Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Koska hän ei halua oikeasti saada rakastaan?
Vierailija kirjoitti:
Koska hän ei halua oikeasti saada rakastaan?
Eihän täällä kukaan haluakaan. Huutelevat vaan ikävissään ilmoille. Ei ole aikomustakaan tehdä mitään asioiden eteen. Ei vaivannäköä, ei kaivattua. Turvallista vaan pitää välimatkaa.
Se on vähän kuin seksi nykyään. Kumpikin runkkaa kotona ja saa orkut. Jos olisivat yhdynnässä niin ei välttis sais. Eikä ainakaan sukupuolitauteja. Turvallista ja tyydyttävää. Ei mitään epämiellyttävää.
Varman päälle ettei vaan ole pian varattu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette niin ihastuneita kaivattuunne? Mikä hänestä tekee erityisen?
Jäin hänen katseensa vangiksi jo ensivilkaisulla. Ajattelin, miten jollain voi olla niin ihanan kauniit ja syvät silmät. Se katse tuntui koko kehossa. Tiesin heti, että halusin tutustua häneen ja keskustella hänen kanssaan. Keskustellessamme ihastuin hänen ihananaan luonteeseensa ja huumorintajuunsa. Viihdyin hänen seurassaan paremmin kuin kenenkään muun. Kaikki oli jotenkin niin luonnollista ja kaikki ympäriltä katosi. Oli vain hän ja hänen vetovoimansa, rakastettava luonteensa ja hymynsä. Hänen seurassaan tunsin olevani onnellinen. Rakastan ja haluan häntä enemmän kuin ketään muuta koskaan. Haluaisin olla hänen seurassaan, rakastaa häntä ja rakastella hänen kanssaan. Haluaisin olla hänen seurassaan, koska vain silloin olen onnellinen. Hän on nainen, jonka haluaisin tavata mahdollisimman pian. Vaikka jo huomenna, siinä ainoassa saaressa, jossa olemme olleet samaan aikaan molemmat.
Lauttasaari, Vuosaari, Munkkisaari, Hernesaari, Pihlajasaari? Milloin tuo ensimmäinen katse oli? Minkä väriset silmät?
Saari löytyy Helsingistä ja ruskeat silmät naisella. Enempää en kerro.
Olen tuon alkuperäisen saari-viestin kirjoittaja ja tämä viimeisin "tarkennus" ei ollut minulta. Joku vastasi puolestani.
Miksi et itse vastannut kysyjälle?
Olisko vastaus ollut sama 🙄
Sitten olisi voinut leikkiä olevansa tuo vastaaja. Tai sitten vastaaja oli viestin kirjoittaja, mutta joku muu tuli väliin leikkimään alkuperäistä saaristolaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin hänen katseensa vangiksi jo ensivilkaisulla. Ajattelin, miten jollain voi olla niin ihanan kauniit ja syvät silmät. Se katse tuntui koko kehossa. Tiesin heti, että halusin tutustua häneen ja keskustella hänen kanssaan. Keskustellessamme ihastuin hänen ihananaan luonteeseensa ja huumorintajuunsa. Viihdyin hänen seurassaan paremmin kuin kenenkään muun. Kaikki oli jotenkin niin luonnollista ja kaikki ympäriltä katosi. Oli vain hän ja hänen vetovoimansa, rakastettava luonteensa ja hymynsä. Hänen seurassaan tunsin olevani onnellinen. Rakastan ja haluan häntä enemmän kuin ketään muuta koskaan. Haluaisin olla hänen seurassaan, rakastaa häntä ja rakastella hänen kanssaan. Haluaisin olla hänen seurassaan, koska vain silloin olen onnellinen. Hän on nainen, jonka haluaisin tavata mahdollisimman pian. Vaikka jo huomenna, siinä ainoassa saaressa, jossa olemme olleet samaan aikaan molemmat.
Lauttasaari, Vuosaari, Munkkisaari, Hernesaari, Pihlajasaari? Milloin tuo ensimmäinen katse oli? Minkä väriset silmät?
Olen tuon alkuperäisen saari-viestin kirjoittaja ja tämä viimeisin "tarkennus" ei ollut minulta. Joku vastasi puolestani.
Miksi et itse vastannut kysyjälle?
Jos saari on ainoa tunniste jota kukaan muu ei tiedä ja hän haluaa kaivata salaa, ilman meitä uteliaita. Luetteko muuten dekkareita? 😁
Mitä tekisit mies jos nyt törmättäisiin?
Vierailija kirjoitti:
Elämämme ovat hyvin erilaisia ehkä arvomaailmammekin. jollain syvemmällä tasolla me kuitenkin kohdattiin toisemme tai ainakin minä sinut ja tästä tunteesta on vaikea päästä eroon. Onko amor sittenkin valinnut sinut minulle?
Niinpä. Samaa ihmetellyt. Mikä ihme tämä on! Mielessä joka hetki. En jaksa enää.
Miehelle jonka kanssa oli pientä vispiläkauppaa "aikoinaan. Mitkä mietteet sinulla on nykyisin? Onko tunteissa muutoksia ja mitä luulet minun tunteilleni käyneen?
Minulla oli ihan hyvä päivä. Töissä tuli rupateltua aika paljon niiden kaikista läheisimpien kavereiden kanssa ja muutenkin asiat menivät todella hyvin. Toisaalta on hieman alakuloinen olo, kun ei ehditty nähdä, Kuulin kyllä jossain vaiheessa äänesi, mutta siihen se sitten jäikin. No, huomenna on uusi päivä. Ja jos saisin sinut omakseni jonain ihmeellisenä päivänä, en hylkäisi sinua koskaan. Olet niin tavattoman ihana ja ihmeellinen ihan omana itsenäsi. t. Cheeta/Cheetah.
