Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
10701/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta E-nainen.

Vierailija
10702/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa mistä olet loukkaantunut?

En mistään, olet käsittänyt väärin. Välinpitämättömyyteni sua kohtaan johtuu välinpitämättömyydestäni sua kohtaan.

Silti vaivaudut tänne asti kertomaan. :) välinpitämättömyys my ass.....

Siis minne asti?

Välinpitämättömyys kohdistuu vain häneen, mutta erääseen toiseen käyn sen sijaan tooosi kuumana.

Sä oot raukka päästäsi sekaisin. Kertoo tosi paljon kuinka harhaista jengiä täällä käy. En lue edes joka päivä tätä ketjua, mutta olen bongannut aikaisemminkin tota samaa jorinaa joltain sekopäältä.

Veikkaan, että olet ensimmäistä kertaa elämässäsi saanut vastakkaiselta sukupuolelta huomiota ja nyt luulet tunnistelevasi näitä ihmisiä kirjoittelemassa foorumille. Harhaista, hullua ja itsekeskeistä. Sitä paitsi kukaan normaali ei edes anonyymisti käy vastailemassa tolla tavalla vaan käyttäytymisesi viittaa siihen, että huono itsetuntoiselle on alkanut nousta keltainen neste päähän ja alkaa käyttäytyä kuin joku maailman kahdeksas ihme, vaikka viestiesi perusteella vaikuttaa siltä että mitään ei ole oikeasti edes tapahtunut. Pelkästään viestisi perusteella voin vannoa, että tolla luonteella et tule samaan sitä keneen käyt kuumana, ainakaan pitkäksi aikaa.

Nyt aamulla tätä ketjua lukiessa sitä tunsi itsensä tosi stabiiliksi ja normaaliksi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10703/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa ettei meistä ikinä tullut mitään. Olet välillä äärimmäisen rasittava ja välillä äärimmäisen ihana. Sinulta sain elämäni parhaimman tuntuisen halauksen. Herätät minussa hyvin ristiriitaisia tunteita, enkä valitettavasti saa sinua pois mielestäni. Viestiä en enää lähetä. Poistin numerosikin. 

Välillä joistakin viesteistä tulee vaan vahva tunne, että ne on sinulta, vaikka eihän ne kuitenkaan ole. Millä tavalla hän on rasittava ja ihana? Jos olisit hän, haluaisin sanoa, etten ehkä ole todellisuudessa niin rasittava kuin luulet. Tunnen sinua kohtaan niin voimakkaasti, etten pysty käyttäytymään aina normaalisti. Jos tietäisin sinun todella välittävän minusta, voisin lopettaa itseni suojelemisen ja kertoa, miten tärkeä olet minulle. En ole kuitenkaan saanut mitään vihjeitä, että sinua kiinnostaisi edes ystävyys, joten todennäköisesti vain loukkaisin itseäni kertomalla kaiken.

Minä aion lähettää vielä sinulle viestejä tulevaisuudessa. Toivottavasti vastaat kuitenkin, vaikka poistit numeroni. Nytkin haluaisin tietää, miten sinulla oikeasti menee elämässä.

Vierailija
10704/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Make believe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mistään, olet käsittänyt väärin. Välinpitämättömyyteni sua kohtaan johtuu välinpitämättömyydestäni sua kohtaan.

Siis minne asti?

Välinpitämättömyys kohdistuu vain häneen, mutta erääseen toiseen käyn sen sijaan tooosi kuumana.

Sä oot raukka päästäsi sekaisin. Kertoo tosi paljon kuinka harhaista jengiä täällä käy. En lue edes joka päivä tätä ketjua, mutta olen bongannut aikaisemminkin tota samaa jorinaa joltain sekopäältä.

Veikkaan, että olet ensimmäistä kertaa elämässäsi saanut vastakkaiselta sukupuolelta huomiota ja nyt luulet tunnistelevasi näitä ihmisiä kirjoittelemassa foorumille. Harhaista, hullua ja itsekeskeistä. Sitä paitsi kukaan normaali ei edes anonyymisti käy vastailemassa tolla tavalla vaan käyttäytymisesi viittaa siihen, että huono itsetuntoiselle on alkanut nousta keltainen neste päähän ja alkaa käyttäytyä kuin joku maailman kahdeksas ihme, vaikka viestiesi perusteella vaikuttaa siltä että mitään ei ole oikeasti edes tapahtunut. Pelkästään viestisi perusteella voin vannoa, että tolla luonteella et tule samaan sitä keneen käyt kuumana, ainakaan pitkäksi aikaa.

