Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
10721/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tykkäisit minusta mies, mutta nyt kuulin, että sinulle on tulossa vauva. Olen hieman järkyttynyt. Tämä kaikki tuli aikamoisena yllätyksenä. Mutta susta tulee ihana isä. 

Vierailija
10722/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J:ltä kirjoitti:

J:ltä keskellä Suomea, lähden kaupungille, toivoen sattumaa. Ja parempi liikkuakin vähän että pysyy pää kasassa. Nähdään ehkä viikonloppuna jos ei vielä tänään.

J, onko sinulla lempinimeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10723/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette niin ihastuneita kaivattuunne? Mikä hänestä tekee erityisen?

Jäin hänen katseensa vangiksi jo ensivilkaisulla. Ajattelin,  miten jollain voi olla niin ihanan kauniit ja syvät silmät. Se katse tuntui koko kehossa. Tiesin heti, että halusin tutustua häneen ja keskustella hänen kanssaan. Keskustellessamme ihastuin hänen ihananaan luonteeseensa ja huumorintajuunsa. Viihdyin hänen seurassaan paremmin kuin kenenkään muun. Kaikki oli jotenkin niin luonnollista ja kaikki ympäriltä katosi. Oli vain hän ja hänen vetovoimansa, rakastettava luonteensa ja hymynsä. Hänen seurassaan tunsin olevani onnellinen. Rakastan ja haluan häntä enemmän kuin ketään muuta koskaan. Haluaisin olla hänen seurassaan, rakastaa häntä ja rakastella hänen kanssaan. Haluaisin olla hänen seurassaan, koska vain silloin olen onnellinen. Hän on nainen, jonka haluaisin tavata mahdollisimman pian.  Vaikka jo huomenna, siinä ainoassa saaressa, jossa olemme olleet samaan aikaan molemmat.

Lauttasaari, Vuosaari, Munkkisaari, Hernesaari, Pihlajasaari? Milloin tuo ensimmäinen katse oli? Minkä väriset silmät?

Saari löytyy Helsingistä ja ruskeat silmät naisella. Enempää en kerro.

Vierailija
10724/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin hänen katseensa vangiksi jo ensivilkaisulla. Ajattelin,  miten jollain voi olla niin ihanan kauniit ja syvät silmät. Se katse tuntui koko kehossa. Tiesin heti, että halusin tutustua häneen ja keskustella hänen kanssaan. Keskustellessamme ihastuin hänen ihananaan luonteeseensa ja huumorintajuunsa. Viihdyin hänen seurassaan paremmin kuin kenenkään muun. Kaikki oli jotenkin niin luonnollista ja kaikki ympäriltä katosi. Oli vain hän ja hänen vetovoimansa, rakastettava luonteensa ja hymynsä. Hänen seurassaan tunsin olevani onnellinen. Rakastan ja haluan häntä enemmän kuin ketään muuta koskaan. Haluaisin olla hänen seurassaan, rakastaa häntä ja rakastella hänen kanssaan. Haluaisin olla hänen seurassaan, koska vain silloin olen onnellinen. Hän on nainen, jonka haluaisin tavata mahdollisimman pian.  Vaikka jo huomenna, siinä ainoassa saaressa, jossa olemme olleet samaan aikaan molemmat.

Lauttasaari, Vuosaari, Munkkisaari, Hernesaari, Pihlajasaari? Milloin tuo ensimmäinen katse oli? Minkä väriset silmät?

Olen tuon alkuperäisen saari-viestin kirjoittaja ja tämä viimeisin "tarkennus" ei ollut minulta. Joku vastasi puolestani.

Vierailija
10725/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähdin Instagramista, et ole sen jälkeen päivittänyt sitä. Miksi et, mies? 

Vierailija
10726/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa ettei meistä ikinä tullut mitään. Olet välillä äärimmäisen rasittava ja välillä äärimmäisen ihana. Sinulta sain elämäni parhaimman tuntuisen halauksen. Herätät minussa hyvin ristiriitaisia tunteita, enkä valitettavasti saa sinua pois mielestäni. Viestiä en enää lähetä. Poistin numerosikin. 

Välillä joistakin viesteistä tulee vaan vahva tunne, että ne on sinulta, vaikka eihän ne kuitenkaan ole. Millä tavalla hän on rasittava ja ihana? Jos olisit hän, haluaisin sanoa, etten ehkä ole todellisuudessa niin rasittava kuin luulet. Tunnen sinua kohtaan niin voimakkaasti, etten pysty käyttäytymään aina normaalisti. Jos tietäisin sinun todella välittävän minusta, voisin lopettaa itseni suojelemisen ja kertoa, miten tärkeä olet minulle. En ole kuitenkaan saanut mitään vihjeitä, että sinua kiinnostaisi edes ystävyys, joten todennäköisesti vain loukkaisin itseäni kertomalla kaiken.