En saa mitään aikaiseksi kun hypin seinille näiden olojen kanssa
Tuntuu siltä, että tiedän missä kotini on mutta en voi mennä sinne. Tahtoisin sun syliin.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä, että tiedän missä kotini on mutta en voi mennä sinne. Tahtoisin sun syliin.
Jos olet hän ja tulisit minun syliini, niin siitä suutelemisesta ei varmaan tulisi loppua ollenkaan. Mä riisuisin sinut hitaasti ja suutelisin sinua kaikkialle, kuiskien korvaasi rakkauden sanoja.
J-mies, näin susta taas unta. Vähän on kiusallista mutta jollain oudolla tavalla nautin tästä tunteesta. Intohimoksi tätä sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Hankin vuosikortin korkeasaareen, jotta voin edes maantieteellisesti olla lähempänä sua ;)
Ja apinat on ihan kivoja.
Haha, tää ei muuten mitenkään liittynyt aiempaan korkeasaari ja apinaplaneetta- viestiin. Huomasin sen vasta🙈
Make believe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kertoa mistä olet loukkaantunut?
En mistään, olet käsittänyt väärin. Välinpitämättömyyteni sua kohtaan johtuu välinpitämättömyydestäni sua kohtaan.
Silti vaivaudut tänne asti kertomaan. :) välinpitämättömyys my ass.....
Siis minne asti?
Välinpitämättömyys kohdistuu vain häneen, mutta erääseen toiseen käyn sen sijaan tooosi kuumana.
Sä oot raukka päästäsi sekaisin. Kertoo tosi paljon kuinka harhaista jengiä täällä käy. En lue edes joka päivä tätä ketjua, mutta olen bongannut aikaisemminkin tota samaa jorinaa joltain sekopäältä.
Veikkaan, että olet ensimmäistä kertaa elämässäsi saanut vastakkaiselta sukupuolelta huomiota ja nyt luulet tunnistelevasi näitä ihmisiä kirjoittelemassa foorumille. Harhaista, hullua ja itsekeskeistä. Sitä paitsi kukaan normaali ei edes anonyymisti käy vastailemassa tolla tavalla vaan käyttäytymisesi viittaa siihen, että huono itsetuntoiselle on alkanut nousta keltainen neste päähän ja alkaa käyttäytyä kuin joku maailman kahdeksas ihme, vaikka viestiesi perusteella vaikuttaa siltä että mitään ei ole oikeasti edes tapahtunut. Pelkästään viestisi perusteella voin vannoa, että tolla luonteella et tule samaan sitä keneen käyt kuumana, ainakaan pitkäksi aikaa.
Nyt aamulla tätä ketjua lukiessa sitä tunsi itsensä tosi stabiiliksi ja normaaliksi. :D
Aivan pakko näin todeta, kun sun paatoksellisen purkautumisviestin luki, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa on nappi sanonta susta. Ja toisekseen aikamoisia veikkauksia heittelet randomina kun ei jostain syystä vastaus itseäsi miellyttänyt ja tuntematta/ tietämättä kuka vastauksen takana oikeasti oli ja mitkä olivat syyt vastaukseen. Ja kolmanneksi, tuo viimeinen lauseesi oli turha, jopa vitsi, edelliset sanasi kumoaa viimeisen lauseesi faktisesti ;D
Ps. itsesi muiden yläpuolelle nostattaminen ei onnistunut tällä(kään) kertaa. ;D
Näytit tänään töissä syötävän ihanalta mies. Me olisimme suloisin pari. Rakastan sinua niin paljon, hiljaa mielessäni.
J:ltä kirjoitti:
Kuuntelin eilen Apulantaa, vaikken bändin varsinainen fani olekaan. Mutta sanat osuvat vain ihan liian kipeästi... Koneeseen kadonnut, koko biisi voisi kertoa minusta. Elämän tuskaa, eikä tiedä mikä suunta olisi oikea...
"Kehen sattuu ja kuinka paljon,
siitä kysymys enää tässä kai on.
Kun on saavuttu siihen pisteeseen,
ettei mikään ole varmaa...
...
Millainen on se taivas
mitä ei löydetty koskaan
Olen kuullut paljon siitä
osan jopa omasta suustani..."
Koko biisi, joka sana, samaistun kaikkeen. Saakelin saakeli pakko lähteä ulos tuulettumaan.
"Periaate on ehdoton
perustelu on aukoton
yhtälö ehkä mahdoton
Miten niin muka armoton?"
Anteeksi jos satutan sinua tässä sivussa, en vain tahdo saada pidettyä itseäni kasassa kun... vedät minua liikaa puoleesi. Jos saadaan joskus tarpeeksi aikaa yritän selvittää asiat.
Voi rakas, jos hän olisit, en muuta aluksi tekisi kuin sinuun painautuisin ja olisin siinä ihan hiljaa tiukasti kiinni. Jos sallisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasitteko hänen kanssaan tänään?
Sanoin sulle eilen, että olen miettinyt, jos tehtäis sopimus ettei enää ikinä nähtäis, soiteltas tai viestiteltäs. Hyvin nukutun yön jälkeen tää vain vahvistui minussa. Mä poistan tänään sut mun puhelimesta ja elämästä. Se on parhaaksi meille molemmille. Lähetän sulle vielä viimeisen viestin illalla, jossa kerron päätöksestäni. Mä rakastan sua ja mun on pakko tehdä tämä vaikka se sattuu ja paljon.