Nyt aamulla tätä ketjua lukiessa sitä tunsi itsensä tosi stabiiliksi ja normaaliksi. :D

Näinkö sitä ollaan hyviä ihmisiä?

Vierailija
10705/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Make believe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minne asti?

Totuus sattuu ja joskus sitä pitää olla se kusipää joka tuo sekopäitä alas pilvilinnoista. Jos kyseessä olisi nainen keneen olen itse ihastunut (ei ole) niin huomaisin kyllä lähemmällä tarkastelulla tuollaiset narsistiset piirteet. Voin sanoa ihan suoraan, vaikka koenkin olevani hyvä ihminen että panisin kerran ihan vaan siitä ilosta että saisin näyttää, että tämä on rankka maailma sen kuplan ulkopuolella. Sitä voi luulla olevansa vaikka kuinka korkealla ravintoketjussa, vaikka lopulta paskalla luonteella et ole yhtään mitään.

Vierailija
10706/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Make believe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minne asti?

Totuus sattuu ja joskus sitä pitää olla se kusipää joka tuo sekopäitä alas pilvilinnoista. Jos kyseessä olisi nainen keneen olen itse ihastunut (ei ole) niin huomaisin kyllä lähemmällä tarkastelulla tuollaiset narsistiset piirteet. Voin sanoa ihan suoraan, vaikka koenkin olevani hyvä ihminen että panisin kerran ihan vaan siitä ilosta että saisin näyttää, että tämä on rankka maailma sen kuplan ulkopuolella. Sitä voi luulla olevansa vaikka kuinka korkealla ravintoketjussa, vaikka lopulta paskalla luonteella et ole yhtään mitään.

Sanattomaksi vetää, kaikenlaisia kaipaajia sitä onkin.

Vierailija
10707/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Make believe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minne asti?

Sanattomaksi vetää, kaikenlaisia kaipaajia sitä onkin.

Mä ajattelin kyllä itseni tämän tarinan hyvikseksi joka tuli puolustamaan heikompia ja kertomaan totuuden, mutta ihan miten vaan.

You know when I come out here, all you people boo me, 'cause I tell the truth and you people can't handle the truth. But I call it as I see it.

Vierailija
10708/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, rakas. Olisin halunnut herätä vierestäsi ja rakastella kanssasi. Voiko tämä olla se päivä, jolloin meistä tulee toisillemme totta?

Vierailija
10709/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette niin ihastuneita kaivattuunne? Mikä hänestä tekee erityisen?

Jäin hänen katseensa vangiksi jo ensivilkaisulla. Ajattelin,  miten jollain voi olla niin ihanan kauniit ja syvät silmät. Se katse tuntui koko kehossa. Tiesin heti, että halusin tutustua häneen ja keskustella hänen kanssaan. Keskustellessamme ihastuin hänen ihananaan luonteeseensa ja huumorintajuunsa. Viihdyin hänen seurassaan paremmin kuin kenenkään muun. Kaikki oli jotenkin niin luonnollista ja kaikki ympäriltä katosi. Oli vain hän ja hänen vetovoimansa, rakastettava luonteensa ja hymynsä. Hänen seurassaan tunsin olevani onnellinen. Rakastan ja haluan häntä enemmän kuin ketään muuta koskaan. Haluaisin olla hänen seurassaan, rakastaa häntä ja rakastella hänen kanssaan. Haluaisin olla hänen seurassaan, koska vain silloin olen onnellinen. Hän on nainen, jonka haluaisin tavata mahdollisimman pian.  Vaikka jo huomenna, siinä ainoassa saaressa, jossa olemme olleet samaan aikaan molemmat.

Lauttasaari, Vuosaari, Munkkisaari, Hernesaari, Pihlajasaari? Milloin tuo ensimmäinen katse oli? Minkä väriset silmät?