Minä aion lähettää vielä sinulle viestejä tulevaisuudessa. Toivottavasti vastaat kuitenkin, vaikka poistit numeroni. Nytkin haluaisin tietää, miten sinulla oikeasti menee elämässä.

Olen tavannut hänet muussa kuin kaverimielessä, joten tuskin olet hän. Osoitettu kaukauna asuvalle miehelle. 

Vierailija
10727/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämämme ovat hyvin erilaisia ehkä arvomaailmammekin. jollain syvemmällä tasolla me kuitenkin kohdattiin toisemme tai ainakin minä sinut ja tästä tunteesta on vaikea päästä eroon. Onko amor sittenkin valinnut sinut minulle?

Vierailija
10728/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuon alkuperäisen saari-viestin kirjoittaja ja tämä viimeisin "tarkennus" ei ollut minulta. Joku vastasi puolestani.

Miksi teidän juttu ei etene kun ainakin sinun puolelta on tunteita paljonkin?

Vierailija
10729/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasaari ja apinoiden planeetta.

Vierailija
10730/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J:ltä keskellä Suomea, lähden kaupungille, toivoen sattumaa. Ja parempi liikkuakin vähän että pysyy pää kasassa. Nähdään ehkä viikonloppuna jos ei vielä tänään.

Ei vakiintunutta, joskin eräs tuttu heittelee kaikenlaisilla. Ja anna jotain tietoa itsestäsikin, uteliaisuus vähintään herää...

Vierailija
10731/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darling, olet luvattoman suloinen. Aina.

Hätäisen katseen verran tänään kohtasimme, mutta se riitti, olen täysin pyörryksissä ja olen sitä mielelläni. Niin kuin aina.

Tietyt asiat alkavat olla järjestyksessä, en enää sinkoile kauhuissani, olen tyyntynyt ja luottavainen, pitkästä aikaa. Kerron nämä sinulle myös livenä myöhemmin, mutta vielä ei ole sen aika. Kaikki on lähes hyvin. Hymyilyttää.

Lempeää lopputyöpäivää ja iltaa sinulle, iki-ihana sinisilmäinen darling.

Vierailija
10732/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vakiintunutta, joskin eräs tuttu heittelee kaikenlaisilla. Ja anna jotain tietoa itsestäsikin, uteliaisuus vähintään herää...

Tämä oli minun ainoa kysymys. Et ole se J jota kaipaan, toivottavasti sinä löydät hänet jota täällä ikävöit.

Vierailija
10733/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuntui erityisen pahalta katsoa sitä tyhjyyttä jonka jätit jälkees. Todella vaikea oppia elämään uudella tavalla. Silmät väkisin etsivät sua edelleen. Ja joka kerta mun sisällä kuohahtaa ettet olekaan siellä enää.

Mihin mä laitan nää tunteet jotka jäi? Nähdäänkö me koskaan enää? Häviääkö se kylmyys joka peitti viimekerroilla kaiken alleen? Mitä hittoa oikeestaan edes tapahtu ja mikä juttu tää oli?

En koskaan saa vastausta näihin😔

Vierailija
10734/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin vuosikortin korkeasaareen, jotta voin edes maantieteellisesti olla lähempänä sua ;)

Ja apinat on ihan kivoja.

Vierailija
10735/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suren kovasti sitä riitaamme WU:ssa joka johtui siitä, että twiittasin ruman kommentin Instagram-kuvastasi. Voisimmeko sopia riitamme sähköpostissa?

Vierailija
10736/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suren kovasti sitä riitaamme WU:ssa joka johtui siitä, että twiittasin ruman kommentin Instagram-kuvastasi. Voisimmeko sopia riitamme sähköpostissa?

Soita mielummin. Tai laita messenger. Tosin voisit myös snäpätä.

Vierailija
10737/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, korkeasaaressa on paikka johon perässä häiriköivän naikkosen voi laittaa "kasvamaan". Luuleeko että tuollaisesta tulisi jotain muuta kuin naikkoselle itkua, ei mitenkään sellaista käytöstä joka herättäisi kiinnostusta, viranomaistaholta kylläkin.

Ps. 4 tuntia keskustelua on eri asia kuin neljä tuntia mieskohteen perässä ravailua, siis eri henkilön kanssa.

Vierailija
10738/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love you pomo

Vierailija
10739/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna!

Huomenna aamulla tulen jutulle jos olet työpaikan edessä autolla taas.

Varo vaan ;)) Se on nyt päätetty!

Vierailija
10740/16650 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse vastannut kysyjälle?

Ketju on lukittu.