely. I would like to see you very soon and kiss allover your body. You are my sweetest desire.
Sain jalkahieronnam. Ei pysty nyt yhtään ressaa. Terkut kys. irmelille.
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänpä galluppi että montako kaipaajaa täällä on?
Nuoli ylös jos olet nainen, nuoli alas jos mies.
Käy vastaamassa sivulle 726
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeni sinua kohtaan sai minut ymmärtämään millaista on oikea rakkaus, vaikka oletkin minun saavuttamattomissa, etkä tiedä tunteistani. Ehkä se auttaa minut pian irti nykyisestä suhteestani, koska olen ymmärtänyt että minun on parempi olla yksin kuin ihan tyydyttävässä suhteessa. Haluan kumppanin herättävän minussa samanlaisia tunteita kuin sinä herätät. En tosin usko, että kukaan muu pystyy siihen, koska sinut on tarkoitettu minulle.
Mies vai nainen?
Hän on nainen.
Jos kaivattuni lukisi tätä palstaa niin hän voisi ehkä olettaa tämän olevan minun kirjoitus paitsi, että hän kyllä on vaistonnut tunteeni aivan varmasti. Hän myös olettaa, että olen parisuhteessa vielä vaikka olen eronnut jo ennen kuin häneen salaman lailla ihastuin. En tosin voisi ajatella tietäväni mitä on todellinen rakkaus, mutta tiedän että tämä ihastuminen on jotain aikaisempia ihastumisia suurempaa ja ihmeellisempää. Toivottavasti sinä aloittaja pääset huonosta suhteestasi eroon ja saat hänet jonka ajattelet olevan sinulle tarkoitettu :).
Rakastan sinua huonoina päivinäsi vielä enemmän. Haluaisin kantaa osan taakastasi, kietoa käteni ympärillesi, luoden lohtua matalapaineeseen. Tunteeni sinua kohtaan ovat syvät ja pysyvät, olet minulle ihaninta mitä on.
Huudan ajatuksissani miten paljon minä rakastan sinua. Ehkä kuulet sen ajatuksien kautta, en (vielä) voi kertoa sitä sinulle ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Huudan ajatuksissani miten paljon minä rakastan sinua. Ehkä kuulet sen ajatuksien kautta, en (vielä) voi kertoa sitä sinulle ääneen.
Miksi et? Koskas sit jos ei nyt?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua huonoina päivinäsi vielä enemmän. Haluaisin kantaa osan taakastasi, kietoa käteni ympärillesi, luoden lohtua matalapaineeseen. Tunteeni sinua kohtaan ovat syvät ja pysyvät, olet minulle ihaninta mitä on.
Tuo on suunnilleen ihaninta, mitä toiselle ihmiselle voi sanoa. Toivottavasti kerrot tämän myös hänelle, heti huomenna vedät hihasta ja kerrot.
Vierailija kirjoitti:
Naisen alentaja. Kaikki naiset on sulle jotain irmeleitä, mirkkuja ja kotraraisia ja mitä näitä halveeravia nimityksiä nyt on vai mitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä naiselle? Kaunis kirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen alentaja. Kaikki naiset on sulle jotain irmeleitä, mirkkuja ja kotraraisia ja mitä näitä halveeravia nimityksiä nyt on vai mitä.
Kottaraisia :DD hahhaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vai nainen?
Hän on nainen.
Jos kaivattuni lukisi tätä palstaa niin hän voisi ehkä olettaa tämän olevan minun kirjoitus paitsi, että hän kyllä on vaistonnut tunteeni aivan varmasti. Hän myös olettaa, että olen parisuhteessa vielä vaikka olen eronnut jo ennen kuin häneen salaman lailla ihastuin. En tosin voisi ajatella tietäväni mitä on todellinen rakkaus, mutta tiedän että tämä ihastuminen on jotain aikaisempia ihastumisia suurempaa ja ihmeellisempää. Toivottavasti sinä aloittaja pääset huonosta suhteestasi eroon ja saat hänet jonka ajattelet olevan sinulle tarkoitettu :).
Erikoinen yksityiskohta... Miksi annat hänen olla siinä uskossa, että olet edelleen parisuhteessa? Haluatko kenties olla vain etäihastunut vai onko kaivattusi varattu?
Hän on nainen.