Vierailija
10710/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette niin ihastuneita kaivattuunne? Mikä hänestä tekee erityisen?

Jäin hänen katseensa vangiksi jo ensivilkaisulla. Ajattelin,  miten jollain voi olla niin ihanan kauniit ja syvät silmät. Se katse tuntui koko kehossa. Tiesin heti, että halusin tutustua häneen ja keskustella hänen kanssaan. Keskustellessamme ihastuin hänen ihananaan luonteeseensa ja huumorintajuunsa. Viihdyin hänen seurassaan paremmin kuin kenenkään muun. Kaikki oli jotenkin niin luonnollista ja kaikki ympäriltä katosi. Oli vain hän ja hänen vetovoimansa, rakastettava luonteensa ja hymynsä. Hänen seurassaan tunsin olevani onnellinen. Rakastan ja haluan häntä enemmän kuin ketään muuta koskaan. Haluaisin olla hänen seurassaan, rakastaa häntä ja rakastella hänen kanssaan. Haluaisin olla hänen seurassaan, koska vain silloin olen onnellinen. Hän on nainen, jonka haluaisin tavata mahdollisimman pian.  Vaikka jo huomenna, siinä ainoassa saaressa, jossa olemme olleet samaan aikaan molemmat.

Lauttasaari, Vuosaari, Munkkisaari, Hernesaari, Pihlajasaari? Milloin tuo ensimmäinen katse oli? Minkä väriset silmät?

Tulee kuva että harvemmin liikkuvat lähellä toisiaan, kun niin varmana pitää että on todella ainoa saari jossa ovat olleet yhtä aikaa. Jos olisi kyse samassa kaupungissa asuvista, esimerkiksi Helsingissä tai Oulussa, väkisinkin olisi mahdollisuus että ovat osuneet samaan saareen vaikkakin tietämättä toisistaan.

Vierailija
10711/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Make believe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minne asti?

Tunnetpa säkin kirjoittajan hyvin ihan muutamasta rivistä. Ilkeää ja ivaavaa tekstiä.

Vierailija
10712/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että loukkasin sinua. Itseäni loukkasin vielä enemmän. Tämä oli kauhea kesä, nyt se on onneksi ohi.

Vierailija
10713/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mistään. Oon vain niin ihastunut suhun, että vaikutan varmaan loukkaantuneelta, kun yritän kaikin voimin peitellä tunteitani.  

Vierailija
10714/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mistään. Oon vain niin ihastunut suhun, että vaikutan varmaan loukkaantuneelta, kun yritän kaikin voimin peitellä tunteitani.  

Miksi ei voi näyttää tunteita toiselle avoimesti? Varattu? Epävarma?

Vierailija
10715/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, rakas. On ollut ihana nähdä sinua pitkästä aikaa, mutta samalla surullista. Surullista, koska en ehkä koskaan saa sanoa, miten paljon välitän sinusta. Välitän sinusta niin paljon, mutta silti pakenen paikalta. Se on kai jotain pelkoa. Pelkään, ettet hyväksyisi minua tällaisena kuin olen, näiden kaikkien vikojeni kanssa. Pelkään tulevani sen takia hylätyksi. Oikeasti haluaisin vaan kertoa, miten tärkeä olet minulle ja miten paljon rakastan sinua. Olet ihana ja minusta vaan tuntuu, että haluaisin jakaa kaiken kanssasi ja olla yhdessä aina. Vaikutat hyvältä ihmiseltä ja on niin ihanaa katsoa, miten teet tärkeää työtäsi. Olet hyvä siinä. Olen rakastunut sinuun. Kauniita unia ja paljon, paljon halauksia. Nuku hyvin.

Älä pakene tänään, rakas. Juteltais asioista...

Vierailija
10716/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin eilen Apulantaa, vaikken bändin varsinainen fani olekaan. Mutta sanat osuvat vain ihan liian kipeästi... Koneeseen kadonnut, koko biisi voisi kertoa minusta. Elämän tuskaa, eikä tiedä mikä suunta olisi oikea...

"Kehen sattuu ja kuinka paljon,

siitä kysymys enää tässä kai on.

