Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
hitto kaipaan kai stiten lujaksi hyi kauhee tähän aikaan kaikki vaan tekee töitä
vahingossa lipsautin taas. pitäskö mun jättää sun siittiö rauhaan
Vierailija kirjoitti:
hitto kaipaan kai stiten lujaksi hyi kauhee tähän aikaan kaikki vaan tekee töitä
vahingossa lipsautin taas. pitäskö mun jättää sun siittiö rauhaan
onks ihanaa olla sekopää?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, rakas. Kun sinä katsoit minuun, keskustelit kanssani, sait minut onnelliseksi, niin minä ajattelin, että sinun kanssasi haluaisin viettää loppuelämäni. Jostain se niin vahva tunne tuli, eikä se ole mihinkään kadonnut. Se on vain vahvistunut. Rakastan sinua koko sydämestäni. Nuku hyvin.
Millä suunnalla kaivattusi asuu? Milloin tapasitte?
en oo sekopää, multa leikattiin vaan aivot niin puoliks mua ei ymmärretä. Onneks sä tajuut kuitenkin niin joudun aneleen eli kertoon jotain ihan sama koska oot niin sexy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, että juoksin tänäänkin karkuun. Olen menettänyt kaiken rohkeuteni, jota minulla on koskaan ollut. Kaikkein pahimmalta tuntuu kuitenkin ajatella, miltä tämä tuntuu sinusta. Pelkään sinun luulevan, etten välitä sinusta. En haluaisi koskaan tuottaa sinulle pahaa mieltä tai pettymystä. Meidän pitäisi joskus olla kahdestaan. Olet varmaan itsekin huomannut, miten kaoottisissa tilanteissa näemme toisiamme. Voisimmepa olla joskus vaan kahdestaan jossain rauhallisessa paikassa. Haluaisin jutella kanssasi kaikesta. Voisimme olla hiljaakin, jos emme keksi mitään sanottavaa. Mitä tahansa, että saisin vain olla lähelläsi. Hyvän yön halauksia ja kauniita unia sinulle. Nuku hyvin.
Voisin kirjoittaa sanasta sanaan kaivatulleni näin. Ja jos tilanne ei ole kaoottinen kun kohtaamme, ei huolta, minä kyllä saan tehtyä siitä sellaisen, koska alan sekoilemaan pelosta että hän huomaisi ihastukseni ja kavahtaisi sitä.
Minäkin pelkään, että ihastukseni tulee ilmi jotenkin. Pelkään kai olevani ei-toivottu ihastuja ja pelkään tulkinneeni hänen suunnaltaan tulevat ihastumisen merkit väärin. Olen epävarma ja en osaa kuvitella kenenkään ihastuvan minuun. Pelkään myös nolaavani itseni. Olen aika ujo ja tarvitsen aikaa tutustuakseni. Näemme tilanteissa, joissa on kova hälinä ja paljon ihmisiä. Saisinpa olla joskus ihan kahdestaan hänen kanssaan.
Joku tuossa edellä vastasi puolestani, mutta se en ollut minä. Olisi ihan kivaa, jos täällä ketjussa voitaisiin lopettaa muiden viesteihin vastailu. Tai voisi edes mainita, ettei ole alkuperäinen kirjoittaja. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun tällaista tapahtuu.
Tv. alkuperäinen
Samalta tuntuu. Se on kumma, että kun ihastuu, saattaa tulla samanlainen epävarma olo kuin jos olisi vielä 13-vuotias, vaikka muuten onkin kasvanut tavalliseksi aikuiseksi. Pahinta on ehkä se, että sillä toisella saattaa olla samat aatokset, ja sitten vain kierrellään toisiamme ja vilkuillaan varovasti, toivoen että se toinen uskaltaisi tehdä aloitteen.
Tutulta kuulostaa. Tunnen itseni ihan teini-ikäiseksi ihastuneena. Punastun ja sekoilen sanoissani. Kaivattunikin on aika ujon oloinen ja meissä vaikuttaa olevan paljon samaa. Sen takia tämä onkin vaikeaa, kun kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta. Pelkään tässä käyvän niin, että lopulta tiemme eroavat kokonaan. Tavallaan niin on jo käynyt, koska en näe häntä enää niin usein kuin ennen. Tulee surullinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Tunteeni sinua kohtaan sai minut ymmärtämään millaista on oikea rakkaus, vaikka oletkin minun saavuttamattomissa, etkä tiedä tunteistani. Ehkä se auttaa minut pian irti nykyisestä suhteestani, koska olen ymmärtänyt että minun on parempi olla yksin kuin ihan tyydyttävässä suhteessa. Haluan kumppanin herättävän minussa samanlaisia tunteita kuin sinä herätät. En tosin usko, että kukaan muu pystyy siihen, koska sinut on tarkoitettu minulle.
