Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
10681/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaan sua mun uus elämä tuolla kaukana ilman enää vanhaa rakkautta. terveisia sulle silti. koska otin sulta jotain mitä et ikinä tuu löytää mua, katkerat alapeukut myös vaimonhakkaajalleni

Vierailija
10682/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa mistä olet loukkaantunut?

En mistään, olet käsittänyt väärin. Välinpitämättömyyteni sua kohtaan johtuu välinpitämättömyydestäni sua kohtaan.

Silti vaivaudut tänne asti kertomaan. :) välinpitämättömyys my ass.....

Siis minne asti?

Välinpitämättömyys kohdistuu vain häneen, mutta erääseen toiseen käyn sen sijaan tooosi kuumana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10683/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulle täysin mahdoton ajatus nainen kysyä minulta irl, mitä minulle kuuluu, kuten minä kysyin sinulta. Saattaisit saada sähköisenä paluupostina täydellisen rakkaudentunnustuksen. Onko sinulla kanttia kokeilla?

Vierailija
10684/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kanssasi elämä on kuin matka. Opin sinulta jatkuvasti uutta ja inspiroidun seurassasi. Tiedät minusta asioita, joita aniharva tietää, ja luotan sinuun täysin. Olet minulle tosi tärkeä ihminen ja teet päivistäni parempia.

Mitä merkitsen sinulle mies?

Elämää, merkitystä omalle olemiselleni, hyvää mieltä. Tarvihen siua.

Vierailija
10685/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan ahdistu siitä että "seuraan" sun instaa. En haaveile suhteesta tai mistään. En oo enää ihastunut. Oon vain vähän nolife-tyyppi ja selaan instaa monta tuntia joka päivä ja on vain kiva tietää mitä sulle kuuluu.

Vierailija
10686/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Tää ketju on kyllä varmasti erikoisin koko palstalla. Toisilleen tuntemattomat ihmiset arvuuttelevat vihjeillä ketä kaivataan.

Sanopa muuta. Lisäksi tää ketju ottaa lukijansa panttivangeiksi.

Vierailija
10687/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Oon vaan vähän no-life tyyppi ja seuraan instaa monta tuntia joka päivä” :D

Vierailija
10688/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, rakas. On ollut ihana nähdä sinua pitkästä aikaa, mutta samalla surullista. Surullista, koska en ehkä koskaan saa sanoa, miten paljon välitän sinusta. Välitän sinusta niin paljon, mutta silti pakenen paikalta. Se on kai jotain pelkoa. Pelkään, ettet hyväksyisi minua tällaisena kuin olen, näiden kaikkien vikojeni kanssa. Pelkään tulevani sen takia hylätyksi. Oikeasti haluaisin vaan kertoa, miten tärkeä olet minulle ja miten paljon rakastan sinua. Olet ihana ja minusta vaan tuntuu, että haluaisin jakaa kaiken kanssasi ja olla yhdessä aina. Vaikutat hyvältä ihmiseltä ja on niin ihanaa katsoa, miten teet tärkeää työtäsi. Olet hyvä siinä. Olen rakastunut sinuun. Kauniita unia ja paljon, paljon halauksia. Nuku hyvin.

Vierailija
10689/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ois kai sitä parempaakin tekemistä ja oikeita ihmisiäkin joita nähdä. En vain jotenkin jaksa. Näköjään minusta on kivempi istua puhelin kädessä sohvalla.

Vierailija
10690/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monta tyttöystävää  saan ottaa? siis sillee ttä onko noloa jos kaipaan aika monta pitääkö valita? entä jos kaipaan vain häntä

Terveisin Jesse 7v

Vierailija
10691/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää tehdä nyt valinta. Joko katkaista täysin välit sinuun tai jatkaa pelkkinä ystävinä. Kumman teen? Onko eka vaihtoehto järkevin, kun on nämä tunteet. Jos jäämme ystäviksi, niin elätänkö turhia toiveita? Kuten tänään kerroin sulle, niin rakastan sua edelleen.

Vierailija
10692/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa mistä olet loukkaantunut?

En mistään, olet käsittänyt väärin. Välinpitämättömyyteni sua kohtaan johtuu välinpitämättömyydestäni sua kohtaan.

Silti vaivaudut tänne asti kertomaan. :) välinpitämättömyys my ass.....

Siis minne asti?

Välinpitämättömyys kohdistuu vain häneen, mutta erääseen toiseen käyn sen sijaan tooosi kuumana.

Normaalisti niille ahdistaville tyypeille jotka ei kiinnosta ei tuhlata ajatustakaan saati kirjoitella missään palstoilla.

Niille ei vaan vastata tai jopa estetään kokonaan, jos tarpeeksi ahdistaa.

Eikä todellakaan halua muistaa.

Vierailija
10693/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ois kai sitä parempaakin tekemistä ja oikeita ihmisiäkin joita nähdä. En vain jotenkin jaksa. Näköjään minusta on kivempi istua puhelin kädessä sohvalla.

Np, toi on käsittääkseni aika yleistä nykyään.:D

Vierailija
10694/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan olla kamuja ok?

Vierailija
10695/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, rakas. Rakastan sinua niin paljon. Tahdon rakastella sinua. Oletko valmis siihen? Jos olet, niin tehdään se. Nuku hyvin.

Vierailija
10696/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ettei meistä ikinä tullut mitään. Olet välillä äärimmäisen rasittava ja välillä äärimmäisen ihana. Sinulta sain elämäni parhaimman tuntuisen halauksen. Herätät minussa hyvin ristiriitaisia tunteita, enkä valitettavasti saa sinua pois mielestäni. Viestiä en enää lähetä. Poistin numerosikin. 

Vierailija
10697/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan yhtä miestä. Paljon. E

Kaipaan yhtä naista. Enemmän kuin ketään muuta. E.

Vierailija
10698/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Np, toi on käsittääkseni aika yleistä nykyään.:D

No hyvä. Ehkä tässä ei ole sitten syytä huoleen. Enimmäkseen piristän itseäni katselemalla tuntemattomien hassuja ja erikoisia videoita, mutta kyllä sitä sitten vaan aina eksyy myös vähänkään mielenkiintoisten tuttujen profiileihin. Etenkin jos näkee että joku oma seuraaja on tykännyt jostain tutun nimen kuvasta, niin kiusaus katsoa lähempää on aina suuri.

Vierailija
10699/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaipaan sua mun uus elämä tuolla kaukana ilman enää vanhaa rakkautta. terveisia sulle silti. koska otin sulta jotain mitä et ikinä tuu löytää mua, katkerat alapeukut myös vaimonhakkaajalleni

Kaipaan myös uutta elämää kaukana, tai en sillä tavalla suruisasti.

Olen tässä ja suunnittelen uutta mennen sitä kohti, mutta pari vuotta vielä menee ennen kuin voi lähteä.

Vierailija
10700/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, suukko & hali naiselle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä. Hyvää yötä rakas!

Ketju on lukittu.