Kun on saavuttu siihen pisteeseen,

ettei mikään ole varmaa...

...

Millainen on se taivas

mitä ei löydetty koskaan

Olen kuullut paljon siitä

osan jopa omasta suustani..."

Koko biisi, joka sana, samaistun kaikkeen. Saakelin saakeli pakko lähteä ulos tuulettumaan.

"Periaate on ehdoton

perustelu on aukoton

yhtälö ehkä mahdoton

Miten niin muka armoton?"

Anteeksi jos satutan sinua tässä sivussa, en vain tahdo saada pidettyä itseäni kasassa kun... vedät minua liikaa puoleesi. Jos saadaan joskus tarpeeksi aikaa yritän selvittää asiat.

Vierailija
10717/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J:ltä kirjoitti:

Kuuntelin eilen Apulantaa, vaikken bändin varsinainen fani olekaan. Mutta sanat osuvat vain ihan liian kipeästi... Koneeseen kadonnut, koko biisi voisi kertoa minusta. Elämän tuskaa, eikä tiedä mikä suunta olisi oikea...

"Kehen sattuu ja kuinka paljon,

siitä kysymys enää tässä kai on.

Kun on saavuttu siihen pisteeseen,

ettei mikään ole varmaa...

...

Millainen on se taivas

mitä ei löydetty koskaan

Olen kuullut paljon siitä

osan jopa omasta suustani..."

Koko biisi, joka sana, samaistun kaikkeen. Saakelin saakeli pakko lähteä ulos tuulettumaan.

"Periaate on ehdoton

perustelu on aukoton

yhtälö ehkä mahdoton

Miten niin muka armoton?"

Anteeksi jos satutan sinua tässä sivussa, en vain tahdo saada pidettyä itseäni kasassa kun... vedät minua liikaa puoleesi. Jos saadaan joskus tarpeeksi aikaa yritän selvittää asiat.

Kenelle sä kirjoitat, ketä sä ajattelet kirjoittaessasi tätä? Vähän tunnisteita, etunimen alkukirjainta tms?

Vierailija
10718/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J:ltä keskellä Suomea, lähden kaupungille, toivoen sattumaa. Ja parempi liikkuakin vähän että pysyy pää kasassa. Nähdään ehkä viikonloppuna jos ei vielä tänään.

10719/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä saat minut sekaisin olemalla niin ihana. Olen rakastunut sekä luonteeseesi, että kauneuteesi. Haluaisin nähdä sinut pian.

Oi, oletko se sinä, mun sulonen känkkäränkkämuru? Olet sinä<3 Ajattele mikä sattuma kun täältä tuhansien viestien joukosta sinut löysin, luottanit lie siihen että tunnen sinut niin hyvin?  Hmmm...  ..se kylläkin vähän ihmetyttää ettet vastannut tuonne aiemmin minun kommenttiini jossa niin kaipasin sua söpö sukankutoja? Niin, lie ajattelin muiden palstalaisten mammojen ja setien tunteita kun täällähän menee meno aika villiksi jos joku todistetusti löytäisi tämän palstan kautta kaivattunsa?

Mut ihqua miten kauniisti minusta tuossa viestissä meinaat:) Miltei tätä tietsikan näyttöä suuteloin ja halaan kun tuo kirjoittamasi viesti minua hivelee<3   Suomalaiseen mentaliin kylläkin kuuluu että jos joku kehuu niin pakkohan son vähätellä, niinpä minäkin :) No, tiedäthän, ihana, mää nyt vaan oon tämmönen, könsikäs ressukka ja luonnekkin on mitä on, kiltti kait:)  Tuo nyt vähä ihmetyttää että kauneuttakin kehut???  Ai mutta nythän tää hokas, sullahan täytyy olla päässä ne kuuluisat vaaleanpunaiset lasit millä tästäkin karusta karpaasista saadaan nätti salonkikelpoinen poju :) 

Valitettavasti en pian kylläkään pääse luoksesi kun kohta illaksi lähden töihin:( Koita kestää se, känkkäränkkämuru <3

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
10720/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi näyttää tunteita toiselle avoimesti? Varattu? Epävarma?

Molempia. 

Ketju on lukittu.