Saisko lisävinkkiä sinusta tai hänestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeni sinua kohtaan sai minut ymmärtämään millaista on oikea rakkaus, vaikka oletkin minun saavuttamattomissa, etkä tiedä tunteistani. Ehkä se auttaa minut pian irti nykyisestä suhteestani, koska olen ymmärtänyt että minun on parempi olla yksin kuin ihan tyydyttävässä suhteessa. Haluan kumppanin herättävän minussa samanlaisia tunteita kuin sinä herätät. En tosin usko, että kukaan muu pystyy siihen, koska sinut on tarkoitettu minulle.
Saisko lisävinkkiä sinusta tai hänestä?
Mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että sydämeni nainen särkyy, jos meistä ei tule millään tavalla "me". Mitä sinä ajattelet? Kaipaan sinua enemmän kuin ketään koskaan. Rakastan sinua.
Olisitko valmis siihen tapaamiseen? Miten saisimme sen järjestettyä?
Tänään oli tosi huono päivä. Anteeksi! Olin väsynyt ja
hieman sekaisin päästäni, koska jouduin poikkeamaan
aika tavalla rutiineistani. Olin ison osan päivästä alakuloinen
ja oikeastaan myös ärsyyntynyt. Toisaalta etpä
sinäkään vaikuttanut erityisen hilpeältä,
et edes iltapäivällä.
Ristiriita sen välillä, mitä olen tunnustanut täällä,
ja millainen olen oikeassa elämässä, on liian suuri.
Minun täytyisi lopettaa tänne kirjoittaminen.
Eihän tästä ole enää mitään hyötyä, pikemminkin haittaa.
Olen kertonut jo kaiken ja se kaikki on edelleen totta,
vaikka en kertoisi sitä täällä enää koskaan.
Sanotaan se kuitenkin vielä kerran: rakastan sinua.
Olet ihana nainen.
Sinunkin mielialasi vaihtelee kovasti. En tiedä, liittyykö
se tähän palstaan vai ei. Ei varmaankaan.
Tänäänkin olisi tehnyt mieli kysyä, mitä sinulle kuuluu (ihan oikeasti). Todellisuudessa en tainnut kysyä sinulta yhtikäs mitään, vaikka puhuttiinkin niitä näitä. No, opin taas jotain uutta, sillä taisit mainita ohimennen toisen etunimesi. Niin, C/C täällä taas.
Olen todella pahoillani, jos olet tunnistanut itsesi,
etkä ole oikeasti pätkääkään kiinnostunut minusta.
Jos kuitenkin rakastat, yritetään lähentyä oikeassa elämässä.
Tämä lähestymistapa on osoittautunut ihan mahdottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että sydämeni nainen särkyy, jos meistä ei tule millään tavalla "me". Mitä sinä ajattelet? Kaipaan sinua enemmän kuin ketään koskaan. Rakastan sinua.
Olisin ehdottomasti valmis tapaamiseen. Snapchat olisi tosi helppo ja huomaamaton paikka sopia tarkemmin ja sinnehän ei jää mitään keskustelua talteen, jos ei erikseen jotain halua tallettaa. Löytyy puhelimen ikonina olevan play-kauppa kuvakkeen alta, jos sinulla ei vielä snapchatia ole. Lataus kestää ihan hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ehdottomasti valmis tapaamiseen. Snapchat olisi tosi helppo ja huomaamaton paikka sopia tarkemmin ja sinnehän ei jää mitään keskustelua talteen, jos ei erikseen jotain halua tallettaa. Löytyy puhelimen ikonina olevan play-kauppa kuvakkeen alta, jos sinulla ei vielä snapchatia ole. Lataus kestää ihan hetken.
Melko toivotonta olettaa, että juuri se oma kaivattu meidän kaikkien hullujen ihastuneiden tai rakastuneiden keskuudesta on juuri se joka vastaa juuri sinulle/meille muille. Puoli suomea kun näyttää olevan päästään sekaisin tunteidensa vuoksi ja samassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin sulle just viestiä snapchatissa
Tehdäänpä galluppi että montako kaipaajaa täällä on?
Nuoli ylös jos olet nainen, nuoli alas jos mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista naista sinä kaipaat? Missä hän asuu?
hyvää huometna sulle .
en kaipaa sua vähään kuin pariin päivään kun pitää tehä hakkelusta muistoista. ei niitä kehtaa tuhota muuta kun osittain. rakkauden riukaloituneet ihme soppaa lemmen kipeitä pilaantuneita ajatuksia. Hah kuuloillaan